لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/06/05

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

به طراحی لوگو برای کسب و کارتان نیاز دارید، اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ نگران نباشید، انتخاب های شما به طور بالقوه بسیار زیاد است، اما در این مقاله بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید را به شما معرفی می‌کنیم تا راحت تر کار خود را شروع کنید.
دلایل زیادی برای ساخت لوگو وجود دارد. ممکن است فروشگاهی در اینستاگرام  داشته باشید که نیاز به یک طراحی چشم نواز دارد یا ممکن است برای کانال تلگرام  یا سایت  خود به یک لوگو نیاز داشته باشید. دلیل نیاز شما به طراحی لوگو هر چه که باشد، باید از بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید استفاده کنید تا در سریعترین زمان ممکن لوگویی بسازید که حرفه ای به نظر می‌رسد.
همانطور که گفتیم برنامه‌ها و اپلیکیشن های زیادی برای ساخت لوگو وجود دارد که حتی برای مبتدیانی که از نظر دانش طراحی چندان آگاهی ندارند و ممکن است نیاز به کمک بیشتری داشته باشند، مناسب هستند. در ادامه چند برنامه عالی برای ساخت لوگو معرفی شده که به شما کمک می‌کند طرحی بسازید که نسبتاً حرفه ای به نظر برسد.

 

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

 

برنامه های Adobe برای ساخت لوگو در اندروید

قیمت: رایگان / 52.99 دلار در ماه
Adobe برخی از قدرتمندترین نرم افزارهای طراحی لوگو را به بازار عرضه کرده که در گوشی های هوشمند نیز به همان اندازه ویندوز کاربرد دارند. برخی از بهترین برنامه های ادوبی برای ساخت لوگو عبارتند از Adobe Illustrator، Adobe Capture، Adobe Comp و چند گزینه دیگر. با این حال، اکثر کاربران معتقدند که Illustrator و Capture بیشترین کاربرد را دارند. نرم افزار ایلاستریتور اندروید یک نسخه جمع و جور تر نسبت به برنامه دسکتاپ است اما با این حال ویژگی های قابل توجهی دارد که می‌توانید آثار هنری زیادی با آن خلق کرده و لوگو های بی نظیری طراحی کنید. Capture به شما امکان می‌دهد از هرچیزی عکس بگیرید و آنها را به فایل برداری تبدیل کنید. عکسبرداری به ویژه برای یک لوگوی خوب و ساده بسیار عالی است، به خصوص اگر از زندگی واقعی الهام بگیرید. برای طراحی لوگو در اندروید می‌توانید از این برنامه‌ها به صورت رایگان استفاده کنید، اما برای باز کردن قفل همه ابزارها به اشتراک Creative Cloud نیاز دارید. تمامی نرم افزارهای ادوبی قطعاً جزو بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو برای اندروید هستند.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

نرم افزار طراحی لوگو dotpict

قیمت: رایگان / 6.49 دلار

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

Dotpict یک برنامه لوگوساز ساده برای طراحی پیکسلی است با اینحال برای بسیاری از کاربران مورد استفاده قرار گرفته است و برنامه‌ای مانند این به شما امکان می‌دهد تا هر نوع محتوای تصویری پیکسلی را به راحتی خلق کنید. این اپلیکیشن اندرویدی به طور کلی یک برنامه ساده است، اما دارای برخی ویژگی‌ها مانند ذخیره خودکار مداوم است که به شما امکان می‌دهد بدون نیاز به قلم با انگشت خود نقاشی کنید. علاوه بر این، گزینه های معمولی مانند لغو، انجام مجدد، بزرگنمایی را دریافت می‌کنید و می‌توانید عناصر پیکسلی را به طراحی لوگو خود اضافه یا حذف کنید تا طرح نهایی خود را در حین کار مشاهده کنید. استفاده از این برنامه رایگان است یا می‌توانید نسخه حرفه ای آن را با قیمت 6.49 دلار دریافت کنید.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

برنامه ساخت لوگو Font Rush

قیمت: رایگان / 3.99 دلار

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

اگر به لوگو نیاز دارید، Font Rush یک ابزار عالی است. دارای بیش از 200 فونت به همراه 250 تصویر پس زمینه برای استفاده در عکس‌ها می‌باشد. البته در صورت تمایل می‌توانید از این برنامه روی لوگوها نیز استفاده کنید. این یک فرآیند ساده است. شما تصویر لوگوی خود را وارد می‌کنید، متن خود را اضافه می‌کنید و سپس فونت را تغییر می‌دهید تا زمانی که طرحی را که دوست دارید پیدا کنید. این اپلیکیشن بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید و پروفایل رسانه‌های اجتماعی و دیگر پلت‌فرم‌های مشابه است و بنابراین ابزارهای آن برای رسیدن به این هدف به شما کمک می‌کنند، البته این یکی از معدود روش های خوب برای پیدا کردن فونت مناسب لوگوی شماست.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

Ibis Paint Xنرم افزار طراحی لوگو اندروید

قیمت: رایگان / تا 7.99 دلار
Ibis Paint X یک برنامه های طراحی با گوشی با بسیاری از ویژگی های عالی برای طراحان لوگو است. دارای ۲۵۰۰ ایکون مختلف، ۸۰۰ فونت، ۳۳۵ فونت، ۶۴ فیلتر، چند ده رنگ پس زمینه، ۲۷ حالت ترکیبی، و ویژگی قعل لایه برای طراحی منسجم تر است. ساخت لوگوی حرفه ای با این برنامه، به شما بستگی دارد. می‌توانید لوگوی خود را طراحی کنید، متن اضافه کنید و آن را متعلق به خود کنید. بسیاری از برنامه های سازنده لوگو از نوعی الگو استفاده می‌کنند تا ایده اولیهوای داشته باشید اما اصالت لوگو را از دست بدهید. Ibis به اندازه کافی قدرتمند است که بتوانید لوگویی 100٪ اورجینال بسازید. نسخه پریمیوم کمی گران است اما فکر می‌کنیم ارزشش را دارد.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

سازنده لوگو برای اندروید Iris

قیمت: رایگان / 4.99 دلار در ماه / 14.99 دلار در سال / 19.99 دلار یک بار
Iris Studios یک لوگوساز نسبتا مناسب دارای بسیاری از ابزارهای مورد نیاز است که تقریباً در هر برنامه ساخت لوگویی می‌بینید، از جمله اشکال مختلف، رنگ‌ها، پس زمینه‌ها، بافت‌ها، برچسب‌ها و سایر عناصر گرافیکی. شما به سادگی ترکیب مورد نظر خود را پیدا می‌کنید و برنامه بقیه کارها را انجام می‌دهد. می‌توانید متن اضافه کنید و فونت (همراه با رنگ) را در صورت لزوم تغییر دهید. اکثر استیکرها و آیکون‌ها در 25 دسته مختلف دسته بندی می‌شوند. استفاده از آن برای طراحی لوگوهای ساده، آسان است، اما اگر نسخه پریمیوم را می‌خواهید، خیلی گران می‌شود.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

Logo Maker توسط Shopify

قیمت: رایگان
Logo Maker توسط Shopify یکی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو برای اندروید فوق العاده ساده و رایگان است. نسبت به اینکه هزینه ای پرداخت نمی کنید، نسبتاً خوب عمل می‌کند. می‌توانید اشکال ایجاد کنید، رنگ‌ها و نمادها را اضافه کنید و حتی متن را نیز اضافه کنید. در طول طراحی، یک راهنما شما را به روشی نسبتاً منطقی راهنمایی می‌کند. از طریق دسته بندی، برخی از عناصر طراحی خود را انتخاب می‌کنید، و برنامه لوگویی را برای شما ایجاد می‌کند. اگر ایده اولیه را دوست ندارید، همیشه می‌توانید دوباره آن را ویرایش و سفارشی سازی کنید. این روش طراحی یک پاسخ خوب و آسان برای کسانی است که به طراحی لوگویی سریع نیاز دارند.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

لوگو ساز پلاس برای اندورید

قیمت: رایگان / 2.99-4.99 دلار / 4.99 دلار در ماه

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

Logo Maker Plus یکی از محبوب ترین و بهترین نرم افزار های طراحی لوگو برای اندورید است که به شما یک ویرایشگر کامل می‌دهد که در آن می‌توانید گرافیک اضافه کنید، رنگ‌ها را تغییر دهید و انواع ترفندهای دیگر را انجام دهید. این برنامه تعداد زیادی از عناصر گرافیکی را به صورت رایگان ارائه می‌دهد و شما می‌توانید با خریدهای درون برنامه ای به ابزارهای بیشتری دسترسی داشته باشید. به عنوان مثال، می‌توانید 700 گرافیک اضافی (به علاوه بدون تبلیغات) با 3.99 دلار یا 1000 (به علاوه بدون تبلیغات) با 4.99 دلار دریافت کنید. این گزینه‌ها به اندازه کافی قدرتمند هستند که می‌توانند طرح های حرفه ای را ارائه دهند و حتی می‌توانید پس زمینه های شفاف را با لوگوی خود امتحان کنید. برچسب قیمت 4.99 دلار در ماه فقط برای افرادی است که قصد دارند لوگوهایی را که با این برنامه می‌سازند بفروشند، بنابراین برای اکثر افراد اهمیتی ندارد.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

بهترین نرم افزار طراحی لوگو اندروید pallette

قیمت: رایگان / 0.99 دلار

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

پالت یک برنامه طراحی جالب است. لوگو یا چیزهای فانتزی مانند آن را نمی سازد. در عوض، به شما کمک می‌کند رنگ‌ها را پیدا کنید. می‌توانید از چیزی عکس بگیرید و برنامه همه رنگ‌ها را به همراه کد هگز هر کدام به شما می‌گوید تا بتوانید آن را در برنامه‌های دیگر استفاده کنید. همچنین می‌توانید رنگ‌های دلخواه را ذخیره کنید، از عکس‌های استوک یا عکس‌های خودتان استفاده کنید، و حتی می‌توانید پالت‌های رنگی کامل ایجاد و ذخیره کنید. از این برنامه، فقط مقادیر هگز را بگیرید و آنها را به برنامه های دیگر وارد کنید تا رنگ های دقیق مورد نظر خود را دریافت کنید. این ابزار مفیدی است که می‌توانید از آن برای کمک به دریافت رنگ مناسب لوگو استفاده کنید.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید Z Mobile's Logo Maker

قیمت: رایگان / 4.99 دلار در ماه / 14.99 دلار در سال

بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید

Z Mobile's Logo Maker راه حل ساده دیگری برای لوگوی سریع است. شما از ابتدا با یک بوم خالی شروع می‌کنید و دسته ای از عناصر را اضافه می‌کنید تا زمانی که به چیزی که دوست دارید برسید. این برنامه شامل بیش از 100 تصویر پس‌زمینه، چرخش سه‌بعدی، بافت‌ها و پوشش‌ها، فیلترها، بیش از 100 فونت است و می‌توانید آن را با پس‌زمینه شفاف برای استفاده در سایر گرافیک‌ها رندر کنید. نسخه رایگان کم و بیش خوب است و با یک اشتراک ماهانه برای باز کردن تمام ویژگی‌ها ارائه می‌شود.
در GOOGLE PLAY دانلود کنید!

لوگونومی از بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو آنلاین برای اندروید

قیمت: رایگان 
لوگونومی نوعی لوگوساز آنلاین با مجموعه ای از ویژگی‌ها و ابزارهای فوق العاده برای طراحی گرافیکی و ساخت لوگو است. برای طراحی لوگو با این برنامه، می‌توانید با یک بوم خالی شروع کنید یا طرحی را که قبلاً دارید وارد کنید. علاوه بر این، می‌توانید متن، عکس و سایر عناصر را اضافه کنید. شما همچنین به 500 فونت، نمادهای لوگو و برخی موارد دیگر دسترسی خواهید داشت که برای طراحی لوگو کاملا مناسب است.
همین الان شروع کنید.