لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/07/20

طراحی لوگو با نازلترین قیمت

طراحی لوگو با نازلترین قیمت برای شرکت‌های تجاری یا برند هایی که در شروع راه اندازی کسب و کار خود هستند، گزینه ایده آلی است. اما پیدا کردن شرکتهای طراحی گرافیک یا فریلنسر های طراح لوگو که با کمترین هزینه لوگو حرفه ای برای برند های تجاری طراحی کنند، چندان ساده نیست.
اگر با چند شرکت طراح گرافیک یا فریلنسر حرفه ای مذاکره کرده باشید قطعاً به این نتیجه رسیده اید که باید بودجه مناسبی را به طراحی لوگو خود اختصاص دهید اما ما در این مقاله قصد داریم روش هایی را برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت به شما پیشنهاد دهیم تا هم در در بودجه خود صرفه جویی کنید و هم بتوانید طراحی لوگو ارزان و باکیفیتی انجام دهید.

به طور کلی چند روش برای طراحی لوگو پیش روی شماست:

• طراحی لوگو توسط شرکتهای طراحی گرافیک
• طراحی لوگو با برگزاری یک رقابت بین فریلنسرها
• سفارش دادن طراحی لوگو به یک فریلنسر حرفه ای
• استفاده از نرم‌افزارهای طراحی لوگو
• طراحی لوگو با اپلیکیشن های موجود برای گوشی موبایل
• طراحی لوگو در لوگو ساز های آنلاین

با نگاه کردن و بررسی لیست بالا قطعاً خودتان هم متوجه شده اید که استفاده از نرم افزارها، اپلیکیشن ها و برنامه های تحت وب برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد اما نکته مهم اینجاست که چطور بهترین برنامه های طراحی لوگو با کامپیوتر یا موبایل را انتخاب کنید.
مطمئنم قصد شما از طراحی لوگو با نازلترین قیمت یک طراحی بی کیفیت و بدون مفهوم نیست که نتواند تاثیر چندانی روی برندینگ شما داشته باشد. با توجه به این که طراحی لوگو نقش مهمی در جذب مشتریان بیشتر و افزایش سود برند شما ایفا می کند باید بتوانید لوگوی برند خود را با کیفیت بسیار بالا بر اساس اصول طراحی و مفاهیمی که به جذب مخاطبین کمک می‌کند، طراحی کنید.

بنابراین، برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت دو روش اصلی را به شما پیشنهاد می دهیم:

3. برگزاری مزایده برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت
4. استفاده از لوگو ساز های رایگان

با توجه به اینکه این دو روش هزینه چندانی را به شما تحمیل نخواهد کرد می توانید به طور همزمان هر دو را امتحان کنید و هر کدام که نتیجه بهتری برای شما داشت، در نهایت به عنوان لوگو اصلی برند خود انتخاب کنید.
در ادامه شما را مرحله به مرحله با برگزاری مزایده برای طراحی لوگو و همچنین نحوه ساخت لوگو رایگان آشنا می کنیم:

چگونه برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت یک مزایده برگزار کنیم؟

با وجود سایت‌های اینترنتی متعددی که به شما امکان برگزاری مزایده برای طراحی لوگو را می دهند نیازی نیست که خودتان به دنبال پیدا کردن ارزان ترین شرکت ها یا فریلنسر های طراح لوگو بگردید. برای برگزاری مزایده طراحی لوگو می توانید به یکی از وب سایت های زیر مراجعه کنید و یک آگهی کامل و جامع در سایتها ثبت کنید:

• کارلنسر
• نوسین
• دیوار

درج یک آگهی حرفه ای، مهم ترین قسمت برگزاری مزایده برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت در وب سایت های اینترنتی است. برای اینکه مطمئن باشید پیشنهادهایی که برای طراحی لوگو به شما ارائه می شود، دقیقا مطابق با نیازهای تان باشد، حتما باید موارد زیر را هنگام درج آگهی در نظر بگیرید:

• حداقل و حداکثر بودجه‌ای که برای طراحی لوگو در نظر دارید، مشخص کنید
• سبک لوگوی مورد نظر خود را مشخص کنید
• توضیحات کوتاه و مختصری درباره کسب و کارتان و اینکه قصد دارید چه پیامی به مخاطب برسانید، در آگهی بدهید
• اگر قرار است لوگو برای جذب مخاطبین خاصی طراحی شود به این مسئله در آگهی خود اشاره کنید
• رنگ هایی را که تاکنون برای طراحی وب سایت یا تبلیغات برند خود استفاده کرده اید، مشخص کنید
• از فریلنسرها بخواهید که نمونه‌های طراحی لوگوی قبلی خود را برای شما همراه با پیشنهاد شان ارسال کنند

برای ارسال آگهی در وبسایت های مختلف نیازی به پرداخت هزینه ندارید و فقط زمانی که فریلنسر مورد نظر خود را انتخاب کردید باید درصدی از مبلغ پرداخت شده را به این وب سایت ها بپردازید. بنابراین، می توانید همزمان در چندین وب سایت آگهی منتشر کنید و منتظر باشید تا پیشنهادهای مختلف برای شما ارسال شود.
در انتخاب بهترین پیشنهاد عجله نکنید. حداقل ۳ یا ۴ روز منتظر بمانید تا جایی که تجربه کافی در زمینه طراحی لوگو دارند، پیشنهادشان را برای شما ارسال کنند.

برای انتخاب بهترین پیشنهاد و طراحی لوگو با نازلترین قیمت به نکات زیر دقت کنید:

• نمونه کارهای طراح لوگو را بررسی کنید

با مشاهده نمونه کارها می توانید میزان خلاقیت، تجربه و تبحر هر طراح را تعیین کنید. بهتر است به هر طراح لوگو از یک تا ده امتیاز بدهید. طراحانی که امتیاز کمتر از ۷ گرفته‌اند را کنار بگذارید. از میان سایر طراحان دو یا سه فریلنسر را که بهترین پیشنهاد قیمت را به شما داده‌اند، انتخاب کنید.

• قیمت طراحی لوگو هر فریلنسر را بررسی کنید

حتماً قیمت های ارائه شده توسط فریلنسرها را با لیست قیمت موجود در وب سایت های طراحی گرافیک مقایسه کنید و سعی کنید طراحانی را انتخاب کنید که قیمت مناسب تری را به شما پیشنهاد داده‌اند.

• برقراری ارتباط با فریلنسر طراح لوگو

سپس می توانید از طریق پیام رسان های طراحی شده تحت وب با فریلنسر ارتباط برقرار کنید و از او بخواهید که درباره تجربیات قبلی و مهارت هایی که در طراحی لوگو دارد، توضیحاتی ارائه کند. درباره قیمت نیز با او صحبت کنید در این مرحله می توانید حداقل ۱۰ تا ۱۵ درصد از طراحان لوگو تخفیف بگیرید تا طراحی لوگوی شما را با نازلترین قیمت انجام بدهند.

• انتخاب بهترین طراح لوگو

پس از بررسی رزومه کاری و نمونه کارهای ارائه شده توسط طراحان بهترین گزینه را انتخاب کنید و در این مرحله بیش از ۵۰ درصد از هزینه کل را به عنوان پیش پرداخت نپردازید. منتظر بمانید تا طراح لوگو با نازلترین قیمت چند طرح متناسب با نیاز شما برایتان ارسال کند.

• انتخاب بهترین طراحی لوگو

از بین طرح های ارسال شده حداقل دو یا سه نمونه را انتخاب کنید که به مفاهیم مورد نظر شما که قصد دارید در برندسازی و بازاریابی به مخاطبین خود منتقل کنید، نزدیک تر هستند. سپس از طراح لوگو بخواهید که این طرح ها را برای شما به صورت حرفه ای به شکل لوگوی دلخواه در بیاورد.

• دریافت لوگو نهایی

زمانی که درباره طرح لوگو به نتیجه نهایی رسیدید و همه چیز مورد تایید تان بود مابقی مبلغ را به طراح لوگو پرداخت کنید و از او بخواهید که لوگو را در فرمت های مختلف رستار و وکتور برای شما ارسال کند.

 

طراحی لوگو با نازلترین قیمت

 

چگونه با استفاده از بهترین برنامه ها و نرم افزار های لوگو ساز طراحی لوگوی رایگان انجام دهیم؟

طراحی لوگو با نازلترین قیمت در اپلیکیشن ها و نرم افزار های لوگو ساز آنلاین اصلا کار سختی نیست. اگر تا حدودی در کشیدن طرح های اولیه مهارت داشته باشید و مطالعاتی نیز درباره روانشناسی رنگ ها و فونت ها انجام دهید، به راحتی می توانید لوگوی مناسب با برند خود را بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای در اپلیکیشن‌های لوگو ساز آنلاین خلق کنید.
نکته مهم در ساخت لوگو با اپلیکیشن های لوگوساز آنلاین، انتخاب نرم است که ابزارهای متنوعی را برای طراحی لوگو حرفه ای با نازلترین قیمت در اختیار شما بگذارد. اگر با این نرم افزارها آشنایی ندارید می توانید با توجه به سبک لوگویی که قرار است طراحی کنید یکی از اپلیکیشن های لوگو ساز زیر انتخاب کنید:

1.لوگوساز رایگان Hatchful

Hatchful نرم افزاری است که توسط شرکت Shopify طراحی شده است و با توجه به نظرسنجی انجام شده، ساده ترین اپلیکیشن طراحی لوگو شناخته می شود. در این نرم افزار، سبک های مختلفی برای هر نوع صنایع و تجارتی به شما پیشنهاد می شود که می توانید آیکون مورد نظر خود را از بین آنها انتخاب .
پس از انتخاب آیکون مورد نظر می توانید فونت، شکل، رنگ و سایز عناصر به کار رفته در لوگو را تغییر بدهیدو با استفاده از نرم افزار طراحی لوگو Hatchful امکان طراحی لوگو با نازلترین قیمت به صورت سفارشی سازی شده برای شما فراهم می شود.

2. نرم افزار ساخت لوگو Ucraft Logo Maker

نرم افزار لوگو ساز رایگان Ucraft's Logo Makerابزارهای مختلفی را در اختیار شما می گذارد که بتوانید طراحی لوگو سریع و آسان را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام بدهید. طرح های تولید شده در در برنامه لوگو ساز، امکان ویرایش با فرمت وکتور را دارند و آیکون های بسیار زیادی همراه با متن ها، شکل ها و رنگ های گوناگون در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید برای طراحی لوگو خود از آنها استفاده کنید.
طراحی لوگو با نازل ترین قیمت در این نرم‌افزار این مزیت را دارد که در نهایت می توانید آن را با فرمت png یا SVG دانلود کنید. به این ترتیب، امکان ویرایش یا تغییر سایز لوگوی طراحی شده با تمام نرم افزارهای طراحی گرافیک از جمله ایلاستراتور و فتوشاپ وجود دارد.

3. نرم افزار لوگو ساز LogoMakr

لوگو میکر را می‌توان یکی از پر کاربرد ترین لوگو ساز های آنلاین نام برد که ابزارهای متنوعی را برای ویرایش تمام عناصر لوگو از جمله شکل، فونت، اندازه و آیکون ها در اختیار طراح لوگو قرار می دهد.
یکی از ویژگی های جالب طراحی با لوگو میکر استفاده از گرادیان است. با این ویژگی می توان عناصر لوگو مثل شکل یا متن را با گرادیان رنگ به زیبایی طراحی کرد.
البته برای دانلود فرم نهایی لوگو طراحی شده به صورت png یا از SVG نیاز به پرداخت درون برنامه ای دارید و همین امر موجب شده افرادی که به دنبال طراحی لوگو با نازلترین قیمت می گردند، چندان به این نرم‌افزار توجه نکنند.

4. برنامه ساخت لوگو Designhill Logo Maker

ساز رایگان Designhillلوگو از دیگر لوگو میکر های پرطرفدار برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت است. هرچند برای استفاده از برخی ابزارهای پیشرفته و حرفه‌ای این اپلیکیشن باید مبلغ ناچیزی پرداخت کنید اما طراحی نهایی لوگو آنچنان جذاب و چشمگیر خواهد بود که پرداخت این مبلغ ارزش استفاده از آپشن های مختلف این لوگو ساز رایگان را دارد.
لوگوساز دیزاین هیل امکان ویرایش لوگوهایی که در نرم افزار های دیگر طراحی شده است را به شما می دهد بنابراین، در این برنامه طراحی لوگو می توانید عناصر مختلف سایر لوگو ها را سفارشی سازی کنید تا به شکل دلخواه خودتان در بیاید.

5. لوگو میکر رایگان DesignEvo

بیش از ۶۵ هزار تمپلیت متنوع در لوگو میکر DesignEvo به طور رایگان در اختیار شما قرار می گیرد که می توانید از آنها برای طراحی لوگو با نازلترین قیمت استفاده کنید.
این تمپلیت ها به شما امکان می دهند تا طراحی لوگو سریع و آسان را انجام بدهید و حتی اگر هیچ ایده ای برای آرم یا نشان خود نداشته باشید می توانید از تمپلیت های موجود نماد ها، شکل ها و فونت های مختلف را برگزینید.
لوگوی طراحی شده در این برنامه لوگو ساز را می توانید با رزولوشن پایین به طور رایگان دانلود کنید اما اگر ورژن وکتور لوگوی خود را بخواهید باید هزینه درون برنامه ای را پرداخت کنید.

6. لوگومیکر Tailor Brands

Tailor Brands Logo Maker یکی دیگر از برنامه های لوگو ساز رایگان است که ابزارهای کاملی را برای سفارشی‌سازی بیش از صدها تمپلیت مختلف به رایگان در اختیار شما قرار میدهد.
شما با وارد کردن نام تجارت یا برند خود و و نوشتن توضیحاتی درباره کسب و کارتان، چندین آیکون، متن یا حتی لوگو هایی با طراحی اولیه در این نرم افزار دریافت کنید که میتوانید از بین آنها مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.
سپس می توانید سبک طراحی یا هر کدام از عناصر موجود را با استفاده از ابزارهای رایگان سفارشی سازی کنید در این نرم افزار طراحی لوگو با نازلترین قیمت انجام می گیرد چون حتی برای دانلود کردن آن نیز نیاز به پرداخت هزینه ندارید.

7. لوگوساز رایگان Canva

طراحی لوگوی آنلاین Canva تقریباً برای تمام طراحان لوگو نامی شناخته شده است که نرم افزار اپلیکیشن اندرویدی آن نیز موجود است. در این برنامه لوگوساز، تمپلیت های مختلفی نه فقط برای طراحی لوگو و بلکه برای طراحی پست های اینستاگرامی، پست های پینترست، فیسبوک و موارد بسیار زیاد دیگری وجود دارد که کار شما را برای طراحی گرافیک و تبلیغات آسان می کند.
برنامه تحت وب Canva تقریباً مانند تمام نرم‌افزارهای دیگر، ابزارهای متنوعی دارد که به شما امکان ویرایش عناصر مختلف موجود در لوگو را میدهد تا در نهایت بتوانید طراحی لوگو را با نازلترین قیمت با این نرم افزار انجام دهید. شما میتوانید لوگوهای طراحی شده را با فرمت png یا pdf بدون پرداخت هزینه دانلود کنید.