لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1399/07/03

معرفی هشت نرم افزار طراحی لوگو آسان

نرم افزار طراحی لوگو آسان این امکان را به صاحبان مشاغل می دهد تا به راحتی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کرده و هویت برند خود را برای مخاطبین و مشتریان خود روشن سازند. طراحی لوگو آسان و حرفه ای با نرم افزارهای مرتبط به شرکت ها به تأثیرگذاری ادراک برند شرکت، عادات خریداران و حتی نگرش به سمت محصولات و خدمات شرکت کمک می نماید.
همانگونه که می دانید طراحی لوگو کار ساده ای نیست و برای اینکه یک لوگوی حرفه ای طراحی کنید باید درک کاملی از هویت شرکت، هویت برندینگ و پیامی که قرار است در این راستا منتقل شود داشته باشید. در صورتی که شما اطلاعات مذکور را در مورد شرکت داشته باشید به راحتی می توانید با نرم افزارهای طراحی لوگو آسان لوگوی مورد نظر خود خلق کنید.
در این مقاله با هشت نرم افزار طراحی لوگو آسان و اینکه چه ویژگی هایی باید داشته باشند آشنا خواهیم شد.

نکته های مهم در نرم افزار طراحی لوگو آسان

نرم افزارهای طراحی لوگو آسان مجموعه ای از ویژگی ها را شامل می شوند و در صورتی که به درستی و با دقت از آنها استفاده نمایید می توانید به راحتی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کنید.

• طراحی لوگو در این نرم افزارها باید اورجینال انجام شود:

در نرم افزار طراحی لوگو آسان شرکت شما نباید از سایر برندهای دیگر تقلید کند. در واقع کسب و کار مربوطه باید یک لوگوی منحصربفرد داشته باشد و برند آن متمایز از سایر رقبا باشد.

• لوگو در نرم افزار طراحی لوگو آسان باید صریح و دقیق باشد:

لوگویی که با این نرم افزار طراحی می شود باید به گونه ای باشد که به راحتی در ذهن مخاطبین جای بگیرد و آنها خیلی سریع لوگو را به خاطر آورده و بشناسند. به طور کلی باید تأثیر ماندگاری در اذهان داشته باشد.

• انتخاب رنگ با نرم افزار طراحی لوگو آسان باید با دقت صورت گیرد:

هنگام کار با این نرم افزار طراحی لوگو سریع و آسان باید ترکیب رنگ مناسبی را انتخاب کنید، به طوری که تطبیق پذیر بوده و بتوان در همه جا از آن استفاده نمود. در ضمن باید با روانشناسی رنگ ها در طراحی لوگو نیز آشنا باشید.

نرم افزار طراحی لوگو آسان چیست؟

نرم افزار طراحی لوگو آسان برنامه ای است که به راحتی می توان با drag and drop لوگوی مورد نظر را در عرض چند دقیقه برای وب یا برای پرینت طراحی نمود. کاربر برای طراحی لازم نیست که حتما یک طراح لوگوی حرفه ای باشد زیرا نرم افزار طراحی لوگو آسان ویژگی های کاربردی زیادی را در بر می گیرد و از این رو کاربر با مهارت ابتدایی می تواند لوگوی شرکت را با بهترین کیفیت طراحی کند.
البته نرم افزار طراحی لوگو سریع و آسان نیز باید شامل قالب های بسیار، رنگ بندی های و افکت های ویژه باشد تا بتواند انتخاب های متنوعی از لوگو را در اختیار کاربر قرار دهد. طراحی لوگو با تنوع الگوها که شامل انواع مختلفی از دسته بندی ها و تم ها هستند می توانند کار طراحی را بسیار آسان نموده و گزینه های متنوعی در اختیار شما قرار دهند.

نرم افزارهای طراحی لوگو آسان شامل چه ابزارهایی می شود؟

طراحی لوگو حرفه ای با این نرم افزارها مستلزم ویژگی هایی است که کاربر می تواند به بهره گیری از آنها طراحی لوگو را به آسانی انجام داده و لوگوی ایده آل را دریافت نماید:

- لوگو آبجکت ها با رزولوشن بالا:

نرم افزار طراحی لوگو آسان با در اختیار داشتن لوگو آبجکت هایی با رزولوشن بالا به کاربر این امکان را می دهد تا لوگوهای زیبا و به یاد ماندنی با استفاده از هر گونه لوگو آبجکت خلق کند.

- قالب های های متنوع:

قالب های متنوع در نرم افزار طراحی لوگو آسان گزینه های انتخابی فراوانی را در اختیار طراحی قرار می دهد.

- اشکال گوناگون:

در این نرم افزارها شکل های گوناگون فانتزی و منحصربفردی هستند که می توانید متناسب با کسب و کار خود از آنها استفاده کنید.

- بوم یا کانواس (Canvas) انعطاف پذیر:

کانواس های انعطاف پذیری در نرم افزارهای طراحی لوگو آسان وجود دارند که با راحتی می توانید مدل کسب و کار خود را توصیف کرده و یک طراحی حرفه ای لوگو به واسطه آن انجام دهید.

- طرح های رنگی متنوع:

با طرح های رنگی متنوع شما می توانید تنها با یک کلیک طرح های رنگی زیبا و بافت های خلاقانه را به وجود آورید.

 

معرفی هشت نرم افزار طراحی لوگو آسان

نرم افزار Visme، نرم افزاری با طراحیآسان و متنوع

 

هشت نرم افزار طراحی لوگو آسان کدامند؟

اکنون که با ویژگی های کلی نرم افزارهای طراحی لوگو آسان آشنا شدید، می توانید از ویژگی های منحصربفرد هشت نرم افزار برتر در این زمینه نیز آگاهی یابید.

1.نرم افزار جتا (jeta):

یکی از ساده ترین و کاربردی ترین نرم افزارهای طراحی لوگو آسان، نرم افزار جتا است. پیچیدگی خاصی در این نرم افزار وجود نداشته و بسیار کاربردی می باشد.
بیش از 10000 وکتور و 400 قالب لوگو در این نرم افزار وجود دارد که شما می توانید به راحتی یکی از این قالب ها را انتخاب کرده و لوگوی حرفه ای خود را طراحی نمایید. قالب هایی که در برنامه وجود دارند انواع مختلفی از دسته بندی ها و تم ها را شامل می شوند مانند سبک های تک رنگ، کسب و کار، سرگرمی، مینیمالیستی و ... .
نرم افزار طراحی لوگو آسان جتای با ویندوز 7 و بالاتر از آن سازگاری دارد. پس از طراحی نیز می توانید لوگوی خود را به صورت وکتور یا PNG دریافت کنید.

2. نرم افزار لوگو میکر (Logo Maker):

با نرم افزار لوگو میکر که به صورت آنلاین و رایگان نیز می باشد می توانید به راحتی و به آسانی لوگوی خود را در عرض مدت کوتاهی طراحی نمایید. این نرم افزار طراحی لوگو آسان تحت وب بوده و با فشردن کلید make a logo به آسانی می توانید لوگوی خود را طراحی کنید.
بیش از 300 قالب طراحی لوگو در این نرم افزار وجود دارد که کاربران می توانند جهت طراحی حرفه ای از آنان بهره گیرید. یکی دیگر از ویژگی های آن وجود رنگ بندی های مختلف با ابزارهای متنوع است که می توانید شکل ها و متن ها را به راحتی تغییر دهید.

3. گیمپ (Gimp) یک نرم افزار طراحی لوگو آسان:

نرم افزار گیمپ ساده و کم حجم بوده و می تواند جایگزین مناسبی برای فتوشاپ باشد به ویژه اگر قرار نیست یک طراحی حرفه ای لوگو انجام دهید. از آنجایی که کار با این نرم افزار بسیار راحت است می تواند گزینه خوبی برای کاربران تازه وارد باشد. این نرم افزار در ویندوز، مک و لینوکس قابل اجرا است. گیمپ دارای ویژگی بسیار زیاد و متنوعی می باشد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
• برخورداری از یک پنجره اصلی و چند پنجره کوچک برای ابزارهای مختلف
• انتخاب رنگ متنوع و دارای جدول رنگ ها و قطره چکان ها
• امکان ایجاد بردارها و خطوط با ابزار Paths در این نرم افزار طراحی لوگو آسان
• امکان افزودن تعداد زیادی از تصاویر بدون به وجود آمدن هیچگونه اختلالی در طراحی لوگو
• برخورداری از ابزارهای هوشمند و برطرف نمودن عیب های جزئی و تصاویری آسیب دیده
• وجود بیش از 150 نوع قلم، جلوه ها و فیاترهایی مانند سایه های برجسته
• امکان دسترسی به کد منبع برنامه و افزودن قابلیت هایی که فکر می کنید لازم است.
• ذخیره سازی الگو یا قالب های جدید برای طراحی های بعدی لوگو آسان

4. نرم افزار طراحی لوگو آسان Logo Creator:

Logo Creator یکی از نرم افزارهای سریع و بسیار قدرتمند جهت طراحی لوگو می باشد. شما با استفاده از این نرم افزار طراحی لوگو آسان به راحتی و در مدت زمان کوتاهی می توانید لوگوی خود را طراحی نمایید. این نرم افزار به دلیل داشتن 200 قالب آماده، 300 المان گرافیکی و ... می تواند ابزار سودمندی برای شما در این زمینه باشد. از امکانات نسخه جدید نرم افزار Logo Creator می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- ذخیره اتومات قالب هایی که ایجاد نمودید
- برخورداری از 300 طرح گرافیکی و 200 قالب قابل استفاده
- سازگاری با اکفر سیستم عامل ها
- به روز رسانی خودکار
- طراحی هنری با کیفیت بالا
- برخورداری از جلوه های ویژه جهت طراحی

5. نرم افزار Visme:

Visme یک نرم افزار اینفوگرافیک است که راه حل ساده اما نوآورانه ای را در اختیار شما قرار می دهد تا از طریق طراحی لوگو آسان بتوانید با مخاطبین خود به خوبی ارتباط برقرار کنید.
شما در سه مرحله خواهید توانست تا لوگوی مورد نظر خود را به راحتی طراحی کنید. این سه مرحله خیلی سریع اطلاعات شما را به تصویر کشیده و یک لوگوی حرفه ای در اختیارتان قرار می دهند. در Visme صدها قالب زیبا و اینفوگرافیک های طراحی شده وجود دارد.

6. نرم افزار طراحی لوگو آسان DesignEvo:

DesignEvo یک نرم افزار طراحی لوگوی تحت وب است که طراحی لوگو به جز اینکه آسان است، رایگان نیز می باشد. آن یک ابزار بسیار قدرتمند برای فریلنسرها، صاحبان مشاغل کوچک و استارت آپ ها محسوب می شود تا اینکه بتوانند بدون پرداخت هزینه های گزاف و بدون نیاز به تخصص طراحی حرفه ای، لوگوی مورد نظر خود را طراحی نمایند.
این نرم افزار طراحی لوگو آسان تمامی ابزارهای مورد نیاز طراحی را در اختیار شما قرار می دهد. از مزایای این DesignEvo می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- DesignEvo رایگان و استفاده آن بسیار ساده می باشد.
- برای استفاده نیاز به دانلود برنامه یا ثبت نام ندارد.
- این نرم افزار در زمان، انرژی و هزینه شما صرفه جویی می نماید.

7. نرم افزار Wix Logo Maker:

این نرم افزار یک ابزار مبتنی بر cloud است که با ارائه ابزارهای حرفه ای به کاربران به آنها این امکان را می دهد تا لوگوی خود را طراحی کنند. برای طراحی لوگو کافی است که تنها به چند سوال ساده لوگو کریتور در مورد برند و سبک شخصی شما پاسخ دهید. این نرم افزار طراحی لوگو آسان به گونه طراحی شده که می توانید دقیقا همان لوگویی را که می خواهید دریافت نمایید. هر لوگو به طور کامل سفارشی طراحی می شود و شما می توانید فونت، رنگ، اندازه، متن و ... را تغییر بدهید.

8. نرم افزار Logo Crisp:

Logo Crisp یک نرم افزار طراحی لوگو آسان و رایگان است که بر روی انواع دیوایس ازجمله PC، مک، تبلت و تلفن های هوشمند نصب می شود و کاربران به راحتی می توانند در هر زمانی که خواستند لوگوی مورد نظر خویش را طراحی کنند.
این نرم افزار بیش از ده هزار طراحی رایگان لوگو را ارائه می دهد و طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می شود از جمله اقتصاد، کشاورزی، رسانه ها، آموزش، سرگرمی، مد، غذا، ورزش، موزیک، مسافرت، سلامتی و ... . پس از اینکه نام شرکت را در این نرم افزار وارد نمودید، نوع صنعتی که در آن هستید را انتخاب کرده و بر روی " "Create My Logo designکلیک کنید و ... . از مزایای نرم افزار طراحی لوگو آسان Logo Crisp می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- برخورداری از مجموعه متنوعی از فونت ها و اشکال
- داشتن گزینه های خلاقانه مانند اضافه نمودن آیکون ها، فونت های سفارشی، رنگ ها، متن، ادیت آیکون ها
- ذخیره سازی لوگوها در حساب کاربری شما
- برخورداری از یک روش سریع، آسان و خلاقانه جهت طراحی لوگو بدون نیاز به هیچ گونه تخصص
- انعکاس منحصربفرد بودن برند شما و متمایز ساختن آن از سایر شرکت های رقیب