لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/06/22

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

لوگو میکر یکی از نرم افزار های پرکاربرد برای ساخت لوگو حرفه ای است به صورت نرم افزار لوگوساز آنلاین یا اپلیکیشن اندرویدی در دسترس است. با ابزارهای آن به راحتی می توانید با وارد کردن نام شرکت و انتخاب سبک لوگو مورد نظر خود، مراحل طراحی لوگو آسان را به سرعت طی کرده و از بین فونت ها و رنگ های موجود، طرح مورد نظر خودتان را انتخاب کنید.
لوگو میکر به شما این امکان را می دهد که سبک لوگوی مورد نظر خودتان را از بین چندین تمپلیت موجود در سایت انتخاب کنید. الگوریتم طراحی لوگو سریع و آسان طی چند مرحله شما را راهنمایی می کند تا بتوانید طراحی لوگو حرفه ای را به سفارش خودتان از طریق وب سایت انجام بدهید.
دانلود کردن فایل های لوگو طراحی شده با لوگو میکر به صورت فایل وکتور و PNG امکان پذیر است. بنابراین شما می‌توانید لوگو خود را در هر پلتفرمی از جمله، کارت ویزیت، وب سایت یا بیلبورد، مورد استفاده قرار دهید.

چرا لوگو میکر؟

لوگو میکر یک نرم افزار لوگو ساز آنلاین است که اپلیکیشن اندرویدی آن نیز برای افرادی که طراحی لوگو با موبایل را بیشتر می پسندند، در دسترس است.
برای طراحی لوگو حرفه ای با لوگو میکر نیازی به دانش و مهارت خاصی ندارید. چون الگوریتم های موجود در نرم افزار لوگو ساز آنلاین لوگو میکر امکان طراحی لوگو آسان و سریع را با جزئیات کامل برای شما فراهم آورده اند.
در لوگو میکر امکانات زیر برای طراحی لوگو حرفه ای در اختیار شما قرار گرفته است:
• تایپوگرافی نام شرکت
• انتخاب سبک لوگو
• ابزارهای ساخت لوگو
• ابزارهای ویرایش لوگو طراحی شده
با استفاده از ابزارهای موجود در لوگو میکر به راحتی میتوانید لوگو خود را سفارشی کنید. تغییر فونت، رنگ، اندازه و متن نوشته شده در لوگو هایی که از قبل طراحی شده اند نیز در این نرم افزار لوگو ساز آنلاین وجود دارد.
مهمترین دلیل محبوب شدن لوگو میکر به عنوان نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای، رایگان بودن بسیاری از ابزارهای آن است. زمانی که برای ساخت لوگو آسان و سریع به این اپلیکیشن مراجعه می کنید نیازی نیست برای انتخاب فونت، رنگ یا سبک لوگو مورد نظر خود، هزینه طراحی لوگو را پرداخت کنید.

 

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

 

آموزش طراحی لوگو حرفه ای با لوگو ساز آنلاین یا اپلیکیشن اندرویدی

به طور کلی برای طراحی لوگو در لوگوسازهای آنلاین یا اپلیکیشن های اندرویدی باید مراحل زیر را طی کنید:

1.نام برند تجاری خود را وارد کنید

هدف از وارد کردن نام برند تجاری در لوگو میکر انتخاب دسته بندی های موجود برای آیکون ها، نماد ها و فونت ها اس.ت به عنوان مثال اگر برند تجاری شما نام یک کافی شاپ یا رستوران غذا ایتالیایی را داشته باشد، لوگو ساز آنلاین نمادهایی مرتبط با آن را به شما نشان می دهد تا آرم تجاری خود را انتخاب کنید.

2. نوع لوگو خود را انتخاب کنید

در نرم افزارهای لوگو ساز آنلاین یا اپلیکیشن های اندرویدی برای ساخت لوگو با موبایل مثل لوگو میکر باید دسته‌بندی یا سبک لوگوی خود را انتخاب کنید. معمولا انواع لوگو زیر در نرم افزار ها گنجانده می‌شود:
• لوگو تصویری
• لوگوتایپ
• لوگو حروف فارسی و انگلیسی
• لوگو ترکیبی
این قابلیت در اپلیکیشن های لوگو ساز آنلاین یا اندرویدی نیز وجود دارد که پس از طراحی لوگو بتوانید سبک آن را تغییر بدهید. پس نگران انتخاب دسته بندی اشتباه نباشید.

3. انتخاب فونت مناسب

ابزارهای مختلفی برای انتخاب فونت و ویرایش آن در نرم افزارهای ساخت لوگو با موبایل یا تحت ویندوز به صورت آنلاین مثل لوگو میکر وجود دارد. این ابزارها به شما کمک می کند که سبک فونت مناسب برای برند خود را انتخاب کنید.

4. طراحی لوگو

برای طراحی لوگو حرفه ای با لوگو میکر باید عناصر مختلف لوگو را به درستی کنار یکدیگر قرار بدهید. آنها را از لحاظ سایز و سبک بررسی کنید که با هم همخوانی داشته باشند. در نهایت طراحی لوگو باید به گونه‌ای باشد که بتوانید از آن در پلتفرم های مختلف استفاده کنید.

5. لوگو طراحی شده را بهینه سازی کنید

پس از اینکه فونت آرم تجاری و چیدمان عناصر مختلف در کنار یکدیگر را بررسی کردید ممکن است به این نتیجه برسید که لوگو شما نیاز به بهینه سازی دارد. به عنوان مثال، شاید فونتی که انتخاب کردید با سایر اجزاء لوگو همخوانی نداشته باشد. بنابراین باید مجدداً لوگو طراحی شده را در نرم افزار لوگو میکر با ابزارهای موجود ویرایش کنید.

6. لوگو نهایی را دانلود کنید

زمانی که طراحی لوگو حرفه ای شما به پایان رسید باید بتوانید آن را با کیفیت بالا و با فرمت وکتور دانلود و ذخیره کنید. در غیر این صورت می‌توانید در سایزهای مختلف و با حفظ کیفیت لوگو از آن استفاده کنید.

آموزش طراحی لوگو سریع با لوگو میکر

لوگو میکر با این هدف نرم‌افزار آنلاین خود را در اختیار کاربران قرار داده که تمام افراد حرفه ای و غیر حرفه ای بتوانند با ابزارهای موجود در اپلیکیشن لوگو میکر طراحی لوگوی سریع و آسان را انجام دهند.
مطمئنا طراحی لوگو حرفه ای در صورتی که به ابزارهای مناسبی دسترسی نداشته باشید، بسیار مشکل است .یکی از دلایلی که لوگو میکر جزو محبوب ترین اپلیکیشن های لوگو ساز اندرویدی به شمار می آید؛ در اختیار گذاشتن ابزار های متنوع به صورت رایگان برای کاربر است.
در آموزش طراحی لوگو سریع با لوگو میکر به شما کمک می‌کنیم که فرایند ساخت لوگو برای شرکت خود را در ۴ مرحله ساده انجام بدهید. در ادامه تصاویر مربوط به طراحی لوگو حرفه ای در لوگو میکر به شما نشان می دهد که چطور از ابزارهای موجود برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید:

 

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

 

مرحله اول: اطلاعات شرکت را وارد نمایید

نرم افزار لوگو میکر با توجه به زمینه کاری و نام برند شما طرح های مختلفی را پیشنهاد می دهد تا بتوانید از بین آنها آرم تجاری مناسب با برند خود را انتخاب کنید. برای این که لوگو میکر بهتر بتواند شما را راهنمایی کند، اطلاعات زیر را برای شروع طراحی لوگو آسان از شما میخواهد:
• زمینه کاری و صنعتی که در آن مشغول به کار هستید
• نام شرکت یا برند تجاری
• تگ لاین یا اطلاعات جانبی دیگر مربوط به برند
• سبک لوگوی که میخواهید طراحی کنید
با وارد کردن این اطلاعات بیش از ۶۰ نوع آرم تجاری یا فونت به شما پیشنهاد می شود تا بتوانید از میان آنها بهترین گزینه را که مناسب و سازگار با خدمات و محصولاتی است که ارائه می‌دهید، انتخاب کنید.
برای وارد کردن دسته بندی صنعتی که در آن کار می کنید گزینه‌های مختلفی از جمله موارد زیر در نظر گرفته شده است:
• هنر و سرگرمی
• تجارت و مشاوره
• خرده فروشی
• ورزشی
• سایر صنایع
اگر به دنبال آرم یا نشانه تجاری خاصی هستید می توانید نوع لوگو مورد نظر خود را در لوگو میکر وارد کنید. به عنوان مثال غذا، طبیعت، لباس و غیره. به این ترتیب آیکون های مرتبط با این کلمه کلیدی برای شما نمایش داده می شود.

مرحله دوم: انتخاب لوگو تجاری

 

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

 

در مرحله دوم آموزش طراحی لوگو آسان با لوگو میکر می توانید از بین بیش از ۱۰۰۰۰ آیکون مختلف، آرم تجاری مورد نظر خودتان را انتخاب کنید. برای محدود کردن انتخاب های موجود می توانید سبک فونت یا نحوه چیدمان عناصر مختلف لوگو را نیز برگزینید.
در اپلیکیشن لوگو میکر امکان طراحی لوگو حرفه ای در انواع زیر وجود:
• لوگوی تصویری
• لوگو نوشتاری
• لوگوی ترکیبی
پس دست شما برای انتخاب ثبت لوگو مناسب کاملاً باز است.
صدها فونت مختلف نیز وجود دارند که می توانید برای ساخت لوگو حرفه ای در لوگو میکر از آنها استفاده کنید:
• فونت های خاص
• فونت های مدرن
• فونت های سنتی
در این مرحله باید نحوه چیدمان فونت خود را نیز در کنار آرم تجاری انتخاب کنید. به عنوان مثال:
آیا میخواهید آرم تجاری بالای فونت قرار بگیرد؟
آیا آیکون مورد نظر شما باید در سمت چپ متن قرار بگیرد؟
همه اینها بستگی به خودتان دارد. البته باید تناسب و هماهنگی بین اجزای مختلف لوگو را نیز در نظر بگیرید. اپلیکیشن لوگو میکر چندین طراحی پیش‌فرض را به شما پیشنهاد می دهد تا از بین آن ها انتخاب کنید.

 

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

 

مرحله سوم: ویرایش و سفارشی سازی لوگو

زمانی که طراحی مناسب لوگوی خود را انجام دادید، گزینه‌های مختلفی در لوگو میکر در دسترس شما قرار دارد تا لوگوی طراحی شده را ویرایش و سفارشی سازی کنید.
با کلیک کردن روی آیکون لوگو می توانید:
• زاویه آن را تغییر بدهید
• رنگ دیگری برای آن انتخاب کنید
• سایز آن را بزرگتر و کوچکتر کنید
• محل قرار گرفتن آن را نیز تغییر بدهید
اگر از فونت نوشتاری که نام برند خود را با آن نوشته اید، خوشتان نمی آید می توانید به راحتی سبک فونت، اندازه فونت یا محل قرار گیری آن را تغییر بدهید.
فراموش نکنید که شما هزینه طراحی لوگو را به طور قابل توجهی کاهش داده اید و در حال طراحی لوگو حرفه ای با یک نرم افزار لوگو ساز رایگان هستید. پس نیازی نیست در زمان صرفه جویی کنید. با دقت و حوصله تمام اجزاء لوگوی خود را ویرایش و سفارشی سازی کنید.

 

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

 

 

مرحله چهارم: دانلود و ذخیره سازی لوگو

در نرم افزار لوگو میکر گزینه های بسیار متعددی وجود دارد که می‌توانید از آنها در فرآیند طراحی لوگو و ذخیره سازی آن استفاده کنید. پس از طراحی لوگو آسان در لوگو میکر امکان ذخیره سازی به فرمت های مختلف به صورت وکتور یا رستار وجود دارد.
لوگو طراحی شده در نرم افزار لوگو ساز آنلاین و اپلیکیشن لوگو میکر نیز ذخیره می شود و هر زمان دیگری که به نرم افزار مراجعه کنید، امکان ذخیره سازی و دانلود آن وجود دارد.
اگر قیمت طراحی لوگو را به لوگو میکر بپردازید امکان ذخیره سازی فایل ها با رزولوشن بسیار بالا نیز وجود خواهد داشت. این فایلها را می‌توانید برای بازاریابی به صورت آنلاین و آفلاین به کار ببرید.

تجربیات کاربران از طراحی لوگو حرفه ای با لوگو میکر

"من مطمئن بودم که از کدام نرم افزار لوگو ساز آنلاین برای طراحی لوگو استفاده کنم. با توجه به اینکه لیست قیمت طراحی لوگو توسط فریلنسر و طراحان گرافیک بسیار گران بود و توانایی پرداخت آن را نداشتم، تصمیم گرفتم از نرم افزار لوگو میکر استفاده کنم.
خوشبختانه طراحی لوگو با این اپلیکیشن اندرویدی بسیار راحت بود و من توانستم لوگوی طراحی شده را به راحتی برای چاپ کردن روی بسته بندی محصولات و همچنین بازاریابی آنلاین و آفلاین استفاده کنم."
"مدتی بود که با دوستم یک وب سایت فروشگاهی راه انداخته بودیم و قصد داشتیم برندسازی فروشگاه مان را با یک لوگو حرفه ای انجام بدهیم. با تحقیقات مختلف به این نتیجه رسیدیم که نرم افزار لوگو میکر می‌تواند در ساخت لوگو آسان برای جذب مخاطبین به ما کمک کند.
حدوداً چند ساعت وقت گذاشتیم و در نهایت توانستیم یک لوگو تایپ زیبا با نام برند خودمان توسط لوگو میکر خلق کنیم. ابزارهای موجود در لوگو میکر به راحتی امکان ویرایش لوگو نوشتاری را برای ما فراهم کرد."
"انتخاب لوگو ساز آنلاین رایگان یا اپلیکیشن اندرویدی طراحی لوگو که بتوان آرم تجاری را به نحوی در آن طراحی کرد که از لحاظ فروشندگان، خریداران، مشتریان و مخاطبین قابل قبول و جذاب به نظر برسد، به یک معضل بزرگ برایم تبدیل شده بود.
قیمت طراحی لوگو را در شرکتهای طراحی گرافیک مقایسه کردم و متوجه شدم که توانایی پرداخت آن را ندارم. در اینترنت کمی تحقیق کردم و متوجه شدم که با اپلیکیشن اندرویدی لوگو میکر می توانم یک لوگو حرفه ای رایگان طراحی کنم.
در نهایت با کمک یکی از دوستانم لوگوی مناسبی را طراحی کردیم و در حال حاضر از همین لوگو برای برندسازی شرکت خود استفاده می‌کنم که کاملاً موفق بوده است. طراحی با لوگو میکر یک تجربه فوق العاده بود.
چند نمونه از لوگو هایی که توسط لوگو میکر طراحی شده اند:

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

آموزش ساخت لوگو حرفه ای با لوگو میکر

• لوگو برای عکاسی
• لوگو برای شرکت های آرایشی و بهداشتی
• لوگو برای آرایشگاه ها
• لوگو فیتنس
• لوگو شرکت ساخت و ساز
• لوگوی رستوران
• لوگو املاک
• لوگو جواهر سازی

جمع بندی

نرم افزار لوگوساز آنلاین لوگومیکر و اپلیکیشن اندرویدی آن می تواند انتخاب مناسبی برای طراحی انواع لوگو رایگان باشد. با این وجود این اپلیکیشن پرکاربرد از فونت فارسی پشتیبانی نمی کند. بنابراین اگر به دنبال طراحی لوگو اسم فارسی هستید می توانید از نرم افزار طراحی لوگو آنلاین لوگونومی با همان امکانات لوگومیکر استفاده کنید که از چندین فونت فارسی متنوع نیز برای طراحی لوگو فارسی پشتیبانی می کند.