لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/13

بهترین اپلیکیشن لوگو ۲۰۲۱ برای افراد مبتدی

بهترین اپلیکیشن لوگو تنها شامل یک برنامه نیست و همه ساله چندین برنامه با عنوان "بهترین" وارد دنیای طراحی لوگو میشوند. 
نرم افزار های طراحی لوگو به صاحبان مشاغل مختلف در خلق یک هویت تجاری قوی کمک میکنند و این امکان را برای نمایندگی ها فراهم میکنند تا با مشتریان خود ارتباط بهتری داشته باشند. با وجود پیشرفت دنیای طراحی لوگو، صاحبان کسب و کار های مختلف دیگر نیازی به پرداخت هزینه های زیاد جهت طراحی لوگوی خود ندارند. بهترین اپلیکیشن لوگو های امروزی دارای الگو، فونت و پالت های رنگ مختلفی برای هر نوع شغلی می باشند.
برای سهولت انتخاب بهترین اپلیکیشن لوگوها اینجاییم تا در این راه به شما کمک کنیم.

Tailor Brands

در سال 2021 اپلیکیشن Logo Maker Tailor Brands به عنوان بهترین در صنعت طراحی لوگو انتخاب شد.
اگر هنوز هم به بهترین بودن این برنامه شک دارید باید بگوییم این برنامه دارای هوش مصنوعی قوی است که به شما کمک میکند تا لوگویی که طراحی میکنید، لوگویی منحصر به فرد باشد.
این برنامه همچنین دارای مجموعه ی گسترده از ابزارهای تجاری مختلف است به عنوان مثال این برنامه برای نتیجه بهتر در طراحی لوگویتان، اطلاعات تجاری متنوعی را دراختیار شما قرار میدهد.

مزایا Tailor Brands

این برنامه یکی از ساده ترین و آسان ترین اپلیکیشن های ساخت لوگو است. شما میتوانید با استفاده از ابزار های متنوع این برنامه به ویرایش و طراحی آسان لوگوی خود بپردازید. 

معایب Tailor Brands

استفاده از این برنامه تنها به صورت آنلاین میسر است، اما متخصصان این برنامه درحال تلاش اند تا قابلیت های این برنامه را گسترده تر نمایند. 

Design Hill

Design hill نیز در سال 2021 جزو لیست بهترین اپلیکیشن لوگو ها قرار گرفته است. این برنامه لوگوی شمارا سریع تر و در عرض چنددقیقه آماده و در اختیارتان قرار می دهد.  کاربران میتوانند به راحتی از ابزار، طرح ها و الگوهای متنوع این برنامه استفاده و به طراحی لوگوی خود بپردازند. 
همچنین، کاربران رقابتی میتوانند طراحی های حرفه ای خود را در مسابقات طراحی لوگو به اشتراک گذاشته و جایزه دریافت نمایند.
این برنامه استاندارد بالایی در طراحی لوگو به کاربران خود ارائه میدهد.

مزایا Design Hill

•    این برنامه طرح، رنگ و فونت های مختلفی را به کاربران ارائه میدهد.
•    به کاربران این امکان را میدهد که از قبل و طبق سلیقه ی خود طرح های مختلف را انتخاب و در لوگوی خود به کار ببرند.
•    فایل لوگوها را به صورت SVG و EPS در اختیار کاربران قرار میدهد.

معایب Design Hill

•    فایلی که این برنامه در اختیار کاربران میزارد تنها با وضوح استاندارد است و تغییر کیفیت فایل امکان پذیر نمی باشد.
•    افزودن ویژگی و ابزارهای مختلف در این برنامه با هزینه است.
•    کار با ابزار های جدید ویرایش ممکن است کمی برای افراد مبتدی دشوار باشد.

Looka

اپلیکیشن looka که زمانی با نام logojoy در دنیای طراحی لوگو وارد شد، بیشتر برای ایجاد لوگوهای تجاری مورد استفاده قرار میگیرد. متخصصان این برنامه اخیرا شروع به ارائه کارت های ویزیت و سایر موارد مربوط به تجارت کرده اند.
ایجاد یک لوگو ساده تنها دارای 3 مرحله است. انتخاب طرح، رنگ و نماد دلخواه. به علاوه، این برنامه طبق کسب و کار هر کاربران طرح هایی را ارائه میدهد که میتوانند ذخیره، خرید یا در طرح خود از آنها استفاده نمایند.

مزایا looka

•    کاربران میتوانند در حین استفاده از این برنامه بعد از انجام ویرایش های لازم، طرح های پیشنهادی این اپلیکیشن را نیز در طرح خود استفاده نمایند.
•    به علاوه این برنامه فایل طراحی را در کمتر از سه دقیقه در اختیار کاربران قرار میدهد.
•    این برنامه تنوع فراوانی در پالت های رنگ و فونت های مختلف به کاربران ارائه میدهد.

معایب looka

•    کاربرانی که از این برنامه برای ویرایش فایل های خود استفاده میکنند، فایل نهایی را تنها میتوانند به صورت استاندارد و با کیفیتی که برنامه ارائه میدهد دریافت نمایند.
•    متخصصان این برنامه هنوز درحال ویرایش امکانات آن هستند.

Wix Logo

نرم افزار wix logo نیز جزو بهترین اپلیکیشن لوگو حال حاضر دنیای طراحی به شمار می رود. کاربرانی که به دنبال طراحی های منحصر به فرد و توسعه وبسایت خود هستند، میتوانند از این برنامه استفاده کاربردی نمایند.
استفاده از این برنامه برای تمام کاربران حتی مبتدی ها نیز آسان است. طرح های ساده و منحصر به فرد بودن آرم ها، مهم ترین ویژگی این برنامه است.

مزایا wix logo

•    طرح نهایی لوگوهای این برنامه به گونه ای طراحی شده که شما میتوانید از آن در هر برنامه و وبسایتی استفاده نمایید.
•    برخلاف سایر رقبا، فایل های نهایی این برنامه دارای کیفیت و وضوح بسیار بالایی هستند.
•    قابلیت ویرایش این برنامه بسیار جدید است و کاربران میتوانند از طرح های پیشنهادی نیز استفاده کاربردی نمایند.

معایب wix logo

•    گزینه های ویرایش نهایی این برنامه تاحدودی محدود هستند و کاربران انتخاب کمتری برای ویرایش لوگوهای خود دارند.
•    طرح های نهایی این برنامه بیشتر نتایجی ساده دارند.
•    ابزارهای تحاری و گزینه های بیشتر تنها برای کاربرانی که برای این قسمت ها هزینه کرده اند، قابل مشاهده است.

 

بهترین اپلیکیشن لوگو ۲۰۲۱ برای افراد مبتدی

GraphicSprings

طراحان این برنامه در همان ابتدا به کاربران قول "یک دقیقه یا کمتر" را در طراحی لوگوهایشان داده اند. اپلیکیشن GraphicSprings برخلاف رقبای خود در طراحی لوگو قابلیت ترکیبی برای ویرایش به کاربران ارائه میدهد. این به این معناست که تمام طراحی لوگوی کاربران تنها و فقط به صورت خودکار انجام نخواهد شد. پس از تکمیل لوگوی اصلی، کاربران در انتخاب اشکال، تصاویر و رنگ ها آزادی کامل دارند.

مزایا GraphicSprings

•    کاربران در طراحی و ویرایش لوگوی خود دارای آزادی کامل هستند.
•    لوگوها در مدت زمان کمتر از یک دقیقه در اختیار کاربران قرار میگیرند، البته این زمان با تنظیمات و ویرایش های جزئی بیشتر خواهد شد.

معایب GraphicSprings

•    استفاده از این برنامه برای افرادی که به دنبال لوگوهای ساده تری هستند پیشنهاد نمیشود، به ویژه مبتدیان نیز ممکن است در استفاده از این برنامه با مشکلاتی رو به رو شوند.
•    الگو و ابزارهای طراحی این برنامه محدود تر از سایر نرم افزار های طراحی لوگو است.

اپلیکیشن طراحی لوگو چیست؟

اپلیکیشن طراحی لوگو به کاربران ماهر و افرادی که توانایی طراحی ندارند کمک میکند تا لوگویی حرفه ای برای وب سایت، کارت ویزیت، محصولات و رسانه های اجتماعی خود بسازند.
درحالی که امروزه تقریبا میتوان از هر نرم افزاری برای طراحی لوگو استفاده کرد، استفاده از برنامه ای که بتواند وکتور لوگو طراحی کند، مهم است. برخلاف اکثر فایل های گرافیکی که هنگام فشرده سازی یا تغییر سایز کیفیت خود را از دست میدهند، وکتور لوگوها باکیفیت تر خواهند شد.
یک اپلیکیشن مناسب جهت طراحی لوگو این امکان را برای هنرمندن فراهم میکند تا یک لوگوی تمیز و حرفه ای طراحی و به موفقیت کسب و کار خود کمک کنند. این برنامه ها در ذخیره بودجه صاحبان مشاغل نیز بسیار حرفه ای عمل میکنند.

نرم افزار طراحی لوگو چه کمکی به ما میکند؟

در دنیای طراحی لوگو ما دونوع نرم افزار داریم که به بررسی آنها خواهیم پرداخت. نوع اول، نرم افزارهایی هستند که تنها برای طراحان ماهر کاربرد دارند. این نرم افزار ها به افرادی که توانایی هنری بالایی دارند اجازه میدهند تا از همان ابتدا و به سلیقه خود به طراحی لوگوی خود بپردازند.
نوع دوم نرم افزار های طراحی لوگو برای کاربرانی که توانایی هنری ندارند یا این توانایی کم است، کاربرد دارند. این نرم افزار ها به این کاربران طرح های حرفه ای زیادی را پیشنهاد میدهند تا طبق سلیقه ی خود طراحی را آغاز نمایند.
به علاوه، هردو نرم افزار باید به گونه ای عمل کنند که در اخر کاربر فایل لوگوی خود را در قالب استاندارد و با کیفیت بالا دریافت نماید. 

چه کسانی به نرم افزار طراحی لوگو نیاز دارند؟

کسب و کارهای نوپا با استفاده از نرم افزار های طراحی لوگو میتوانند به موفقیت و ثبت جایگاه تجاری خود بپردازند. به علاوه، آنها تنها با پرداخت هزینه ی کمی میتوانند لوگوهای خود را در وب سایت، کارت های ویزیت و رسانه های اجتماعی استفاده و برند خود را قوی تر نمایند.
به علاوه، مشاغلی که به دنبال تغییر نام تجاری یا توسعه ی حرفه ای تری هستند نیز میتوانند از این نرم افزار ها استفاده نمایند. 
شما با استفاده از این نرم افزار ها میتوانید به عنوان یک طراح حرفه ای به موفقیت کسب و کار خود کمک نمایید.

چطور یک نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای انتخاب کنیم؟

در این مقاله، تا اینجا سعی خود را کرده ایم تا پنج برنامه کاربردی در زمینه طراحی لوگو به شما پیشنهاد کنیم. اما همیشه بهترین ها به سادگی به دست نمی آیند و همه ساله " بهترین" های جدیدی وارد دنیای طرحی خواهند شد. 
اما هر کاربری باید طبق کسب و کار خود به انتخاب یک نرم افزار طراحی لوگو حرفه ای بپردازد. برخی از نرم افزار ها دارای ابزار و گزینه های طراحی جدیدی هستند اما لوگوهایی اجاده میکنند که ظاهری کاملا قدیمی دارند. به همین دلیل، بهترین اپلیکیشن لوگو نیز ممکن است "بهترین" نباشد.
برای انتخاب بهترین اپلیکیشن لوگو برای گوشی موبایل می توانید مقاله "بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید" را مطالعه کنید.

جمع بندی

روند تحول و پیشرفت لوگوهای 2021 نشان دهنده ی بهترین بودن نرم افزار های این دوره است. با استفاده از ترکیبات کلاسیک و تکنیک های دیگر به نظر میرسد لوگوها در آینده به تغییرات اساسی دست خواهند یافت. 
برای موفقیت کسب و کار خود بهترین و مقرون به صرفه ترین نرم افزار را انتخاب نمایید تا هیچ مانعی در هنگام طراحی لوگوی مورد نظر خود نداشته باشید. 

منابع

https://www.tailorbrands.com/blog/best-logo-makers

https://www.thebalancesmb.com/best-logo-design-software-4171321