لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1399/12/01

طراحی لوگوی آجیل و خشکبار

طراحی لوگوی آجیل و خشکبار حرفه ای برای اینکه تجارت شما در بازار برای یک برند قدرتمند و به یاد ماندنی باشد، ضروری است. تاکنون، احتمالاً شنیده اید که یکی از مهمترین راه های رسیدن به فروش بیشتر،  برندسازی صحیح از طریق یک لوگو منحصر به فرد و مرتبط است. لوگویی که ارتباط عاطفی فراموش نشدنی را با مخاطبان شما ایجاد ‌کند.
اگر می خواهید خانواده ها را مجذوب خود کنید، گروهی از طرفداران تان را تحت تاثیر قرار دهید یا در رقابت خود کاملاً قدرتمند به نظر برسید، یک لوگو ماسکات ممکن است بهترین کارایی را برای شما داشته باشد. 
اگر در انتخاب لوگو به سبک ماسکات برای طراحی لوگو آجیل و خشکبار خود شک دارید، شاید بهتر باشد لوگوی یکی از مشهورترین برندهای آجیل و خشکبار جهان را که به سبک ماسکات طراحی شده بشناسید!

طراحی لوگوی ماسکات برای فروشگاه آجیل و خشکبار پلنترز (Planters)

فروشگاه آجیل و خشکبار Planters توسط مهاجر ایتالیایی آمدیو اوبیچی در ویلکس-باره پنسیلوانیا تاسیس شد. او کار خود را به عنوان شاگرد و فروشنده غرفه میوه فروشی در اسکرانتون پنسیلوانیا آغاز کرد. اوبیچی بعداً به ویلکس-باره نقل مکان کرد و آجیل فروشی خودش را افتتاح کرد و روی برشته کردن بادام زمینی سرمایه گذاری کرد.

2007–2017

طراحی لوگوی آجیل و خشکبار

به محض اینکه Planters لوگو ماسکات خود به نام Mr. Peanut را معرفی کرد، توانست به درصد فروش بالایی برسد. در طراحی لوگو آجیل و خشکبار Planters از رنگ های زرد و آبی تیره و روشن استفاده شده و فونت مناسبی شبیه به فونت نتفلیکس (Netflix) برای نوشتن نام برند و MR.PEANUT مورد استفاده قرار گرفته است.
از آن زمان، Mr. Peanut به لوگو تبلیغاتی آجیل و خشکبار Planters تبدیل شده است که به شکل یک بادام زمینی مانند انسان در پوسته خود به تصویر کشیده شده که لباس رسمی قدیمی مردانه پوشیده است: کلاه بلند، مونوکل، دستکش های سفید، اسپات ها و عصا.

 

طراحی لوگوی آجیل و خشکبار


محبوب شدن طراحی لوگو آجیل و خشکبار Planters با لوگو ماسکات Mr.Peanut نشان می دهد که شما هم می توانید از این ایده برای ساخت لوگو جذاب و به یاد ماندنی برند آجیل و خشکبار خود استفاده کنید.

لوگوی ماسکات چیست؟

به نظر می رسد لوگو های ماسکات لوگو هایی هستند که در درجه اول تحت سلطه نمادها یا شخصیت های مصور کارتونی و سرگرم کننده هستند. این نوع لوگو، نشان قدرتمندی از نام تجاری شما خواهد بود، زیرا اغلب به عنوان «سفیر نام تجاری» یک کسب و کار عمل می کند.
اینکه لوگو ماسکات شما واقعاً به چه شکلی باشد کاملاً به خود شما و پیامی که می خواهید برای مخاطب خود بفرستید، بستگی دارد. به عنوان مثال در برخی برندهای مربوط به تکنولوژی یا شرکت های تولید کننده بازی، نمادهایی که با موجودات افسانه ای و موجودات انتزاعی مرتبط باشد انتخاب می شود، در حالی که بعضی دیگر چهره واقع بینانه تری را انتخاب می کنند تا به محصولات یا خدمات برند تجاری آنها نزدیک باشد. شما حتی می توانید از اشیای بی جان مانند ساعت یا نسخه های کارتونی افراد عادی برای طراحی لوگو آجیل و خشکبار خود استفاده کنید.

چند نمونه لوگوی ماسکات برای طراحی لوگوی آجیل و خشکبار 

 

طراحی لوگوی آجیل و خشکبارطراحی لوگوی آجیل و خشکبارطراحی لوگوی آجیل و خشکبار

 

انواع لوگو های ماسکات

زیبایی لوگو‌های ماسکات این است که می توانید هر کاری را که می خواهید با آنها انجام دهید! خلاقیت در اینجا ابزار شما است و می توانید به هر طرف که باد شما را می کشد بروید. با این حال، اگر به دنبال ایده هایی هستید، در اینجا چند گزینه محبوب برای شخصیت های متحرک آورده شده است:

حروف متحرک

طرح‌هایی از حروف وجود دارد که آنقدر خلاقانه است که گویی زنده هستند، با چشم، شاخ و لبخندی پنهان.
اگر فکر می کنید که کسب و کار شما با یک لوگو مونوگرام (حرف اول اسم) بهترین عملکرد را دارد، اما می خواهید از شلوغی بپرهیزید، ممکن است بخواهید به روش هایی فکر کنید که حروف لوگو خود را به یک نماد تبدیل کنید و این دو سبک را با هم ترکیب کنید.

حیوانات

استفاده از حیوانات گزینه مناسبی برای خلق لوگو ماسکات و طراحی لوگو آجیل و خشکبار است، زیرا همه دوست دارند با یک دوست پشمالو تعامل داشته باشند! مخصوصاً بچه ها به سمت این لوگو ها گرایش پیدا می کنند و آنها به هر برندی طرحی دوستانه و صمیمی می‌بخشند.

چهره های مرموز

برخی از لوگو‌ها بیشتر به سمت انتزاعی شدن، می روند و این چهره‌ها تصمیم گیری درمورد شخصیت را به بیننده واگذار می کند. اگرچه طراحی لوگو آجیل و خشکبار با خلق یک چهره به عنوان ماسکات، کمی خطر را به همراه دارد (اگر مخاطب شما پیامی را که می خواهید برسانید متوجه نشود؟)، اما لوگو شما را برای مخاطب جذاب می کند و مخاطبان شما را در یک گروه خاص قرار نمی دهد.

لوگو‌های واقعی با نام

بخش بزرگی از ایجاد یک برند تجاری موفق با یک لوگو به یاد ماندنی امکان‌پذیر است. گاهی اوقات مردم به یادآوری نیاز دارند تا نام کسب و کارتان را به خاطر آورند، اینجا است که لوگو های ماسکات عالی هستند. اگر نام تجاری شما شامل یک چیز قابل تشخیص است، آن را به یک شخصیت زنده تبدیل کنید!

ایده های بازاریابی برای کسب و کار فروشگاه آجیل و خشکبار

برندهای منعددی هستند که می خواهند پول بیشتری روی برندسازی و بازاریابی خود سرمایه گذاری کنند. طراحی لوگو آجیل و خشکبار خلاقانه توسط یک طراح لوگو حرفه ای می تواند انتخاب اصلی آنها برای این سرمایه گذاری باشد. فروشگاه آجیل به عنوان یکی از اجزای اصلی بازار مواد غذایی می تواند سرمایه گذاری خوبی از طرف شما باشد. شما باید با پیروی از موثرترین ایده های بازاریابی، نرخ عملکرد آن را افزایش دهید.

چگونه از طراحی لوگو آجیل و خشکبار برای تبلیغات و بازاریابی استفاده کنید؟

•    یک تابلوی تبلیغاتی جذاب که لوگوی شما روی آن چاپ شده برای جذب بازدید کننده در فروشگاه خود نصب کنید.
•    ویترین فروشگاه آجیل و خشکبار خود را با آویزهایی که لوگو شما روی آن چاپ شده برای جلب توجه مردم تزئین کنید
•    یک وب سایت تجارت الکترونیکی حرفه ای طراحی کنید و با انتشار لوگوی خود در وب سایت و شبکه های اجتماعی، محصولات خود را بفروشید.
•    برای تبلیغات برند خود در نمایشگاه های تجاری از کاتالوگ ها یا بسته های تبلیغاتی که طراحی لوگو آجیل و خشکبار شما روی آن چاپ شده، استفاده کنید.
•    کارت ویزیت های حرفه ای که لوگوی آجیل و خشکبارتان روی آن چاپ شده، طراحی کرده و آنها را بین مشتریان و شرکای تجاری توزیع کنید.

 

طراحی لوگوی آجیل و خشکبار

 

چند ایده آلی برای جدب مشتری با طراحی لوگوی آجیل و خشکبار

مشتریان خود را با نام تجاری خود همراه کنید

چرا به فکر سوپرایز کردن مشتریان خود نیستید؟ می توانید در فروشگاه آجیل و خشکبار خود، تی شرت هایی که لوگوی شما جلوی آن نقش بسته، به مشتریان تان رایگان هدیه دهید. این کار باعث می شود که آنها به عنوان بیلبوردهای زنده ظاهر شوند که اطلاعات دقیق را به بینندگان منتقل کنند.

به شانه های شریک تجاری خود اعتماد کنید

شما می توانید با یک شریک تجاری قابل اعتماد که اعتماد کامل خود را به اهداف تجاری شما نشان می دهد و سود شما را سود خود می‌داند، در ارتباط باشید. می توانید با صاحب فروشگاه شکلات همکاری مستقیمی داشته باشید که بتواند لوگوی شما را نیز در کنار لوگوی خود در بسته بندی هایی که در آن مغز آجیل مورد استفاده قرار گرفته، حک کند.

اجازه دهید افراد بیشتری با راه اندازی یک گروه در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به شما توجه کنند

گروه های موجود در اینستاگرام این پتانسیل را دارند که تحت تأثیر لوگوی شما قرار گرفته و به صفحه شما سر بزنند. این بدان معنی است که شما می توانید تمام اعضای گروه را از طریق تعاملات ارزشمند، جلسات سریعتر پاسخ دادن و مهمتر از همه گوش دادن به سوالات آنها درگیر کنید. همچنین می توانید در محل از آنها بازخورد بگیرید و می توانید مغز خشکبار خود را مطابق با ترجیحات آنها قالب بزنید.

به سمت تبلیغات لوگوی درخشان بروید

لوگو، نمادی است که به بینندگان سیگنال می دهد تا برند تجاری شما را به سرعت شناسایی کنند. بله، لوگو ها در ارائه تفسیرهای روشن به عموم مردم بسیار خوب عمل می کنند. این امر روی دهن آنها تأثیر می گذارد. می توانید طراحی لوگو آجیل و خشکبار خود را به گونه ای انجام دهید که مفهوم آجیل خوردن را منتقل کند.

برای رونق کسب و کار خود، فروش را سازماندهی کنید

اعلامیه های مکرر فروش که لوگوی شما روی آن ها چاپ شده، کنجکاوی را در مشتریان ایجاد می کند تا به فروشگاه شما دسترسی پیدا کنند. موارد بسیار خوبی وجود دارد که می توانید فروش ویژه ای را به ویژه در روز های خاصی مثل شب یلدا یا شب عید ترتیب دهید. وقتی مردم طعم آجیل و خشکبار شما را بچشند، مطمئناً حتی در فصول غیر فروش نیز به فروشگاه شما بازمی گردند.

یک فروشگاه آنلاین آجیل و خشکبار بسازید

فروشگاه های اینترنتی این روزها بازدید کنندگان بیشتری نسبت به فروشگاه های حضوری دارند. پس با خلق یک وب سایت فروشگاه عالی که طراحی لوگو ماسکات شما ان را جذاب کرده مخاطبین بیشتری را جذب کنید و فروش خودتان را بالا ببرید.

ایمیل هایی را حاوی طراحی لوگوی اجیل و خشکبارتان توسط کمپین بازاریابی ارسال کنید

کمپین بازاریابی از طریق ایمیل بهترین مرحله برای افزایش مشتری شما می‌باشد و بهترین قسمت این است که هیچ هزینه ای برای شما ندارد. فقط باید رویکرد صادقانه ای نسبت به تلاش های خود برای ایجاد یک ترکیب ایمیل فوق العاده داشته باشید. هنگامی که این کار را انجام می دهید، مشتریان شما به طور خودکار از فداکاری کاری شما مطلع می شوند.

یک مسابقه آنلاین با برنامه ریزی دقیق را اجرا کنید

یک مسابقه آنلاین می تواند برای علاقه مندان به مسابقه و دوستداران بازی موثر باشد که مدام به دنبال راه هایی برای برنده شدن جوایز هیجان انگیز هستند. جزئیات مسابقه را با مردم در میان بگذارید و همچنین روش جمع آوری جوایز آنها را از فروشگاه آجیل و خشکبار خود اعلام کنید. زمانی که مردم می آیند تا هدایای خود را بگیرند، بروشورهای تجاری خود را که لوگوی ماسکات تان به خوبی خودش را در آنها نشان می دهد، به آنها بدهید.

با برنامه های تقدیر از مشتری، از مشتری قدردانی کنید

مشتریان دوست دارند تقدیر شوند. می توانید برنامه های ویژه قدردانی از مشتری را که به مشتریان عادی مورد علاقه شما اختصاص دارد، ترتیب دهید. بر اساس این برنامه می توانید به آنها یک وعده‌غذایی رایگان یا با تخفیف در رستورانهای مجلل با شکوهی یا رستوران‌های محلی هدیه دهید یا به آنها اجازه دهید مقداری آجیل اضافی همراه با خریدهای معمول خود از فروشگاه خود بردارند.

برای وبلاگ خود پست هایی را که با آجیل و خشکبار در ارتباط است، بگذارید

پست های وبلاگ را می توانید هر زمان که آزاد هستید و می خواهید مهارت های نوشتاری خود را به رخ بکشید، بنویسید. در دراز مدت، پست های وبلاگ شما در مورد فروشگاه آجیلتان اهداف خواندنی بسیار خوبی را به شما ارائه می دهد. این امر همچنین به طور مستقیم به این واقعیت اشاره می کند که بیشترین شانس وجود دارد که به زودی همه خوانندگان شما به مشتری فروشگاه شما تبدیل شوند. یادتان نرود که روی تمام عکس هایی که در پست هایتان می گذارید باید طراحی لوگو آجیل و خشکبارتان را نیز اضافه کنید.

برای توجه بیشتر محتوای فعلی را به روز کنید

اگر اجازه دهید محتوای شما در طی یک دوره زمانی کهنه شود، ایده بازاریابی محتوا کمک زیادی نمی‌کند. هیچ کس دوست ندارد که یک چیز را بارها و بارها در وب سایت شما بخواند. این بدان معناست که شما باید مرتباً کلمات کلیدی و جملات جدید اضافه کرده و کل فرآیند تولید محتوا را از نو ایجاد کنید.

چگونه فروش آجیل و خشکبار خود را افزایش دهید؟

•    از طریق کمپین ایمیل بازاریابی با مشتریان در ارتباط باشید
•    با به روز نکه داشتن صفحات رسانه های اجتماعی به طور منظم و اتفاقات ضروری، کسب و کارتان را رونق دهید.
•    از ارائه پیشنهادات جشن، تخفیف ها، معاملات تبلیغاتی برای افزایش حجم فروش دریغ نکنید.
•    مقداری پول صرف تبلیغات در روزنامه، رادیو و ... کنید.
•    توزیع جزوات، قرار دادن آگهی ها در مکان های عمومی و دعوت از مشتریان با پیشنهادات جالب، تخفیف و خوشامدگویی را فراموش نکنید.
•    به خاطر داشته باشید که بدون طراحی لوگو آجیل و خشکبار حرفه ای، هیچکدام از این روش ها به درستی شما را به نتیجه نخواهد رساند.