لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/02/11

طراحی لوگو رایگان پرسپولیس برای عکس پروفایل

طراحی لوگو مشابه با هر تیم فوتبال مشهوری مثل پرسپولیس، کاری بسیار حساسی است که باید بسیار دقیق انجام شود. برای گیمرهای حرفه ای اهمیت زیادی دارد که عکس پروفایل تیم شان در بازی های تیمی مثل دریم لیگ، دقیقا مشابه با تیمی که به آن علاقه مندند و از آن طرفداری می کنند باشد. در ادامه مقاله نحوه طراحی لوگو رایگان پرسپولیس را با هم بررسی می کنیم.
شاید با خود بگویید که لوگو چه تاثیری در شروع و انجام یک بازی در پلتفرمی مثل دریم لیگ دارد؟ اما باید بدانید اگر طرفدار یک باشگاه ورزشی بزرگ همچون پرسپولیس هستید و قصد دارید یک تیم طرفداری را دور هم جمع کنید تا رقبا را شکست دهید، داشتن یک عکس پروفایل مناسب احساسات مربوط به حرفه ای بودن شما را به سایر تیم ها منتقل می کند و می تواند در پیدا کردن اعضای بهتر برای تیم و موفقیت های ببیشتردر بازی ها به شما کمک کند.
یکی از ضرورت هایی که در استفاده از لوگو در پلتفرم هایی مثل دریم لیگ می توان به آن اشاره کرد، نمایش سطح قدرت و به اصطلاح به رخ کشیدن سطح بالای بازی تیم شما در برابر رقبا است
اگر به عنوان یک بازیکن حرفه ای قصد دارید لوگوی تیم فوتبال پرسپولیس را به عنوان لوگوی تیم تان طراحی کنید یا می خواهید با طراحی لوگو پرسپولیس از آن به عنوان عکس پروفایل پلتفرم دریم لیگ یا سایر بازی های رایانه ای استفاده کنید، پیشنهاد می کنم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید تا با بهترین برنامه های لوگو ساز حرفه ای برای طراحی لوگو رایگان پرسپولیس آشنا شوید.

 

طراحی لوگو رایگان پرسپولیس برای عکس پروفایل

فرمت PNG لوگوی پرسپولیس با بکگراند شفاف

 

نمادی که باید برای طراحی لوگو پرسپولیس طراحی کنید، چیست؟

طراحی لوگو رایگان پرسپولیس، باید بسیار زیبا و در عین حال خاص باشد. اگر به لوگو نگاه و توجه کنید اولین چیزی که به چشم می خورد حیوان طراحی شده در لوگو است.
داستان طراحی حیوان روی لوگو پرسپولیس زیاد و مختلف است. اما باید بدانید که بیش تر این داستان ها و نظرات اشتباه هستند و تکذیب شده اند.
تمام طرافداران پرسپولیس علاقه و تعصب خاصی به این تیم دارند. باور آنها از لوگوی پرسپولیس این است که حیوان طراحی و ترسیم شده روی آن، شیر دال است.
شاید افرادی دیگر باشند که تصور و شناختی از شیر دال نداشته باشند. باید گفت که، این حیوان جز افسانه های قدیمی است که نام آن در داستان های تخیلی بسیار ذکر گردیده است. قابل ذکر است که این شیر در هر فرهنگی معنا و مفهوم خاص خودش را دارا می باشد و با دیگر فرهنگ ها متفاوت است. برخی افراد شیردال را اینگونه تفسیر کرده اند که ترکیبی از سه حیوان اسب، شیر و عقاب در فرهنگ ما ایرانیان می‌باشد.
برای اینکه بتوانید از نرم افزارها یا اپلیکیشن های لوگوساز برای طراحی لوگو رایگان پرسپولیس استفاده کنید باید با این نماد به طور کامل آشنا باشید.
ممکن است برایتان سوال شود چرا به آن دال می گویند؟ دال یک کلمه در زبان کردی است که معنای عقاب می دهد. همچنین در بیشتر مواقع این کلمه برای حیوانات قدرتمند به کار گرفته می شود.
حال، به داستان حیوان طراحی شده روی لوگوی پرسپولیس می رسیم. همانطور که در مطالب بالا هم گفته شد، داستان های زیادی در این باره بیان شده است.
اما بین همه ی این داستان ها یک نکته مشترک وجود دارد و آن قدرتی است که در همه ی داستان ها به شکل های گوناگون بیان شده است.
شیر دال یکی از حیواناتی بوده که در تخت جمشید حکاکی آن را می توانید مشاهده کنید و اگر به تخت جمشید بروید به راحتی می توانید این حکاکی ها را در ستون های آن ببینید. علاوه بر تخت جمشید در معماری های شهر شوش نیز از حکاکی این حیوان استفاده شده است.
با وجود تفسیر هایی که از شیردال طراحی شده روی لوگوی پرسپولیس بیان کردیم، اغلب محققان آن را شیردال نمی دانند و بر این باورند حیوان روی لوگو، شیر نیست بلکه نوعی گاو می باشد.
به هر حال اگر قصد طراحی لوگو رایگان پرسپولیس را با نرم افزارهای ویندوز یا اپلیکیشن های اندرویدی دارید باید در قسمت ایکون ها به جستجوی نمادی مشابه با شیر دال بگردید تا از آن در ساخت لوگو پرسپولیس برای دریم لیگ استفاده کنید.

 

طراحی لوگو رایگان پرسپولیس برای عکس پروفایل

 

طراحی لوگو پرسپولیس در سال ھای متفاوت

اگر از طرفداران پر و پا قرص تیم پرسپولیس هستید که علاقه زیادی به استفاده از لوگو آن به عنوان عکس پروفایل یا نماد تیمتان در دریم لیگ دارید، باید به خوبی با تاریخچه و قدمت این تیم آشنایی داشته باشید تا به راحتی بتوانید بهترین و خاص ترین لوگو را مشابه با لوگو سال های گذشته ترسیم کنید.
تیم پرسپولیس یکی از بزرگ ترین و پرطرفدار ترین تیم های ایران می باشد و  یکی از نکات جالب درباره ی طراحی لوگو پرسپولیس این است که بسیاری از طرفداران این تیم با توجه به طراحی لوگوی آن، آن را بین تیم های دیگر شناسایی می کنند.
نکته جالبی که درباره ی لوگو پرسپولیس وجود دارد این است که این تیم از زمان تاسیس تا پنج سال اول فعالیت خود، هیچ لوگو و نشانه ای برای شناسایی باشگاه فوتبال نداشت.
بعد از این پنج سال، اولین لوگوی تیم تاریخی پرسپولیس که به شکل یک پیکر بالدار یا همان فروهر بود، در سال ۱۳۴۷ طراحی گردید که از این نماد نیز می توانید در طراحی لوگو رایگان پرسپولیس استفاده کنید.
با وجود اینکه این لوگو برای تیم فوتبال طراحی شد، اما تا یک سال مورد استفاده قرار نگرفت و بعد از آن تا سال ۱۳۵۴ آن را روی پیراهن بازیکنان به عنوان نشان پرسپولیس به کار گرفتند.
یکی دیگر از نکات جالب دیگری که درباره ی لوگوی تیم پرسپولیس باید بدانید، رنگ لوگو و لباس بازیکنان است که تا سال ۱۳۵۷ به رنگ آبی بود و بعد از آن تغییر شکل پیدا کرد.

۱. در سال ۱۳۵۷

همانطور که گفته شد، اولین نماد و لوگوی پرسپولیس نماد فروهر بود. این نماد تا سال ۱۳۵۷ به کار گرفته شد.  اما بعد از آن طراحان لوگو، تغییراتی در آن ایجاد کردند و برخی از جزئیات لوگو را حذف کردند. و با رخداد انقلاب، تغییراتی عظیم در این تیم اتفاق افتاد و لباس و لوگوی جدید آن تعیین شد. 
سپس تا سال ۱۳۶۵ بازیکنان پرسپولیس بدون لباس و لوگوی خاص دیگری فعالیت می کردند. 

۲. لوگوی سال ۱۳۶۵

در سال ۱۳۶۵ باز هم تغییراتی در طراحی لوگو تیم پرسپولیس رخ داد. مدیران جدیدی که به تازگی برای باشگاه تعیین شده بودند، توجهی به لباس و لوگو تیم نشان ندادند و تنها یک شکل لوزی مانند به لوگوی لباس اضافه کردند.
بعد از گذشت مدتی، مدیران تصمیم به تغییراتی اساسی  در ظاهر لوگوی تیم گرفتند. آنها نام پرسپولیس را به پیروزی تغییر دادند و آن را روی لوگو طراحی کردند.
تا سال ۱۳۷۲ دیگر هیچ مدیری برای طراحی و تغییر لوگو انتخاب نشد و اقدام خاصی در آن رخ نداد.

۳. لوگوی سال ۱۳۷۲

بعد از سه سال که هیچ لوگوی خاصی روی پیراهن بازیکنان مشاهده نمی شد، در سال ۱۳۷۲ طراحان لوگو، لوگوی بسیار زیبا و باشکوهی برای پرسپولیس طراحی کردند.  اگر اکنون توجه کنید اثراتی از آن را می توانید روی پیراهن بازیکنان ببینید.
در واقع، اصلی ترین لوگو و ساختار لوگوی پرسپولیس از همان زمان بوده است و طراحان ایده آن را از تخت جمشید گرفته اند.
در این مدت برداشت های زیادی از این لوگو و طراحی صورت گرفت. هر یک از این برداشت ها و نقدها، باعث شد تا تغییراتی در لوگو صورت بگیرد.
تاکنون هم قطعا شما به این نتیجه رسیده اید که این تیم به تاریخ و باستان شناسی علاقه بسیاری دارد. بنابراین اگر قصد طراحی لوگو رایگان مشابه لوگوی پرسپولیس را دارید می توانید با جستجوی نمادهای تاریخی ایکون هایی ماشبه را بیابید و به طرح لوگوی خود اضافه کنید.

۴. لوگو سال ۱۳۷۶

در این سال هم مدیران این باشگاه در طراحی لوگو تغییر ایجاد کردند. به شکلی که یکی از ستون ها برداشته شد و حیوان روی آن را به شکل گاوی شاخ دار در آوردند.
این لوگو دیگر تا اواخر سال ۷۰ تغییر پیدا نکرد. 

۵. لوگوی سال ۱۳۸۳

در سال ۸۳ نیز تغییرات جدیدی روی لوگو انجام دادند. این تغییرات، در ظاهر لوگوی قبلی زیاد تاثیر خاصی نداشت. البته که افراد آن را شبیه لوگوی دهه قبل می دانند که زیبایی خاصی به آن افزوده شده است.
آنها ستون را برداشتند و به جای آن سه حلقه قرار دادند که اگر توجه کنید کمی شبیه به لوگوی استقلال است.

۶. لوگوی سال ۱۳۹۱

در این سال انقلاب عظیمی در طراحی لوگو پرسپولیس رخ داد. البته که در طراحی اصلی آن اتفاقی نیوفتاد اما با فونتی خاص، اسم پرسپولیس را زیبا در لوگو طراحی کردند.

۷. لوگوی سال ۱۳۹۶

در سال ۹۶ پرسپولیس به اوج خود رسید و طراحان و مدیران این تیم از لوگوی ستاره دار آن رونمایی کردند که بسیار شکوه و جلوه زیبایی داشت.
شما نیز می توانید برای طراحی لوگو رایگان پرسپولیس به راحتی نمادهای ستاره را در قسمت ایکون ها جستجو کرده و آنها را به نماد اصلی اضافه کنید.

 

طراحی لوگو رایگان پرسپولیس برای عکس پروفایل

فرمت JPG لوگوی پرسپولیس

 

مزایای طراحی لوگو پرسپولیس با نرم افزار های آنلاین

اگر به فکر طراحی لوگو رایگان پرسپولیس و استفاده از ان به عنوان عکس پروفایل تیم تان در بازی دریم لیگ افتاده اید می توانید از لوگوساز های آنلاین مثل لوگونومی کمک بگیرید.
  از مهمترین مزایای استفاده از لوگوسازهای آنلاین می توان موارد زیر را بیان کرد:

●    بهبود بخشیدن در سرعت طراحی لوگو
●    رایگان بودن برنامه و یا قیمت به صرفه آن
●    عدم نیاز به مهارت برای طراحی لوگو 
●    کار با ابزارهای ساده مثل طراحان حرفه ای

با توجه به مزایایی که از برنامه ها و نرم افزار های لوگو ساز برای طراحی انواع لوگو و همچنین لوگو پرسپولیس گفته شد، شما به راحتی و از طریق این نرم افزارها می توانید طراحی لوگو مدنظرتان را در گوشی هایتان انجام دهید.
یکی از بهترین نرم افزارهای آنلاین برای طراحی لوگو پرسپولیس، برنامه لوگونومی است.  شما با کمک گرفتن از این نرم افزار ها به راحتی می توانید لوگو هایتان را به بهترین نحو طراحی کرده و با کیفیت بالا به فرمت وکتور یا پیکسلی ذخیره کنید و در هر پلتفرم دیگری مثل دریم لیگ مورد استفاوده قرار دهید.

تگ های مرتبط :