لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1403/03/23

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

یک لوگوی حرفه ای و عالی باید ویژگی های زیادی داشته باشد تا بتواند توجه مخاطبان هدف شما را به خود جلب کند. هر لوگو، ارزش های برندی را نشان می دهد، که قصد دارد پیامی را منتقل کند و از سایر رقبا متمایز است. طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان به شما کمک کند بتوانید با کمترین هزینه یک ارتباط پایدارو به یادماندنی با مخاطبین تان برقرار کنید. 
البته شما می توانید سبک های مختلفی را برای طراحی لوگوی خود در نظر بگیرید، مثل لوگوی نمادین، لوگوی ماسکات یا حتی لوگو امبلم. اما اگر تصمیم گرفتید که یک لوگو فارسی با نام برندتان داشته باشید سبک لوگو می تواند مونوگرام یا نوشتاری باشد.
برندهایی مانند گوگل، یاهو و نتفلیکس، با کمک گرفتن از سبک نوشتاری، طرحی بی نظیر و منحصز به فرد ایجاد کرده اند. درحالیکه، برندهایی مانند اچ‌بی‌او یا آی‌بی‌ام از سبک مونوگرام استفاده کرده اند. 
در این نقاله مزایای طراحی لوگو فارسی را بررسی می کنیم و بهترین سایت ساخت لوگو رایگان را به شما معرفی می کنیم تا با کمک ابزار هوش مصنوعی آن یک آرم تجاری منحصر به فرد برای برندتان بسازید.

طراحی لوگو فارسی چیست؟

لوگوی فارسی، طرحی شامل چند حرف یا کلمه است که به عنوان نماد لوگو مورد استفاده قرار می گیرند. لوگو فارسی در ساده‌ترین شکل خود، می تواند شامل یک حرف فارسی باشد که اولین حرف نام برند است. اشکال پیچیده تر این لوگو می‌تواند از چند حرف یا حتی چند کلمه تشکیل شده باشد که با فونتی خاص نوشته شده اند. 
با اوج گرفتن طراحی مینیمالیسم به عنوان ترند روز طراحی لوگو، لوگو فارسی به سبک مونوگرام در سال های اخیر محبوب شده اند. در حال حاضر بسیاری از کسب و کارها در حوزه معماری، طراحی، مد و زیبایی، طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان را به سبک ساده و فونت های منحصر به فرد را به عنوان آرم تجاری خود انتخاب می‌کنند.

مزایای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان چیست؟

مزایای طراحی لوگو فارسی آنقدر زیاد است که بسیاری از برندهای بزرگ و مشهور مثل دیجی کالا از این سبک برای طراحی آرم تجاری شان استفاده کرده اند. 
از مهمترین دلایل انتخاب لوگو فارسی می توان به چند مورد زیر اشاره کرد:

مقیاس پذیری

یکی از بزرگترین مزایای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان این است که مانند لوگوهای نمادین، قدیمی و از مد افتاده نمی شود. زمانیکه یک لوگو نمادین طراحی می کنید، ممکن است تصویر یا طرحی را برگزینید که در حال حاضر ترند است، اما در آینده قدیمی به نظر برسد. علاوه بر این، با گذشت زمان، شرکت های نوپا تمایل به تغییر مدل کسب و کار، خدمات، محصولات و سایر موارد خود دارند. بنابراین، ممکن است نمادی که انتخاب کنند محدود به محصولات کنونی شان باشد. اما در آینده با گسترش برند، نماد مناسبی به نظر نرسد.
اما، طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان یک طرح مطمئن است که برندها با گذشت زمان یا با گسترش کسب و کارشان نیازی به تغییر آن پیدا نمی کنند.

مینیمالیسم

هر خیابانی که در آن راه می‌رویم، یا فروشگاهی که از آن خرید می کنیم و محصولاتی که از فروشگاه ها می‌خریم، همه دارای عناصر طراحی بسیاری هستند که با هم ترکیب شده و نتیجه نهایی را به کاربران ارائه می‌دهند. 
گاهی اوقات متوجه نمی‌شویم که این طرح‌ها از بسیاری جهات بر ترجیحات ما تأثیر می‌گذارند. با این حال، از آنجایی که کاربران با طرح‌های متعددی احاطه شده‌اند، نمی‌توان اطمینان حاصل کرد که یک طراحی خاص به تجربه مثبت کاربران منجر می شود یا ارزش بالایی برای برند دارد.
در کل، مخاطبین به سمت طرح هایی گرایش پیدا می کنند که ذهن آنها را به چالش نمی کشد و ظریف و مینیمالیستی است. از طریق طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان می توان مطمئن شد که لوگوی آنها ساده، واضح و مینیمال است .

منحصر به فرد بودن

شاید این سوال به ذهنتان برسد با وجود محدود بودن حروف و تعداد انگشت شماری از تم های رنگی که برای هر صنعت قابل استفاده است، طرح های لوگو فارسی هوش مصنوعی چگونه می تواند منحصر به فرد باشد؟
جالب است بدانید که در طرح های ارائه شده توسط طراح لوگو هوش مصنوعی هیچ تکراری وجود ندارد. به عنوان مثال، اگر برندی در زمینه پوشاک فعالیت می کند و بخواهد لوگو فارسی با حرف  "ف" و رنگ سیاه و سفید طراحی کند، طرح های متنوع زیر توسط هوش مصنوعی پیشنهاد می شود:

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

در حالیکه، اگر برندی در حوزه آرایشی و بهداشتی بخواهد همان لوگو فارسی را با حرف "ف" بسازد، طرح های بسیار متفاوتی توسط سایت ساخت لوگو رایگان پیشنهاد می شود:

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

این لوگو هویت منحصر به فرد خود را صرفاً به دلیل منحصر به فرد بودن بر اساس صراحت آن خواهد داشت. 

راحتی

همانطور که از نام آن پیداست، لوگوهای فارسی با یک تایپوگرافی خاص که حاوی پیامی منحصر به فرد است، طراحی می شوند تا به مخاطبان هدف در مورد نام شرکت اشاره کنند. 
زمانی که نام شرکت طولانی باشد، این شکل از لوگو اهمیت بیشتری پیدا می‌کند. با این حال، لازم نیست که نام برند طولانی باشد تا طراحی لوگوی فارسی برای آن کاملاً مناسب باشد. 
برای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان، می توان از حروف اول نام برند، کل نام برند یا حتی اسم یک شخص مرتبط با برند استفاده کرد.

مزایای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان برای کسب و کارهای کوچک

هر نام تجاری جدیدی نیاز به برقراری ارتباط حرفه ای دارد به همین دلیل است که اغلب وقتی استارتاپ ها سعی می کنند خودشان شروع به برندسازی کنند، طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان بهترین انتخاب است.
بسیاری از مدیران استارت‌آپ ها به دنبال روشی ساده و اتعطاف پذیر هیتند تا نام برندشان را بین مخاطبین جا بیندازند. 
طراحی لوگو فارسی به عنوان یک نماد قدرتمند برای این برندها عمل می کند زیرا آگاهی از برند را افزایش می دهد. لوگو مونوگرام یا لترمارک فارسی به مشتریان کمک می کند تا نام یک کسب و کار را به خاطر بسپارند زیرا به طور مداوم آن را می بینند.
علاوه بر این، در سال های خخیر، ما باید لوگوها را اغلب به صورت کوچک نشان دهیم. در فصاهایی مانند پروفایل شبکه های اجتماعی، لوگو مونوگرام می تواند بهتر از سایر سبک های لوگو خوانایی خود را حفظ کند.

 

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

 

3 مرحله برای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

برخی افراد تصور می کنند طراحی لوگو با بهترین سایت ساخت لوگو رایگان، مناسب یا خوانا نیست. اما این تصور اشتباه است. لوگو فارسی که با ربات لوگوساز رایگان طراحی شده می تواند به عنوان نماد برند، تصویر پروفایل شبکه های اجتماعی، فاویکون های وب سایت و غیره به خوبی مورد استفاده قرار گیرد. 
بیایید مراحل ساخت لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان را با هم مرور کنیم:

مرحله 1– حرف یا حروف فارسی مورد علاقه خود را تایپ کنید

برای شروع کار با ربات لوگوساز رایگان، نام برند یا فقط حروفی را که باید روی لوگوی شما ظاهر شود تایپ کنید. حروفی را انتخاب کنید که مشابه نام برند شما باشد. هر حرف یا حروفی که تایپ کنید مبنای طراحی شما خواهد بود.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

سپس حوزه کاری و تم رنگی مورد نظرتان را نیز انتخاب کنید.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

در مرحله آخر روی شروع کلیک کنید تا طرح های لوگو به شما نمایش داده شود.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

حالا می توانید روی یکی از طرح ها کلیک کنید تا وارد ویرایشگر لوگونومی شوید.

مرحله 2– طراحی را تا زمانی که کامل شود ویرایش کنید

در کنار صفحه ویرایشگر، می توانید تنظیمات طراحی مختلفی را برای تغییر لوگو انتخاب کنید که شامل رنگ، فونت و آیکون می شود.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

اگر در حال طراحی لوگو اسم فارسی با سایت هوش مصنوعی هستید، می‌توانید با کلیک بر روی آن حرف، از ابزار فونت استفاده کنید و با کمک آیتم های موجود در نوار کناری سمت راست، تنظیمات فونت را انتخاب کنید.

مرحله 3– لوگو فارسی را دانلود کنید

اگر از طراحی راضی بودید، روی گزینه دریافت کلیک کنید. به این ترتیب می توانید پیش نمایش طرح لوگو را در فضاهای مختلف ببینید. اگر پیش نمایش لوگو کاملا خوانا بود، فایل را با فرمت png در پس زمینه شفاف ذخیره کنید.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

نکات طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی زمانی می تواند برند شما را در یک بازار خاص متمایز کند که طرح آن به درستی انتخاب شده باشد. این طرح باید ریشه در استراتژی برند شما داشته باشد تا بتوان برند خود را برجسته کنید. 

به ایده های خلاقانه فکر کنید:

بهترین حرف یا حروف برای برند شما چیست؟ اگر نام برندتان طولانی است کدام کلمه یا حروف می توانند به بهترین وجه نماینده برند شما باشد؟ چه نوع فونتی، حروف برند شما را بهتر منعکس می کند؟

طرح های ساده و مینیمال را انتخاب کنید:

در ربات لوگوساز آنلاین، طرح هایی را مشاهده خواهید کرد که براساس اصول طراحی گرافیک به شما پیشنهاد می شوند و دارای سبک های متفاوتی هستند. بهتر است از بین این طرح های پیشنهادی، سک لوگوی ساده و مینیمال را انتخاب کنید.
لوگو های  مینیمال به برند شما اقتدار و قدرت می بخشد و حس اعتماد را منتقل می کنند. 
البته شما می توانید از فونت های ضخیم تر یا نازک تر استفاده کنید تا طرح لوگو برای مخاطبین خاصی مناسب شود.
همچنین فاصله کمتر یا بیشتر بین حروف باعث می شود لوگو فشرده تر یا عریض تر به نظر برسد. 
فونت های مختلف را برای طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان امتحان کنید تا ببینید کدامیک برای نمایش حروف برند شما مناسب تر است.

پیش نمایش لوگو فارسی را در کاربردهای مختلف بررسی کنید:

زمانیکه چندین نسخه از طرح  لوگو خود را ایجاد کردید می توانید پیش نمایش هر یک از آنها را با نوع فونت یا فاصله حروف متفاوت مشاهده کنبد. بهتر است، نسخه های مختلف را در وب سایت یا پیج اینستا تست کنید تا ببینید در لپ تاپ، تلفن همراه و سایر محتواهای بازاریابی چگونه به نظر می رسد.

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان

جمع بندی

طراحی لوگو فارسی با سایت هوش مصنوعی رایگان می تواند به تمام برندهای کوچک و بزرگ، مشاغل خانگی و استارت‌آپ‌ها کمک کند تا به راحتی نام برندشان را در بین مخاطبین جا بیندازند.
ربات لوگوساز رایگان لوگونومی یکی از ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی است که برای ساخت هر نوع لوگویی می توانید از آن استفاده کنید.