لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/03/26

قبل از ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک بخوانید

آیا به دنبال فردی خلاق در زمینه طراحی گرافیک هستید که بتوانید با سفارش آنلاین پروژه های طراحی گرافیک با او همکاری کنید؟ پیدا کردن افراد خلاق می تواند مستقیماً از طریق جستجوی آنلاین یا با معرفی کردن از طرف مشتریان دیگری که از کار آنها راضی بودند، امکان پذیر است اما بهتر است قبل از اینکه سفارش آنلاین طراحی گرافیک خود را ثبت کنید، خصوصیاتی که طراح گرافیک حرفه ای باید داشته باشد را در نظر بگیرید!

 

قبل از ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک بخوانید

 

طراح گرافیک چه کسی است و چه کاری انجام می دهد؟

طراحان گرافیک، هنرمندانی هستند که مفاهیم را با دست یا با استفاده از نرم افزارهای تخصصی طراحی گرافیک خلق می کنند. آنها ایده هایی را برای الهام بخشیدن، اطلاع رسانی یا مجذوب کردن بینندگان از طریق طراحی هنری اشکال فیزیکی و مجازی که شامل تصاویر، کلمات یا عناصر و نمادها می شوند، به اشتراک می گذارند. 
هدف از خلق طرح های گرافیکی نظیر لوگو برقراری ارتباط مستمر با مشتریان و مخاطبین یک برند است و طراحان با بررسی ترندهای روز دنیا و مشورت با دیگر طراحان، اطمینان حاصل می کنند که طرح های آنها پیام مورد نظر را به طور دقیق منعکس و به طور موثر اطلاعات را بیان می کند.
طراحان گرافیک، هنر و فناوری را برای انتقال ایده ها با هم تلفیق می کنند و با استفاده از عناصر مختلف طراحی به جلوه های هنری یا تزئینی دست می یابند. آنها طراحی لوگو و سایر محتواهای تصویری را برای تبلیغات، بروشورها، مجلات و بنر های تبلیغاتی، پست و استوری اینستاگرام و برندسازی توسعه می دهند. 

هدف از سفارش آنلاین طراحی گرافیک چیست؟

سفارش آنلاین طراحی گرافیک معمولاً با هدف ساخت لوگو یا تولید محتوای تصویری با ایده‌های طراحی خلاقانه انجام می‌شود و طراح گرافیک از خلاقیت و تخصص خود در استفاده از نرم افزارهای مختلف استفاده می کند تا محتوای مورد نظر مشتری را تولید کند.

قبل از ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک بخوانید

هدف نهایی یک طراح گرافیک این است که با ساخت لوگو و سایر محتواهای تصویری، شرکتی را که آنها را استخدام کرده قابل تشخیص و برجسته کند. پس از ثبت سفارش آنلاین پروژه طراحی گرافیک، طراحان با استفاده از متن، تصاویر و انواع عناصر، ایده یا هویت خاصی را برای استفاده در تبلیغات و بازاریابی به اشتراک می گذارند. عناصر ممکن است شامل فونت، اندازه، شکل، رنگ، طراحی چاپ، عکاسی، انیمیشن، لوگو و بیلبورد باشد.
طراحان گرافیک اغلب در پروژه ها با دیگر طراحان گرافیک، متخصصان بازاریابی دیجیتال ، انیماتورهای چند رسانه ای ، برنامه نویسان ، مدیران بازاریابی و طراحان وب همکاری می کنند. در صورت نیاز به استفاده از شعار در ساخت لوگو، آنها از نزدیک با تولید کنندگان محتوا  که متن های جذاب می نویسند همکاری می کنند و سپس تصمیم می گیرند که کلمات و حروف با چه فونتی و به چه سبکی در کنار لوگو یا در محتوای تبلیغاتی قرار داده شوند.

برای سفارش آنلاین طراحی گرافیک چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

برای تعیین محدودیت زمانی و بودجه پروژه با طراح به توافق برسید
به طراح گرافیک در مورد استراتژی هایی برای دستیابی به مخاطبین هدف توصیحات کاملی ارائه دهید.
پیامی را که لوگو یا طراحی آرم تجاری آنها باید نشان دهد را تعیین کنید
تصاویری که یک محصول را نشان می دهد یا پیام خدمات شما را منتقل کند، در اختیار آنها قرار دهید
استانداردهایی که برای استفاده از رنگ و تصاویر یا نمادها برای برندسازی، بسته بندی محصولات، لوگوها و طراحی وب سایت دارید، هنگام ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک مشتص کنید.
درباره نرم افزاری کامپیوتری که طراح از ان استفاده می کند، سوال کنید.
رنگ ها، تصاویر، سبک لوگو و طرح بندی را انتخاب کنید
از طراح بخواهید چند طرح اولیه را به مشتریان ارائه دهد
تغییرات توصیه شده توسط مشتریان را در طراحی نهایی بگنجانید
قبل از چاپ یا انتشار لوگو و سایر محتواهای تصویری،  نداشتن خطای تایپی را بررسی کنید

پس از سفارش آنلاین طراحی گرافیک با چه کسی باید در ارتباط باشم؟

افراد متخصص زیادی وجود دارند که پس از ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک یا ساخت لوگو می توانید به دنبال آنها باشید، مانند:
مدیر سایت - مدیریت یک سایت همواره پس از ثبت سفارش با شما در ارتباط خواهد بود و می توانید برای برندسازی محصول، کمپین های تبلیغاتی و ساخت لوگو تصاویر با او مشورت کنید.
مدیر تیم طراحی - مدیریت و هماهنگی بین هنرمندان تولید و تصویرگران برای اطمینان از تکمیل پروژه ها به موقع و رضایت مشتری.
مدیر تولید هنری - جنبه تولید تولید و خلق هنر را با تمرکز بر بهبود کارایی و کاهش هزینه ها مدیریت کنید.
طراح فریلنسر - ایجاد و طراحی بسته بندی برای بازاریابی و/یا محصولات از نظر طراحی و ساخت فیزیکی.
مدیر تیم بازاریابی - هویت برند را برای سازمان های مختلف توسعه دهید.

با ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک چه خدماتی دریافت می کنم؟

ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک معمولا شامل طراحی و ساخت محتواهای تبلیغاتی و بازاریابی یا هر نوع محتوای تصویری دیگری می شود که برخی از آنها عبارتند از:

طراحی بنر

ایجاد تصاویر و طرح ها از طریق مدل سازی سه بعدی، عکاسی و ویرایش تصویر.

طراحی کاتالوگ

تصاویر حاوی اطلاعات که به عنوان اینفوگرافیک نیز شناخته می شوند. این محتوای تصویری می تواند برای چاپ یا انتشار به صورت دیجیتال باشد.

طراحی محتوای بازاریابی شبکه های اجتماعی

تمامی محتواهای تصویری رسانه های الکترونیکی شامل پست و استوری، بنر، تصویر پروفایل و سایر طراحی های گرفیکی 

طراحی لوگو

بیان بصری پیام یا ارزش های اصلی سازمان که یک جنبه کلیدی از هویت برند است – طراحی و ساخت لوگو می تواند بخشی از برندسازی باشد.

طراحی رابط کاربری

توسعه رابط های گرافیکی برلی سلیت یا اپلیکیشن

طراحی سایت

طراحی گرافیک، طرح‌بندی و صفحات برای وب‌سایت‌ها و تولید محتوای چندرسانه ای نوشتاری، گرافیکی، ویدیویی، صوتی 

انواع ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک

قبل از ثبت سفارش آنلاین طراحی گرافیک بخوانید

طراحی گرافیک به طور فزاینده ای در فروش و بازاریابی محصولات اهمیت پیدا کرده است. طراحان گرافیک اکنون در تبلیغات و بازاریابی، شبکه های اجتماعی و وب سایت ها فعالیت دارند. برخی از طراحان گرافیک در یک حوزه کاری یا نوع خاصی از طراحی تخصص دارند. 
به عنوان مثال، برای سفارش آنلاین طراحی گرافیک تصاویر متحرک، رسانه های اجتماعی ساخت لوگو یا طراحی سایت، بنر تبلیغاتی  یا پوستر محصول ممکن است مجبور شوید با طراحان متفاوتی مذاکره کنید. برخی از طراحان با سابقه که در دانشگاه ها یا آموزشگاه های طراحی حرفه ای، آموزش دیده اند، قیمت بسیار بالاتری برای انجام خدمات از شما می گیرند اما طراحان فریلنسر ممکن است همان کار را با قیمت پایین تری برای شما انجام دهند.
به طور کلی، ثبت سفارش آنلاین طراحان گرافیک در یکی از سه محیط کاری زیر امکان پذیر است. 

طراح گرافیک دورکار

طراحان گرافیک دور کار معمولا عضو یک جامعه آنلاین بزرگ هستند که تحت نظر یک مدیر کار می کنند. زمانیکه سفارش آنلاین طراحی گرافیک را در سایت ثبت می کند، مدیر سایت براساس درخواست شما، بهترین طراح ،رافیک دورکار را انتخاب کرده و به شما معرفی می کند تا کار طراحی را برای شما انجام دهد.
طراحان دورکار دارای طیف گسترده ای از مهارت های عمومی هستند تا بتوانند تمام نیازهای خلاقانه شرکت را برآورده کنند.

مزایای ثبت سفارش آنلاین برای استخدام یک طراح گرافیک دورکار

همکاری به صورت آنلاین و دورکاری بدون نیاز به جلسات و ملاقات های حضوری وقت گیر
امکان استخدام یک طراح گرافیک حرفه ای که در حوزه کاری شما تخصص دارد
تمرکز منحصر به فرد طراح روی نیازهای شما به نحوی که درک عمیقی از برند، سبک و مخاطبان هدف کسب و کارتان ایجاد کند. 
فرصتی برای ایجاد یک استراتژی بلند مدت و اصلاح نتایج نهایی در صورت نیاز

معایب 

نیاز به مذاکرات آنلاین یا تلفنی بیشتر که به علت محدودیت زمانی می تواند برای شما مشکل ایجاد کند. 
دریافت ایده های جدید فقط از یک طراح که ممکن است موردپسند شما نباشد

شرکت یا موسسه طراحی گرافیک

ثبت سفارش آنلاین در سایت موسسه های طراحی گرافیک توسط مشتریان برای تولید محتوای خلاقانه گرانترین و در عین حال حرفه ای ترین روش است. در این شرایط، طراحان معمولاً به صورت تیمی کار می کنند و سفارشات معمولاً در کوتاه مدت، مبتنی بر پروژه و محدود به یک کمپین خاص با کیفیت بسیار بالایی انجام می شود.

مزایای ثبت سفارش آنلاین در سایت آژانس طراحی گرافیک

انتظار طراحی حرفه ای

مدیران و همکارانی که در موسسات طراحی گرافیک، طراح هستند تجربیات بالای حرفه ای و فرصت های متنوع برای پیشبرد نیازهای بازاریابی شما را دارند. معمولاً تأخیر در انجام کارها بسیار کم است و دقت و کیفیت بالای کار از ویژگی های ثبت سفارش آنلاین در این آژانس ها خواهد بود.

فرآیندهای ساده و طراحان حرفه ای

آژانس‌ها تمایل دارند فرآیندها و سیستم‌های خود را ساده‌سازی کنند، همچنین طراحان ارشد بین کارکنان ارتباط برقرار کرده و کل تیم را راهنمایی می کنند. تمرکز اصلی کل تیم بر طراحی گرافیک یک پروژه است و کارهای جانبی به ندرت انجام می شود،. 

معایب 

قیمت سفارش آنلاین بالاتر

برای همکاری با آژانس های طراحی گرافیک معمولا پس از ثبت سفارش آنلاین باید یک قرارداد کاری تنظیم کنید. هزینه قرارداد بسیار بالاتر از کار با فریلنسرها یا برگزاری مزایده است.

ساعات کاری محدود

موسسات طراحی گرافیک طی ساعات کاری محدود با شما در ارتباط هستند. بنابراین نمی توانید مانند فریلنسرعا گاه به گاه تا دیر وقت برای اتمام یک پروژه با آنها در ارتباط باشید.

طراح گرافیک مستقل یا فریلنسر

فریلنسرها، فعال ترین طراحان گرافیک هستند که معمولا تمام کارهای طراحی از ساخت لوگو گرفته تا طراحی سایت را انجام می دهند.

مزایای ثبت سفارش آنلاین در سایت یک فریلنسر

امکان سفارش آنلاین، بدون نیاز به رفت و آمد، انعطاف پذیری در ساعت کاری
ارزان بودن: قیمت طراحی لوگو و سایر کارهای گرافیکی توسط فریلنسرها بسیار ارزانتر از سایر روش ها است.

معایب

کار تک نفره بدون همکاری با تیم که ممکن است موجب خلاقیت کمتر در کار شود،
تاخیر در تحویل پروژه: فریلنسرها معمولا چندین پروژه را به صورت همزمان انجام می دهند. به همین علت، ممکن است در تحویل پروژه طراحی گرافیک شما تاخیر داشته باشند.

ثبت سفارش آنلاین طراحی لوگو در سایت لوگونومی

اگر به دنبال ثبت سفارش آنلاین طراحی لوگو حرفه ای به سبک های مختلف هستید می توانید هزینه ساخت لوگو به سبک های نوشتاری، تصویری و غیره در سایت ما مقایسه کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
طراحی لوگو در لوگونومی توسط برترین طراحان گرافیک که به نرم افزارهای طراحی لوگو نظیر ایلوستریتور مسلط هستند انجام می گیرد و با کیفیت های مختلف به شما تحویل داده خواهد شد.