لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/06/15

چگونه می توانم یک لوگوی خیاطی رایگان درست کنم؟

لوگو خیاطی نیز مانند سایر لوگوها حین ساخت و طراحی به یک طراح حرفه ای برای طی کردن یک مسیر طولانی نیاز دارد تا طرح نهایی بتواند مشتری را راضی و مراحل دیگر اغاز شود. طراحی لوگو به عنوان یکی از زیرمجموعه های طراحی گرافیک شناخته میشود که تحت تاثیر مطالعات جدید و تغییر پیامد های فرهنگی و اجتماعی تغییر کرده است.
اگر قصد دارید خودتان، طراحی لوگو برای بیزینس مزون یا خیاطی تان را شروع کنید، ابتدا مقاله "ساخت لوگو رایگان در لوگونومی" را بخوانید تا در این زمینه دید کامل و بهتری به دست اورید.

طراحی لوگو خیاطی

لوگو، سفیر برند شماست، زمانیکه شما حضور نداشته باشید لوگوی شما نماینده ی شرکت شما خواهد بود. به همین دلیل صاحبان مشاغل بزرگ و کوچک امروزه به دنبال بهترین طراحان برای طراحی لوگوی خود هستند. صنعت خیاطی و پوشاک نیز از این قاعده مستثنی نیست.
صاحبان مشاغل پوشاک به خوبی می دانند بدون معرفی یک لوگوی خوب نمیتوانند تصویر کسب و کار خود را در ذهن مشتریان ثبت نمایند به علاوه انها با یک لوگوی خاص میتوانند خود را به جهانیان نیز معرفی نمایند.
طراحی لوگو خیاطی اگر با دستان جدی و متخصص طراحان کاربلد طراحی شود، می تواند برای کسب و کار شما معجزه نماید. 
چگونه میتوان فهمید لوگوی انتخابی برای یک کسب و کار ایده ال است؟
یک لوگوی مناسب اندازه ی تن برند شماست و از محبوبیت و جمعیت زیادی که به طرفداران شما تبدیل شده اند میتوانید متوجه مناسب بودن آن شوید.

نکات مهم طراحی لوگو خیاطی

از مهم ترین عواملی که باید در طراحی لوگو خیاطی به انها توجه نمایید:

رنگ

مهم ترین گزینه ای که باید در هنگام طراحی لوگو خیاطی به آن توجه نمایید، رنگ است. زیرا هر رنگ دارای معنا و حس متفاوتیست که در خاص تر کردن لوگو تاثیر گزار است، انتخاب رنگ باید مطابق با ماهیت کسب و کار باشد. برای لوگوی خیاطی میتوانید مشکی را انتخاب کنید که به معنای نجابت و مردانگیست یا رنگ قرمز و صورتی که نشان دهنده ی برند زنانه است.

فونت ها

از هر فونتی میتوان در طراحی لوگو خیاطی برای نشان دادن مفهوم کلی و ایده تجارت استفاده کرد. بیشتر اوقات، فونت های شیک و زیبا برای برند های زنانه استفاده میشوند و فونت های مناسب تر برای مردان، به طور خلاصه، شما باید از فونتی استفاده نمایید که با موضوع کسب و کار شما هماهنگ تر باشد.

اشیاء و نماد ها

اگر به لوگو برند های بزرگ نگاهی بیندازید متوجه خواهید شد که در انها هیچ قانون معینی برای اشیاء و نماد ها وجود ندارد. پس، استفاده از این موارد ازاد و به دست شماست.

سبک

سبک طراحی لوگو خیاطی نباید خارج از محتوای کسب و کار شما باشد. بیشتر اوقات، طراحان سبک هایی را پیشنهاد میدهند که بسیار شیک و مناسب اند ولی خارج از ماهیت کسب و کار شماست، در طراحی سبک لوگوها به یکی بودن آن با محتوای برند خود دقت نمایید. در هنگام طراحی یک لوگوی خیاطی مکان های خالی را نیز از یاد نبرید.
در اخر باید توجه کنید که لوگوی خیاطی شما باید تاثیر مثبتی برروی برند شما بگذارد، دارای هویت سازمانی باشد، از رقبای خود متمایز باشد و حس اعتماد به مشتری بدهد.

انواع لوگو خیاطی

لوگو خیاطی ها انواع متفاوتی دارند که از انها میتوان به:

لوگو مونوگرام

این لوگوها اغلب از حروف اول نام شرکت ها تشیل شده اند، این لوگوها بهترین گزینه ی طراحی برای اسم لوگو خیاطی های طولانی هستند. همین امر موجب میشود تا اسم برندها به راحتی در ذهن مشتریان باقی بماند.

لوگو تایپی

این لوگوها با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شوند. برای سفارش لوگو به صورت تایپی، طراح باید به خوبی با مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، اشنا و مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

لوگو تصویری

لوگو تصویری ( که گاهی به صورت علامت تجاری و نماد لوگو نیز شناخته میشوند) لوگوی مبتنی بر گرافیک هستند. این نوع لوگوها، از ان جهت متفاوت اند که افراد با فکر کردن به انها تصاویر برند شما به ذهنشان میرسد. چنین لوگوهایی میتوانند برای کسب و کار های ضعیف به راحتی استفاده و کاربردی باشند.

چگونه می توانم یک لوگوی خیاطی رایگان درست کنم؟

ویژگی یک لوگوی خوب

لوگوی خوب لوگوییست که بلافاصله قابل تشخیص باشد، پیام برند شمارا منعکس کند و شمارا از رقبای خود متمایز نماید به علاوه باید در هر مکان و اندازه ای برای شما کاربردی و مورد استفاده باشد.

ویژگی یک لوگوی خوب:

•    منحصر به فرد و ویژه است.
•    به یاد ماندنیست.
•    در هر اندازه و مکانی برای شما کاربردیست.
•    هویت برند شمارا به خوبی نشان میدهد.
به علاوه لوگویی خاص و ویژه است که شما بتوانید از طریق ان به سوالات زیر پاسخ دهید:
•    در 2 ثانیه بگویید لوگوی شما چیست؟ ایا مردم بلافاصله میتوانند کسب و کار شمارا به یاد بیاورند؟
•    ایا لوگوی شما ساده و منحصر به فرد است؟ ایا میتوان از ان برای تمام وسایل و تبلیغات کسب و کار شما استفاده کرد؟
•    ایا لوگوی شما لوگویی منحصر به تمام زمانهاست یا چندسال دیگر باید دوباره طراحی شود؟
•    ایا برای مخاطبان هدف شما جذاب است؟
بدیهی است که لوگوی خیاطی شما باید ساده و در عین حال منحصر به فرد باشد زیرا چنین لوگوهایی نیاز به تجملات ندارند و بیشتر در سبک همیشگی خود محبوب اند. هنگام طراحی لوگو حتما یک قدم به عقب برداشته و تصویری بزرگ از انرا تصور کنید، ایا مناسب کسب و کار شماست؟

برنامه طراحی لوگو خیاطی

نرم افزارهای متنوعی برای طراحی لوگو خیاطی وجود دارند. که هر کدام از آنها ویژگی منحصر به فرد و مزایای خاص خودش را دارا است و فقط با امتحان کردن تک تک آنها می توانید در نهایت بهترین نرم افزار را انتخاب کنید.  برنامه های ساخت لوگو به شما امکان طراحی لوگوی مخصوص به خودتان را می‌دهند. استفاده از این برنامه‌ ها بسیار آسان است و هر کسی می‌تواند بدون دانش قبلی درباره طراحی و ساخت لوگو از این اپلیکیشن‌ها استفاده کند. منابع و برنامه‌های آنلاین زیادی نیز وجود دارد که به شما امکان می‌دهند بدون پرداخت هزینه‌های گزاف، یک لوگو برای نام تجاری خود طراحی کنید.

1ـ اپلیکیشن Logo Maker Plus

این برنامه یکی از حرفه ای ترین نرم افزارهای طراحی لوگو است که الگوهای آماده ی بی نظیری را برای شروع طراحی لوگو به شما ارائه می دهد. این نرم افزار به دلیل داشتن قابلیت و افکت های متنوع بسیار کاربردیست. همچنین به کمک الگوهای آماده آن می توانید تصاویر و نوشته های منحصر به فردی را طراحی کنید. به کمک نمادهای طبقه بندی شده و با شخصی سازی پانل ابزارها،در عرض چند ثانیه می توانید به راحتی طرح دلخواهتان را رسم کنید.

2. اپلیکیشن Logo Maker by Iris Studios and Services

این برنامه به دلیل داشتن قابلیت به روز از الگوهای آماده، ابزارهای مختلف و استیکر های متنوع، مزایای بی شماری را برای طرفداران طراحی لوگو فراهم کرده است. با این برنامه میتوانید لوگوی خود را در لیست بهترین ها قرار داده و برند خود را منحصر به فرد کنید.

3ـ اپلیکیشن Logo Generator & Logo Maker by Light Creative Lab

از مزایای این برنامه می توان به قابلیت ایجاد طرح و لوگوهای خیره کننده در حین عملکرد ساده ی آن اشاره کرد. در این نرم افزار به کمک ابزارهای حرفه ای، طیف رنگی متنوع، داشتن ۲۰۰۰ آیکون طبقه بندی شده و بیش از ۱۰۰ فونت مختلف می توان طرح و لوگوهای بسیار زیبایی طراحی کرد. کار با این برنامه بسیار ساده است و افراد با یک بار کار کردن با ان میتوانند بهترین لوگوهارا طراحی نمایند.
اگر قصد طراحی لوگو با برنامه را دارید "دانلود رایگان وکتور لوگو و ساخت لوگو وکتور با نرم افزار ایلوستریتور" را به شما پیشنهاد میکنیم.

ساخت لوگو خیاطی با لوگوساز آنلاین

لوگوساز آنلاین لوگوهای خیاطی، یک نرم افزار  طراحی لوگوخیاطی در بستر وب است که به شما امکان ساخت لوگو به صورت فوری را می دهد. شما بدون نیاز به دانش طراحی لوگو خیاطی و بدون آشنایی با نرم افزارهای طراحی لوگو و تنها با وارد کردن نام و نشان تجاری کسب و کار خود و در چند گام یک لوگوی حرفه ای بسازید.
اگر نیاز به سفارشی کردن لوگو و آرم پیشنهاد شده توسط نرم افزار دارید، می توانید به کمک ابزار ویرایش لوگو در خود نرم افزار، بخش های مختلف نشان تجاری مانند رنگ، فونت، حاشیه، نشان تصویری و غیره را مطابق سلیقه خود سفارشی سازی کنید. در نهایت شما می توانید فایل لوگو را در قالب فایل SVG (وکتور) یا PNG و JPG دانلود کرده و استفاده نمایید.

جمع بندی

طراحی لوگو خیاطی به زمان زیادی جهت بهترین بودن نیاز داد. به علاوه باید لوگویی را طراحی کنید که با برند شما همخوانی و مشتریان بتوانند به راحتی شمارا در ذهن خود ثبت کنند.  طراحی هوشمندانه لوگو به راحتی سود بسیار زیادی را به سمت برند شما روانه خواهد کرد. یک لوگو باید به اندازه کافی متمایز و به اندازه کافی ساده باشد تا به راحتی شناخته شود. همچنین یک لوگوی خوب، به یاد ماندنی است و با اولین برداشت حسی عالی در ذهن مشتری ایجاد می کند.
به كار بردن جزئیات در لوگو نیز بسیار مهم است. توجه ویژه به هر عنصر لوگو از جمله رنگ ها، شکل ها و فونت ها بسیار مهم است. زیرا كه همه این عناصر به انتقال پیام در مورد برند شما کمک می کند. 
استفاده از یک لوگوساز آنلاین حرفه ای مثل لوگونومی با ویژگی های منحصر به فرد و امکانات ویرایشی متنوع، می تواند به شما در ساخت آرم تجاری تاثیر گذار برای برندتان کمک کند.

تگ های مرتبط :