لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/09

برنامه طراحی لوگو برای مشاغل مرتبط با حیوان خانگی

برنامه طراحی لوگو برای ساخت لوگو کسب و کارهایی که صاحب یک فروشگاه حیوانات خانگی، فروشگاه غذای حیوانات خانگی، پناهگاه حیوانات و کسب و کار های مرتبط هستند، راهکار خوبی است که می توانید با کمک آنها یک لوگو حیوان خانگی برازنده، مهربان، بامزه و متمایز از رقبا داشته باشید.
حتی ممکن است کسب و کار شما هیچ کدام از مشاغل بالا نباشد اما برای جلب اعتماد مشتریانتان به یک لوگوی منحصر به فرد نیاز دارید تا بتوانید نام تجاری خود را بیاد ماندنی نمایید. قبل از اینکه به فکر استخدام یک طراح بیوفتید یا ساعت ها پشت کامپیوتر به دنبال یک مقاله کامل باشید، در زیر تمام اطلاعاتی که باید در مورد لوگو حیوانات خانگی بدانید، نوشته شده و کافیست به خواندن ادامه دهید.
>> اگر به دنبال ترفندی برای طراحی لوگو مد نظر خود به صورت رایگان هستید، می توانید مقاله " چطور لوگو کسب و کار خود را رایگان طراحی کنیم؟ " را مطالعه کنید.

 

برنامه طراحی لوگو برای مشاغل مرتبط با حیوان خانگی

 

5 دلیل برای اینکه چرا به یک لوگو حیوان خانگی خوب نیاز دارید!

صنعت حیوانات خانگی این روزها به شدت رقباتی شده است! در هر کشوری کسب و کار های مرتبط با حیوانات خانگی وجود دارد که همه خدمات مشابهی ارائه می دهند. اگر قصد راه اندازی کسب و کار های یکسان با موضوع حیوان خانگی را دارید، باید از همین ابتدا به دنبال ایده های منحصر به فرد برای متمایز شدن و یک برنامه طراحی لوگو حرفه ای باشید. انسان ها تصاویر را 60000 برابر سریعتر از کلمات پردازش می کنند، بنابراین داشتن یک لوگوی خوب می تواند راحت تر نظر آنهارا جلب نماید. آیا هنوز هم فکر میکنید کسب و کار شما به لوگو نیاز ندارد؟ در زیر چند دلیل وجود دارد که ممکن است باعث تغییر نظر شما شود، پس به خواندن ادامه دهید. 

یک لوگو حیوان خانگی خوب نشان دهنده حرفه ای بودن شماست

به کسب و کار های موفق با موضوع حیوان خانگی نگاه کنید – چه چیزی در تمام آنها مشترک است؟ جدا از اینکه در یک صنعت مشترک هستند؛ همه آنها لوگو مخصوص به خودشان را دارند! بدون شک داشتن یک لوگوی حرفه ای، بر نحوه برخورد مشتریان با کسب و کار شما تاثیر می گذارد. به عنوان مثال اگر یک مزرعه مرغ دارید، افرادی که مایل به خرید محصولات مرغ هستند، با نگاه کردن به لوگوی حرفه ای و مرتبط شما به راحتی به عنوان یک کسب و کار معتبر به شما اعتماد می کنند. اکثر مردم لوگوهارا اعتبار یک کسب و کار می دانند. حتی اگر از قبل فروشگاه حیوان خانگی داشته باشید اما هیچ لوگویی سردر آن قرار نداده باشید، مشتریان آنرا یک فروشگاه نوپا می بینند و این ممکن است به کسب و کارتان آسیب برساند.

لوگوی حیوان خانگی شما شناخت برندتان را افزایش می دهد

یکی از اولین چیزهایی که مردم در یک برند به آن توجه می کنند، لوگوها هستند. اگر یک لوگو قوی، خوش طرح و به یاد ماندنی دارید، فروشگاه حیوان خانگی شما به راحتی در ذهن مردم باقی خواهد ماند. در نتیجه، کسب و کار شما روزهای زیادی را با موفقیت و برتری نسب به سایرین خواهد گذارند. همانطور که می گویند، یک عکس ارزش هزار کلمه را دارد. وقتی صحبت از برندسازی به میان می آید، این ضرب المثل کاملا برای آن صادق است. بنابراین، لوگوهای حیوان خانگی مختلف را برای الهام گرفتن خود بررسی کنید و از امروز به فکر یک لوگوی حرفه ای باشید.

لوگو حیوان خانگی شما در برندسازی خدماتتان ضروری است

اگرچه برای فروشگاه حیوان خانگی خود یک نام خوب انتخاب کرده اید و افراد عادی زیادی با نگاه کردن به فروشگاه شما، نام انتخابیتان را دوست دارند! اما، معرفی یک برند و به دنبال آن به دست آوردن مشتریان واقعی، آسان نیست. برای طراحی لوگو فروشگاه حیوان خانگی خود به دنبال یک لوگو با موضوع حیوانات خانگی باشید، می توانید برای بیاد ماندنی شدن، لوگو سگ یا گربه را انتخاب کنید. برای افزایش حس اعتماد مشتریان خود می توانید لوگوی خود را به خدمات ارائه یتان برچسب کنید و حتی می توانید به مشتریان کوچک تر خود هدایایی مانند خودکار با نشان حیوان خانگی ارائه دهید. این واقعیت که برای هر کاری نشان دادن لوگوی خود را در نظر بگیرید، باعث می شود تا لوگوی شما بارها در ذهن مشتریانتان تکرار شود.

یک لوگو حیوان خانگی خوب، شمارا متمایز می کند

حتی اگر بهترین کسب و کار را داشته باشید ولی لوگویی که سزاوار آن باشد را طراحی نکنید، نمی توانید به موفقیت طولانی مدت برسید. داشتن یک لوگو یکسان با موضوع حیوان خانگی باعث تفاوت قابل توجه شما با سایرین خواهد شد. وقتی لوگوی خود را با سبکی که فروشگاه حیوان خانگی شمارا نشان می دهد، بسازید، راحت تر می توانید توجه مشتریان را به خود جلب کنید.

لوگو حیوان خانگی شما باید ایجاد حس وفاداری در مشتریانتان خواهد شد

همانطور که فروشگاه حیوان خانگی شما در حال رشد است، لوگوی شما نیز بیشتر مورد بررسی و توجه قرار میگیرد. وقتی مخاطبان هدف خدمات خاصی را که برای حیوانات خانگی ارائه می دهید را درک کنند، تصوری را ایجاد می کند که شما کسب و کاری دارید که می توانند به آن اعتماد کنند. زمانی که بتوانید در مشتری حس اعتماد را به وجود آورید، وفاداری به برند به طور خودکار به وجود می آید. هنگامی که مشتریان از کسب و کار و نحوه خدمات رسانی شما راضی باشند، به دنبال آن خریدهای بیشتری خواهند کرد و حتی ممکن است از لوگوی شما برای معرفیتان به دیگران استفاده کنند و این به معنای یک کسب و کار موفق برای شماست!

برای طراحی لوگو حیوان خانگی از چه رنگی می توان استفاده کرد؟

رنگ بدون شک در کنار انتخاب فونت، نماد و در آخر برنامه طراحی لوگو، مهم ترین عنصر برندسازی است. مردم اغلب در عرض 90 ثانیه درباره ی محل کار، محصول یا نماد یک لوگو قضاوت می کنند. حدود 62 درصد این ارزیابی تنها بر اساس رنگ است. جالب است، نه؟ هنگام انتخاب رنگ برای طراحی لوگو فروشگاه حیوان خانگی، یکی از مواردی که باید در نظر بگیرید؛ مخاطبان هدف شما هستند. باید به خاطر داشته باشید که اصلی ترین پایه موفقیت شما اولویت هایی دارد که باید برای دست یابی آینده مطلوب برای کسب و کارتان، خود را با آنها تطبیق دهید. پس چه در حال طراحی یک لوگو با نماد سگ باشید یا پرنده، باید انواع مخاطبان چه مرد، چه زن و نسل های مختلف را در نظر بگیرید! 
سپس، منطقیست اگر به دنبال تاثیرات و احساسات هر رنگ بر مخاطبان بگردید، اینکار به شما کمک خواهد کرد تا راحت تر تصمیم بگیرید. بیاید به دسته بندی کلی مفاهیم هر رنگ نگاهی بیاندازیم!

برنامه طراحی لوگو برای مشاغل مرتبط با حیوان خانگی

•    قرمز، یک رنگ هیجان انگیز و رمانتیک است. از این رو می توان از آن برای لوگوهای مرتبط با ورزش، سرگرمی، مد و صنایع غذایی ایده آل استفاده کرد.
•    سیاه، قوی و معتبر است. از این رو می توان از آن برای لوگوهای مرتبط با کسب و کار های بزرگ، ساختمان ها و موسسات مالی استفاده کرد.
•    آبی، آرامش بخش و تمیز است. از این رو می توان از آن برای لوگوهای مرتبط با کسب و کار های حقوقی، فنی و علمی استفاده کرد.
•    سبز، طبیعی و حال خوبی را به مخاطبان منتقل می کند و برای کسب و کار های علمی، پزشکی و دوستدار محیط زیست مناسب است.
•    زرد، پر انرژی و خلاقانه است. بنابراین، بیشتر برای کسب و کار های سرگرمی، کودکان و ورزش استفاده می شود.
•    قهوه ای، یک رنگ شناخته شده و محافظه کار است. بیشتر برای کسب و کار های مرتبط با حیوان خانگی، محیط زیست و ساخت و ساز استفاده می شود.
•    بنفش، مرموز و حسی است و بیشتر در کسب و کار های بهداشتی و معنی استفاده می شود.
•    سفید، خالص و تمیز است و بیشتر برای کسب و کار های جوامع دندان پزشک و پزشکی استفاده می شود.
خوب، این واقعیت که این رنگ ها اغلب در کسب و کار های مختلف استفاده می شوند، به این معنی نیست که انتخاب هر کدام به عنوان رنگ اصلی لوگو حیوان خانگی غیر حرفه ای باشد. شما می توانید هر رنگی را که احساس میکنید مناسب کسب و کارتان است و حس خوبی به مخاطبانتان منتقل می کند را انتخاب کنید.

جدید ترین ایده های طراحی لوگو حیوان خانگی

اگر شما هم کسب و کار مرتبط با حیوان خانگی دارید، باید بدانید در بازار تنها نیستید. شما در یک صنعت پیچیده قرار دارید که در آن تنها قوی ترین ها زنده می مانند. بنابراین، باید کارهایی را انجام دهید که باعث فاصله گرفتن کسب و کارتان از رقبا و در نتیجه جذب مشتریان بیشتر شود. داشتن یک لوگو خوب که از طریق یک برنامه طراحی لوگو حرفه ای ساخته شده باشد، یکی از راه هایی است که می تواند به شما برای شکستن قدرت رقبایتان کمک کند. طراحی لوگویی که با هویت کسب و کارتان ارتباط نزدیکی برقرار کند، چیزی است که نباید نادیده بگیرید، زیرا این لوگو برند شمارا به یاد ماندنی خواهد کرد!
در زیر جدید ترین ایده های طراحی لوگو حیوان خانگی را جمع آوری کرده ایم که با کمک آنها می توانید تاثیر مثبتی بر تصمیمات مخاطبان خود بگذارید:
•    دقت کنید – منطقی نیست نماد لوگو حیوان خانگی خود را پنگوئن یا شتر بگذارید، در حالی که فقط خدمات تخصصی سگ و گربه ارائه می دهید! اینکار فقط باعث سردرگمی مشتریانتان می شود.
•    هنگام طراحی لوگو حیوان خانگی خود، فقط از نماد هایی استفاده کنید که نشان دهنده آنچه ارائه می دهید، باشد. 
•    به علاوه، اختصاص دادن قسمتی از لوگویتان با نشان های مراقبت از حیوان خانگی، به مشتریان کمک خواهد کرد تا راجب کارهای از راه دور شما نیز مطلع شوند و بتوانند راحت تر تصمیم بگیرند.

5 برنامه طراحی لوگو حیوان خانگی

زمانی میتوانید یک لوگو حیوان خانگی خوبی بسازید که یک برنامه طراحی لوگو حرفه ای نصب و استفاده کنید. برای اینکه بتوانید تصمیم درستی بگیرید، اطلاعات مربوط به هرکدام از نرم افزار های زیر را بخوانید

برنامه Adobe Illustrator

Adobe Illustrator همچنان یک استاندارد کلی برای طراحی وکتور لوگو ها است. این نرم افزار پرکاربرد ترین نرم افزار در بین مبتدیان و آژانس های طراحیست که به شما کمک می کند از طراحی پوستر گرفته تا لوگو همه را مرحله به مرحله انجام دهید. اگر در طراحی لوگو با نرم افزار تازه کار هستید، می توانید از آموزش های آن استفاده کنید. نکته مثبت این برنامه این است که به طور مداوم می توانید به جدید ترین ویژگی ها دسترسی یابید.

برنامه Affinity Designer

این برنامه دارای ویژگی های پیشرفته زیادی است که با Adobe Illustrator قابل مقایسه می باشد و به طور فزاینده ای در صنعت طراحی استفاده می شود. مسلما هنوز برخی از ویژگی ها و ابزار های Illustrator را ندارد، اما قابلیت های آن کاملا بروز و قوی است.

برنامه Canva

اگر در طراحی لوگو تازه کار هستید، استفاده از برنامه های Adobe Illustrator و Affinity Designer می تواند کمی دلهره آور باشد اما در مقابل قابلیت های برنامه Canva راهکار خوبی را برای راحت تر طراحی کردن یک لوگو در اختیار شما قرار می دهد. نکته مثبت استفاده از این برنامه رابط کاربری ساده آن است که به راحتی می توانید لوگو مدنظر خود را خلق کنید.

برنامه Looka

Looka یکی دیگر از برنامه های طراحی لوگو است که تمامی گزینه های طراحی لوگو مورد نیاز شمارا در اختیار دارد. این برنامه مدیریت شده توسط هوش مصنوعی است و به شما کمک می کند تمام بخش های مختلف لوگوی خود را با آن به راحتی تنظیم کنید. هر امکاناتی که برای طراحی لوگو حیوان خانگی به آن نیاز دارید در این برنامه و در طیف وسیعی ارائه می شود.

برنامه Designhill

Designhill برنامه دیگری است که توسط قابلیت هوش مصنوعی مدیریت می شود. کار با این برنامه بسیار ساده است و امکانات فراوانی برای رنگ، نماد و غیره ارائه می دهد. طراحی لوگو با کمک این برنامه کاملا رایگان بوده و شما می توانید به راحتی لوگو حیوان خانگی خود را بسازید.

جمع بندی

نکات بالا به علاوه لیست مربوط به برنامه طراحی لوگو به شما کمک می کند با طراحی یک لوگو حیوان خانگی حرفه ای در همان هفته های اول به موفقیت زیادی برسید. پس برای انتخاب هر گزینه مربوط به طراحی لوگویتان دقت کنید و بهترین تصمیمات را بگیرید تا بتوانید به هدفی که از ابتدا برای کسب و کارتان در نظر گرفته بودید، برسید!