لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1399/07/07

چگونه هزینه های طراحی لوگو را کاهش دهیم؟

طراحی لوگو ارزان برای شرکت ها و مشاغل می تواند متأثر از چندین عامل باشد، به عبارتی گزینه های مختلفی هستند که با بهره گیری از آنها می توانید هزینه های طراحی لوگوی خود را کاهش دهید.
به طور کلی تعرفه طراحی لوگو می تواند بنا به کیفیت و بر مبنایی که طراحی شده است، متفاوت باشد. شما در این زمینه باید به بودجه خود نگاهی انداخته و بر اساس نیاز خود بهترین روش طراحی لوگو را با بهترین و مناسب ترین هزینه انتخاب نمایید. در ادامه روش هایی که در آنها می توانید هزینه های طراحی لوگو را کاهش دهید، توضیح خواهیم داد.

برگزاری مناقصه برای طراحی لوگو

مناقصه یا رقابت های طراحی لوگو کانال جدیدی برای طراحی لوگو ارزان مشاغل هستند. در واقع شما به جای اینکه کار طراحی را به یک طراح مشخص بسپارید آن را به طراحی می سپارید که در رقابت طراحی لوگو برنده شده است.
در این روش شما تعرفه طراحی لوگو را مشخص می کنید. به عبارتی بودجه ای را در این رقابت برای طراحان تعیین کرده و در انتهای رقابت زمانی که طرح ها ارائه شدند، شما برنده را انتخاب نموده و هزینه را به او پرداخت می کنید.
شاید از خود بپرسید که چرا می خواهید کارها را بیش از حد پیچیده نمایید و مطمئنا پرداخت به یک طراح حرفه ای آسان تر است. اما در واقع اینگونه نبوده و مزایای راه اندازی رقابت طراحی بسیار زیاد است از جمله طراحی لوگو ارزان و کاهش هزینه های طراحی.

مزایای رقابت طراحی لوگو ارزان

• گزینه های سفارشی بی شمار برای آرم لوگو

پلتفرم های رقابت معمولا دارای شرکت کننده های بسیاری بوده و تمامی آنها قرار است که فقط طراحی لوگوی شما را انجام دهند. اگرچه شرکت ها یا تیم های طراحی نیز چند گزینه طراحی به شما ارائه می دهند اما قطعا به این اندازه نخواهد بود.
تنوع طراحی لوگو ارزان برای برند شما با این روش بسیار بالا میرود و شما می توانید از بین طرح های ارائه شده خلاقانه ترین آرم و نشانه را انتخاب کنید.

• کاهش هزینه های طراحی لوگو

هزینه های طراحی لوگو از طریق برگزاری رقابت بسیار کمتر از دستمزد یک طراح حرفه ای است. در برخی موارد، این هزینه های طراحی لوگو ارزان در این رقابت تا پنج برابر کاهش می یابد. از این رو، با توجه به اینکه گزینه های طراحی متعددی پیش روی خود دارید پس این می تواند پس انداز قابل توجهی برای شرکت شما باشد.
می توانید مبلغی را که از راه برگزاری رقابت و طراحی لوگو ارزان صرفه جویی کردید برای بازاریابی یا برندسازی خود صرف کنید و به سودآوری بیشتری برسید.

• کار با طراحان لوگو در سراسر جهان

با طراحی لوگو ارزان از طریق برگزاری رقابت، می توانید با طراحان زیادی در این زمینه آشنا شوید و ارتباطات خوبی با این افراد خلاق برقرار نمایید.

• صرفه جویی در زمان طراحی لوگو

علاوه بر مزایای مذکور، رقابت های طراحی لوگو می توانند در وقت شما صرفه جویی کنند. روند کار ساده بوده و اغلب می توانید نتایج طراحی لوگو ارزان را طی چند روز مشاهده نمایید.
رقابت های طراحی لوگو توسط شرکت های زیادی ارائه می شوند و با اینکه هر یک از آنها ویژگی های متفاوتی دارند اما همگی بر اساس یک فرآیند مشابه کار می کنند. شما به راحتی می توانید از طریق وب سایت هایی که رقابت طراحی لوگو در آنها انجام می شود، سفارش خود را ثبت کرده و منتظر پیشنهاد طراحان برای طراحی لوگو ارزان بمانید.

سرویس ها یا نرم افزارهای طراحی لوگو ارزان

طراحی لوگو ارزان توسط نرم افزارهای طراحی نیز ایده خوبی است که شما می توانید طراحی لوگو را یا به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه پایینی آغاز نمایید. در ادامه با برخی از این نرم افزارها یا سرویس های طراحی لوگو ارزان آشنا خواهیم شد:

- برنامه لوگو میکر Tailor Brands

اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان و در عین حال زیبا و حرفه ای هستید می توانید از Tailor Brands استفاده کنید. Tailor Brands یک لوگو میکر بر اساس هوش مصنوعی است که شما می توانید در آن ترجیحات طراحی خود را در نظر بگیرید و یک لوگوی منحصربفرد و مناسب با کسب و کار خود دریافت نمایید. طراحی لوگو با Tailor Brands صد در صد رایگان است.

• نام تجاری و اطلاعات مورد نیاز برندینگ را وارد کنید،
• فونت را انتخاب کرده و
• در میان طیف گسترده ای از آیکون ها و آرم ها، لوگویی را که دوست دارید انتخاب کنید.

در، طراحی لوگو ارزان با این لوگو میکر، تعداد زیادی لوگو پیش روی شما قرار خواهند گرفت و شما می توانید در طرح نهایی خود، تغییرات سفارشی ایجاد نمایید. کل مرحله تنها پنج دقیقه به طول می انجامد و نیازی به تجربه حرفه ای خاصی ندارد. در واقع به جز هزینه پایین، شما از یک طراحی لوگو آسان و سریع نیز بهره مند خواهید شد.

- لوگوساز Brandmark.io

Brandmark.io یکی از بهترین تیم های طراحی برای طراحی لوگو ارزان و تجارت جدید شما است. طرح های Brandmark.io جذاب و کاملا متمایز هستند. تنها کافی است که آنچه برای طراحی مد نظر دارید را وارد سیستم نموده و منتظر باشید تا لوگومیکر این سایت، با استفاده از هوش مصنوعی ایده های مختلفی پیش روی شما قرار دهد.
هنگام طراحی لوگو ارزان با Brandmark.io شما می توانید تمام کارهای سفارشی سازی اعم از تغییر اندازه و تغییر رنگ را بدون نیاز به طراح یا نرم افزار انجام دهید. پس از پایان کار همچنین می توانید طراحی مورد نظر را در فرمت های متعدد مانند EPS، SVG، PDF و PNG با استفاده از هر دو سیستم عامل وب یا موبایل دریافت نمایید. هزینه طراحی پایه در این لوگوساز آنلاین بسیار ارزان است.

 

چگونه هزینه های طراحی لوگو را کاهش دهیم؟

 

- اپلیکیشن ساخت لوگو LogoMakr

LogoMakr یک نرم افزار طراحی لوگو ارزان است که از طریق آن می توانید یک لوگوی منحصربفرد و زیبا برای تجارت خود دریافت کنید. این نرم افزار طراحی لوگو آسان لوگومیکر، امکان انواع طراحی ها را با کیفیت بالا برای شما به ارمغان می آورد.
هزینه طراحی لوگو با LogoMakr بسیار مقرون به صرفه است و اگر نیازی به لوگو با کیفیت و وضوح بالا نداشته باشید می توانید فایل ها را کاملا رایگان دریافت کنید.

• پس از طراحی لوگو ارزان تحت وب با نرم افزار رایگان لوگو میکر، می توانید طرح را ایجاد و ذخیره کنید،
• سپس کد HTML را که به سرویس LogoMaker دسترسی دارد، کپی پیست نمایید.
• شما می توانید از این لوگو برای صفحه وب سایت خود به صورت رایگان استفاده نمایید.

حتی اگر برای خرید تمپلیت یا فونت های خاص در این نرم افزار اندکی هزینه کنید LogoMaker بازگشت پول شما را نیز تضمین می کند. چون در نهایت یک طراحی لوگو حرفه‌ای خواهید داشت که می توانید از آن در برندسازی بهترین نتیجه را بگیرید.
این برنامه بیش از 10000 آیکون حرفه ای و 50 فونت برای ساخت لوگو به رایگان در اختیار شما قرار می دهد که می توانید از میان آنها یکی را به دلخواه برگزینید.

- نرم افزار طراحی لوگو Canva

اگر شما به دنبال طراحی لوگو ارزان و ساده و درعین حال منحصربفرد هستید، Canva می تواند گزینه ای عالی در این راستا برای شما باشد. Canva دارای طیف گسترده و متنوعی از تمپلیت های لوگو است که می توانید در ظرف چند دقیقه طرح مورد دلخواه خود را انتخاب کنید.
برای اینکه از خدمات Canva به راحتی استفاده نمایید کافی است

• یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید.
• سپس می توانید در تمپلیت های پیش رو جستجو کرده و گزینه مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
• حال می توانید با استفاده از رنگ ها، گرافیک ها و فونت های مورد نظر خود، طراحی لوگو را سفارشی سازید
• و در نهایت آن را ذخیره کنید.

در نرم افزار کانوا، تمپلیت ها و ابزارهای طراحی templates همگی به صورت رایگان در اختیار شما جهت طراحی لوگو ارزان قرار خواهند گرفت.
برای دریافت تصاویر برتر شما می توانید تنها برای یک بار استفاده یک دلار پرداخته و آن تصویر را خریداری نمایید. پس از اتمام طراحی می توانید با کلیک روی SHARE لوگوی خود را به کانال های رسانه های اجتماعی ارسال نمایید. با این کار می توانید شاهد وقایع شگفت انگیزی نظیر جذب فالوئر یا گسترش طرفداران خود یا به دست آوردن مشتریان جدید باشید.

- برنامه ساخت لوگو Designimo

آیا شرکت شما در جستجوی لوگوی جدیدی است که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد؟
Designimo یک برنامه طراحی لوگو ارزان بوده که راه حل های مقرون به صرفه ای را به افراد و شرکت ها پیشنهاد می دهد. این وب سایت طراحی های گرافیکی و طراحی لوگو سفارشی را به شمار زیادی از صنایع مختلف ارائه می دهد.
طراحی لوگو در Designimo کاملا رایگان است و تنها در صورتی که تصمیم به دریافت فایل هایی با وضوح بالا داشته باشید باید هزینه کمی برای آن پرداخت نمایید و سپس می توانید آنها را در فرمت های JPG، PNG و EPS دریافت کنید.
کار با نرم افزار لوگومیکر Designimo بسیار راحت است. ابزارهای این برنامه لوگوساز آنلاین به راحتی در دسترس شما قرار دارند و می توانید با استفاده از آنها رنگ، فونت، آرم یا هر ویژگی دیگری در لوگوی خود را به دلخواه تغییر داده و درنهایت ذخیره کنید.

- نرم افزار لوگو میکر Wix

Wix یکی از جدیدترین برنامه های طراحی لوگو ارزان است که با آن می توانید لوگوهای حرفه ای طراحی کنید. روش کار به آسانی شمردن یک دو سه است. کافی است که در این برنامه به سوالات پاسخ دهید و طرحی متناسب با کسب و کار خود را تحویل بگیرید.
برای مثال اگر سفارشی سازی شما مرتبط با فنجان چای باشد، Wix این امکان را به شما می دهد تا اندازه لوگو، متن، رنگ و فونت را متناسب با فنجان چای سفارشی کنید. طراحی لوگو در این برنامه رایگان ست اما اگر می خواهید به فایل های با وضوح بالا و حقوق استفاده کامل تجاری دسترسی داشته باشید باید هزینه کمی را برای آن پرداخت نمایید.

- نرم افزار لوگوساز آنلاین لوگونومی

اگر به دنبال نرم افزار طراحی لوگو اسم فارسی هستید به شما نرم افزار طراحی لوگو ارزان لوگونومی را معرفی می کنیم که با در اختیار گذاشتن بیش از ۱۰ فونت جذاب فارسی به شما امکان طراحی لوگو اسم فارسی را می دهد.
برای طراحی لوگو ارزان اسم فارسی، نرم افزارهای کمی به طور رایگان در دسترس شما هستند. بسیاری از لوگوسازهای آنلاین از فونت فارسی پشتیبانی نمی کنند و معمولا شما مجبور می شوید بابت خرید فونت فارسی متمایز برای ساخت لوگو حرفه ای خود، قیمت طراحی لوگو را بپردازید و از یک طراح بخواهید که فونت مناسب برند شما را به طور اختصاصی طراحی کند.
هرچند این روش به ساخت لوگو حرفه ای کمک می کند و می تواند برای جذب مخاطبین شما و طراحی لوگوتایپ برندتان موثر باشد اما اگر به دنبال طراحی لوگو ارزان هستید بهتر است برای کاهش هزینه های طراحی لوگو از نرم افزار لوگوساز آنلاین لوگونومی استفاده کنید.
درصورتیکه از ابزارها، آرم ها و فونت هایی که به طور پیش فرض در این نرم افزار در اختیار شما قرار گرفته اند استفاده کنید، نیازی به پرداخت هزینه ندارید و کار با آن کاملا رایگان است.
پس از اینکه کار طراحی لوگو اسم فارسی شما در لوگونومی به اتمام رسید نیز می توانید به رایگان آن را در فرمت های مختلفی ذخیره کنید تا در پلتفرم های مختلف در هر سایزی که خواستید از آن استفاده کنید.

جمع بندی

کاهش هزینه ساخت لوگو با روش هایی که به آنها اشاره کردیم از جمله برگزاری رقابت یا استفاده از نرم افزار لوگوساز برای برندهایی که در ابتدای راه برندسازی قرار دارند کاملا مناسب است. برنامه هایی که در بالا برای طراحی لوگو ارزان ذکر شدند تنها تعداد انگشت شماری از این مجموعه به شمار می روند.
اما به یاد داشته باشید که برای رونق کسب و کار و کسب مشتری نیاز به یک لوگوی حرفه ای دارید، لوگویی که در نگاه اول در اذهان مخاطبین و مشتریان باقی بماند و بتواند پیام های مهم را در قالب تصویری حرفه ای منتقل سازد. از این رو می توانید با صرف کمی هزینه برای طراحی لوگوی حرفه ای، کار را به طراحان متخصص در این زمینه نیز بسپارید و بهترین طراحی را متناسب با حرفه خود دریافت نمایید.