لوگونومی

سفارش طراحی لوگو، تعرفه طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو با توجه به اینکه نیاز به چه نوع لوگویی دارید و چه کسی طراحی لوگو را برای شما انجام می دهد، بسیار متفاوت خواهد بود. تعرفه طراحی لوگو می تواند از مبالغ بسیار کم شروع شده و حتی چندین میلیون تومان برای شما هزینه داشته باشد.

برای مقایسه هزینه طراحی لوگو ابتدا باید تصمیم بگیرید که قصد دارید چه نوع لوگویی برای برند خود طراحی کنید. سپس لیست قیمت لوگو که توسط طراحان لوگو ارائه می شود را با هم مقایسه کنید و با توجه به بودجه‌ای که در اختیار دارید، بهترین تعرفه طراحی لوگو را انتخاب نمایید.

قیمت سفارش طراحی لوگو ارزان

اگر به دنبال قیمت طراحی لوگو ارزان هستید می توانید از سه روش زیر برای ساخت لوگو استفاده کنید:

  1. ساخت لوگو ارزان با استفاده از نرم افزارهای لوگوساز آنلاین رایگان

نرم افزارهای لوگوساز آنلاین رایگان متعددی مثل لوگونومی وجود دارند که می توانید با استفاده از آیکون ها و فونت های موجود در آنها، لوگو مناسب و قابل قبولی را بدون پرداخت هزینه برای خودتان طراحی کنید.

 نرم افزار های طراحی لوگو اندروید یا IOS نیز وجود دارند که با پرداخت اندکی هزینه درون برنامه ای، می توانید به هزاران فونت یا آرم متفاوت در این اپلیکیشن ها دسترسی داشته باشید و لوگو شرکت یا برند خودتان را طراحی کنید.

اگر با برنامه های طراحی گرافیک مثل فتوشاپ یا ایلوسترویتور آشنایی داشته باشید نیز می توانید دست به قلم شوید و با توجه به اصول طراحی لوگو که پیش از این به شما آموزش داده ایم، یک طراحی لوگو حرفه ای ترسیم کنید و سپس آن را به کامپیوتر منتقل کرده و از طریق نرم افزار، لوگو مورد نظر خود را به صورت رایگان طراحی نمایید.

بهترین روش برای رسیدن به قیمت طراحی لوگو ارزان، استفاده از نرم افزار های لوگو ساز آنلاین رایگان مثل لوگونومی یا طراحی لوگو در نرم افزارهای کامپیوتری، اندروید و ios  است.

  1. خرید یک تمپلیت آماده برای طراحی لوگو ارزان

روش دیگری که می‌توانید تعرفه طراحی لوگو را پایین بیاورید، خرید یک تمپلیت آماده برای طراحی لوگوی ارزان و سپس کار کردن روی این تمپلیت در نرم افزار های مختلف و در نهایت ساخت لوگو مورد نظر خودتان است.

تمپلیت ها به شما ایده های مختلفی برای طراحی لوگو می دهند و بهتر است توضیحاتی که برای هر تمپلیت ارائه شده است را با دقت بخوانید. البته این احتمال وجود دارد که لوگوی شما شباهت زیادی با لوگو برند یا شرکت دیگری که همین تمپلیت را خریداری کرده، داشته باشد. بنابراین به شما توصیه می کنیم به جای اینکه به دنبال قیمت طراحی لوگو ارزان باشید، کمی بیشتر هزینه کنید و تعرفه طراحی لوگو با یک فریلنسر یا شرکت طراحی لوگو را بپردازید.

  1. انتخاب فریلنسر در مزایده برای طراحی لوگو ارزان

انتخاب یک فریلنسر در مزایده برای طراحی لوگوی ارزان چندان کار مشکلی نیست. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید وب سایت هایی که در آنها فریلنسرهای مختلف برای طراحی لوگو، قیمت پیشنهادی خود را اراده می دهند، پیدا کنید و با ارائه جزئیاتی درباره شرکت، محصولات، نام برند و آنچه که از طراحی لوگو انتظار دارید؛ ساخت لوگو شرکت خود را به مزایده بگذارید. سپس لیست قیمت طراحی آرم و نشانه ارائه شده توسط فریلنسرها را با هم مقایسه کنید. به این ترتیب می توانید بهترین تعرفه طراحی لوگو توسط یک فریلنسر را انتخاب کرده و یک لوگو متمایز و حرفه ای برای برند خود با قیمت مناسب داشته باشید.

شاید قیمت طراحی لوگو توسط فریلنسر نسبت به خرید تمپلیت لوگو یا طراحی لوگو در لوگو ساز آنلاین کمی گران تر به نظر برسد اما با انتخاب یک فریلنسر حرفه ای مطمئن خواهید بود که طراحی لوگوی شما کاملاً با پیامی که برند یا شرکت تان قصد دارد، به مخاطب منتقل کند، همخوانی دارد.

طراحان فریلنسر با توجه به خدمات و محصولاتی که در شرکت خود ارائه می دهید و همچنین مخاطبینی که قصد دارید با آنها ارتباط برقرار کنید یک لوگوی کاملاً جدید که شباهتی به رقبای شما نخواهد داشت، طراحی خواهند کرد. در صورتی که با یک فریلنسر حرفه ای و ماهر در طراحی لوگو همکاری کنید در نهایت یک لوگوی به یادماندنی جذاب و بی نقص در اختیار دارید که می توانید از آن در پلتفرم های مختلف به صورت آنلاین و آفلاین برای برندسازی و بازاریابی خود استفاده کنید.

البته انتخاب فریلنسر حرفه‌ای نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. در صورتی که فقط به هزینه طراحی لوگو و قیمت طراحی لوگو ارزان توسط فریلنسر توجه کنید و بدون تحقیقات کافی و عدم مشاهده نمونه کارهای مناسب و بازخورد مشتریان دیگر، طراح لوگو را انتخاب نمایید احتمال اینکه طراحی لوگو برند یا شرکت شما آنطور که انتظار دارید در بازاریابی و برندسازی نتیجه مطلوبی نداشته باشد و نتوانید از آن در پلتفرم‌های مختلف استفاده کنید، وجود دارد.

بنابراین اگر تصور می کنید پیدا کردن فریلنسر مناسب برای طراحی لوگو حرفه ای از طریق مزایده برای شما مشکل است بهتر است کار طراحی لوگوی خود را به فریلنسرها یا شرکت های حرفه ای طراح لوگو بسپارید. تعرفه طراحی لوگو توسط فریلنسرهای حرفه ای یا شرکت های حرفه ای طراح لوگو با توجه به زمینه کاری شما و نوع لوگویی که قصد دارید برای برند خود استفاده کنید، متفاوت خواهد بود.

سفارش طراحی لوگو حرفه ای

قیمت طراحی لوگو حرفه ای چندین برابر طراحی لوگو با استفاده از اپلیکیشن های لوگو ساز رایگان یا استخدام یک فریلنسر ارزان است. در حال حاضر طراحان لوگو حرفه ای هم به صورت مستقل و هم به صورت گروهی در شرکت های طراح لوگو حرفه ای خدمات طراحی لوگو در سطح بسیار بالا را ارائه می دهند. لوگوهای حرفه ای که توسط فریلنسر های با تجربه و با مهارت یا شرکت های طراحی لوگو که با عوامل مختلف تاثیر گذار در طراحی لوگو حرفه ای آشنایی کاملا دارند، بسیار گران است. اما با توجه به اینکه لوگو، هویت برند شما را به مخاطب نشان می‌دهد، ارزش یک بارهزینه کردن را دارد.

  • قیمت طراحی لوگو توسط فریلنسر حرفه ای

استخدام یک فریلنسر حرفه ای برای طراحی لوگو، بهترین گزینه ای است که می توانید به آن فکر کنید. قیمت طراحی لوگو حرفه ای توسط فریلنسرهای با تجربه و ماهر می تواند بسیار گران باشد. آنها معمولاً طراحی لوگو را به صورت یک پکیج شامل چند طرح اولیه به شما ارائه می دهند و پس از اینکه طرح مورد نظر خودتان را از بین طرح های ارائه شده انتخاب کردید، لوگو اصلی شرکت را در فرمت های متنوع وکتور و رستار برای شما ارسال می کنند تا بتوانید در پلتفرم های مختلف از آنها استفاده کنید.

مطمئناً اولین نکته‌ای که باید برای استخدام طراح فریلنسر لوگو به آن توجه ‌کنید، تعرفه طراحی لوگو است اما باید دقت کنید که به نکات دیگری از جمله موارد زیر نیز توجه نمایید:

  • نمونه کارهای قبلی
  • میزان رضایت مشتریان از لوگوهای طراحی شده
  • تجربه طراح در طراحی لوگو مورد نظر شما

اگر با نحوه انتخاب فریلنسر مناسب برای طراحی لوگوی خود آشنا نیستید می توانید مقاله دیگر سایت را با عنوان «تعرفه طراحی لوگو توسط فریلنسر بیشتر است یا سفارش طراحی لوگو آنلاین» مطالعه کنید که در آن راهنمای کاملی در خصوص هزینه طراحی لوگو توسط فریلنسر ارائه شده است.

  • قیمت طراحی لوگو توسط تیم لوگونومی

همکاری با یک شرکت طراح لوگو حرفه ای می تواند بهترین و البته گران ترین گزینه برای طراحی لوگو حرفه ای باشد. معمولاً شرکت های طراحی لوگو برای انواع مختلف لوگو، تعرفه های متفاوتی دارند. بنابراین می‌توانید با توجه به لیست قیمت طراحی لوگو ارائه شده توسط آنها و تخمین بودجه‌ای که برای طراحی آرم تجاری برند خود در نظر گرفته اید، بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

لیست قیمت سفارش طراحی انواع مختلف لوگو

 لوگوی تصویر

لیست قیمت طراحی آرم و نشانه برای طراحی لوگو تصویری

تعداد اتود اولیه

حداکثر تعداد ویرایش درخواستی

هزینه طراحی لوگو

مدت زمان تحویل

2 اتود

1 دفعه

4,000,000 تومان

4 روزه

3 اتود

2 دفعه

4,700,000 تومان

5 روزه

4 اتود

3 دفعه

5,300,000 تومان

6 روزه

5 اتود

2 دفعه

6,000,000 تومان

7 روزه

 

لوگو تایپ

لیست قیمت طراحی لوگو ساده از نوع لوگوتایپ

تعداد اتود اولیه

حداکثر تعداد ویرایش درخواستی

هزینه طراحی لوگو

مدت زمان تحویل

2 اتود

1 دفعه

4,400,000 تومان

4 روزه

3 اتود

2 دفعه

4,900,000 تومان

5 روزه

4 اتود

2 دفعه

5,300,000 تومان

6 روزه

5 اتود

3 دفعه

6,000,000 تومان

7 روزه

 

لوگو ترکیبی

لیست قیمت طراحی لوگو ترکیبی

تعداد اتود اولیه

حداکثر تعداد ویرایش درخواستی

هزینه طراحی لوگو

مدت زمان تحویل

2 اتود

2 دفعه

4,900,000 تومان

4 روزه

3 اتود

2 دفعه

5,500,000 تومان

5 روزه

4 اتود

2 دفعه

5,800,000 تومان

6 روزه

5 اتود

3 دفعه

6,000,000 تومان

7 روزه

پرداخت هزینه طراحی لوگو چگونه است؟

برای شروع کار و ساخت لوگو معمولا ۵۰ درصد از هزینه کل به صورت پیش پرداخت به فریلنسر یا شرکت طراحی لوگو پرداخت می‌شود.

بهتر است برای مشخص بودن تعرفه طراحی لوگو و همچنین رعایت قانون کپی رایت با طراح لوگو قرارداد ببندید. تفاوتی ندارد که یک فریلنسر استخدام می کنید و یا قرار است با یک شرکت طراح لوگو همکاری کنید، در هر صورت امضا کردن یک قرارداد برای طراحی لوگو مراحل کار را به صورت قانونی پیش خواهد برد.

زمانی که در خصوص پرداخت هزینه طراحی‌لوگو به توافق رسیدید حتماً درباره زمان تحویل کار نیز به توافق مشخصی برسید و این مدت زمان معین را در قرارداد ذکر کنید. معمولاً شرکت های طراحی لوگو به علت اینکه با جزئیات کامل به بررسی برند و شرکت شما می پردازند، مدت زمان بیشتری برای طراحی لوگوی شما وقت می گذارند و ممکن است طراحی‌لوگو از چند هفته تا چند ماه طول بکشد. اما طراحان فریلنسر معمولاً سریع‌تر کار طراحی لوگو را انجام می‌دهند و ممکن است طی چند روز تا چند هفته لوگو نهایی را به شما تحویل دهند.

بعد از اینکه طراحی لوگوی شما به طور کامل انجام گرفت، پرداخت نهایی انجام می شود اما ممکن است هزینه های اضافی طراحی لوگو به مبلغ اولیه اضافه شود. به عنوان مثال اگر شما بخواهید از طراحی لوگوی خود برای پلتفرم های خاصی مثل عکس پروفایل رسانه های اجتماعی، وب سایت یا کارت ویزیت استفاده کنید و برای نمایش یا چاپ کردن آن نیاز به طراحی لوگو از نوع ترید مارک یا واترمارک داشته باشید ممکن است هزینه طراحی این نوع لوگو به تعرفه اولیه افزوده شود.

بنابراین توصیه می‌کنیم هنگام امضای قرار داد تمام انواع لوگو های مورد نیاز خود را ذکر کنید تا طراح لوگو پس از اتمام کار جهت طراحی ورژن های مختلف از لوگوی شما درخواست هزینه اضافه نکند.

جمع بندی

همانطور که اشاره کردیم لوگو، اولین آرم و نشانه ای ست که مخاطب از هویت برند شما، به ذهن می سپارد. پس باید با دقت یک لوگو حرفه ای طراحی کنید تا بتوانید از آن به صورت آنلاین و آفلاین برای برندسازی و بازاریابی برند خود استفاده نمایید.

قیمت طراحی لوگو با توجه به اینکه کار طراحی لوگو را به چه کسی می سپارید و چه نوع لوگویی طراحی می کنید، متفاوت خواهد بود. برای اطلاع از تعرفه طراحی لوگو می توانید لیست قیمت طراحی لوگو از انواع مختلف را مقایسه کرده و با توجه به بودجه خود بهترین را انتخاب نمایید.

لوگو نومی با همکاری چندین طراح حرفه ای لوگو، لیست قیمت متنوعی را برای انواع مختلف طراحی لوگو در نظر گرفته تا برند ها و شرکت های مختلف بتوانند با توجه به بودجه محدود خود انتخاب مناسبی برای ساخت لوگو حرفه ای داشته باشند.

طراحان حرفه ای ما با نرم افزار های طراحی لوگو بسیار پیشرفته می‌توانند یک لوگوی ماندگار و جذاب را با بهترین قیمت برای شما طراحی کنند. اگر نیاز به اطلاعات بیشتری در خصوص تعرفه طراحی لوگو دارید می توانید با متخصصین ما در لوگونومی تماس بگیرید.