لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/08/06

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل صفحات مجازی فقط توسط شرکت ها یا برندهایی که لوگوی آنها به صورت مونوگرام یا لوگوتایپ طراحی شده استفاده نمی شود بلکه در سال‌های گذشته استفاده از انواع حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل به عنوان معرفی کننده نام شخص و یا حتی برندهای تجاری مختلف، بسیار معروف شده است.
با گسترش استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، اینستاگرام و تلگرام، طراحان لوگو، طراحان گرافیک و حتی کاربران عمومی جدیدا به دنبال پیدا کردن زیباترین فونت ها با حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل خود یا مشتریان شان هستند تا بتوانند با شکلی متمایز و جذاب، دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.
در واقع علاوه بر لوگو و آرم که می‌توانند سمبل و نشانه فعالیت شما در زمینه تجاری خاصی باشند، استفاده از حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل که به شیوه‌های زیبا نام مورد نظر شما با آن نوشته شده، نیز می تواند بسیار مفهومی و چشم نواز باشد. علاوه بر آن‌چه گفته شد شما می توانید از فونت های فانتزی انگلیسی در طراحی وب سایت خود نیز استفاده کنید و نمایی فوق العاده و متفاوت به آن ببخشید.
در واقع تصاویر تهیه شده برای پروفایل با حروف انگلیسی فانتزی یک ایده بسیار جذاب و متفاوت است که می‌تواند گیرایی عکس پروفایل شما را برای مخاطبان تان دوچندان کند. معمولاً در طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل از یک یا حداکثر دو حرف استفاده می شود که می تواند به عنوان اولین حرف از نام افراد و یا نام تجاری شرکت ها انتخاب شود.
اگر شما هم برای تصویر پروفایل خود به دنبال حروف انگلیسی فانتزی هستید می توانید نمونه های مختلف و جذابی از آنها را از وب سایت زیر دانلود کنید:
دانلود حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

 

فونت فانتزی چیست؟

فونت های فانتزی، در واقع فونت هایی با طرح های بسیار خلاقانه، هنری و متفاوت هستند که از انواع مختلفی از قلم های جدید با طراحی مدرن در آنها استفاده می شود، مانند:

• فونت فانتزی curly
• فونت فانتزی groovy
• فونت فانتزی eroded
• فونت فانتزی distorted
• فونت فانتزی esoteric
• فونت فانتزی broken

این فونت ها که توسط طراحان گرافیک خلق می شوند اغلب برای طراحی حروف انگلیسی برای پروفایل، طراحی لوگو یا چاپ تبلیغات مختلف مورد استفاده قرار می گیرند.

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

 

کاربرد فونت های فانتزی

به طور کلی از این فونت ها و حروف انگلیسی فانتزی در مواردی استفاده می شود که طراح، نیاز به ابتکار و تخیل دارد. از مهمترین کاربردهای فونت های فانتزی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل

اصولا فونت های فانتزی زمانی استفاده می کنند که نیاز به زیبایی و جلب توجه مخاطب دارند. اهمیت فونت های فانتزی زمانی مشخص می‌شوند که قرار است توجه سایرین را به پروفایل خود جلب کنید. بنابراین، ممکن است برای نمایش اسم خود یا نام برندتان به فونت متفاوتی نیاز پیدا کنید که حتی با وجود کوچک بودن تصویر پروفایل در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام یا تلگرام، به خوبی به چشم بیاید.
اگر قصد دارید تصویر پروفایل شما در شبکه های مجازی به عنوان یک طرح مدرن و جذاب شناخته شود، انتخاب یک فونت مناسب و خصوصا فانتزی می‌تواند تفاوت بزرگی در کیفیت کار شما ایجاد کند.
در واقع نوع فونت هایی که انتخاب می‌کنید هم برای طراحی تصویر پروفایل و هم برای هویت کلی برند شما بیان کننده چیستی و معرف هویت شما به عنوان یک برند یا یک فرد مستقل هستند.
در انتخاب نوع فونت علاوه بر رنگ و شکل عناصر بسیار دیگری هم وجود دارند که باید به آن‌ها توجه کرد، به همین دلیل مارک‌های مدرن در مورد فونت هایی که برای طراحی تصویر پروفایل خود در شبکه های اجتماعی انتخاب می‌کنند، بسیار محتاط و دقیق هستند.
برند های بزرگ و معروف تجاری همواره ترجیح می‌دهند تا برای خود یک فونت زیبا یا حروف انگلیسی فانتزی سفارشی داشته باشند، اما اگر شما یک شرکت نوپا هستید لازم نیست تا از همین ابتدا به دنبال طراحی فونت یا حروف انگلیسی فانتزی مخصوص به خود باشید. شما می‌توانید با استفاده از فونت های موجود و زیبای فانتزی و یا ساده به طراحی تصویر پروفایل مورد نظر خود بپردازید.

چرا از حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل استفاده می شود؟

حروف انگلیسی فانتزی برای نوشتن اسم شخص یا برند می تواند برای مخاطبین بسیار جذاب باشد. استراتژی های بازاریابی در شبکه های اجتماعی به نحوی است که هر شخص یا برندی سعی دارد به هر نحوی تعداد مخاطبین یا فالورهای خود را بالا ببرد. یکی از این روش های پرکاربرد برای جذب فالور، استفاده از حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل است.
از متداول ترین تصاویر از نوع حروف انگلیسی فانتزی که به عنوان عکس پروفایل استفاده می شود می توان موارد زیر را نام برد:

• عکس حروف الفبای انگلیسی
• حروف انگلیسی زیبا برای پروفایل m
• عکس تمام حروف انگلیسی
• عکس پروفایل حروف انگلیسی دوتایی
• عکس حروف انگلیسی f

پس، جای تعجب نیست که دانلود حروف انگلیسی زیبا یا حروف انگلیسی شکسته برای طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل ها پرطرفدار شده است.
این حروف فانتزی، تاثیر قابل توجهی روی ذهن مخاطب یا مشتریان برای فالو کردن شخص یا برند می گذارند. چون اولین تصویری که در شبکه های اجتماعی به عنوان مثال در کامنت ها دیده می شود همین تصویر پروفایل است.
بنابراین، اگر بتوان با طراحی حروف انگلیسی فانتزی، مخاطب را تشویق کرد که وارد پیج یا کانال مربوطه شود، نیمی از راه جذب مشتری یا فالور طی شده است.

طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای مونوگرام

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

 

به زبان فنی، مونوگرام طرحی است که شامل دو یا چند حرف است که به طریقی توانسته اند به همدیگر متصل شوند. این حروف ممکن است:

• حالتی به هم گره خورده داشته باشند،
• توسط یک حاشیه یا یک اثر هنری منحصر به فرد احاطه شده باشند،
• یا خیلی ساده به نظر برسند.

مونوگرام همچنین ممکن است به یک حرف تزئینی منفرد اشاره داشته باشد که برای افزودن سبک و علامت گذاری مالکیت روی یک شی ظاهر می شود.
اگرچه می توانید از کنار هم قرار دادن چند حرف یک مونوگرام ایجاد کنید، اما بیشتر اوقات مونوگرام از حروف اول اسم شخص یا برند ساخته می‌شوند.
مونوگرام های سفارشی معمولا برای چاپ شدن روی ظروف شیشه ای، دکوراسیون منزل، چمدان ها، لوازم شخصی، پروفایل ها و یا هر چیز دیگری استفاده می شود.
در طراحی مونوگرام های کلاسیک سه حرف نام اولیه یا نام خانوادگی و نام وسط استفاده می‌شود که یکی از این سه نام را در مرکز قرار می دهند و همچنین آن را بزرگتر از دو حرف دیگر مینویسند. اسم کوچک در سمت چپ ظاهر می شود، در حالی که فامیلی در سمت راست نمایان می گردد.
برای مونوگرام ها نیز می توان از حروف انگلیسی فانتزی استفاده کرد تا برای پروفایل شبکه های اجتماعی طراحی شوند. بسیاری از افراد مشهور از طراحی حروف انگلیسی نام خود با فونت فانتزی به عنوان عکس پروفایل شبکه های اجتماعی استفاه می کنند.

به عنوان مثال طراحی مونوگرام جان فیتزجرالد کندی را با هم ببینیم:


حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟


مونوگرام سه حرفی توسط زوج ها و متاهلین نیز می تواند مورد استفاده قرار گیرد. اگرچه چیدمان حروف ممکن است اندکی با آنچه گفتیم متفاوت باشد. این چیدمان بسته به اولویت و شکل استاندارد نام خانوادگی مشترک این زوج در مرکز قرار میگیرد، به طوری که اولین حرف از هر یک از نام های زوجین در هر دو طرف ظاهر می شود.
معمولا زن و شوهر ها از طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل شبکه های اجتماعی، روی کارت عروسی یا کارت دعوت مراسم مختلف خود استفاده می کنند.

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟


به گفته سینتیا برومبک، نویسنده کتاب "هنر مونوگرام" استفاده از حروف مونوگرام به قرن 6 و قبل از میلاد مسیح برمی گردد. در این دوران، سکه ها با حروف اول نام حاکمان مهر می شدند و مورد استفاده برای یک ملت قرار می‌گرفتند.

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

 


شاه شارلمانی اولین کسی بود که مونوگرام را به همان شکلی که ما امروزه می‌شناسیم تغییر داد و از حروف انگلیسی فانتزی استفاده کرد که امروزه برای پروفایل شبکه های اجتماعی به کار می رود. فتوحات نظامی وی به طور علنی با حروف اول Charlemagne مشخص می‌شدند تا نمایانگر قدرت وی باشند و به آگاهی همگان برسند.
سپس سایر رهبران سلطنتی و نظامی حروف مونوگرام را به عنوان نمادی از ثروت و قدرت تصویب کردند. حتی در قرون وسطی هنرمندان و بازرگانان شروع به استفاده از حروف اول مونوگرام برای شناسایی آثار خود و تشخیص آنها از دیگران کردند. عصر ویکتوریا نیز استفاده از مونوگرام را به عنوان نمادی از مالکیت و موقعیت اجتماعی معروف کرد.
حتی به گفته لیندا داننبرگ در گذشته خانواده های نوکیسه که به تازگی ثروت جدیدی به دست آورده بودند اما فاقد نشان خانوادگی مرتبط با خانواده های ثروتمند تاریخی بودند از مونوگرام و طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای جعل اعتبار برای املاک و دارایی های شخصی خود استفاده می‌کردند. حتی خانواده هایی که سعی داشتند تا در آن زمان ثروتمند به نظر برسند، حروف اول نام خانوادگیشان را در غالب مونوگرام به نشانه ظرافت و کلاس به لباس ها و پارچه های خود می دوختند.
امروزه نیز بسیاری از اشخاص با تقلید از مونوگرام اشخاص مشهور برای پروفایل خود بازدیدکننده جذب می کنند.

 

به عنوان مثال طراحی مونوگرام جان فیتزجرالد کندی را با هم ببینیم:

 

طراحی حروف انگلیسی فانتزی برای تایپوگرافی لوگو

پیش از اینکه به کاربرد حروف انگلیسی فانتزی در تاپیوگرافی لوگو بپردازیم بهتر است شما را با تفاوت تایپوگرافی، تایپ فیس و فونت آشنا کنیم:
تایپوگرافی عبارتی است که طراحان از آن برای اشاره به سبک و شکل متن چاپ شده در لوگو استفاده می کنند.
Typeface یا خانواده فونت ها نیز حروف الفبایی هستند که به گونه ای طراحی شده اند تا تمام حروف و نمادها از ویژگی های مشابهی برخوردار باشند. به عنوان مثال:

• Times
• Arial
• Minion

اما فونت به سبک خاصی از یک نوع متن اشاره دارد، مثلا:

• Arial Black یک فونت از نوع Arial است
• Minion Pro Italic یک فونت از نوع Minion است.

طراحی حروف انگلیسی فانتزی یکی از جذابترین طرح هایی است که به عنوان تایپوگرافی لوگو مورد استفاده قرار می گیرد. بسیاری از برندها و شرکت های مشهور، هزینه های گزافی به طراحان گرافیک می پردازند تا به طور اختصاصی برای حروف اختصاری نام برند آنها، حروف انگلیسی فانتزی خلق کنند که متمایز و جذاب به نظر برسد.
این روزها، طراحی حروف انگلیسی در تایپوگرافی لوگو برای پروفایل شبکه های اجتماعی نیز بسیار متداول شده است. همانطور که در این مقاله گفتیم استفاده از فونت های فانتزی انگلیسی برای پروفایل یا طراحی لوگوی تجارت شما می‌تواند تاثیر بسیار مثبتی بر مخاطبان شما داشته باشد و به نوعی شما را به بهترین شکل ممکن به آن‌ها معرفی نماید.
سابقه استفاده از حروف برای ساخت لوگو و یا آرم مخصوص برندها به سال‌ها پیش برمی‌گردد زمانی که برای اولین بار نام پادشاهان را بر روی سکه ها به چاپ رساندند. به هر حال اگر شما قصد ساخت یک لوگو یا آرم برای تجارت نو پای خود دارید می‌توانید با استفاده از فونت های فانتزی موجود به طراحی هرچه حرفه ای تر طرح لوگوی خود بپردازید و گیرایی اثر خود را دو چندان کنید.
در ادامه برای شما چند نمونه از لوگوهای طراحی شده با استفاده از حروف انگلیسی فانتزی را نشان خواهیم داد:

 

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟

حروف انگلیسی فانتزی برای پروفایل چه تاثیری در جذب فالوور دارد؟


جمع بندی

طراحی حروف انگلیسی برای پروفایل شبکه های اجتماعی معمولا توسط طراحان گرافیک انجام می گیرد. اما امکان دانلود بسیاری از این نوع فونت های فانتزی به طور رایگان نیز وجود دارد که می توان از آنها برای طراحی تایپوگرافی لوگو یا طراحی مونوگرام برای تصویر پروفایل استفاده کرد.
البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که به دلیل خوانایی ضعیف فونتهای فانتزی، معمولاً از آن‌ها برای اهداف تزئینی استفاده می شود و در برخی از اسناد رسمی و ارائه مانند رزومه، نامه و غیره باید از استفاده از آن‌ها اجتناب شود.
مهمترین دلیل استفاده از حروف انگلیسی برای پروفایل شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک یا اینستاگرام، جذب مخاطب یا فالور بیشتر است که این روزها نقش اساسی را در افزایش فروش یا درامد یک برند ایفا می کند.
طراحی حروف انگلیسی برای پروفایل نیاز به صرف هزینه طراحی لوگو ندارد. شما می توانید به راحتی بسیاری از فونت های فانتزی را از وب سایت های مختلف دانلود کرده و در نرم افزاهای طراحی لوگو یا لوگوسازهای آنلاین آنها را به دلخواه خود ویرایش کنید.