لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/10/16

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی اگربا رعایت اصول ساخت لوگو انجام گیرد می تواند در بازار رقابتی امروز موثر واقع شده و موجب افزایش فروش و سود شیرینی فروشی شود. در حقیقت لوگوی شیرینی فروشی و قنادی، نقش موثری در رشد این تجارت ایفا خواهد کرد. لوگویی که بتواند توجه مشتریان بالقوه را جلب کرده و پیام برند را به آنها برساند می‌تواند در مدت زمان کوتاه یک قنادی کوچک را به یک شیرینی فروشی بزرگ با چندین شعبه تبدیل کند.
در ساخت لوگوی شیرینی فروشی معمولاً از تصاویر و نمادهای فانتزی و جذاب استفاده می شود. این لوگو ها به نحوی طراحی می شوند که طعم و مزه محصولات شیرین تولید شده در قنادی را به خوبی برای مشتریان جلوه دهند. موفقیت یک لوگوی شیرینی فروشی در این است که بتواند در یک نگاه محصولات تولید شده در قنادی را به مشتریان معرفی کند.
متداول ترین تصاویر و نماد هایی که برای طراحی لوگو شیرینی فروشی و قنادی استفاده می‌شود شامل کیک، کلاه، سرآشپز، خامه و سایر نمادهایی است که نشان دهنده قنادی است. این تصاویر به نحوی طراحی می شوند که اشتهای مخاطب را برای خرید کیک ها و شیرینی های موجود در قنادی تحریک‌کنند.
مشاهده چند نمونه لوگوی طراحی شده برای شیرینی پزی ها و قنادی های مشهور جهان به شما ایده مناسبی برای طراحی لوگوی خودتان را خواهد داد. در حال حاضر بیش از ۳۰۰۰ قنادی در کشور ما مشغول تولید شیرینی و کیک های مختلف هستند که درآمد آنها سالیانه بیش از ۳۰ میلیون دلار است. این قنادی ها توانسته اند به بیش از ۶۰۰۰ خرده فروش کمک کنند که درآمدی بالغ بر 200 میلیون دلار داشته باشند.
بررسی این آمار نشان می دهد اگر شما هم استراتژی های درستی برای بازاریابی و تبلیغات قنادی خودتان در پیش بگیرید مطمئناً به موفقیت دست خواهید کرد. یکی از مهمترین عواملی که مسیر استراتژی های بازاریابی شما را مشخص می کند، طراحی لوگو برند تان است که مستقیماً هویت شما را به مخاطبین نشان میدهد.
اگر قصد دارید خودتان لوگوی شیرینی فروشی و قنادی را طراحی کنید بهتر است به لوگوی شیرینی فروشی های موفق نگاهی بیندازید و از طراحی آنها الهام بگیرید. لوگوهای مشهور توانسته اند با به کار بردن خلاقیت و نوآوری به مفهومی که به زیبایی پیام برند آنها را به مخاطب منتقل می کند، دست یابند. در ادامه شما را با ۱۰ نمونه لوگوی طراحی شده برای مشهور ترین شیرینی فروشی و قنادی ها آشنا می کنیم.

طراحی لوگوی ۱۰ شیرینی فروشی و قنادی مشهور

طراحی لوگوی قنادی کلودیا Claudia

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی کلودیا، اولین گزینه ای است که قصد داریم شما را با آن آشنا کنیم. این لوگوی مبتکرانه با قصد معرفی کاپ کیک های خوشمزه و منحصر به فرد قنادی کلودیا طراحی شده است. در طراحی این لوگو فقط از دو رنگ سفید و صورتی استفاده شده که سادگی لوگو حفظ شود. برای تایپوگرافی لوگو نیز از یک فونت دست نویس استفاده شده که حروف را به طرز جالبی زیر نماد لوگوی قنادی نوشته است. کلمه کاپ کیک با یک فونت رسمی به این لوگو افزوده شده تا حس حرفه‌ای بودن و با کیفیت بودن شیرینی های تولید شده در این قنادی را به مخاطب منتقل کند.

 

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی


طراحی لوگو برای شیرینی پزی Hammer Sleys

شیرینی فروشی بعدی که طراحی لوگوی آن می تواند ایده مناسبی برای ساخت لوگوی شما باشد، Hammer Sleys است. این لوگوی فوق العاده از نماد ۲ توت فرنگی که از آنها خامه می چکد،

استفاده کرده تا اشتهای شما را برانگیزد. در این لوگو از فونت دست خطی به زیبایی استفاده شده که می تواند حس شادی و لذت را به شما منتقل کند. استفاده از این نوع تایپ فیس ها در طراحی لوگو برای شیرینی پزی و قنادی کاملا مناسب است چون خنده را به لب مخاطبین می آورد و آنها را جذب می کند. طرح روبان زیر لوگو که برای نوشتن شیرینی فروشی روی آن استفاده شده از نوع نمادهای کلاسیک است، با این وجود به خوبی با سایر عناصر به کار رفته در لوگو همخوانی دارد.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی Blue Bow

لوگوی شیرینی فروشی Blue Bow بسیار ساده اما تاثیرگذار است. ظاهر آن کاملا مزه شیرین شیرینی ها و کیک های موجود در این قنادی را نشان می دهد به طوری که نمی توانید در مقابل خرید از این شیرینی فروشی مقاومت کنید. برای تایپ فیس و نماد این لوگو که به شکل کیک طراحی شده از دو رنگ آبی و صورتی استفاده شده که ترکیب مناسبی برای طراحی لوگو شیرینی فروشی است.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

طراحی لوگوی شیرینی فروشی کوکی

در ساخت لوگوی شیرینی فروشی کوکی نیز از یک نماد بسیار ساده همراه با نام این برند استفاده شده است. نماد ساده کوکی و کیک که به طرز جالبی دست یکدیگر را گرفته اند کاملاً حیطه کاری این شیرینی فروشی را که محصولات مختلفی شامل کوکی و کیک شکلاتی می شود را نشان می‌دهد. انتخاب رنگ برای طراحی لوگوی شیرینی فروشی کوکی بسیار هوشمندانه انجام گرفته است. اگر تایپوگرافی دست خطی به کار رفته در این نوع نیز دقت کنید از شادی و نشاطی که به شما منتقل می کند، حس خوبی پیدا خواهید کرد.

 

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی


طراحی لوگوی شیرینی فروشی Cakery

در ساخت لوگوی شیرینی فروشی کیکری تایپوگرافی ساده و مختصری مورد استفاده قرار گرفته است. نماد به کار رفته در آن که به شکل یک خامه صورتی رنگ است و شما را یاد بستنی می اندازد، این لوگو را به یادماندنی کرده است. ترکیب رنگ های صورتی، قرمز و قهوه ای جلوه زیبایی به لوگو داده که حس اعتماد و با کیفیت بودن را به مخاطب منتقل می‌کند.

 

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی


طراحی لوگوی قنادی کاپ کیک

قنادی کاپ کیک از یک لوگوی به سبک ترکیبی استفاده کرده که در آن یک شعار نیز گنجانده شده است. نماد به کار رفته برای طراحی لوگوی این قنادی به شکل کاپ کیک است و زیر آن شعار Let’s Bake به معنای "بیایید شیرینی بپزیم" با فونت دست نوشته قرار گرفته است. این لوگو تاثیر قابل توجهی روی مخاطب خود دارد و آنها را تشویق می کند که به قنادی آمده و کیک و کلوچه های موجود در آن را خریداری کنند.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

طراحی لوگوی قنادی کال Kal

قنادی kal از شکل یک سرآشپز برای ساخت لوگوی خود استفاده کرده که چند کیک و شیرینی را در دستان خود گرفته و به شما تعارف می‌کند. این تصویر یک نمونه لوگوی تاثیرگذار است که برای طراحی لوگو از رنگ قهوه ای و سفید و برای تایپوگرافی از رنگ زرد روشن و فونت دست نوشته استفاده شده است.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

طراحی لوگوی شیرینی پزی هانا لیما Hanalim

لوگوی شیرینی پزی هانا لیما که یکی از مشهورترین قنادی های هاوایی است از چهره شاداب شیرینی پز آن الهام گرفته شده است. طراحی لوگو، به زیبایی هویت این برند را با شیرینی پز آن به نمایش گذاشته است. رنگ قرمز نشان دهنده روحیه شاداب، پر انرژی و گرما بخش مردم هاوایی است.

 

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

 

طراحی لوگو قنادی مای دی My Day

لوگوی شیرینی فروشی مای دی احساساتی مثل جشن گرفتن را با نقاشی کیک، بیسکوییت و بستنی در اطراف متن لوگو به مخاطب منتقل می‌کند و رنگهای صورتی و زرد نیز این احساسات را بیشتر در مخاطب بر می‌انگیزد.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

طراحی لوگوی شیرینی فروشی شلدان Sheldan’s

لوگوی شیرینی فروشی شلدان واقعاً یک لوگوی ابتکاری است که در آن نشان می دهد شیرینی پز در حال گذاشتن کیک داخل فر و آماده کردن آن است. این تصویر که با رنگهای متفاوتی از قهوه ای تا خاکستری به زیبایی نقاشی شده کاملاً اشتهای مخاطب را برمی‌انگیزد شاید برایتان جالب باشد که این لوگو از رنگ‌های روشن استفاده نکرده اما اگر دلیل آن را بدانید کاملا قانع می شوید. در کنار این قنادی یک کافی شاپ نیز وجود دارد که از مشتریان پذیرایی می کند و طرح ها و رنگ های به کار رفته در دکوراسیون کافی شاپ دقیقاً با رنگ های به کار رفته در طراحی لوگوی آن مشابه است. علاوه بر این، قهوه ای رنگ ‌قهوه است که در کافی شاپ آن ها سرو می شود.

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

اپلیکیشن های اندرویدی برای ساخت لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

اگر شما هم به دنبال یک لوگوی بی نظیر برای شیرینی فروشی و قنادی می گردید پیشنهاد می کنیم، اپلیکیشن های اندرویدی طراحی لوگو را دانلود کرده و از ابزارهای آنها برای ساخت لوگو آنلاین استفاده کنید.
از پرکاربردترین اپلیکیشن های برای ساخت لوگو میتوان به چند برنامه و اپلیکشین زیر اشاره کرد:

اپلیکیشن طراحی لوگوی اندروید لوگو میکر پلاس (Logo Maker Plus)

لوگو میکر پلاس یکی از اپلیکیشن های اندرویدی بسیار پرکاربرد است که در آن ابزارهای متنوعی برای ویرایش لوگو در اختیار شما قرار دارد. اگر بیزینس شیرینی فروشی را در این اپلیکیشن وارد کنید، صدها تمپلیت مختلف به شما نمایش داده خواهد شد که می توانید از بین آنها تمپلیت مورد نظر خود را برای ساخت لوگو انتخاب کرده و با ابزارهای موجود سفارشی سازی کنید.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی لوگومیکر پلاس

اپلیکیشن ساخت لوگوی اندرویدی لوگو میکر آیریس استودیو (Iris Studios and Services)

لوگو میکر آیریس از اپلیکیشن های حرفه ای طراحی لوگو اندرویدی است که در آن استیکرهای متنوع و تمپلیت های آماده بسیار زیادی وجود دارد تا به شما در طراحی لوگوی برندتان کمک کند. در این اپلیکیشن اندرویدی به راحتی می توانید لوگوهای ساخته شده برای قنادی را که به شما پیشنهاد می شود ویرایش کنید. اگر زمینه کاری برندتان را وارد کنید، انواع نمادهای متنوعی به شما نمایش داده می شود که می توانید از بین آنها انتخاب کنید.

دانلود اپلیکیشن اندرویدی رایگان لوگومیکر آیریس

اپلیکیشن طراحی لوگوی دیزاینر (Designer Logo Maker)

اپلیکیشن طراحی لوگو دیزاینر اندرویدی، ابزارهای کاملا حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. از دیگر مزایای این نرم افزار امکان دانلود لوگوی طراحی شده به فرمت وکتور است اما به دلیل تبلیغات زیادی که در این نرم افزار باید مشاهده کنید، شاید استفاده از آن چندان به دلتان نشیند. با این حال، تمپلیت هایی که در این نرم افزار ارائه می شود بسیار خلاقانه است و کمتر در نرم افزارها یا لوگوسازهای آنلاین دیگر نمونه آنها را مشاهده می کنید.
بنابراین اگر قصد طراحی لوگو برای شیرینی پزی و آشپزی را برای برندتان دارید، پیشنهاد می کنیم که چند دقیقه بیشتر وقت بگذارید و پس از مشاهده تبلیغات در این اپلیکیشن، یک لوگوی حرفه ای برای خودتان خلق کنید.

لینک دانلود اپلیکیشن طراحی لوگوی رایگان لوگو دیزاینر

اپلیکیشن لوگومیکر یونیورسال (Logo Maker by Universal Apps Center) برای طراحی لوگو در اندروید

مهمترین مزیت اپلیکیشن لوگومیکر یونیورسال، ارائه طرح های ساده برای مونوگرام ها است. با انتخاب شیرینی پزی و قنادی به عنوان زمینه کاری، بیش از صد نماد مختلف مربوط به این حرف به شما نمایش داده می شود که دارای طرحی خلاقانه هستند و می توانید در کمتر از چند دقیقه آنها را با ابزارهای موجود در این نرم افزار ویرایش کرده و سفارشی سازی کنید.
از دیگر ویژگی های این نرم افزار امکان به اشتراک گذاشتن لوگوهای طراحی شده در شبکه های اجتماعی مثل اینستاگرام به عنوان عکس پروفایل است.

دانلود رایگان اپلیکیشن طراحی لوگوی اندرویدی لوگومیکر یونیورسال

 

طراحی لوگوی شیرینی فروشی و قنادی

 

جمع بندی

تمام شیرینی فروشی ها و قنادی ها برای تبلیغات و برند سازی خود به یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد نیاز دارند شاید در ابتدا ایده گرفتن برای طراحی لوگوی قنادی به نظر شما مشکل برسد اما اگر کمی خلاقیت به خرج بدهید می توانید با به کار بردن چند نرم افزار لوگو ساز آنلاین یک لوگوی زیبا و به یاد ماندنی خلق کنید.
به خاطر داشته باشید که طراحی لوگو هر چقدر ساده تر باشد برای مخاطب به یادماندنی تر است حتی با استفاده از یک فونت جذاب و نوشتن نام قنادی و شیرینی پزی و انتخاب یک پس زمینه با رنگ مناسب می توانید لوگویی خلق کنید که در بین رقبای شما بدرخشد.
هنگام ساخت لوگو هدف از این طراحی را به خاطر داشته باشید شما باید لوگویی خلق کنید که در تمام پلتفرم های بازاریابی و تبلیغات خوانا و جذاب به نظر برسد.