لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/06/16

کدام نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگو شما مناسب است؟

نرم افزار طراحی اسم فارسی اگر به درستی انتخاب شود می تواند برای ساخت لوگوتایپ حرفه ای و جذاب به شما کمک کند. زمانی که تصمیم می گیرید یک لوگو حرفه ای برای برند خود طراحی کنید، گزینه های مختلفی پیش روی شماست. می ‌توانید طراحی لوگو را به یک فریلنسر حرفه ای یا شرکت طراح لوگو بسپارید. اما اگر به دنبال ساخت لوگو ارزان قیمت هستید، نرم افزار طراحی اسم فارسی با فونت های مناسب میتواند انتخاب ایده آلی باشد.

کدام نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگو مناسب است؟

نرم افزارهای طراحی اسم فارسی متنوعی تحت ویندوز، اندروید یا ios وجود دارد اما همه آنها برای ساخت لوگو مناسب نیستند. بسیاری از نرم افزارهای طراحی اسم فارسی برای ترکیب کردن تصاویر با متن و قرار دادن آنها در پست های اینستاگرام یا تلگرام یا حتی وب سایت ها به کار می روند. اما طراحی اسم یا بهتر بگوییم طراحی لوگوتایپ با نرم افزارهای طراحی اسم فارسی نیاز به ابزارهای تخصصی تر و فونت های تاثیرگذارتر دارد.
به همین علت توصیه می شود که به جای انتخاب نرم افزار طراحی اسم فارسی از برنامه‌های طراحی لوگو که از فونت فارسی پشتیبانی میکنند، برای ساخت لوگو استفاده کنید. برنامه طراحی لوگو برنامه ای است که به شما امکان می دهد، یک آرم را مستقیماً در دستگاه تلفن همراه یا رایانه خود طراحی کنید.

روش ساخت لوگو در نرم افزارهای طراحی اسم فارسی معمولاً مشابه است:

1.شما از بین فونت های ارائه شده، فونت و الگوی اولیه لوگوتایپ خود را انتخاب می کنید.
2. سپس آن را با رنگ، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی می کنید.
3. سرانجام، لوگو نهایی را به صورت عکس در گوشی همراه یا کامپیوتر بارگیری کرده یا از طریق ایمیل برای خود ارسال می کنید.

طراحی لوگوتایپ با نرم افزار طراحی اسم فارسی چه مزایای دارد؟

• پشتیبانی از فونت فارسی در ساخت لوگوتایپ

مهمترین مزیت ساخت لوگو با نرم افزار طراحی اسم فارسی پشتیبانی این اپلیکیشن ها از فونت های فارسی متنوع است. اگر تاکنون اقدام به ساخت لوگو با نرم افزارهای مختلف و لوگو ساز های آنلاین کرده باشید مطمئنا این نکته شما را آزار داده که اکثر آنها از فونت فارسی پشتیبانی نمی‌کنند و اگر بخواهید برای برند خود لوگو اسم فارسی طراحی کنید، مجبورید به یک طراح لوگو سفارش بدهید تا برای شما فونت خاصی را طراحی کند و یا از نرم افزار های طراحی لوگو که از فونت فارسی پشتیبانی می کنند و معمولاً در دسترس همگان قرار ندارند، برای شما یک لوگو تایپ متمایز خلق کنند.

• رابط کاربری آسان و کاربر پسند برای طراحی لوگو

کار با نرم افزار طراحی اسم فارسی به خصوص اپلیکیشن های اندرویدی بسیار ساده است. ابزارهای موجود در این اپلیکیشن ها به راحتی در دسترس اند و نرم افزار شما را مرحله به مرحله هدایت می کند تا بتوانید لوگو‌تایپ مورد نظر تان را با استفاده از فونت های فارسی موجود در نرم افزار طراحی کنید.
در اپلیکیشن های اندرویدی طراحی اسم فارسی به راحتی می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه، چرخش و جابجایی استفاده کنید که لذت بیشتری نسبت به استفاده از ماوس در کامپیوتر دارد.

• فونت های مدرن برای ساخت لوگو اسم فارسی

وجود فونت های مدرن و متنوع فارسی از دیگر مزیت های نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگوتایپ است. این نرم افزارها، فونت هایی با سبک های مختلف ارائه می دهند که می توانید از آنها برای طراحی آرم و نشان تجاری با سبکی مدرن و به یادماندنی استفاده کنید.

ویژگی های بهترین نرم افزار طراحی اسم فارسی

انتخاب بهترین نرم افزار طراحی اسم فارسی برای شروع ساخت لوگو حرفه ای اهمیت بسیار زیادی دارد. اگر نتوانید یک نرم افزار مناسب را برگزینید، احتمال خطا در طراحی لوگو افزایش یافته و ممکن است در نهایت به نتیجه دلخواه خود در برندسازی با لوگو طراحی شده نرسید.
زمانی که تصمیم گرفتید لوگو اسم خود را با یک نرم افزار طراحی اسم فارسی بسازید دقت کنید که ویژگی های زیر را داشته باشد:

• سهولت استفاده در ابزارهای طراحی لوگو

اپلیکیشن های اندرویدی طراحی اسم فارسی، رابط کاربری راحت تری نسبت به نرم افزار های تحت ویندوز و همچنین اپلیکیشن‌های ios دارند. در این این اپلیکیشن های اندرویدی، ابزارهای طراحی اسم فارسی به راحتی در دسترس است و کاربر می تواند به طور رایگان به چندین فونت فارسی دسترسی داشته باشد تا فونت مناسب لوگو خود را انتخاب کند.

• قابلیت سفارشی سازی سبک لوگو

قابلیت سفارشی سازی با گزینه های مختلفی از جمله رنگ، طرح، اندازه و سبک فونت از ویژگی‌های دیگر بهترین نرم افزار طراحی اسم فارسی است. هر نرم‌افزاری که آپشن های بیشتری برای سفارشی سازی لوگو اسم در اختیار شما قرار دهد، مطمئناً اپلیکیشن جذاب تر و کاربردی تری است.

• هزینه طراحی لوگو

با وجود اینکه نرم افزارهای طراحی اسم فارسی را می توان به رایگان دانلود کرد اما برخی از آنها فقط زمانی به شما اجازه استفاده از فونت های مدرن و مناسب برای طراحی لوگو را می دهند که پرداخت درون برنامه ای داشته باشید. بنابراین هنگام دانلود کردن اپلیکیشن های اندرویدی طراحی اسم فارسی حتما به قیمت خرید فونت یا ابزارهای موجود در برنامه دقت کنید.

• فرمت ذخیره سازی لوگو

فرمت ذخیره سازی لوگو در نتیجه نهایی کار تأثیر بسیار زیادی دارد. حتی اگر بهترین نرم افزار طراحی اسم فارسی را دانلود کرده باشید و یک لوگو حرفه ای با فونت مدرن ساخته باشید اما نتوانید آن را به صورت فایل وکتور ذخیره سازی کنید، عملاً طراحی لوگو اسم فارسی شما کاربردی نخواهد داشت. چون با تغییر سایز کیفیت خود را از دست می‌دهد. بنابراین بهتر است وقت خود را صرف کار با نرم افزارهای طراحی لوگو اسم فارسی کنید که امکان ذخیره سازی فایل نهایی را در فرمت های وکتور به شما می دهد.
برای آشنایی با فرمت های ذخیره سازی لوگو به صورت وکتور و رستار می توانید مقاله "تصویر وکتور چیست و چه کاربردی در طراحی لوگو دارد؟" را مطالعه کنید.

 

کدام نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگو شما مناسب است؟

 

از کدام نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگو تایپ استفاده کنیم؟

انتخاب نرم افزار طراحی اسم فارسی برای افرادی که قصد دارند خودشان یک لوگو اسم حرفه ای طراحی کنند و در شروع کار هستند می‌تواند چالش برانگیز باشد. چون هر نرم افزار طراحی اسم فارسی مزایا و معایب خود را دارد و انتخاب بهترین نرم افزار لوگو ساز که از فونت فارسی پشتیبانی می کند و در عین حال می توان از ابزارهای آن برای تغییر سبک، رنگ و طرح لوگو تایپ استفاده کرد؛ کمی مشکل است.
با این حال نرم افزارهای طراحی اسم فارسی مانند لوگو ساز های آنلاین رایگان جزو روشهایی است که قیمت طراحی لوگو ارزان را به کسب و کارهای نوپا پیشنهاد می دهد و به همین علت طرفداران زیادی دارد. اپلیکیشنهای موبایل که برای طراحی اسم فارسی مورد استفاده قرار می گیرند نیز می توانند روش دیگری برای ساخت لوگو تایپ ارزان باشند.
اگر می خواهید بهترین نرم افزار طراحی اسم فارسی برای ساخت لوگو تایپ را پیدا کنید باید خودتان را برای سر و کله زدن با چند نرم افزار و استفاده از ابزارهای مختلف آن آماده کنید تا در نهایت بتوانید یک لوگو اسم حرفه ای برای برند خود خلق کنید.
برای اینکه بیشتر از این شما را به دردسر نیندازیم در ادامه چند نرم افزار طراحی اسم فارسی مناسب برای ساخت لوگوتایپ را به شما معرفی می کنیم تا با استفاده از آنها بتوانید لوگو ارزان قیمت اما حرفه ای خود را طراحی کنید:

• نرم افزار طراحی لوگو Sothink Logo Maker تحت ویندوز

تعداد نرم افزار های طراحی لوگو که از فونت فارسی پشتیبانی می کنند، چندان زیاد نیست. از بین این نرم افزارها، Sothink Logo Maker توانسته محبوبیت زیادی بین طراحان لوگو پیدا کند. از ویژگی‌های لوگو ساز Sothink Logo Maker می توان به موارد زیر اشاره کرد:

• رابط کاربری ساده حتی برای افرادی که تجربه چندانی در طراحی‌لوگو ندارند.
• طراحی لوگو اسم فارسی و ذخیره سازی آن به فرمت وکتور برای چاپ روی کارت ویزیت، سربرگ یا استفاده در پلتفرم های مختلف آنلاین مثل وب سایت یا اینستاگرام
• امکان دانلود هزاران فونت فارسی جدید و مدرن برای طراحی لوگو اسم
• در دسترس بودن ابزارها و افکت های متنوع برای تغییر سبک، طرح یا رنگ لوگو
• قابلیت ترکیب کردن آرم یا نماد با فونت فارسی برای طراحی لوگو ترکیبی
• امکانات دانلود و استفاده تحت ویندوز
• حجم بسیار کم برنامه طراحی لوگو حدود ۳۰ مگابایت

دانلود نرم افزار طراحی لوگو Sothink Logo Maker

• برنامه لوگو ساز موج برای ساخت لوگوتایپ حرفه ای در اندروید

برنامه لوگو ساز موج به تمام شرکت‌ها و برندهایی که کسب و کار کوچک یا بزرگ خود را به تازگی آغاز کرده اند، کمک می کند تا یک لوگو اسم حرفه ای برای بازاریابی و برندسازی خود طراحی کنند.
در دنیای دیجیتال امروزه که لوگو حرف اول را در بازاریابی می‌زند، داشتن یک لوگو حرفه ای و اختصاصی و طراحی آن توسط لوگو سازان حرفه ای می تواند هزینه گزافی را به کسب و کارهای نوپا تحمیل کند. در این میان نرم افزارهای طراحی اسم فارسی گزینه های بسیار مناسبی هستند که می توان از ابزارهای موجود در آن ها برای طراحی لوگو اسم فارسی رایگان استفاده کرد.

مزایای برنامه لوگو ساز موج

• عدم نیاز به داشتن دانش گرافیکی برای طراحی لوگو اسم
• دسترسی به پیش از ۸۰ فونت فارسی مدرن و متنوع و صدها آیکون مختلف با دسته بندی های گوناگون
• امکان سفارشی سازی رنگ، اندازه و طرح فونت فارسی
• رابط کاربری بسیار ساده با امکان ویرایش لوگو در صفحات لمسی
• امکان طراحی لوگو در برنامه به صورت دستی

دانلود لوگوساز موج برای اندروید

کدام روش طراحی لوگوتایپ به جز استفاده از نرم افزار طراحی اسم فارسی برای شما مناسب است؟

نرم افزار طراحی اسم فارسی تنها روش ساخت لوگوتایپ ارزان قیمت نیست. شما میتوانید از لوگو سازهای آنلاین رایگان مثل لوگونومی یا اپلیکیشن های اندرویدی که از فونت فارسی پشتیبانی می کنند و برای طراحی لوگو برنامه‌ریزی شده‌اند نیز استفاده کنید.
با این وجود اگر قصد دارید یک لوگو حرفه ای، جذاب، به یاد ماندنی و معتبر داشته باشید به شما پیشنهاد می کنیم یکی از روشهای زیر را به جای استفاده از نرم افزار طراحی اسم فارسی انتخاب کنید:

• برگزاری مسابقه برای انتخاب بهترین طراحی لوگو

برگزاری مسابقه برای طراحی لوگو و گرفتن پیشنهادات مختلف با بهترین قیمت برای ساخت لوگو حرفه ای از طرف چندین فریلنسر می تواند گزینه مناسبی برای شما باشد. اگر بودجه محدودی دارید با برگزاری مسابقه و ارائه توضیحاتی در خصوص برند خود چندین پیشنهاد به دست شما خواهد رسید که می توانید با مقایسه لیست قیمت طراحی لوگو اسم فارسی، بهترین فریلنسر را از بین آنها انتخاب کنید.
شما حتی می‌توانید از فریلنسرها بخواهید که ایده خود را برای طراحی لوگو شرکت شما مطرح کنند و یا طرح دستی آن را برای شما ارسال نمایند. به این ترتیب بهتر میتوانید از بین آنها طراح لوگو مناسب برند خود را انتخاب کنید.

• همکاری با یک فریلنسر طراح لوگو

پیدا کردن فریلنسر طراح لوگو با تجربه و حرفه ای در دنیای دیجیتال کار سختی نیست. فقط کافیست در وب سایت یا اینستاگرام به دنبال طراحان گرافیکی بگردید که مهارت کافی در ساخت لوگو داشته باشند و چندین نمونه کار به شما ارائه بدهند. این روش طراحی لوگو نسبت به نرم افزار طراحی اسم فارسی هزینه بیشتری به شما تحمیل خواهد کرد. اما در نهایت نتیجه کار رضایت شما را جلب خواهد کرد و می‌توانید از لوگو اسم طراحی شده در تمامی پلتفرم‌های آفلاین و آنلاین استفاده کنید و بازخورد مثبت مخاطبین و مشتریان خود را دریافت کنید.

• استخدام شرکت طراحی لوگو

بدون شک استخدام متخصصین ماهر و حرفه ای در طراحی لوگو که به صورت گروهی در یک شرکت طراحی لوگو کار می کنند می تواند بهترین گزینه برای ساخت لوگو حرفه‌ای برند شما باشد. شاید با خودتان فکر کنید قیمت طراحی لوگو توسط شرکت های متخصص بسیار گران تر از روش های دیگر مانند طراحی لوگو توسط فریلنسر است. اما با کمی جستجو میتوانید شرکت های طراحی‌ لوگو را پیدا کنید که هم قیمت مناسبی دارند و هم یک لوگو اسم حرفه ای برای شما طراحی می کنند.
اگر با استفاده از نرم افزار طراحی اسم فارسی نتوانستید لوگو تایپ مورد نظر خود را خلق کنید و به دنبال یک شرکت طراحی لوگو با قیمت مناسب می گردید میتوانید به بخش تعرفه طراحی لوگو در وب سایت لوگونومی مراجعه کنید و از خدمات تخصصی و حرفه ای طراحان لوگو ما با قیمت مناسب بهره مند شوید.