لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/05/20

آموزش طراحی لوگو با گوشی

برای شروع آموزش طراحی لوگو با گوشی باید از یک برنامه ساخت لوگو یا لوگوساز آنلاین تحت وب استفاده کنید.
اپلیکیشن های آنلاین طراحی لوگو یا برنامه های لوگوساز به شما امکان می‌دهند لوگوی خود را براساس قالب های آماده ایجاد کنید. به همین علت ساده ترین روش برای ساخت یک لوگو سریع، ارزان و با حداقل تلاش هستند. اغلب، اگر برای یک پروژه کوچک به یک لوگو نیاز داشته باشید، اپلیکیشن های طراحی لوگو با گوشی راحت‌تر هستند. این پروژه می‌تواند یک مفهوم جدید یا سرمایه‌گذاری تجاری باشد که برای اولین بار در معرض دید عموم قرار می‌دهید.
البته قبل از اینکه شروع به آموزش طراحی لوگو با اپلیکیشن های گوشی کنید مهم است بررسی کنید که کدامیک امکان سفارشی سازی و دانلود رایگان را دارند.
به ندرت  یک برنامه یا اپلیکیشن طراحی لوگو پیدا می‌کنید که به صورت کاملا رایگان امکان سفارشی سازی یا دانلود فایل وکتور لوگو را به شما بدهد.
 اما در لوگوساز های آنلاین مانند لوگونومی می‌توانید یک راه حل ساده، جذاب و رایگان برای طراحی لوگوی خود پیدا کنید، تا کسب و کارتان به سرعت شروع به کار کند.
پیش از اینکه به آموزش ساخت لوگو با گوشی بپردازیم بیایید ببینیم اپلیکیشن لوگوساز چیست و چه قابلیت هایی دارد.

اپلیکیشن طراحی لوگو چیست؟

اپلیکیشن طراحی لوگو برنامه ای است که به شما امکان می‌دهد لوگو را مستقیماً بر روی تلفن همراه یا تبلت خود طراحی کنید. آنها شبیه لوگوسازهای آنلاین تحت وب هستند، با این تفاوت که شما از آنها در رایانه رومیزی یا ویندوز استفاده نمی کنید، بلکه مستقیماً روی گوشی کار می‌کنید. در حالی که برنامه های دسکتاپ، صفحه نمایش بزرگتری را برای کاربران به منظور تجزیه و تحلیل و ویرایش طرح های خود ارائه می‌دهد، اپلیکیشن های لوگوساز، راحت ترین راه حل برای خلق لوگوی ارزان در سریع ترین زمان ممکن هستند.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با اپلیکیشن های گوشی

نحوه کار با تمام اپلیکیشن های لوگوساز در تلفن های هوشمند تقریبا مشابه است. به طور کلی شما باید مراحل زیر را طی کنید:
ابتدا یک نماد یا الگوی اولیه را از بین گزینه های ارائه شده با توجه به حوزه کاری خود انتخاب می‌کنید.
سپس آن را با رنگ‌ها، فونت‌ها، پس زمینه‌ها و سایر عناصر دلخواه خود سفارشی می‌کنید.
در نهایت، نتیجه را به صورت تصویر در تلفن خود دانلود می‌کنید یا آن را از طریق ایمیل برای خود ارسال می‌کنید
اپلیکیشن های طراحی لوگو گزینه‌های مختلفی را براساس فرمت فایل و وضوح برای دانلود ارائه می‌دهند.

مزایای طراحی لوگو با گوشی

راحتی در حال حرکت

مهمترین مزیت طراحی لوگو با گوشی این است شما می‌توانید از آنها در هر زمان و مکانی استفاده کنید.شاید از نظر شما چندان مهم نباشد اما وقتی در نظر بگیرید که زندگی یک کارآفرین اغلب در حال حرکت است و از یک جلسه به جلسه دیگر می‌گذرد، تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. در این شرایط خیلی ساده تر است که از یک فرصت 10 دقیقه ای در طول مسیر استفاده کنید تا چندین بار یک لوگو را در گوشی خود طراحی کنید، بدون اینکه نیاز به نشستن در مقابل دسکتاپ برای انجام این کار داشته باشید.

رابط کاربری آسان و کاربر پسند

مزیت دیگر برنامه های ساخت لوگو نسبت به بسیاری از همتایان خود، رابط کاربری ساده تر آنها است. از آنجایی که صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر است، برنامه‌ها معمولاً به خوبی سازماندهی شده اند و شما را از یک مرحله ساخت لوگو به مرحله بعدی هدایت می‌کنند،بدون اینکه شما را تحت فشار قرار دهند. همچنین، می‌توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه، چرخش و جابجایی اشیا استفاده کنید، که از کار با ماوس لذت‌بخش‌تر است. در کل می‌توان گفت که شما نیازی به آموزش طراحی لوگو با گوشی ندارید.

طرح های مدرن در اپلیکیشن های گوشی

در نهایت، سبک و کیفیت طراحی که در خود برنامه‌ها دریافت می‌کنید متفاوت است و به طور گسترده ای از یک برنامه به برنامه دیگر می‌تواند تغییر کند، اما به طور کلی، من برنامه های سازنده لوگوی تلفن همراه را یافته ام که طرح های مدرن تری را نسبت به بسیاری از لوگوسازهای آنلاین ارائه می‌دهند.

مناسب برای طراحی لوگو کسب و کارهای کوچک بدون نیاز به آموزش

به طور کلی به نظر می‌رسد که این اپلیکیشن‌ها برای برندهای تجاری-مصرف کننده مناسب تر هستند، زیرا طراحی ای سرگرم کننده، تازه و عجیب و غریب را پیشنهاد می‌دهند، برخلاف گزینه های سنتی تر که در نرم افزارهای ویندوز ارائه می‌شود. 

هزینه کمتر طراحی لوگو با گوشی

برای ساخت لوگو با اپلیکیشن های لوگوساز، علاوه بر اینکه نیازی به آموزش طراحی لوگو با گوشی ندارید نیازی نیست هزینه های گزافی برای ساخت لوگو و دریافت فایل های نهایی بپردازید. 

قبل از استفاده از اپلیکیشن طراحی لوگو چه نکاتی را باید در نظر داشت؟

فرمت تصویر

حتماً بررسی کنید که پس از طراحی لوگو با یک برنامه گوشی هوشمند، به چه نوع فایلی دست خواهید یافت. یک فایل JPEG مقیاس پذیر نیست (به این معنی که وقتی تصویر را بزرگ می‌کنید پیکسل‌ها را خواهید دید) و پس زمینه رنگی/سفید دارد. فایل‌های PNG نیز مقیاس‌پذیری محدودی دارند، اما می‌توانند پس‌زمینه شفافی داشته باشند، که به شما امکان می‌دهد به راحتی لوگوی خود را روی پس‌زمینه‌های مختلف قرار دهید. فرمت‌های مبتنی بر برداری مانند فایل‌های AI معمولاً قالب ترجیحی برای استفاده از لوگو هستند، زیرا کاملاً مقیاس‌پذیر می‌باشند و بنابراین می‌توان آن‌ها را متناسب با اندازه‌ها، سبک‌ها و رسانه‌های مختلف ویرایش کرد.

استفاده تجاری در مقابل کاربری خصوصی

بررسی کنید که برنامه یا اپلیکیشنی که استفاده می‌کنید به شما امکان استفاده تجاری از محصول نهایی خود را می‌دهد. برخی از برنامه‌های سازنده لوگو، مانند VanillaPen: Design Studio دارای مجموعه‌ای عالی از تصاویر و سفارشی‌سازی هستند، اما کاربران فقط می‌توانند از طرح‌های نهایی خود برای استفاده خصوصی استفاده کنند، مگر اینکه هزینه اشتراک گرانی را بپردازند.

امکان حذف واترمارک

مراقب واترمارک باشید بسیاری از برنامه‌ها طرح‌های لوگوی رایگان یا طرح‌های گرافیکی دیگر را ارائه می‌دهند که با واترمارک خود برنامه مزین شده است. بنابراین، کاربران برای حذف واتر مارک از روی لوگوی خود باید هزینه زیادی پرداخت کنند.

بهترین اپلیکیشن‌ها برای آموزش طراحی لوگو با گوشی

در ادامه آموزش طراحی لوگو با گوشی آیفون را توسط چندین اپلیکیشن با رتبه بالا به شما معرفی می‌کنیم.
برای اینکه زمان خود را بر روی آموزش طراحی لوگو با اپلیکیشن هاس برتر گوشی متمرکز کنید، ما در زیر برنامه‌های لوگوساز را، بر اساس این معیارها رتبه بندی کردین:
سهولت استفاده : اندازه‌گیری می‌کند که ابزار چقدر برای آموزش طراحی لوگو کاربرپسند و سریع است، هرچه درصد بالاتر باشد کار با نرم افزار ساده تر است (۹۰٪ در دسته‌های آسان یا متوسط قرار می‌گیرد).
قابلیت سفارشی‌سازی : اندازه‌گیری می‌کند که چقدر می‌توانید طرح‌ها یا قالب های لوگو را سفارشی کنید، مثلاً بر اساس رنگ، طرح‌بندی، اندازه و غیره.
هزینه : هزینه دانلود خود برنامه و/یا دانلود لوگوی طراحی شده را از 0 (در صورت رایگان بودن) تا قیمت های بالا به عنوان گران ترین گزینه اندازه گیری می‌کند.
نتیجه نهایی : نشان می‌دهد که چقدر لوگویی را که طراحی کردید، دوست دارید که با محدودیت‌های استفاده از یک برنامه طراحی لوگو - از ۱ ستاره تا ۴ ستاره  سنجیده می‌شود.
بهترین کاربرد : از آنجایی که یک برنامه جهانی "بهترین" برای همه نیازهای لوگو وجود ندارد، این یک راهنمایی سریع در مورد اینکه هر برنامه برای کدام نوع تجارت و برند مناسب است، است.

 

سهولت استفاده

قابلیت سفارشی سازی

هزینه

نتیجه نهایی

بهترین برای

Logo Maker: Design Creator

آسان

بالا

$$

★★★★

برندهای معاصر

logomakershop ( PIXO )

آسان

کم

$$

★★★½

برندهای جسور و مدرن

Logo Maker ( Bizthug Pte Ltd )

آسان

بالا

$

★★★

برندهای معمولی

Watercolor Logo Maker

آسان

کم

$$

★★½

مارک های ناز

ICONA (RoadRocks )

آسان

متوسط

$

★★½

طرفداران طراحی مینیمالیستی

DesignMantic

دشوار

متوسط

$$$

★★

B2B / مارک های حرفه ای

LogoScopic Studio

متوسط

متوسط

$

★½

طرفداران کلیپ آرت

Logo Maker + Logo Creator (Jagwinder Singh )

دشوار

کم

$

زیاد نیست


بهترین برنامه های رایگان طراحی لوگو با گوشی

بهترین برنامه های رایگان طراحی لوگو که ما آزمایش کرده ایم عبارتند از:
•    logomakershop ( PIXO ): قالب های اصلی آن رایگان هستند، اما برای باز کردن قفل همه، اشتراک پرداخت کنیدکه فقط برای iOS در دسترس است.
•    Logo Maker ( Bizthug Pte Ltd ): قالب های  لوگوهای اصلی رایگان هستند، برای باز کردن قفل همه موارد باید، 4 دلار بپردازید.
•    Watercolor Logo Maker : تعدادی محدوی از قالب‌ها رایگان است، برای باز کردن قفل همه موارد باید ۱۰ دلار بپردازیدو فقط برای iOS در دسترس است.
•    LogoScopic Studio :  قالب لوگو رایگان است، برای باز کردن قفل همه ابزارها، باید 4.99 دلار بپردازید.
•    Logo Maker + Logo Creator (Jagwinder Singh ) : دانلود لوگو رایگان است، برای باز کردن همه ابزارها باید 4 دلار بپردازید.
برای بررسی کامل هر یک از این برنامه های طراحی لوگو به خواندن ادامه دهید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی با برنامه Logo Maker: Design Creator توسط دکتر کمال اودین

ابتدا که اپلیکیشن را باز می‌کنید نمی دانید از کجا شروع کنید. نگران نباشید آزمکزش طراحی لوگو با این برنامه گوشی آیفون بسیار ساده‌است. باید کار خود را از طریق فیلتر دسته‌ها شروع کنید تا نوع ظاهر و احساسی را که به دنبال آن هستید، محدود کنید. بیش از 2000 قالب آرم و بیش از 5000 فونت و گرافیک در کتابخانه این برنامه وجود دارد، با این حال، تنها بخش کوچکی از آنها برای استفاده و سفارشی کردن بدون پرداخت اشتراک در دسترس هستند.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصاویر برنامه Logo Maker: Design Creator

آموزش طراحی لوگو با گوشی

کیفیت

تنوع الگوهایی که این برنامه سازنده لوگو ارائه می‌دهد واقعاً خاص است. امکان طراحی انتزاعی در سراسر برنامه وجود دارد و سازندگان، گرافیک‌های موجود را با بسیاری از تصاویر رنگارنگ و آیکون های متنوع در دسترس نگه داشته‌اند.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصاویر اپلیکیشن Logo Maker: Design Creator

آموزش طراحی لوگو با گوشی

هزینه

برخی از قالب‌ها (طبقه بندی شده به عنوان "پایه") رایگان هستند، اما اکثر قالب به عنوان "Pro" علامت گذاری شده اند و فقط با پرداخت یک سرویس اشتراک قابل دسترسی هستند.

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه logomakershop ( PIXO )

در حالی که شروع آموزش طراحی لوگو با گوشی در این برنامه می‌تواند با یک بوم خالی باشد، اما شروع با نگاه کردن به بیش از 1000 قالب لوگو که برنامه همراه با آن ارائه می‌شود، آسان تر است. هنگامی که گزینه مورد علاقه خود را انتخاب کردید، می‌توانید متن را با استفاده از بیش از 200 فونت سفارشی کنید و نمادهای مختلف و پس زمینه را برای شخصی سازی قالب به برند خود انتخاب کنید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصویر برنامه logomakershop

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

کیفیت

قالب های لوگو واقعا مدرن و خوب طراحی شده اند، حتی آنهایی که رایگان هستند! اکثر گزینه‌ها یا به سبک نوشتاری هستند یا نمادهای ساده و تمیزی دارند. اگر برند شما جسور و برجسته است، دیگر به دنبال اپلیکیشن دیگری نباشید. این تقریبا بهترین برنامه طراحی لوگو است که تمام نیازهای شما را برطرف می‌کند.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از Logo Maker Shop ساخته شده است

هزینه

برخی از قالب‌ها (طبقه بندی شده به عنوان "پایه") رایگان هستند، اما اکثر آنها به عنوان "Pro" علامت گذاری شده اند و فقط با پرداخت یک سرویس اشتراک. 4.99 دلار برای یک هفته، 12.99 دلار برای یک ماه یا 39.99 دلار در سال قابل دسترسی هستند .

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه Logo Maker ( Bizthug Pte Ltd )

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از Logo Maker ساخته شده است

می‌توانید آموزش طراحی لوگو با این اپلیکیشن را در گوشی آیفون با انتخاب یک قالب لوگوی سیاه و سفید از میان گزینه‌های پیشنهادی شروع کنید—قالب های رایگان دیگری نیز در دسترس هستند، البته برخی دیگر در برنامه رایگان قفل شده‌اند. در مرحله بعد، نماد خود را در صفحه بوم ویرایش کنید که به شما امکان می‌دهد فونت‌ها، رنگ‌ها و پوشش‌ها را تنظیم کنید و همچنین برچسب‌ها (مانند آیکون‌ها، نمادها و برچسب‌ها) یا حتی تصاویر خود را اضافه کنید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصویر از طریق Logo Maker

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

کیفیت

برنامه رایگان کاملاً محدود است، اما وقتی قفل گزینه های پولی را باز کنید، کارهای زیادی می‌توانید با این برنامه لوگو انجام دهید! همراه با تعداد زیادی پس‌زمینه، آیکون‌ها، کاورهای از پیش بارگذاری‌شده برای ایجاد نسخه‌های مختلف لوگوی شما. استفاده از ویرایشگر آن آسان و سرگرم کننده است. با این حال، زیبایی شناسی لوگوها قطعاً به سمت معمولی و نه حرفه ای تغییر می‌کند، بنابراین اگر شرکت شما به عنوان مثال به مشاغل دیگر خدمات می‌دهد، این بهترین انتخاب نخواهد بود.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگوهایی که با استفاده از نسخه رایگان Logo Maker ساخته شده اند

آموزش طراحی لوگو با گوشی

هزینه

نسخه آزمایشی رایگان سه روزه برای این لوگوساز در دسترس است و سپس 5.99 دلار در هفته، 7.99 دلار در ماه یا 39.99 دلار در سال برای طراحی لوگو با آن باید بپردازید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه Watercolor Logo Maker

ابتدا شکلی به سبک آبرنگ را انتخاب کنید که پس‌زمینه لوگوی شما را تشکیل می‌دهد. سپس، به ویرایشگر هدایت می‌شوید، جایی که می‌توانید رنگ‌ها را تنظیم کنید، متن اضافه کنید و سفارشی‌سازی‌های بیشتری انجام دهید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصویر برنامه Watercolor Logo Maker

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از لوگو ساز آبرنگ ساخته شده است

کیفیت

همانطور که از نام آن مشخص است، این برنامه لوگوهایی به سبک آبرنگ ارائه می‌دهد. سوالی که باید از خود بپرسید این است: آیا این با برند شرکت من مطابقت دارد؟ اگر یک فروشگاه هنری یا بستنی فروشی دارید؛ اگر نام تجاری شما زیبا و کمی عجیب است؛ این اپلیکیشن می‌تواند یک انتخاب عالی باشد اما اگر یک شرکت B2B را اداره می‌کنید، به گزینه های بعدی برای آموزش طراحی لوگو با گوشی فکر‌کنید.

هزینه

برنامه رایگان است اما برای باز کردن قفل یک عنصر خاص (مانند سبک لوگو یا نماد)، باید 2.99 دلار بپردازید، یا برای دسترسی به همه گزینه‌ها، 9.99 دلار بپردازید

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه ICONA (RoadRocks )

برای مشاهده بوم نمادین با سه گزینه در قسمت پایین: اشکال، متن و طراحی. Create را فشار دهید روی شکل‌ها کلیک کنید و یک کلمه کلیدی (مثلاً سفر) را تایپ کنید تا بسیاری از نماد های مرتبط را دریافت کنید که می‌توانید در آنها پیمایش کنید. شما این قابلیت را دارید که آیکون را بر اساس رنگ، وضوح و تیرگی تنظیم کنید. سپس، روی متن کلیک کنید تا نام شرکت خود را اضافه کنید و فونت، رنگ یا تراز را تنظیم کنید. نماد طراحی به شما امکان می‌دهد تا طرح های خود را خلق کنید، که اگر از این برنامه برای طوفان فکری لوگوهای احتمالی استفاده می‌کنید و سپس آنها را به صورت حرفه‌ای جداگانه طراحی می‌کنید، مفید است.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصاویر برنامه Icona، توسط RoadRocks

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

کیفیت

بسیاری از آیکون‌ها و گزینه های فونت عالی هستند! رابط کاربرب در ابتدا ساده نیست اما با آموزش طراحی لوگو با این اپلیکیشن گوشی ابزارهای خوبی برای شروع طوفان فکری لوگو خواهید یافت.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی ساخته شده با استفاده از ICONA – Logo Designer

هزینه

برای دانلود برنامه ۱.۹۹ دلار بپردازید، سپس هر تعداد آرم را که می‌خواهید از آن دانلود کنید.

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه DesignMantic – Logo Maker ( Right Solution )

روند این برنامه کاملاً شبیه به نسخه دسکتاپ است که قبلاً به آن پرداختیم . در اصل، شما نام شرکت خود و در صورت تمایل یک شعار را وارد می‌کنید. سپس برنامه به طور خودکار انواع مختلفی از لوگوها را برای شما تولید می‌کند—به پیمایش ادامه دهید تا بسیاری از ترکیبات مختلف را ببینید. برای دریافت نتایج خاص تر، صنعت خود را از منوی کشویی آنها انتخاب کنید. هنگامی که الگوی مورد علاقه خود را پیدا کردید، لوگو را با سفارشی کردن فونت‌ها، رنگ‌ها و همه چیزهای خوب تنظیم کنید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصاویر از طریق DesignMantic توسط Right Solution

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از DesignMantic توسط Right Solution ساخته شده است

کیفیت

هزاران نماد برای انتخاب وجود دارد، بنابراین دسته بندی صنعت واقعا کمک می‌کند. نمادها قطعاً جنبه کارتونی دارند و کمتر مدرن هستند. با این حال، وقتی صحبت از مشاغل حرفه ای در جنبه جدی تر نام تجاری می‌شود، در DesignMantic نسبت به بسیاری دیگر از برنامه های لوگوی تلفن همراه، فرصت های لوگو بیشتری وجود دارد. متأسفانه، تجربه کاربر از بوم و ویرایش به اندازه سایر برنامه‌ها یکپارچه نیست.

هزینه

خود برنامه برای دانلود و استفاده رایگان است و شما برای دانلود لوگوی خود 37 دلار می‌پردازید - قیمتی برابر با برنامه وب.
رتبه بندی‌ها
سهولت استفاده: مشکل
قابلیت سفارشی سازی: متوسط
قیمت: $$$
نتیجه نهایی: ★★
بهترین برای: برندهای B2B/حرفه ای

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه LogoScopic Studio ( RoadRocks )

آموزش طراحس لوگو با این اپلیکیشن گوشی آیفون بسیار ساده است. ابتدا، نماد لوگوی خود را از دسته‌های زیر انتخاب می‌کنید: نمادین (نمادهای انتزاعی)، حرفه‌ای (آیکون‌های حرفه‌ای/تجاری)، هنر، سبک زندگی، مد و شخصی. در حین بررسی گزینه های لوگو، می‌توانید برای افزودن موارد دلخواه ضربه بزنید و نگه دارید. پس از انتخاب یک نماد، می‌توانید نام شرکت خود را اضافه کنید، که می‌توانید آن را بر اساس فونت، اندازه و تراز ویرایش کنید. سپس می‌توانید با تغییر رنگ آیکون‌ها و در صورت تمایل رنگ پس زمینه به ویرایش ادامه دهید. در نهایت، می‌توانید آن را از طریق ایمیل مستقیماً از برنامه برای خود ارسال کنید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

کیفیت

به طور کلی، سبک آیکون‌ها کارتونی است، اما هنوز خیلی مدرن نیست. به همان اندازه که استفاده از انگشتانتان برای حرکت دادن و تغییر اندازه نماد و متن خوب است، کنترل کمتری به شما می‌دهد: گاهی اوقات بدون داشتن گزینه‌ای برای لغو تغییرات، کارهایی را انجام می‌دهید که نمی‌خواستید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از LogoScopic Studio ساخته شده است

هزینه

برنامه لوگوساز رایگان، طیف بسیار محدودی از آیکوت های لوگو را فقط از دسته نمادین در اختیار شنا قرار می‌دهد. برای باز کردن تمام ویژگی‌های Logoscopic Premium، اشتراک سالانه 39.99 دلار است.

آموزش ساخت لوگو با گوشی با برنامه Logo Maker + Logo Creator ( Jagwinder Singh )

برای شروع آموزش طراحی لوگو با گوشی در این برنامه می‌توانید در میان دسته‌بندی‌های بسیاری از الگوها، از جمله Bagdes، قاب‌ها، آثار هنری، ماسکات، نشانه‌ها، Vintage و غیره پیمایش کنید تا متوجه طیف وسیعی از انتخاب هایی شوید که می‌توانید لوگوی خود را با آنها بسازید. سپس، گزینه مورد علاقه خود را برای رفتن به صفحه ویرایش انتخاب کنید، جایی که می‌توانید فونت، پس زمینه و رنگ های آن را تغییر دهید.

آموزش طراحی لوگو با گوشی

تصاویر Logo Maker + Creator Jagwinder singh

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی

لوگویی که با استفاده از Logo Maker + Creator Jagwinder singh ساخته شده است

کیفیت

رابط کاربری این برنامه لوگو کاملاً گیج کننده است، با دسته بندی های زیادی از آرم‌ها، که برخی از آنها کاملاً تصادفی هستند. ویرایشگر نیز به طور غیر ضروری پیچیده است. برخی از قالب‌ها به طور کامل قابل ویرایش نیستند و ویرایش رنگ محدود است. ناامید کننده ترین جنبه این تجربه، تبلیغاتی بود که هر 10 ثانیه در حین ویرایش، صفحه را پوشش می‌داد - لزوما بهترین تکنیک برای اجبار کاربر به خرید نسخه پولی نیست.

هزینه

نسخه آزمایشی رایگان سه روزه به شما امکان می‌دهد برنامه را بسنجید و سپس 34.99 دلار در سال برای باز کردن قفل همه ابزارها بپردازید.

آیا برنامه های طراحی لوگو با گوشی برای شما مناسب هستند؟

به طور خلاصه، یک برنامه طراحی لوگو می‌تواند منبع خوبی برای کارآفرینان باشد، به خصوص اگر شما تازه شروع به کار کرده اید، یا اگر به یک لوگوی سریع برای یک رویداد نیاز دارید. در حالی که این برنامه‌ها محدودیت‌هایی در سبک و طراحی دارند، راهی راحت، سریع و ارزان برای طراحی اولین لوگو برای کسب و کار شما هستند. به خصوص اگر یک کسب و کار کوچک را اداره می‌کنید و برند شما جوان و مدرن است، اپلیکیشن های موبایل می‌توانند راه حل مناسبی برای خلق لوگو ارائه دهند.
البته بسیاری از این اپلیکیشن‌ها برای فونت های فارسی بهینه نشده اند بنابراین اگر قصد خلق لوگویی با فونت فارسی دارید توصیه می‌کنیم از لوگوساز آنلاین لوگونومی استفاده کنید.