لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/08

بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی

حتماً تا کنون با لوگوهای چشمگیری روبرو شده اید و از اینکه این لوگوها با نرم افزارها و برنامه های لوگو ساز آنلاین یا اپلیکیشن های ساخت لوگو با گوشی طراحی شده اند، تعجب کرده اید. شاید در مورد بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی نیز فکر کرده اید، اما آیا در پیدا کردن چنین برنامه لوگویی موفق بودید؟ 
ما حدس می زنیم جستجوی شما چندان خوب پیش نرفته، در غیر این صورت اکنون شما به دنبال بهترین برنامه های طراحی لوگو نبودید! اما نگران نباشید، شما بهترین گزینه را برای رسیدن به جواب سوال تان پیدا کرده اید. اما پیش از اینکه به معرفی بهترین برنامه لوگو ساز بپردازیم بیایید ببینیم چرا به لوگو و برنامه ای برای ساخت آن نیاز دارید؟
لوگو زمانی بیشترین تاثیر را برای کسب و کار شما دارد که با مخاطبان هدف تان ارتباط مثبت، احساسی و به یاد ماندنی برقرار کند. کار با یک آژانس یا استخدام یک طراح لوگو معمولاً نتایج خوبی را تضمین می کند، اما به همراه آن قیمت بالاتری نیز وجود دارد. اگر شما در حال شروع یک کار تجاری جدید هستید، نیاز به بهترین برنامه طراحی لوگو دارید تا با کمترین هزینه بتوانید یک آرم تجاری تاثیر گذار برای تجارت خود طراحی کنید.

چرا به لوگو نیاز دارید؟

ساخت یک لوگوی قابل ستایش یکی از مهمترین وظایفی است که هر متخصص تازه کاری باید آن را به پایان برساند. لوگو، تصویری از شرکت یا کسب و کار شما است که ویژگی های منحصر به فردی را با بازدید کنندگان خود به اشتراک می گذارد. 
این آرم تجاری خاص، نه تنها سازمان شما را توصیف می کند بلکه بر ویژگی های آن تأکید کرده و در نتیجه برای مشتریان بالقوه آن را جذاب می کند. یک کسب و کار می تواند از لوگو به روش های مختلفی استفاده کند، به عنوان مثال، برای تبلیغ محصولات خود، برندینگ، مارکتینگ یا جذب مشتریان جدید.

چرا به برنامه لوگو نیاز دارید؟

برنامه های طراحی لوگو آنلاین یا اپلیکیشن های طراحی لوگو به شما این امکان را می دهند که براساس قالب ها و تمپلیت های موجود در آنها، برای خودتان لوگویی خلق کنید. آنها ساده ترین ابزارها برای ساخت یک لوگوی سریع و ارزان را در اختیار شما قرار می دهند. کار با برنامه های ساخت لوگو بسیار راحت است و حتی اگر هیچ تجربه ای در طراحی نداشته باشد نیز می توانید ایده ای برای ساخت آرم تجاری شرکت خود پیدا کنید.
اگر به یک لوگو برای یک پروژه کوچک نیاز داریدبه راحتی می توانید از بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی به صورت رایگان استفاده کنید و طرح مورد نظرتان را با کمک ابزارهای سفارشی سازی آن خلق کنید.
البته به خاطر داشته باشید که گزینه های طراحی پیشرفته که به شما قابلیت سفارشی سازی حرفه ای را می دهند، حتی در برنامه های لوگو ساز نیز هزینه دارند. به ندرت می توانید ویژگی ها و ابزارهای کاملا حرفه ای را در یک برنامه طراحی لوگو به صورت رایگان پیدا کنید. اما راه حل ساده، جذاب و شاید موقتی که به صورت رایگان در این برنامه ها و اپلیکیشن ها برای طراحی لوگوی با گوشی در اختیار شماست، به راحتی نیاز شما را تا زمانی که تجارت تان به طور گستره شروع به کار کند، برطرف میکند.

برنامه های طراحی لوگو چگونه کار می کنند؟

اکثر برنامه های لوگو ساز یا اپلیکیشن های طراحی لوگو با گوشی، عملکرد بسیار ساده ای دارند و مراحل کار با آنها به ترتیب زیر است:
1-    نام شرکت و حوزه فعالیت خود را وارد می کنید
2-    از میان تمپلیت های ارائه شده ، الگوی اولیه را انتخاب می کنید.
3-     با رنگ ها ، فونت ها ، پس زمینه و سایر عناصر دلخواه خود آن را سفارشی کنید.
4-     نتیجه را به صورت یک فایل تصویری در گوشی خود دانلود می کنید.
معمولا برنامه های مختلف، گزینه های متفاوتی را برای دانلود فایل با فرمت ها و وضوح متفاوت ارائه می دهند.

مزایای استفاده از بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی

شاید بپرسید چرا باید باز برنامه طرحی لوگو با گوشی استفاده کرد؟ خوب، اگر تا به حال از اپلیکیشن های کاربردی گوشی های اندروید یا آیفون استفاده کرده باشی، قطعا می دانید که استفاده از آنها، مزایای بی شماری دارد، اولین مزیت این است که آنها کم هزینه و مقرون به صرفه هستند. علاوه بر این، هنگام استفاده از یک برنامه، نیازی نیست در مهارت خاصی، تخصص داشته باشید! 
از دیگر مزایای استفاده از بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

طراحی لوگو در هر شرایطی

نیازی به گفتن نیست، که شما  می توانید در هر زمان و هر مکانی از گوشی خود استفاده کنید. زمانی که در طول مسیر برای شرکت در یک جلسه هستید یا زمانی روی مبل دراز کشیده اید و می خواهید کمی وقت گذرانی کنید.به جلسه دیگر می گذرد، تفاوت زیادی ایجاد می کند. بناکنید.تفاوتی ندارید که در چه موقعیت و شرایطی هستید، خیلی راحت تر می توانید گوشی موبایل تان را دستتان بگیرید و با چندحرکت ساده، یک لوگو مناسب بر روی اپلیکیشن لوگو ساز گوشی خود طراحی کنید.

 

بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی

عدم نیاز به مهارت طراحی

برنامه های طراحی لوگو با گوشی، از رابط کاربری بسیار ساده ای نسبت به نرم افزارهای طراحی لوگو حرفه ای ویندوز مثل ایلوستریتور و فتوشاپ برخوردارند. از آنجا که  صفحه نمایش تلفن همراه به طور قابل توجهی کوچکتر است، این برنامه ها دارای ساختار مناسبی از لحاظ ظاهری و کاربردی هستند و با ارائه یک راهنمای جامع گام به گام، شما را از یک مرحله ساخت لوگو به مرحله بعدی هدایت می کنند، بدون اینکه نیاز باشد به مهارت خاصی برای کار با آنها مجهز باشید.
 شما می توانید از انگشتان خود برای تغییر اندازه، چرخاندن و جابجایی المان های مختلف در طراحی لوگو با برنامه های گوشی موبایل استفاده کنید، که سرگرم کننده تر از استفاده از ماوس است. حالا متوجه شدید که چقدر راحت می توانید از برنامه های لوگوساز برای طراحی با گوشی استفاده کنید.
با این حال اگر ترجیح می دهید از برنامه های حرفه ای تر برای ساخت لوگو بهره ببرید، می توانید ویدئو های آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور  را از سایت لوگونومی دریافت کنید.

بهترین برنامه های لوگو ساز موجود برای طراحی با گوشی

برای ساخت لوگو با گوشی خود، می توانید برنامه های ارائه شده در لیست زیر را  امتحان کنید:

1. Logo Maker Plus  - برنامه لوگو ساز و طراحی گرافیک با گوشی

این برنامه لوگو قادر به ایجاد طرح های فوق العاده ای است. همچنین مجهز به هزاران المان گرافیکی رایگان و گزینه و ابزار های ویرایش است. شما می توانید رنگ آیکون ها را تغییر دهید، پس زمینه به آنها اضافه کنید و هر کاری که دوست دارید انجام دهید تا لوگوی شما از بقیه رقبا متمایز شود! علاوه بر این، کارهای بیشتری با این برنامه شگفت انگیز انجام می شود نه فقط طراحی لوگو! شما حتی می توانید عکس پروفایل فیسبوک یا اینستاگرام خود را طراحی کنید‌ و لوگویی از نام اصلی خود بسازید! طبق آمار بدست آمده از فروشگاه Google Play، 84000++ کاربر این برنامه را روی گوشی خود نصب کرده اند و بیش از ۹۰ درصد از کار با آن راضی بودند. البته به این نکته توجه کنید که گوشی شما برای اجرای این برنامه باید به اندروید ورژن 4.2 و بالاتر مجهز باشد! لوگو میکر پلاس، یکی از محبوب ترین برنامه های طراحی لوگوی رایگان است.

2. Logo Maker  - اپلیکیشن ساخت لوگو با گوشی

لوگو میکر، دارای همه ابزارها، گزینه ها و المان هایی است که هنگام طراحی لوگو خود به آن نیاز دارید، شما از کار با المان های گرافیکی، رنگ، پس زمینه، بافت یا هر ابزار ویرایش حرفه ای دیگری که ممکن است نیاز داشته باشید، در این برنامه لوگو لذت خواهید برد. اساساً، مجموعه عظیمی از برچسب ها، عناصر گرافیکی، اشکال، پس زمینه و بافت به همراه ویرایش عکس و ابزارهای ویرایش متن مانند: Flip، Rotate، 3D Rotate، Resize، Curve، Font، Color، Hue و غیره در این اپلیکیشن وجود دارد که به ساخت لوگوی سریع و ارزان در هر زمان و هر مکانی کمک خواهد کرد!

3. Logo Generator  - لوگو ساز اندرویدی

Logo Generator یک برنامخ تخصصی طراحی لوگو با گوشی است که به شما این فرصت را می دهد تا در عرض چند دقیقه نقطه عطفی برای کسب و کار خود ایجاد کنید. این برنامه لوگو ساز همه چیزهایی را که در شروع کار به آن نیاز دارید، به شما می دهد. با استفاده از این برنامه فقط چند دقیقه طول می کشد تا لوگوی خود را با چندین طرح پیشرفته ساده طراحی نموده و آرم تجاری نهایی خود را بسازید. این برنامه با در نظر گرفتن تجربه کاربری ساده و حرفه ای برنامه ریزی شده است و بنابراین می تواند توسط مبتدیان یا متخصصین و همچنین افراد بدون مهارت در ساخت لوگو، برای طراحی های سفارشی، نوآورانه و با ظاهر زیبا در عرض چند دقیقه استفاده شود. این برنامه لوگو ساز دارای انبوهی از ابزارهای درون برنامه ای است که به شما این امکان را می دهد لوگوهایی با ظاهر جذاب با گوشی خود بسازید.

4. Logo Creator - برنامه لوگو ساز طراحی شده توسط جیمز توماس کارتر

این برنامه ادعا می کند که یکی از محبوب ترین برنامه های لوگو است که می تواند به شما در طراحی یک لوگوی بی عیب و نقص در عرض چند دقیقه کمک کند! اگرچه در حال حاضر این برنامه بسیار محبوب نیست، اما با نگاهی به رابط کاربری آن، هیچ مشکلی برای غلبه بر محبوبیت دیگر اپلیکیشن ها نخواهد داشت. خوب، خاطر نشان می سازیم که این برنامه فعلاً رایگان است و می توانید آزادانه از آن استفاده کنید!

Designer Logo Maker – برنامه طراحی لوگو با گوشی اندروید

در این برنامه، تعداد زیادی طرح و قالب پیش فرض وجود دارد که می توانید از آنها برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید! همچنین، تصویر با فرمت PNG ذخیره می شود تا استفاده از آن در هر جایی که می خواهید آسان تر شود! بنابراین، هیچ مانعی بین شما و طراحی حرفه ای یک لوگوی به یاد ماندنی و کاربردی با گوشی تان وجود ندارد! ما فقط به شما می گوییم که این بهترین برنامه سازنده لوگو برای  طراحی با گوشی اندروید است و کشف ابزارها و گزینه های موجود در آن را را به شما می سپاریم تا از آن استفاده کنید.

جمع بندی

برنامه ها و اپلیکیشن های طراحی لوگو با گوشی فقط به این چند مورد محدود نمی شود، چندین ابزار و نرم افزار دیگر نیز برای طراحی لوگو با گوشی وجو دارند که پیدا کردن آن ها در گوگل پلی یا اپ استور چندان سخت نیست. اگر به کمک بیشتری نیاز دارید می توانید به مقاله "بهترین برنامه ساخت لوگو در اندروید، کامپیوتر و IOS" مراجعه کنید. با این حال، برای ساخت لوگویی جذای و بی نظیر می توانید روی برنامه هایی که به شما معرفی کردیم، حساب کنید.