لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/11/15

آموزش طراحی لوگو لوازم چوبی با گوشی

آموزش طراحی لوگو با گوشی برای هر کسب و کاری ممکن است بکار گرفته شود. فرقی نمی کند لوگوی کسب و کار خود را با گوشی بسازید یا یک طرح استخدام کنید، هدف شما ساختن یک لوگو لوازم چوبی حرفه ای است. با اینحال یادگیری و طراحی یک لوگو می تواند دشوار باشد، به خصوص زمانی که شما هیچ دانشی از مراحلی که می بایست انجام دهید، نداشته باشید. 
خوشبختانه، امروزه وب سایت ها و برنامه های زیادی وجود دارند که شما می توانید برای طراحی لوگو لوازم چوبی خود از آنها کمک بگیرید. به طراحی بدترین لوگویی که تا به حال دیده اید، فکر کنید – چه چیزی به ذهنتان می رسد؟ اگر هنوز به نتیجه ای نرسیده اید، جای تعجب نیست، زیرا لوگوهای بد دقایق کوتاهی در ذهن باقی می مانند. همین موضوع، آموزش طراحی لوگو لوازم چوبی را کمی متفاوت کرده و افراد می بایست حتما آنهارا بررسی نمایند تا بتوانند یک لوگو لوازم چوبی مناسب بسازند. فراموش نکنید، لوگوی شما برند شما نیست، بلکه چهره ی برندی است که شما می بایست آنرا حرفه ای خلق کنید تا مشتریان زیادی را متوجه خود نمایید. در این مقاله قصد داریم، صرف نظر از بودجه شما، یک راهنمای کامل برای طراحی لوگو لوازم چوبی در اختیارتان قرار دهیم.

چرا کسب و کار مرتبط با لوازم چوبی شما به لوگو نیاز دارد؟

لوگو نمادی است که برند شمارا از طریق یک تصویر واضح به مخاطبان نشان می دهد. به همین دلیل اغلب افراد برای طراحی لوگو لوازم چوبی خود از آموزش های زیادی برای طراحی یک لوگو لوازم چوبی خوب کمک میگیرند تا راحت تر شخصیت برند خود را در ذهن مشتریان مجسم کنند. بدون یک لوگوی خوب، نمی توان کسب و کار موفقی داشت! 
زیرا:
•    مشتریان برای ورود به هر کسب و کاری جذب لوگوهای جذاب می شوند
•    لوگوها معرف برند یک کسب و کار هستند و بدون آنها هیچ معرفی وجود ندارد
•    لوگوها پایه بصری یک کسب و کار هستند و اگر نباشند کسب و کار شما هیچ پایه محکمی ندارد
•    لوگوها کسب و کار مرتبط با لوازم چوبی شمارا از رقبا متمایز می کنند و بدون داشتن یکی از آنها، کسب و کار شناخته شده ای نخواهید داشت
یک لوگو مزایای زیادی دارد، بنابراین درک اینکه چرا هر کسب و کاری برای شروع ابتدا به دنبال راه های مختلف آموزش طراحی لوگو با گوشی یا غیره است، دشوار نیست! با در نظر گرفتن تمام موارد بالا، ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه با درنظر گرفتن تمام مراحل طراحی لوگو لوازم چوبی با گوشی، یک لوگوی خوب بسازید. 

قوانین کلی آموزش طراحی لوگو با گوشی برای لوگو لوازم چوبی!

برای طراحی یک لوگو لوازم چوبی خوب، قوانین و مراحل مختلفی وجود دارد که صاحبان مشاغل با توجه به سلیقه خود می توانند یکی از چندین آموزش طراحی لوگو با گوشی برای لوازم چوبی را در نظر بگیرند و سپس برای طراحی لوگو لوازم چوبی خود برنامه ریزی نمایند. اگر علاقه مند هستید بیشتر راجب طراحی لوگو لوازم چوبی بدانید، میتوانید شروع به خواندن مقاله " چطور برای کسب و کار مرتبط با لوازم چوبی خود لوگو طراحی کنیم؟ " کنید.

هویت برند کسب و کار خود را بشناسید

هویت یک لوگو، اصطلاحی فراگیر و مرتبط با عناصر کلی یک برند است. از رنگ گرفته تا فونت و غیره، به عنوان یک طراح، باید همه ی موارد ضروری مرتبط با لوگو لوازم چوبی خود را در نظر بگیرید. این عناصر، در کنار هم باعث می شوند تا شما در ذهن مشتریانتان متمایز شوید. قبل از شروع طراحی لوگو لوازم چوبی خود، هویت برند کسب و کار خود را از طریق سوالات زیر، برای خود مشخص کنید.
•    چرا کسب و کار خود را برای فروش لوازم چوبی راه اندازی کرده اید؟
•    چه موضوعاتی برای شما به عنوان صاحب یک کسب و کار مهم است؟
•    چه چیزی کسب و کار شمارا از رقبایتان متمایز می کند؟
ویژگی های متمایز برند شما، باعث درک بهتر شما از آنچه باید برای طراحی لوگو لوازم چوبی کسب و کار خود بکار بگیرید، می شود. اگر نمی توانید فورا به سوالات بالا پاسخ دهید، جای نگرانی نیست، زیرا پاسخ آنها فقط قدم اولی است که بارها مسیرش در دنیای طراحی لوگو تغییر خواهد کرد. 

از لوگو لوازم چوبی دیگران الهام بگیرید

نقطه شروع اغلب سخت ترین بخش هر کاری است. اگر از همان ابتدا ایده ای در سر داشته باشید، راحت تر از این مرحله عبور خواهید کرد. در غیر این صورت مجبور هستید برای طراحی یک لوگو لوازم چوبی مناسب، لوگوهای زیادی را بررسی و نکات مد نظر خود را یادداشت کنید. گاهی افراد دچار یک ترومای فکری شده و نمی توانند همه بخش های مد نظر خود را در پازل لوگو لوازم چوبی خود مرتب کنند، به همین دلیل با درنظر گرفتن لوگو لوازم چوبی دیگران میتوانید، راحت تر بخش های مهم لوگوی خود را انتخاب کنید و قطعات پازل لوگو لوازم چوبی خود را کنارهم قرار دهید.
اگر به دنبال منبعی برای بررسی لوگوهای لوازم چوبی هستید، می توانید از وب سایت هایی که در زیر آمده، کمک بگیرید:
•    وب سایت Logoed : طراحی ساده این وب سایت به شما این امکان را می دهد تا به مجموعه ای از لوگوهای بروز دنیا دسترسی پیدا کنید.
•    وب سایت Logospire : این وب سایت تشکیل شده از مجموعه گسترده از طرح های لوگوهای مختلف به خصوص لوازم جوبی است که به شما کمک می کند، ایده های بیشتری را برای طراحی لوگو لوازم چوبی خود ذخیره کنید.
•    وب سایت Brand New : این وب سایت، لوگوهای فراوانی را در موضوعات مختلف با طرح های جذاب پوشش می دهد.
•    وب سایت LogoLounge : این وب سایت به صاحبان مشاغل کمک می کند تا لوگوها و طرح های مختلف سراسر جهان را بررسی و برای لوگوی خود ایده های نابی را فرا گیرند.
الهام گرفتن از یک لوگو به معنای درنظر گرفتن برخی ایده هاست، نه کپی کردن از آنها!

رنگی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند لوازم چوبی باشد

رنگ ها محرک بصری بسیار قوی در جذب مشتریان هستند. حتی مطالعات نشان داده که رنگ ها به راحتی می توانند بر روحیه کاربران تاثیر گذاشته و در تصمیم گیری آنها بسیار تاثیرگذار باشند. هیچ رنگی وجود ندارد که به طور کلی به معنای " بهترین " باشد و هرکدام مفهوم متفاوتی را به مخاطبان منتقل می کنند. با درنظر گرفتن این موضوع، اجازه دهید برخی از اثرات و مفاهیم رنگ های مناسب برای لوگو لوازم چوبی را بررسی کنیم:

قهوه ای

اغلب طراحان به دلیل یکسان بودن رنگ قهوه ای با لوازم چوبی، از این رنگ برروی پالت رنگی خود استفاده میکنند. رنگ قهوه ای، همیشه حس دوستانه و امنیت را به مخاطبان منتقل می کند.

نارنجی

برخی از طراحان، از کمی رنگ نارنجی نیز برای رنگ آمیزی لوگوی لوازم چوبی خود استفاده می کنند تا با توجه به مفهوم انرژی رنگ نارنجی، مخاطبان را علاقه مند به خدمات خود نمایند.

زرد

سایه رنگ زرد، اغلب در تمام لوگوهای مربوط به لوازم چوبی وجود دارد. گرمای رنگ زرد در به وجود آوردن یک لوگوی حرفه ای تاثیر گذار است و به مخاطبان حس شادی را القا می کند.

برای لوگو لوازم چوبی خود، یک فونت مناسب انتخاب کنید

لوگوی لوازم چوبی شما ممکن است شامل هیچ متنی نباشد، اما بسیاری از طراحان گرافیک، انتخاب یک متن مناسب را برای افزایش تاثیر یک لوگو پیشنهاد می کنند. برای انتخاب یک فونت مناسب، لازم است ابتدا در نظر بگیرید برند شما مناسب چه نوع فونت و چه متنی است. 

متن لوگو در مقابل فونت آن

اصطلاح متن و فونت، در بیشتر زمینه ها به جای یکدیگر استفاده می شود، بنابراین جای تعجب نیست اگر آنهارا مترادف یکدیگر فرض کنیم. با انتخاب یک متن خوب می توانید راحت تر فونت مناسب آنرا برگزینید. مانند عنصر رنگ، فونت ها می توانند مفاهیم متفاوتی را براساس نوع خود و حتی ظریف و بزرگ بودن، بیان کنند. پیدا کردن یک فونت مناسب ممکن است فورا اتفاق نیوفتد، اما می توان با درنظر گرفتن چند فاکتور کلیدی در کنار هویت برندتان، انتخاب های محدودی با موضوع فونت برای خود داشته باشید.

برای پایان لوگو لوازم چوبی خود تصمیم بگیرید

ممکن است وقتی ساعت ها برروی لوگو لوازم چوبی خود دقیق شده اید، ایده و علاقه خود را برای به پایان رساندن آن از دست بدهید. بنابراین، با جمع آوری نظر دوستان خود می توانید قدرت طراحی دوباره برخی قسمت های لوگوی خود را افزایش داده و متوجه ضعف طراحی بخش های مختلف لوگوی خود شوید. در نتیجه می توانید راحت تر برای پایان لوگو لوازم چوبی خود تصمیم بگیرید.

 

آموزش طراحی لوگو لوازم چوبی با گوشی

 

بهترین نرم افزار های طراحی لوگو لوازم چوبی با گوشی

برای تکمیل تمام مراحل راهنمای آموزش طراحی لوگو با گوشی، لازم است یک نرم افزار لوگوساز حرفه ای و قدرتمندی را برروی تلفن همراه خود نصب کرده و در نتیجه یک لوگو لوازم چوبی مناسب خلق کنید.

نرم افزار Canva

نرم افزار Canva یک برنامه طراحی لوگو حرفه ای و محبوب است که شما می توانید با کمک آن یک لوگو لوازم چوبی استاندارد و مناسب بسازید. این نرم افزار در ابتدا فقط برروی دستکتاپ نصب می شد، اما از سال 2016 نسخه تلفن همراه آن نیز دسترس است. کار با این نرم افزار حتی برای کاربران مبتدی و متوسط نیز ساده است و همه می توانند به راحتی از تمام قابلیت های این نرم افزار استفاده نمایند.

نرم افزار Hatchful

نرم افزار Hatchful کاملا رایگان بوده و خیلی راحت برروی تلفن همراه نصب و استفاده می شود. این نرم افزار در لیست قدرتمند ترین وب سایت های آموزش طراحی لوگو با گوشی، رتبه دوم را دارد و به کاربرانش این امکان را می دهد که به راحتی لوگوی خود را طراحی نمایند.

نرم افزار Logo Maker

با نصب نرم افزار Logo Maker برروی گوشی خود می توانید به محبوب ترین و قدرتمند ترین ابزار های طراحی لوگو دسترسی یابید. این نرم افزار دارای بیش از 10 میلیون مخاطب بوده و به آنها در طراحی یک لوگو لوازم چوبی مناسب کمک می کند.

نرم افزار Ucraft

نرم افزار Ucraft برای ایجاد لوگوی لوازم چوبی در زمان محدود عالی است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده بوده و خیلی راحت قابل تنظیم است. با کمک این نرم افزار به راحتی می توانید لوگو لوازم چوبی مدنظر خود را براساس خلاقیت های مد نظرتان بسازید.

نرم افزار PicsArt

وقتی صحبت از نصب نرم افزار لوگوساز می شود، نرم افزار پیکس آرت در لیست راهنمای آموزش طراحی لوگو با گوشی در صدر جدول است و به شما کمک می کند به راحتی یک لوگو لوازم چوبی مناسب خلق کنید. این نرم افزار دارای ویژگی های حرفه ای فراوانی است و شما می توانید با کمک آنها به راحتی یک لوگو مناسب بسازید.

جمع بندی

برند های قوی و به یاد ماندنی معمولا لوگوهای بسیار مناسبی دارند. گذراندن فرآیند طراحی برای ایجاد یک لوگوی ساده ممکن است کار پیچیده ای به نظر برسد، اما با توجه به اینکه این طرح تا مدت های طولانی به عنوان برند شما شناخته خواهد شد، ارزشمند است.
تمام کسب و کارها چه کوچک و چه بزرگ، باید لوگوی حرفه ای برای رسیدن به موفقیت داشته باشند تا بتوانند مشتریان زیادی را از طریق لوگوی خود جذب کنند. نیازی نیست برای طراحی یک لوگو لوازم چوبی با کمک آموزش طراحی لوگو با گوشی حتما از طرح های سختی استفاده کنید، ایده های طراحی لوگو شخصی بوده و هرکدام به نوبه خود تاثیر مثبتی بر آینده کسب و کار شما میگذارند.
برای ساخت لوگو می توانید از ابزارهای آنلاین مانند لوگونومی یا نرم افزارهای حرفه ای مانند ایلوستریتور استفاده کنید. اگر به طراحی لوگو با نرم افزار های گرافیکی حرفه ای علاقه مندید می توانید دوره های آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور را در سایت ما دنبال کنید.