لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/20

ایده های خلاقانه برای طراحی لوگو با حروف انگلیسی برای پیج شبکه های اجتماعی

طراحی حروف انگلیسی میتواند طاقت فرسا و وقت گیر باشد، با این حال اگر برای طراحی لوگو به آن ها نیاز دارید، باید برای خلق آن وقت بگذارید. ایجاد هر نوع لوگویی با پسوند عالی بیشتر از قرار دادن یک نام برای پیج شبکه اجتماعی شما نیازمند ایده های خلاقانه است. 
از فرایند تحقیق راجب رقبا گرفته، انتخاب رنگ مناسب، اندازه فونت و رنگ همه اینها مسیری سخت اما همراه با نتایج راضی کننده هستند. قبل از خواندن مطالب زیر مقاله ی "راهنمای انتخاب رنگ لوگو برای طراحی پروفایل پیج اینستاگرام" پیشنهاد ما به شماست.

چطور یک لوگوی خوب با حروف انگلیسی طراحی کنیم؟

برای اینکه بتوانید یک لوگوی مناسب با حروف انگلیسی طراحی کنید، لازم است به نکات زیر توجه نمایید:

فونت مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

بیشتر طراحان برای طراحی لوگو، فونت شکسته را ترجیح میدهند. زیرا این نوع فونت ها هیچ گاه دمده نمیشوند و همیشه در مسیر طراحی لوگو فونتی بیاد ماندنی هستند.

از طراحان حرفه ای کمک بگیرید.

سعی کنید طراحی را پیدا کنید که تخصص طراحی لوگو با حروف انگلیسی را دارد.

به طور مداوم طرح نهایی لوگوی خود را بررسی کنید.

قبل از هرچیز طرح نهایی لوگوی خود را چندین بار برروی کاغذ بیاورید و با بکار بردن مهم ترین بخش ها آنرا به یک لوگوی منحصر به فرد تبدیل کنید.

مهم ترین نکته طراحی حروف انگلیسی برای لوگو چیست؟

طراحی حروف انگلیسی برای پیج فضای مجازیِ یک کسب و کار، باعث موفقیت یا شکست آن میشود. یک لوگوی کاملا حرفه ای قادر است تا پیام پیج شمارا به مخاطبانتان به راحتی منتقل نماید و باعث به یاد ماندنی شدن شما در ذهن آنها شود. کسب و کارهای مختلف به ارتباط موثر با مشتریان خود وابسته هستند. در نتیجه راه های ارتباطی کسب و کار خود در پیج فضای مجازی را به ساده ترین راه خلاصه نمایید.
لوگوهای پیج فضای مجازی به عنوان چهره کسب و کار شما ابزار بصری جهت جذب مشتریان بیشتر هستند، از آن سو طراحان لوگو برای طراحی لوگوهای مختلف، حتی طراحی حروف انگلیسی اولین تاثیر مثبت را روی مشتریان شما میگذارند. همین سریع بودن در مسیر اقدام برای طراحی لوگو باعث میشود تا نتیجه خرید و نگرش کلی مشتری نسبت به برند شما تغییر یابد.
طراحی حرفه ای یک لوگو پتانسیل این را دارد تا به راحتی یک مخاطب ساده را به مشتری وفادار تبدیل کرده و به عبارت ساده در به نتیجه رسیدن اهداف مختلف مشاغل تاثیر مثبتی بگذارد.

لوگوی خود را بیاد ماندنی طراحی کنید.

برخی از شناخته شده ترین لوگوهای تمام دوران ها از تکنیک قرار دادن یک پیام راز آلود پشت تصویر لوگوی خود برای بیاد ماندنی کردن آن استفاده می نمایند. این ترکیب به گونه ایست که دو مفهوم زمان و پیام پشت لوگوی کسب و کار میتواند به راحتی مخاطبان را مجبور به تفکر نماید.

ساخت بازی ذهنی

اگر از گزینه بالا استفاده کنید، لوگوی شما به عنوان شخصیت اصلی بازی فضای مجازی مشتریان را به تفکر راجب معنای این بازی مشغول میکند و در جذب آنها بیشترین تاثیر را دارد.

روانشناسی رنگ را برای طراحی لوگو با حروف انگلیسی در نظر بگیرید.

استفاده از رنگ های مختلف در طراحی لوگو از اهمیت بالایی برخوردار است. رنگ ها همه معنای مشخصی پشت خود دارند و میتوانند ایده های پشت طراحی لوگوی شمارا منتقل نمایند. رنگ های مناسب توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب میکنند و به لوگوی شما جان می بخشند. حتی برای طراحی حروف انگلیسی برای لوگو نیز بسیار مهم است که در مورد رواشناسی رنگ ها مطالعه کنید و برای طراحی یک لوگوی عالی از آن استفاده نمایید.
به لوگوی یک پیج رستوران یا فست بودی توجه کنید. تقریبا بیشتر لوگوهای فست بودی به رنگ زرد و قرمز هستند و دلیل پشت انتخاب این رنگ ها این است که قرمز باعث تحریک اشتها و گرسنگی و رنگ زرد نیز در ایجاد حس دوستی و شادی مستمر است.
قبل از شروع طراحی لوگو برای پیج فضای مجازی خود، باید بدانید که لوگوی شما چه چیزی را میخواد نشان دهد، سپس شروع کنید. حال به مفهوم برخی از رنگ ها توجه نمایید:
•    نارنجی: خلاق، مهربان، جوان
•    سبز: رشد، سرسبزی
•    آبی: حرفه ای، قابل اعتماد
•    ارغوانی: عاقلانه، خاطره انگیز
•    سیاه: معتبر، قدرتمند
•    سفید: ساده، تمیز
•    قهوه ای: تاریخی، ثابت قدم

مخاطبان هدف خود را بشناسید.

برای یک طراح لوگو، این موضوع که بداند مخاطبان هدف چه کسانی خواهند بود، مهم است. قبل از طراحی لوگو در پیج فضای مجازی خود با طرح چند سوال ساده مشتریان خود را بشناسید و یک قدم در بدست آوردن شاهکار نزدیک تر شوید. در اصل شما باید خدمات، تاریخچه، مخاطبان هدف و انتظارات آنهارا بطور کامل بدانید و سپس شروع به طراحی حروف انگلیسی لوگوی خود نمایید.

لوگوی خود را ساده طراحی کنید.

مهم نیست در طراحی لوگوی خود از چه سبک یا الگوی طراحی استفاده میکنید، جوهر لوگوی شما باید تا آخرین مرحله ساده باقی بماند. در قانون طراحان حرفه ای ایجاد یک لوگوی خلاقانه آزمونی برای ارائه ساده ترین لوگوهاست، در نتیجه ساده نگه داشتن آنها طراحی شمارا با خلاقیت های مختلف غنی می سازد و جذابیتی بیاد ماندنی دارد.
به عنوان مثال به لوگوی پیج های ماشین توجه کنید، این لوگوها در عین سادگی جاودانه هستند. تغییرات کمی از ابتدای تاسیس داشته اند و با پیمودن مسیری سخت هنوز هم شناخته شده اند. بنابراین هسته اصلی لوگو این است که حتی اگر قادر به خلق یک شاهکار نیستید، باید بتوانید لوگوی خود را ساده طراحی نمایید.

در طراحی لوگوی خود از کلیشه استفاده نکنید.

هرساله سبک های جدید زیادی در طراحی لوگوها به وجود می آیند که توسط طراحان زیادی دنبال و همین روند یا سبک را کلیشه ای می کنند. مثلا همین که از یک ایده برای برند های مختلفی استفاده شود، ماهیت اصلی طراحی لوگو از بین میرود. در نتیجه این سبک به سرعت قدیمی میشود و پیج فضای مجازی شما از مسیر رقابت ها به راحتی کنار گذاشته میشود.
به عنوان یک طراح، مهم است در طراحی حروف انگلیسی لوگوی خود به جای اینکه یک روش تکراری را پیش ببرید، چیزی منحصر به فرد خلق کنید. 

با اولین طرح، پشیمان نشوید.

به جای اینکه در مسیر طراحی لوگو سردرگم شوید، مسیر درست را پیدا نمایید و همانجا خلاقیت خود را پیاده کنید.
همیشه به یاد داشته باشید اولین ایده شما یک طرح عمومی و ساده است، بنابراین اگر در دفترچه یا یک برگه کوچک آنرا بکشید و خلاقیت های بیشتری بکار ببرید، میتوانید به راحتی آنرا به یک لوگوی منحصر به فرد تبدیل کنید.

لوگوی خود را مناسب پیج فضای مجازی خود طراحی کنید.

برخی از طراحان هنگام طراحی به مناسب بودن اندازه یک لوگو برای فضای مجازی دقت نمیکنند. هر تصویر اندازه مشخص خود را دارد که باید تعادل آن را حفظ شود. 
به عنوان مثال به پروفایل افرادی که از توییتر استفاده میکنند دقت کنید. لوگوی آنها خیلی دقیق و اندازه دایره توییتر طراحی شده است.

فضای منفی لوگوی خود را در نظر بگیرید.

همانطور که توجه به فضای رنگی برای انتقال پیام کسب و کار شما هوشمندانه است، فضای منفی نیز برای انتقال پیام پنهان به مخاطب تاثیرگذار می باشد. این روشی جذاب است که توسط بسیاری از طراحان برای ایجاد یک لوگوی منحصر به فرد استفاده میشود.

لوگوی خود را همه کاره طراحی کنید.

همانطور که در مطالب بالا گفته شد، یک لوگوی خوب، لوگوییست که بیاد ماندنی و جاودانه باشد تا صاحبان کسب و کارها بتوانند از آنها برای اهداف مختلفی استفاده کنند. وقتی رنگ لوگوی شما باعث میشود در هر فضای مجازی مناسب به نظر برسد پس جوری آنرا به اتمام برساند که برروی کارت های ویزیت، سربرگ ها و بنر ها عالی باشند.

ایده های خلاقانه برای طراحی لوگو با حروف انگلیسی برای پیج شبکه های اجتماعی

بهترین نرم افزار های ساخت لوگو 

1. ادوبی ایلوستریتور

شرکت ادوبی به عنوان برترین شرکت ساخت نرم افزار های گرافیکی توانسته نرم افزار حرفه ای به نام ایلوستریتور را راه اندازی نماید، تا در طراحی های گرافیکی کمک کننده طراحان حرفه ای در زمینه لوگو، پوستر، کارت ویزیت و طراحی حروف انگلیسی باشد.
قابلیت های این نرم افزار شامل:
•    ابزار تایپ لمسی
•    ابزار رسم بردار حرفه ای
•    قابلیت ایجاد طرح های مجعد برای پیج های فضای مجازی
•    قابلیت رنگ آمیزی و طرج ریزی
•    امکان وارد کردن چندین فایل
و.....

2.کورل دراو

با کمک این نرم افزار میتوانید بهترین لوگوهای موجود در دنیا را بسازید. کورل دراو در عین سادگی امکانات بسیار زیادی دارد که شما میتوانید در زمینه های مختلفی مانند طراحی پوستر، لوگو، کارت ویزیت و غیره از آن استفاده نمایید.
قابلیت های این نرم افزار شامل:
•    قابلیت تغییر اندازه متن نوشته شده
•    قابلیت تبدیل عکس به خط یا خطوط جذاب
•    قابلیت پشتیبانی از تمام فرمت های ذخیره ای
•    توانایی کار با برنامه ادوبی ایلوستریتور
و.....

3.ادوبی فتوشاپ

نرم افزار ادوبی فتوشاپ نرم افزاری همه کاره و مناسب تمامی کارهای گرافیکی از جمله طراحی لوگو با حروف انگلیسی است.
قابلیت های این نرم افزار شامل:
•    کار کردن برروی هر نوع تصویر
•    ویرایش حرفه ای عکس ها
•    قرار دادن افکت های مختلف
•    بررسی حرفه ای عکس ها
و.....

نتیجه گیری

طراحی حروف انگلیسی یک لوگو آسان نیست، به خصوص زمانی که ممکن است با مشتریان بین المللی سروکار داشته باشید و با وجود طراحان بسیار حرفه ای ممکن است راه سختی در پیش داشته باشید.
با مشاهده دوره آموزشی طراحی لوگو با ایلوستریتور در وب سایت ما می توانید با روش های خلاقانه ای برای طراحی حروف انگلیسی آشنا شوید.
دانستن اینکه چه ایده هایی در سر دارید و ترسیم آنها، پایه ای خواهد بود که بر اساس آن میتوانید لوگوهای خارق العاده ای بسازید و پیج فضای مجازی خود را جذاب تر نمایید. به این ترتیب میتوانید توجه مشتریان زیادی را به خود جلب کنید و بطور بالقوه درآمد بیشتری بدست آورید.

تگ های مرتبط :