لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/27

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلث برعکس لوگوهای هندسی دیگر می تواند تاثیر بیشتری بر موفقیت کسب و کار های مختلف و انتقال پیام مد نظر صاحبان هر شغلی به مخاطبان داشته باشد. اگر به لوگوهای اطراف خود که طرحی از مثلث دارند، نگاه کنید، می توانید جذابیت پنهان یا برجسته آنهارا به راحتی و به دلیل طراحی متفاوتشان ببینید. بنابراین از همین ابتدا به طرحی که برای طراحی لوگوی مثلث شما با نماد، رنگ و فونت دلخواهتان مناسب است و می تواند بعدها به عنوان یک لوگوی حرفه ای، نماینده ای قدرتمندی برای کسب و کارتان باشد، فکر کنید! وقتی می توانید یک لوگوی مثلث حرفه ای داشته باشید که به تمام ترفند های زیر دقت کرده و از آنها برای طراحی لوگو کسب و کار خود الهام بگیرید! 

>> مقاله " بهترین نرم افزار های طراحی لوگو با اشکال هندسی " را برای کسب اطلاعات بیشتر برای طراحی لوگوی مثلث خود مطالعه نمایید.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

منظور از لوگو مثلث چیست؟

در حقیقت، لوگو مثلث ها بهترین و حرفه ای ترین طرح هارا در دنیای طراحی لوگو دارند. به نقاط، برآمدگی ها و خطوط موجود در این لوگوها دقت کنید – تمام این جزئیات در لوگوی مثلث به خوبی مشخص و قابل دیدن می باشد. همچنین شما می توانید با نگاه کردن به لوگوهای معروفی که از مثلث ها برای طراحی لوگو کسب و کار خود استفاده کرده اند، طرحی را مشاهده کنید که علاوه بر متفاوت بودن، در بین مشتریان قابل اعتماد، منحصر به فرد و حرفه ای می باشد.
مثلث ها برروی لوگو کسب و کار ها می توانند راحت تر از لوگو طرح های دیگر، مفهوم هر کسب و کار را به مخاطبان منتقل کنند، زیرا دارای احساس، معنی و جلوه ی متفاوتی از جهت بخش های متنوعی که برای انتخاب دارند، هستند. همچنین، این لوگوها قدرت بالایی به دلیل شباهت نداشتنشان با لوگوهای دیگر دارند و می توانند بصورت ویژه و خاصی هر معنا و پیامی را به مشتریان منتقل و در ذهن آنها بیاد ماندنی شوند.

معروف ترین لوگو مثلث های جهان

لوگو مثلث ها می توانند با شیوه ها و ترفند های متفاوتی خلق شوند و اینکه شما از کدام ترفند برای طراحی لوگو کسب و کار خود استفاده کنید، همه به توانایی و سلیقه ی خودتان بستگی دارد. در این قسمت برای آشنایی بیشتر شما با لوگوهای مثلث به معرفی چند لوگوی معروفی که از طراحی یک مثلث برای خود برند مشهوری ساخته اند، پرداخته ایم.

لوگو مثلث Guess

طراحی حرفه ای لوگوی برند Guess آنرا به یکی از محبوب ترین لوگوها در دنیای لوگوی مثلث تبدیل کرده است و رنگ قرمز روشن آن با شیوه ای حرفه ای توانسته حس اعتماد و علاقه مندی را در مشتریان این برند به وجود آورد. طراح این لوگو از ترفند جذابی برای برجسته کردن قسمت درونی و قسمت بیرونی لوگو بکار برده ولی عناصر آن ساده و برای همه ی مخاطبان به راحتی قابل درک است. طراحی این لوگو خیلی خوب از برند Guess صحبت کرده و می تواند به عنوان یک نمونه لوگوی مثلث جذاب شناخته شود.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلث Metallica

در اینجا نمونه لوگویی را می بینیم که شاید در نگاه اول خشن، پیچیده و غیر عادی باشد! ولی این لوگو مثلث یک نمونه لوگوی عالی با ترکیب نوشته و متن است. خطوط تیز و گوشیه های زاویه دار در این لوگو خیلی خوب توانسته اند سبک موسیقی گروه سنتی Matallica را به مخاطبان نشان داده و خلاصه ی کاملی به علاقه مندان این صنعت ارائه دهد. خطوط کج و کوله این لوگو در کنار نشان دادن نماد مثلث، می تواند حس واقعی که انسان با موسیقی این برند دریافت می کند را به بیننده منتقل نماید.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلث Palace Skateboards

لوگوی مثلث Palace Skateboard شاید یکی از سخت ترین نمونه لوگوهای مثلث باشد و همچنین می توان آنرا ترکیبی از چند مثلث پیچیده و طرحی سخت دانست. این لوگو با طراحی منحصر به فرد خود توانسته همه آنچه ورزش اسکیت می باشد – بامزه، سخت و چالشی را نشان دهد. این لوگو از طراحی مثلث های سه بعدی نیز استفاده کرده و با کمک نوشته Palace آنرا در چشم مخاطبان برجسته تر کرده است.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

از طرح های زیر برای طراحی لوگو مثلث کسب و کار خود، الهام بگیرید!

برای اینکه بتوانید یک لوگو مثلث خوب خلق کنید، علاوه بر اینکه حتما باید لوگوی مد نظر خود را یکبار با سلیقه شخصیتان برروی کاغذ بیاورید، لازم است طرح های متفاوتی را مشاهده و از برخی آنها برای طراحی لوگوی مثلث خود الهام بگیرید.

لوگو مثلث رنگارنگ

لوگوهای هندسی به ویژه مثلث ها توانایی بالایی در انتقال پیام و مفاهیم هر کسب و کار دارند. یک لوگوی مثلث رنگارنگ علاوه بر انتقال راحت تر پیام صاحبان مشاغل به مشتریان، می توانند آنهارا با شیوه ای حرفه ای به کسب و کار شما جلب نمایند. اگر کسب و کار شما به دنبال موفقیت، سرمایه گذاری و رسیدن به یک جایگاه ثابت است، طراحی این نوع لوگو می تواند بهترین انتخاب برای ارتباط سریع تر شما با مشتریانتان باشد.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلث چند بعدی

در مقایسه با لوگوهای هندسی دایره و مربع، مثلث ها یکی از اشکال کمتر مورد استفاده در طراحی لوگو کسب و کار ها هستند – این اتفاق به هیچ عنوان چیز بدی نیست! کم بودن طراحی این لوگوها می تواند ظاهری جذاب، حرفه ای و منحصر به فرد به لوگوی مثلث کسب و کار شما بدهد. اگر شما بر طراحی این لوگوها دقیق تر شوید، می توانید از مثلث لوگوی خود به عنوان دلیلی برای جلب توجه مشتریانتان استفاده کنید. چه انتزاعی و چه متقارن، شما می توانید با استعداد خود درون لوگو کسب و کارتان یک نماد جذاب به وجود آورید. این مدل لوگوها، بهترین نمونه طراحی لوگو کسب و کار هایی مانند فروشگاه های موتور سیکلت، جواهر فروشی و غیره هستند.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلثی با نماد عجیب و طراحی برجسته

با تشکر از افسانه مثلث برمودا، طراحی مثلث ها برروی لوگو کسب و کارها می تواند احساس رویایی و منحصر به فردی در مشتریان به وجود آورد. با توجه به نوع کسب و کارتان، اگر انتخاب کرده اید که از این نوع لوگوها استفاده کنید، می توانید عجیب ترین نماد مرتبط با کسب و کارتان را به هویتی معروف و برجسته برای کسب و کارتان تبدیل نمایید. این لوگوی مثلث، بهترین انتخاب برای کسب و کاری می باشد که از قبل از راه اندازی داستانی پشت خود داشته است!

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

لوگو مثلث ساده و سطح بالا

لوگو مثلث ها می توانند به صورت حرفه ای چشم هارا برروی خود ثابت نگه دارند. آنها حس دقت، توجه و سادگی را با طراحی پیشرفته خود به مشتریان نمایش می دهند و می توانند یک هویت قدرتمند برای کسب و کار شما باشند. این لوگوها برای کسب و کار های جدی تر مانند ثبت اسناد و غیره بسیار کاربردی و مفید هستند.

برای طراحی یک لوگو مثلث منحصر به فرد به این اطلاعات نیاز دارید!

یک لوگو مثلث خوب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

اکنون که با طرح های مختلفی از لوگو مثلث ها آشنا شده اید، وقت آن رسیده تا لوگوی مثلث خود را خلق کنید. برای اینکار لازم است حتما به نکات زیر توجه و هرکدام از آنهارا با سلیقه خود برروی لوگوی مثلث کسب و کارتان پیاده سازی نمایید.
•    حتما بارها به برند کسب و کارتان برای دریافت یک نتیجه ی رضایت بخش، توجه کنید، اینکار به شما در انتخاب یک سبک لوگوی مثلث منحصر به فرد و مناسب کمک می کند.
•    همیشه طرح لوگوی مثلث ساده جوابگو نیست و باید طبق کسب و کارتان عناصر مناسب را انتخاب و هرکدام را با یکدیگر برای طراحی لوگویتان ترکیب کنید.
•    لوگوهای مثلث، نماد های محدود اما جذابی دارند. با انتخاب یک نماد مناسب موضوع کسب و کارتان آنرا به یک لوگوی بیاد ماندنی و جذاب تبدیل نمایید.
•    برای طراحی لوگوهای مثلث، انتخاب یک فونت برای نوشتن متنی جذاب پیشنهاد می شود و شما می توانید با این روش مخاطبان بیشتری را به کسب و کار خود جذب نمایید.
برای طراحی یک لوگوی مثلث حرفه ای، سعی کنید از نزدیک ترین دوستانتان نظر خواهی کنید و همچنین برای انتقاد شدن آماده باشید!

6 برنامه پیشرفته طراحی لوگو مثلث

لوگو مهم ترین هویت هر کسب و کار بزرگ و کوچک است و نقش مستقیمی با کسب درآمد صاحبان مشاغل دارد. در حقیقت یک لوگو، نماینده شما برای معرفیتان به مشتریان است. برای اینکه بتوانید طرح لوگو مثلث خود را خلق کنید به یک برنامه پیشرفته و همه کاره نیاز دارید، پس به خواندن اطلاعات زیر ادامه دهید.

برنامه Logo Yes

طراحی یک لوگوی مثلث با برنامه Logo Yes سریع، ساده و حرفه ای است؛ همچنین با کمک این برنامه دیگر به امکانات سایر نرم افزار ها نیاز پیدا نخواهید کرد! شما می توانید با این برنامه به 20 هزار ویژگی و قابلیت متفاوت دسترسی و برای طراحی ویژه ی لوگوی خود از آنها استفاده نمایید. به علاوه، با طراحی لوگوی مثلث کسب و کار خود با این برنامه می توانید با فرمت های مختلفی از نتیجه نهایی لوگوی خود رو به رو و با کیفیت ترین آنرا انتخاب نمایید.

برنامه Design Crowd

برنامه Design Crowd هم یکی دیگر از لوگوسازهای حرفه ای است و توانسته بیشتر از 555 هزار طراح لوگو را دور یکدیگر جمع نماید. بنابراین، با نصب این نرم افزار به راحتی می توانید برای طراحی لوگوی مثلث کسب و کار خود به آن اعتماد کرده و به نتیجه دلخواهتان برسید.

برنامه Logo Garden

برنامه Logo Garden یک نرم افزار لوگوساز شخصی است که شما می توانید لوگوی مثلث خود را با کمک آن سریع، ساده و رایگان بسازید. این برنامه، نرم افزار 24 ساعته است و شما می توانید از آن در هر زمان و مکانی استفاده نمایید. برای دریافت نماد، رنگ و فونت های بیشتر نیز می توانید از قسمت جستجوی آن به هزاران نمونه دسترسی یابید.

برنامه Adobe Illustrator

برنامه Adobe Illustrator یک سازنده گرافیک وکتور است. در حقیقت، این برنامه به تمام طراحان چه حرفه ای و چه مبتدی کمک می کند تا لوگوهای خود را با هر سلیقه و طرحی بسازند. همچنین، اگر نمی توانید با ابزار های آن کار کنید، این برنامه گزینه ای برای کمک کردن به مبتدیان دارد که شما می توانید آنرا مشاهده و استفاده نمایید.

برنامه Adobe Photoshop

برنامه فتوشاپ بهترین نرم افزار لوگوساز برای طراحی هر لوگویی است. با کمک این برنامه حتی شما می توانید لوگوی مثلث خود را سه بعدی خلق کنید. این برنامه فقط برای طراحان حرفه ای بهترین گزینه است و سایر افراد می بایست ابتدا ویدئو های آموزشی آنرا برای اطلاع و آشنایی با ابزار های مختلف آن مشاهده نمایند.

برنامه CorelDeaw

برنامه CorelDraw یک نرم افزار لوگوساز محبوب بین طراحان است. این برنامه همیشه بهترین نتایج را برای لوگو کسب و کار ها به وجود می آورد، بنابراین شما می توانید به راحتی برای طراحی لوگوی مثلث خود به آن اعتماد و با کمترین عناصر یک نتیجه عالی برای آن به وجود آورید.

جمع بندی

به بیان ساده، معنای اشکال هندسی در طراحی لوگو بسیار مهم است. از آنجایی که شما قصد طراحی یک لوگو مثلث را دارید، سعی کنید ابتدا یک مفهوم ثابت از هویت کسب و کارتان در ذهن خود به وجود و هرعنصری که مناسب آن است را برروی لوگویتان پیاده سازی نمایید. این کارها به شما کمک می کند تا بتوانید بهتر پیام مد نظرتان را به مخاطبانتان منتقل کنید.
در نرم افزار لوگوساز لوگونومی به اشکال هندسی مختلفی از جمله مثلث، مربع، چند ضلعی و غیره دسترسی دارید و می توانید به راحتی از آنها برای ساخت لوگوی منحصر به فرد خود استفاده کنید.

تگ های مرتبط :