لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/04/06

برای گرفتن سفارش طراحی لوگو چه مهارت هایی داشته باشیم؟

گرفتن سفارش طراحی لوگو معمولا توسط طراحان گرافیک انجام می شود تا نام تجاری متمایزی برای برندها و کسب و کارهای مختلف خلق کنند. این طراحان ممکن است برای یک شرکت طراحی، انتشارات یا آژانس تبلیغاتی یا به عنوان یک گرافیست مستقل یا فریلنسر کار کنند. 
داشتن مدرک لیسانس طراحی گرافیک معمولاً برای استخدام شدن در شرکت ها و موسسات طراحی و گرفتن سفارش طراحی لوگو ضروری است. اما بسیاری از فریلنسرها بدون داشتن مدرک دانشگاهی و با گذراندن دوره های طراحی و کار با نرم افزارهای مختلف مثل فتوشاپ و ایلوستریتور، سفارش ساتت لوگو می گیرند و به علت خلاقیتی که دارند به راحتی ازعهده آن بر می آیند.

تحصیلات مورد نیاز برای گرفتن سفارش طراحی لوگو

به عنوان تحصیلا اولیه، لیسانس طراحی گرافیک می تواند برای ورود به شغل طراحی لوگو مناسب باشد. در طول تحصیل، دانشجویان با اصول اولیه طراحی، نرم افزار طراحی کامپیوتری و مفاهیم بازاریابی آشنا می شوند.
آنها آموزش می بینند که برای یک برند یا محصول خاص، از طریق گرافیک ها و تایپوگرافی های بصری دلپذیر و قابل شناسایی، لوگو خلق کنند. این طراحان معمولا پس از دریافت مدرک لیسانس در طراحی گرافیک، در دوره های آموزشی در زمینه نرم افزارهای حرفه ای، بازاریابی و طراحی نیز شرکت می کنند.

آیا برای اینکه به عنوان یک طراح گرافیک جدی گرفته شوید به مدرک دانشگاهی نیاز دارید؟ 

اگر به طراحی علاقه دارید و خلاقیت این کار را در خود می بینید شاید این سوال ذهنتان را مشغول کرده که می توانید بدون رفتن به دانشگاه و فقط با یادگیری اصول اولیه به یک طراح تبدیل شوید؟ احتمالا در مورد دوره‌های رایگان طراحی گرافیک که می‌توانید به صورت آنلاین در آنها شرکت کنید نیز تحقیق کرده اید و به نظرتان رسیده که این بهترین گزینه برای افراد تازه کاری است که می خواهند با گرفتن سفارش اینترنتی طراحی لوگو کار خود را شروع کنند. 
درحقیقت می شود گفت تفکر شما درست است. طراحی گرافیک یکی از آن رشته هایی است که هیچ قانون مشخصی در مورد نحوه شروع کار در آن وجود ندارد. برخی از مشاغل - مانند پزشک یا وکیل - مسیر بسیار روشنی برای آموزش دارند و برای گرفتن شغل مورد نظرشان باید به دانشگاه بروند و مدرک بگیرند.
اما تبدیل شدن به یک طراح گرافیک و گرفتن سفارش طراحی لوگو کمی متفاوت است. بحث بی پایانی بین طراحان خودآموخته و آموزش دیده وجود دارد، و اینکه آیا آموزش رسمی واقعا "ارزش آن" را دارد یا خیر. 
اما حقیقت این است که با پیچیدگی روزافزون نرم افزارهای طراحی و فناوری دیجیتال، بسیاری از طراحان به آموزش رسمی نیاز دارند تا از رقبا پیشی بگیرند. 

چطور یک طراح لوگو حرفه ای شویم؟

اگر می خواهید یک طراح لوگو حرفه ای شوید که با گرفتن سفارش طراحی لوگو، درامد بالایی دارد ابتدا باید یک دوره طراحی گرافیکی را انتخاب کنید که کوتاه و مؤثر باشد و مهارت های اساسی مورد نیاز برای ساخت لوگو را آموزش دهد. شما باید کار با نرم افزارهایی مانند ایلوستریتور را یاد می گیرید، تکنیک های اساسی را درک کنید و در یک دوره کارآموزی شرکت کنید تا تجربه کاری واقعی کسب کنید. سپس، با یادگیری در محل کار و بهبود مستمر مهارت های خود از نردبان بالا می روید. 

مرحله 1: درک آنچه که یک طراح گرافیک در واقع انجام می دهد

در حال حاضر، طراحان گرافیک بیشتر به صورت دیجیتالی کار می کنند. مهم‌ترین بخش کار بعد از گرفتن سفارش طراحی لوگو و سایر کارهای گرافیکی، این است که چیزها «خوب به نظر برسند» - همه چیز در مورد زیبایی‌شناسی است. واقعاً لازم نیست نگران عملکرد خود باشید. 
اول و مهمتر از همه، طراحی گرافیک در مورد  حل مشکلات، انتقال ایده های کلیدی و تحریک مخاطب است که بسیار فراتر از «خوب به نظر رسیدن» است.  
چگونه می‌توانید یک صفحه نمایش تلفن همراه کوچک بگیرید و همه عناصر مورد نیاز مشتری را در صفحه اصلی وب‌سایت  جا دهید؟ 
چگونه مطمئن می شوید که طراحی صفحه محصول، چشم نواز و در عین حال به راحتی قابل پیمایش است تا مشتریان از مشتری شما خرید کنند؟ 
چگونه مطمئن می‌شوید که جلد کتاب به اندازه کافی منحصربه‌فرد است که توجه را به خود جلب کند، در حالی که به هویت و ترجیحات سبک نویسنده وفادار می‌مانید؟ 
طراحی گرافیک یک فرآیند پیچیده و چالش برانگیز است که شامل مذاکره، حل خلاقانه مسئله و مهارت فنی بی عیب و نقص است. از نظر وظایف عملی، وظایف معمول برای طراحان گرافیک عبارتند از: 
☑️ مشاوره با مشتریان برای تعیین نمای کلی، عناصر گرافیکی و محتوای پروژه های طراحی (چاپ و دیجیتال) 
☑️ آماده سازی طرح های اولیه برای تایید مشتری 
☑️ تولید تصاویر و گرافیک نهایی با استفاده از نرم افزار CAD 
☑️ ساخت لوگو 2 بعدی و سه بعدی / تصاویر کامپیوتری 
☑️ کمک به ایجاد استوری بورد برای تولیدات چند رسانه ای و دیجیتال، تلویزیون و تبلیغات  
☑️ طراحی محتوای چاپی مانند بسته بندی محصولات، کتاب، کارت ویزیت و لوازم التحریر 
☑️ طراحی لوگو و سایر عناصر برندسازی 
☑️ برآورد هزینه پروژه های طراحی
☑️ ایجاد طرح‌های وب‌سایت، از جمله وایرفریم، طرح‌بندی و ماکت‌ها 
☑️ ویرایش طرح ها بر اساس بازخورد مشتری
☑️ نظارت بر کل فرآیند طراحی، از مفاهیم اولیه تا تولید نهایی 

مرحله 2: یک دوره آموزشی طراحی گرافیکی کارآمد پیدا کنید که نیازهای شما را برای گرفتن سفارش طراحی لوگو برآورده کند

انواع  دورل های طراحی گرافیک وجود دارد. از میان آنها، دوره های غیر دانشگاهی از 1 تا 3 سال و گزینه هایی برای تحصیل تمام وقت، پاره وقت و آنلاین می تواند مناسب شما باشد. 
دوره آموزشی که انتخاب می‌کنید به نیازهای آموزشی، بودجه، محدودیت‌های زمانی و «تناسب» کلی شما با موسسه یا آموزشگاه بستگی دارد. 
این یک سرمایه گذاری مهم است، پس تحقیق کنید. چند نکته را باید در نظر داشت: 
☑️ نظرات دانشجویان قبلی را بخوانید 
☑️ نمونه کارهای طراحی گرافیک دانشجویان را در سایت موسسه آموزشی جستجو کنید 
☑️ نرخ استخدام فارغ التحصیلان دوره طراحی گرافیک را بررسی کنید 
☑️ در صورت امکان برای بازدید از امکانات و بررسی فضا از مجموعه بازدید کنید
☑️قیمت ها را مقایسه کنید 
☑️ لیست دروس و مهارت های کلیدی آموزش داده شده در هر دوره را مقایسه کنید 
☑️ به شهرت و تاریخچه کلی موسسه آموزشی نگاه کنید 
☑️ با پذیرفته شدگان ملاقات کنید و ببینید درباره دوره آموزشی چه می گویند و به سوالات شما پاسخ می دهند 

مرحله 3: یک دوره کارآموزی را تکمیل کنید و نمونه کار خود را بسازید

اگر می خواهید یک طراح گرافیک شوید، و از طریق گرفتن سفارش طراحی لوگو درامد داشته باشید، باید یک نمونه کار شگفت انگیز ایجاد کنید که واقعاً خلاقیت و مهارت های فنی شما را به نمایش بگذارد. کارفرمایان باید سبک، مهارت‌های شما و نحوه برخورد شما با چالش‌های طراحی دنیای واقعی را ببینند. 
یک دوره آموزشی طراحی گرافیک خوب، شما را در مسیر درست قرار می دهد. به عنوان یک دانش آموز، شما انواع پروژه های طراحی مختلف را انجام خواهید داد. همانطور که در طول آموزش کار می کنید، باید به آرامی نمونه هایی از بهترین کارهای خود را جمع آوری کنید. 
پس از فارغ التحصیلی، چند نمونه کار حرفه ای خواهید داشت که می توانید از آن برای درخواست مشاغل طراحی استفاده کنید. اما به خاطر داشته باشید، بسته به نوع کارهای طراحی که می خواهید، باید به اضافه کردن و ویرایش این مجموعه از کارها ادامه دهید.
به عنوان مثال، آیا آرزوی شما این است که گرافیست تلویزیون و فیلم شوید؟ بیشتر به جلد کتاب و هنر آلبوم علاقه دارید؟ فکر می‌کنید واقعاً توسعه دستورالعمل‌های برندسازی، وب‌سایت‌ها و محتوای بازاریابی، یا ساخت لوگو را به خوبی انجام می‌دهید؟ 
نمونه کار شما باید نشان دهنده نوع کار طراحی باشد که می خواهید انجام دهید. در ابتدا، برای گرفتن سفارش طراحی لوگو احتمالاً مجبور خواهید بود چند پروژه داوطلبانه برای جمع آوری انواع نمونه هایی که می خواهید به نمایش بگذارید، انجام دهید. شما باید انجام پروژه های جانبی فراوان آماده باشید.

مرحله 4: از طراحان گرافیک حرفه ای برای گرفتن سفارش طراحی لوگو مشاوره بگیرید

بررسی انجمن‌های آنلاین، وب‌سایت‌ها و پست‌های وبلاگ در زمینه طراحی گرافیک عالی است - اما هیچ چیز بهتر از صحبت کردن با متخصصان واقعی با سال‌ها تجربه کاری واقعی در طراحی گرافیک نیست. 
اینها افرادی هستند که می دانند برای استخدام شدن - و گرفتن سفارش طراحی لوگو - به عنوان یک طراح جدید چه چیزی لازم است. آنها می توانند به شما بگویند که واقعاً برای موفقیت در این حوزه چه مهارت هایی لازم است. معمولاً این نکات فراتر از مهارت های فنی آموزش داده شده در آموزشگاه ها و دانشگاه های طراحی است.
به عنوان مثال ، جیسون تاوارس را در نظر بگیرید. جیسون یک طراح وب/گرافیک مستقر در مونترال است که بیش از 10 سال است که در زمینه طراحی لوگو کار می کند.  
"مهارت هایی که بیشترین کمک را به من کرده اند مستقیماً با طراحی گرافیک مرتبط نیستند. شما باید مشتاق باشید و واقعاً سخت کار کنید. باید بتوانید به خوبی با مشتریان ارتباط برقرار کنید، انتظارات آنها را مدیریت کنید و آنها را در مسیر درست هدایت کنید." مدیریت زمان بسیار مهم است، و البته، قانون طلایی: دقیق و به موقع!
جنیفر واترز، طراح گرافیک و متخصص بازاریابی محتوا، می گوید خلاقیت برای موفقیت در زمینه طراحی لوگو بسیار مهم است. پس از گرفتن سفارش، نیازهای مشتری باید در اولویت قرار گیرد، بیش از هر ترجیح شخصی که ممکن است داشته باشید. روابط خوب با مشتری همه چیز است. 
«صبر و تحمل هنگام کار به عنوان یک طراح گرافیک بسیار مهم است. ما می‌توانیم گرفتار آنچه فکر می‌کنیم بهتر به نظر می‌رسد و احساس بهتری دارد، شویم و فراموش کنیم که مشتری از قبل چیزی در ذهن دارد. دریافت بازخورد از مشتری بدون در نظر گرفتن ارجحیت های خودتان، کلید پیشرفت حرفه ای و ایجاد روابط تجاری خوب است. 
تبدیل شدن به یک طراح گرافیک حرفه ای و گرفتن سفارش طراحی لوگو به معنای فراتر از یادگیری برخی نرم افزارها و تقویت مهارت های فنی شماست. شما همچنین به چند مهارت کلیدی نرم نیاز دارید:
☑️ بلوغ
☑️ گوش دادن
☑️ دیپلماسی و حرفه ای
☑️ مذاکره 
☑️ ارتباط
☑️ مهارت های بین فردی (ایجاد رابطه)
☑️ تمایل به پیشرفت
☑️انعطاف پذیری
☑️ خدمات مشتری
 آیا به داشتن ذهن هنری اعتقاد دارید؟ آیا ساخت لوگو اشتیاق شماست؟ عالی است! ممکن است به عنوان یک طراح لوگو آینده درخشانی داشته باشید! و با توجه به تقاضای سریع برای خدمات طراحی لوگو برای شرکت ها و کسب و کارها در عصر رقابتی امروز، طراحی لوگو می تواند یک حرفه پر ارزش باشد!
اما یک مشکل وجود دارد!
فقط یک ذهن هنری برای طراح لوگو بودن کافی نیست! شما باید مهارت های کافی را کسب کنید تا در این حوزه پیشرفت کنید. تعجب می کنید که این مهارت ها چیست؟ در انتهای مقاله به آنها می پردازیم پس به خواندن ادامه دهید!

مرحله 5: برای یادگیری مهارت های جدید به خودتان فشار بیاورید تا در گرفتن سفارش طراحی لوگو پیشرفت کنید

به یاد داشته باشید: برای طراحان گرافیک یادگیری هرگز متوقف نمی شود. همیشه یک روند جدید، نرم افزار جدید یا ابزار دیجیتال جدید وجود دارد که باید در مورد آن بدانید و در کار خود به کار ببرید. 
ممکن است شما از هر گرایش و ابزاری استفاده نکنید، اما مهم است که در مورد آنها اطلاعات کافی داشته باشید. یک طراح بزرگ، خود را وادار می کند تا راه حل های جدید و خلاقانه ای برای چالش هایی که مشتریان به همراه دارند بیابد.
طراحان برای ارائه کار واقعا منحصر به فرد و قانع کننده پس از گرفتن سفارش طراحی لوگو به الهام تازه و دیدگاه های جدید نیاز دارند. 
در ارتباط ماندن با جامعه ای از گرافیست های با استعداد، چه آنلاین و چه حضوری، برای موفقیت شغلی بسیار مهم است. نه تنها ارتباط داشتن با مخاطبین می تواند به گرفتن سفارش طراحی لوگو منتهی شوند، بلکه پشتیبانی خلاقانه و بازخوردی را ارائه می دهند که به شما در بهبود هنر تان کمک می کند.

 

برای گرفتن سفارش طراحی لوگو چه مهارت هایی داشته باشیم؟

 

مهارت های مورد نیاز برای یک طراح لوگو موفق

1. اشنایی با روانشناسی رنگ

هر طراح گرافیک قبل از گرفتن سفارش طراحی لوگو باید دانش مناسبی از پالت رنگ داشته باشد. درک کامل تئوری رنگ ها به طراحان مشتاق کمک می کند تا با ترکیب چند رنگ، جلوه ای هماهنگ ایجاد کنند.
رنگ نه تنها یک عنصر بصری است بلکه پیامی را ارائه می دهد و هویت برند را ایجاد می کند. استفاده از رنگ‌های مناسب در تأثیرگذاری بر روان‌شناسی انسان اهمیت حیاتی دارد.

2. آشنایی با دانش تایپ فیس و انواع فونت

استفاده از فونت بخش مهمی از طراحی لوگو است. حروف چاپی باید خوانا و هماهنگ با تصویر برند شما باشد. به عنوان مثال، فونت Waltograph استفاده شده در لوگوی دیزنی دارای جلوه ای کارتونی است که برای حوزه کاری این شرکت ایده آل است.
پس از گرفتن سفارش طراحی لوگو، شما باید فونت هایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با رنگ و طرح لوگوی شما مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال، لوگوی استارباکس را به یاد بیاورید. فونت های رنگی پررنگ و سفید استفاده شده در لوگو به راحتی قابل خواندن هستند و از پس زمینه سبز بیرون می آیند.
به عنوان یک قانون سرانگشتی: فونت با رنگ روشن در پس زمینه تیره مناسب تر به نظر می رسد و بالعکس
همانطور که می‌دانید، نحوه انتخاب، خلق یا هماهنگ کردن تایپ‌فیس‌های قابل‌توجه با پس‌زمینه‌ها و تصاویر از اهمیت بالایی در حرفه یک طراح لوگوی موفق برخوردار است. دانش طراح در مورد ردیابی، ارتفاع خط، کرنینگ، اصلاح طرح‌ها و نقش ها، و متعادل کردن شکل‌ها و فضاهای سفید و بسیلری مهارت‌های دیگر از طراح لوگو انتظار می‌رود.

3. تفکر خلاق

ما این مقاله را با این فرض شروع کردیم که یک طراح لوگوی مشتاق باید دارای ذهنیت هنری باشد که همراه با تفکر خلاق، یک مهارت اساسی برای تبدیل شدن به یک طراح موفق است.
برای انتقال شخصیت و هویت برندهای مختلف از طریق نمادهای منحصر به فرد، طراحان باید روحیه خلاقیت داشته باشند. با توجه به زیبایی شناسی و توجه دقیق به جزئیات، آنها باید یک لوگو رسا و جذاب طراحی کنند.
به یاد داشته باشید، یک لوگو می تواند تصور یک برند را ایجاد کند یا آن را خراب کند . یک لوگوی ناشیانه نشان دهنده فقدان حرفه ای بودن است. به عنوان یک طراح لوگو، شما باید پس از گرفتن سفارش طراحی لوگو، مسئولیت ارائه برندهای مختلف را به شیوه ای منحصر به فرد و جذاب به عهده بگیرید. بنابراین، مهم است که خلاقیت خود را در هر مرکز آموزشی طراحی گرافیک تقویت کنید.
برای بهبود درک و مهارت های بصری خود، ممکن است لوگوهای منحصر به فرد برندهای معروف را مشاهده کنید. رویکرد حرفه ای های موفق را در هر شرکت طراحی لوگو در ارائه لوگوهای قابل توجه بیاموزید. این به شما کمک می کند تا نقاط ضعف خود را شناسایی کرده و افق خود را برای شکل دادن به ایده های متمایز گسترش دهید.
اما هرگز، تکرار می کنیم، هرگز سعی نکنید از آثار هنری دیگران کپی کنید! زیرا این نه تنها سرقت ادبی است، بلکه اعتبار یک برند را نیز از بین می برد. بنابراین، مهارت های نقشه برداری ذهنی، طراحی و طوفان فکری خود را روی میز بیاورید و یک لوگوی قابل توجه ایجاد کنید.

4. مهارت های ارتباطی برای گرفتن سفارش طراحی لوگو

به عنوان یک طراح لوگو، باید پیام برند را از طریق تصاویر و متن منتقل کنید. به همین دلیل است که برای رسیدن به موفقیت و گرفتن سفارش طراحی لوگو های بیشتر مهارت های ارتباطی و بین فردی برتر مورد نیاز است.
برای شروع، باید هویت برند را کاملاً درک کنید. و برای این کار، شما نیاز به تبادل مفاهیم مختلف با مشتریان دارید که نیاز به مهارت های بیان و مهارت های نوشتاری برای درک خلاصه های پروژه و روش ارائه پیشنهادات دارد.
این مهارت ها برای هر طراح لوگو ضروری است، زیرا آنها نیاز دارند تا با مشتریان خود شخصاً یا از طریق تماس، ایمیل، پیام یا حتی چت ویدیویی ارتباط برقرار کنند. آنها باید نیازهای مشتریان را درک کنند و راه حل های مرتبط را با وضوح ارائه دهند.

5. مهارت های نرم افزاری برای گرفتن سفارش طراحی لوگو

ایجاد تعادل بین هنر ذاتی با جذابیت عملی، یک مهارت مهم برای هر طراح لوگو است و در این دوران دیجیتالی شدن، شما نیاز به درک درستی از فناوری و نرم افزار دارید. برای سهولت در فرآیند طراحی خود، به ابزارهای پیشرفته، غنی و کاربرپسند نیاز دارید.
به عنوان یک طراح آرم مشتاق که قصد دارد برای گرفتن سفارش طراحی لوگو تبلیغ کند، باید آموزش عملی در نرم افزارهای پیشرفته مانند Illustrator، Adobe Photoshop، InDesign، Freehand و دیگران داشته باشید تا بتوانید به راحتی افکار خود را به یک اثر هنری هوشمند تبدیل کنید!
در ادامه لیستی از چند نرم افزار و فناوری طراحی دیجیتال برای شروع آورده شده است:
•    Adobe Acrobat 
•    AI Logo Maker
•    Creative Suite
•    Illustrator (برای دانلود ویدئوهای آموزشی ساخت لوگو با ایلاستریتور کلیک کنید)
•    Dreamweaver 
•    Photoshop (برای دانلود ویدئوهای آموزشی طراحی گرافیک با فتوشاپ کلیک کنید)
•    InDesign 
•    CSS 
•    HTML
•    Quark 
•    QuarkXpress.

6. تصویرسازی

قبلاً در مورد اهمیت رنگ و حروف در طراحی بحث کرده ایم. خوب، اینها فقط دو عنصر هستند. اما خلق یک طرح عالی، مستلزم داشتن مهارت بیشتر در تصویرسازی است. طراحی نیاز به ترکیب تمام عناصر فردی و انتقال پیام درست به مخاطب دارد.
یک لوگوی برجسته فقط در جلب توجه مردم موثر نیست، بلکه همچنان آنها را درگیر می کند. یک لوگو باید برای مدت طولانی به یاد ماندنی بماند. این قدرت داستان سرایی بصری است که در عمیق ترین ریشه طراحی نهفته است. این داستان باید با تصویر برند ادغام شود.
و یک طراح موفق باید این مهارت تصویرسازی را در طول حرفه خود داشته باشد و تقویت کند تا ا گرفتن سفارش های بیشتر برای طراحی لوگو ادامه دهد.

7. دقت

از آنجایی که فضای زیادی در یک لوگو برای پیاده‌سازی عناصر متعدد طراحی لوگو وجود ندارد، تغییر جزئیات هر عنصر مانند رنگ، حروف، تصویر یا فاصله می‌تواند باعث بهبود یا خراب شدن یک لوگو شود.
به همین دلیل است که سطح دقت یک طراح لوگو ممکن است هویت یک برند را شکل دهد یا آن را خراب کند. و هر چه بیشتر تمرین کنید؛ هرچه بیشتر بتوانید این مهارت ها را تقویت کنید، گرفتن سفارش های بیشتر برای طراحی لوگو ساده تر خواهد شد.

8. وقت شناسی و مدیریت پس از گرفتن سفارش طراحی لوگو

مدیریت زمان یک جنبه حیاتی در بازاریابی کسب و کار ها است. به عنوان یک طراح لوگو، ممکن است مجبور شوید همزمان با چندین پروژه سر و کار داشته باشید، ایده های منحصر به فردی داشته باشید و نتایج بهینه ارائه دهید.
انجام چندوظیفه طولانی مدت، برآورده کردن نیازهای مشتریان و ضرب الاجل های دقیق، طوفان فکری ایده های خلاقانه، برقراری ارتباط با دیگران، و ایجاد تغییرات لازم - وظایف زیادی به نظر می رسد، درست است؟
اما وقتی می گوییم فقط ترسناک به نظر می رسد و در واقعیت چنین نیست، به ما اعتماد کنید.
با احساس مسئولیت، وقت‌شناسی، مهارت‌های سازمانی و انعطاف‌پذیری، می‌توانید به راحتی خدمات طراحی لوگوی با کیفیت را در مدت زمان مشخص شده ارائه دهید.

9. برنامه ریزی و بازاریابی

برنامه ریزی استراتژیک یکی از الزامات اساسی برای تبدیل شدن به یک طراح لوگو موفق است. فقط از این طریق می توانید به هر هدف تجاری کوتاه مدت یا بلند مدت دست یابید.
و البته، پس از استخدام در یک شرکت طراحی گرافیک، جلب علاقه مشتری باید یکی از اهداف اصلی شما باشد. پس از گرفتن سفارش طراحی لوگو ،زبه جای طراحی ساده یک آرم، راهی برای ارائه یک راه حل مفید بیابید که شامل نحوه بازاریابی این لوگو و تعیین هویت برند متمایز باشد. این رویکرد حرفه ای نه تنها مهارت های طراحی شما را افزایش می دهد، بلکه به رشد شغلی شما نیز کمک می کند.

10. پذیرش انتقاد سازنده

ما می دانیم که هر طرحی به قلب شما نزدیک است، اما این وابستگی عاطفی اغلب می تواند قضاوت شما را مخدوش کند. و این مانعی در کشف پتانسیل شما می شود، برای لحظه ای که کاملا از خودتان راضی باشید دیگر نمی توانید پیشرفت کنید.
بنابراین، آرزوهای خود را زنده نگه دارید! انتقاد سازنده را بپذیرید که به شما کمک می کند تا مهارت های خود را توسعه دهید. مرتبط ماندن و ارتقای مداوم تخصص، کلید بقا و تداوم در این صنعت است. به نظرات ارزشمند اهمیت بدهید، بازخورد عینی جمع آوری کنید، مهارت های طراحی خود را بهبود بخشید و یک بار دیگر تکرار کنید! 

نتیجه گیری

در نهایت، اگر به دنبال گرفتن سفارش طراحی لوگو هستید، در یک آموزشگاه طراحی گرافیک ثبت نام کنید و تخصص خود را برای تبدیل شدن به یک طراح لوگو توسعه دهید!
اما اگر قصد ثبت سفارش لوگو را دارید می توانید پس از بررسی تعرفه سفارش انواع سبک لوگو در سایت ما، لوگوی مورد نظرتان را سفارش دهید تا طراحان حرفه ای و متخصص یک آرم برجسته و به یادماندنی را برای کسب و کار شما طراحی کنند.