لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/10

برنامه ساخت لوگو دفاتر حقوقی چه ویژگی هایی دارند؟

برنامه ساخت لوگو به صاحبان دفاتر حقوقی کمک می کند تا یک لوگو معتبر، قابل اعتماد و مناسب بسازند. تبلیغات زیاد از طرف این نوع دفاتر، یک مولفه حیاتیست که باعث گسترش شهرت آنها می شود، اما طراحی یک لوگو حرفه ای درک بهتری به مخاطبان از آن موسسه خواهد داد و باعث برقراری ارتباط راحت تر آنها خواهد شد! 
دلیل اهمیت لوگوهای دفاتر حقوقی این است که بیشتر موسسات حقوقی لوگوهای ضعیفی طراحی می کنند و معمولا این لوگوها کاملا بر نوشته ها استوار هستند، همین دلیلی شده که برخی به این اعتقاد برسند که ساخت لوگو آنچنان ضروری نیست، اما هرچیزی وقتی به یک باور برسد، درست نیست! لوگو و برندسازی گزینه های مهمی برای شناسایی موسسه شما توسط عموم و ایجاد همکاری آنها هستند. اگرچه طراحی لوگو دفاتر حقوقی می تواند چالش برانگیز باشد، اما با دنبال کردن نکات و ایده های مقاله ی ما می توانید یک لوگوی متفاوت و منحصر به فرد بسازید. 
>> مقاله " ویژگی های طراحی یک لوگوی حرفه ای برای سازمان دولتی های دولتی " را بخوانید.

چطور یک لوگو دفاتر حقوقی فوق العاده طراحی کنیم؟

اولین قدم قبل از انتخاب یک برنامه ساخت لوگو حرفه ای، تحقیق برای ایده گرفتن، است. شناخت و درک انگیزه پشت برند و همچنین هویت کسب و کارتان بسیار مهم است. چه در حال طراحی یک لوگو برای موسسه حقوقیتان باشید و چه از طرف یک مشتری می خواهید، لوگو طراحی کنید. لازم است پاسخ سوالات زیر را از قبل بدهید.
•    چرا این موسسه تشکیل شد؟
•    قصد ترویج چه ارزش هایی را دارید؟
•    اهداف موسسه حقوقی شما چیست؟
•    رقبای دفاتر حقوقیتان چه کسانی هستند؟
•    مخاطبان هدفتان چه کسانی هستند؟
همه این سوالات به تصمیم گیری بهتر شما برای طراحی یک لوگو دفتر حقوقی مناسب کمک می کند. تحقیقات نشان داده، افرادی که هدف طراحی لوگوی خود را به تلاش های خود و حفظ منابع بازاریابی اختصاص می دهند، می توانند لوگوهای حرفه ای تری بسازند. در این مقاله قصد بر این داریم تا به طور ویژه شمارا با طرح های لوگو دفاتر حقوقی متفاوت آشنا کنیم و به شما کمک کنیم تا طرح لوگوی خود را نسبت به سایر رقبایتان متفاوت تر و خلاقانه تر بسازید. فراموش نکنید، همه چیز از شعار موسسه حقوقی گرفته تا تابلوی تبلیغاتی دفترتان باید توسط لوگویی که قصد طراحی آن را دارید، به مخاطبانتان منتقل شود. 
هنگامی که کار خود را در مورد الهام گرفتن انجام دادید، وقت آن است که به جزئیات مهمتری بپردازید. برخی از این عناصر عبارتند از:
•    نوع لوگو
•    طراحی لوگو
•    فونت و رنگ
هریک از عناصر بالا به تنهایی می توانند در به نمایش گذاشتن بهتر جذابیت لوگویتان نقش داشته باشند. بنابراین، بیاید هرکدام از عناصر بالا را برای درک بهتر شما بررسی کنیم. همچنین قصد داریم با پیشنهاد برخی ایده های محبوب، تصمیم گیری برای یک طرح منحصر به فرد را به ذهن شما منتقل کنیم.

معروف ترین طرح لوگوهای ثبت شده از دفاتر حقوقی که می توانید از آنها الهام بگیرید!

همانطور که قبلتر توضیح دادیم، برای طراحی یک لوگو دفتر حقوقی مناسب باید تمام گزینه های مهم موسسه خود را بررسی کنید تا بتوانید هر چیزی از طراحی لوگو گرفته تا آرم بیمه، همه و همه را با یک نماد مقابل دیدگان مخاطبان قرار دهید. در اینجا، برای تصمیم گیری بهترتان لیستی از برخی لوگوهای دفاتر حقوقی با طراحی های فوق العاده را گلچین کرده ایم که می توانید با دانلود یک برنامه ساخت لوگو مناسب و الهام گرفتن از طرح های زیر، لوگوی خود را خلق کنید.

لوگو با آرم محل ثبت موارد حقوقی

لوگوهایی که با ساختمان های محل ثبت موارد حقوقی طراحی می شوند، به طور کلی ساده ترین و معمولی ترین گزینه برای انتخاب شدن توسط طراحان هستند. حتی یک نقاشی ساده از این ساختمان نیز می تواند جذابیت لوگوی شمارا چندین برابر کند و در آخر مشتریان بسیاری متوجه دفتر حقوقی شما خواهند شد.

لوگو با آرم ستون

لوگوهایی که با نماد ستون طراحی می شوند، حس قدرت و اعتماد بیشتری به مخاطبان منتقل می کنند. فراموش نکنید، با انتخاب این طرح حتما سایر عناصر لوگوی خود را به سادگی انتخاب کنید تا بتوانید حس وفاداری بیشتری از مخاطبانتان دریافت کنید.

لوگو با آرم ترازو و تعادل

احتمالا متداول ترین طراحی لوگو برای دفاتر حقوقی، ترازو ها هستند. اگر از آن در لوگوی خود استفاده کنید، مخاطبانتان به راحتی متوجه فعالیت حقوقی شما خواهند شد. با اینحال، توصیه می کنیم هنگام انتخاب نماد ترازو احتیاط کنید و در کنار آن یک گزینه متنوع دیگری به عنوان مثال یک رنگ یا فونت حرفه ای به لوگوی خود اضافه کنید.

لوگو با آرم کتاب قانون

به طور کلی نماد کتاب یک انتخاب نمادین و عالی برای دفاتر حقوقی است. اگرچه، موارد حقوقی به صورت آنلاین و چاپی ارائه می شوند، اما استفاده کردن از آرم کتاب قانون در کتابخانه ها یا حتی لوگو می تواند توجه مخاطبان زیادی را به خلاقیت شما برای طراحی لوگویتان جلب کند. سعی کنید، بعد از طراحی لوگو کسب و کار خود، هویت دفتر حقوقیتان را نیز یکسان با آن بچینید.

لوگو با آرم کت و شلوار یا کراوات

لوگو با آرم کت و شلوار یا کراوات شاید قدرت کافی برای انتقال پیام مد نظر شما به مخاطبان را نداشته باشد اما ثابت شده این نوع لوگوها از طراحی های جذابی برخوردار هستند. فراموش نکنید، نماد انتخابی لوگوی شما وظیفه ی حمل و انتقال تمام مفهوم کسب و کار شمارا ندارد، برای طراحی یک لوگوی خوب باید تمام عناصر ضروری را هوشمندانه انتخاب کنید.

 

برنامه ساخت لوگو دفاتر حقوقی چه ویژگی هایی دارند؟

 

راز منحصر به فرد بودن برخی لوگوهای دفاتر حقوقی چیست؟

به نظر شما پشت طراحی یک لوگوی عالی برای دفتر حقوقی، رازی وجود دارد؟ اغلب طراحان مراحل طراحی لوگو را مشابه با دستور پخت یک غذای خوشمزه می دانند. به این صورت که حتما باید موارد کلی و ضروری زیادی را برای طراحی آن در کنار انتخاب یک برنامه ساخت لوگو و جلب نظر مشتریان بررسی کنید. پس حتما موارد پایین را نیز برای طراحی یک لوگو دفتر حقوقی حرفه ای در نظر بگیرید:
•    منحصر به فرد بودن – یک لوگوی خوب باید بتواند توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب کند و تا مدت ها در ذهن آنها بماند. این ویژگی به شما کمک خواهد کرد تا مراجعه کنندگان خود را همیشگی کنید.
•    خاطره انگیز بودن – یک لوگوی خوب در کنار منحصر به فرد بودن باید بیاد ماندنی هم باشد. این ویژگی باعث می شود قدرت لوگوی شما تا مدت های طولانی ماندگار بماند.
•    مقیاس پذیر – لوگوی شما باید پیام متفاوت تر و حرف های بیشتری را برای معرفی خود در اختیار داشته باشد تا جمعیت زیادی از مراجعه کنندگان علاقه مند به حل موارد حقوقی خود توسط شما باشند.
•    قوی در انتقال پیام – یک لوگو دفتر حقوقی حرفه ای می تواند با یک بار دیده شدن از طرف مخاطبان همه موارد ضروری و لازم را به آنها منتقل کند. 
همچنین خواندن مطالب مربوط به روانشناسی رنگ و فونت در تصمیم گیری بهتر شما تاثیر گذار است. مانند هر کسب و کار دیگری، کلید واقعی یک لوگوی ماندگار و حرفه ای به هویت برند آن است. اگر لوگوی شما دقیقا بازتابی از برندتان باشد، یعنی شما کار خود را به درستی انجام داده اید.

استفاده از یک برنامه ساخت لوگو حرفه ای، چه مزایایی دارد؟

هنگامی که راجب طرح مد نظر لوگو دفتر حقوقی خود به نتیجه ی نهایی دست یافتید، وقت آن است که به دنبال یک برنامه ساخت لوگو حرفه ای برای تحقق ایده های خود باشید. اگر در مورد طراحی لوگوهای دفاتر حقوقی تجربه دارید، می توانید از نرم افزار Adobe Illustrator استفاده کنید، اما اگر در این راه تجربه ی زیادی ندارد نرم افزار های Inkscape و Gravit Designer بهترین انتخاب ها هستند. 
طرح مد نظر لوگوی خود را یکبار به صورت آزمایشی طراحی کنید و با عبور از آزمون درست یا غلط بودن آن، در نهایت به یک لوگوی حرفه ای دسترسی یابید. همچنین، اگر ترجیح می دهید کارهای طراحی خود را آسان تر انجام دهید، می توانید از وب سایت لوگونومی استفاده و همچنین بهترین نماد، فونت و رنگ هارا انتخاب و استفاده کنید. 

جدید ترین برنامه ساخت لوگو سال 2022

اگر تجربه کافی در موضوع طراحی لوگو ندارید، می توانید با کمک 3 برنامه ساخت لوگو حرفه ای زیر یک نتیجه فوق العاده برای لوگو دفتر حقوقی تازه تاسیس شده خود رقم بزنید.

برنامه ICONA Logo Maker

برنامه ICONA Logo Maker یک برنامه قدرتمند با تاثیر بسیار قوی بر طراحی لوگوهاست. متاسفانه 4 سال از آخرین بروز رسانی این برنامه می گذرد و ممکن است انتخاب هر کسی نباشد. اما به عنوان یک لوگوساز عالی ویژگی های جذابی را به کاربرانش ارائه می کند تا آنها برای انتخاب نماد، رنگ و فونت لوگوی خود به انتخاب گزینه های حرفه ای بپردازند.

برنامه Logo Design Studio Pro

با حرف " Pro " در این برنامه، می توانید از قابلیت حرفه ای آن مطمئن باشید و به سادگی کارهای طراحی لوگو دفتر حقوقی خود را به این برنامه بسپارید. اگرچه Logo Design Studio Pro یک برنامه بسیار حرفه ای نیست اما با رابط کاربری آن هر طراح تازه کاری می تواند به سادگی برای طراحی لوگوی خود اقدام کرده و بهترین رنگ، فونت و نماد را برای لوگوی خود انتخاب کند.

برنامه Ucraft

اگر به دنبال هیچ الگو و طرح پیش فرضی برای الهام گرفتن نیستید، این برنامه لوگوساز یک انتخاب عالی است. زیرا شما می توانید سبک و طرح دلخواه خود برای لوگویتان را با کمک Ucraft و به صورت رایگان طراحی کنید. 

جمع بندی

برای طراحی یک لوگو دفتر حقوقی حرفه ای، ضروریست که نکات کلیدی زیادی را در کنار انتخاب یک برنامه ساخت لوگو مناسب بررسی و به عناصر لوگوی خود اضافه کنید. پس از انجام اینکار خسته نشوید و بدانید با بارها طراحی لوگوی خود، قطعا به نتیجه بهتری دست خواهید یافت و این نتیجه با تعداد مراجعه کنندگان بسیار و بیشتر شدن درآمد روزانه یتان مشخص خواهد شد.

تگ های مرتبط :