لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/19

برنامه ساخت لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اندروید

لوگو مراکز زیبایی و تندرستی در دنیای امروز درحال پیشرفت سریع تر و حرکت به سوی جلب توجه افراد بیشتری هستند. بنابراین، شاید دیگر تعداد فراوان آنها تعجب برانگیز نباشد! با وجود مشاغل فراوان و مختلف این صنعت، پیدا کردن یک جایگاه ثابت می تواند برای صاحبان آنها چالش برانگیز باشد، بنابراین لازم است حتما طریقه طراحی یک لوگوی قدرتمند را یاد بگیرید. در این مقاله قصد داریم، شمارا با ترفند های طراحی لوگوهای مراکز زیبایی و تندرستی آشنا و همچنین چند برنامه پیشرفته برای طراحی آنهارا به شما معرفی کنیم. اگر به طراحی لوگو کسب و کار های مراقبتی و زیبایی علاقه مند هستید، خواندن مقاله " طراحی لوگو اسکین کر برای برندینگ " پیشنهاد ما به شماست.

مهم ترین نکته طراحی لوگو مراکز زیبایی و تندرستی

ضروریست برای طراحی لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اطلاعات پیش زمینه ای را از قبل بدست آورید. اینکار به شما کمک می کند تا لوگویی مطابق با گزینه های بازاریابی طراحی کنید، در غیر این صورت به دلیل انتقال نادرست پیام و طراحی ضعیف، مشتریان خود را سردرگم خواهید کرد. به عنوان مثال، این صنعت فقط برای انسان ها نیست – بلکه مراکزی مخصوص سلامت حیوانات نیز وجود دارد. بنابراین، اگر برای طراحی لوگو مرکز زیبایی و تندرستی خود از نماد سگ استفاده کنید ولی هدفتان خدمات رسانی به انسان هاست، ممکن است برخی را دچار سوء تفاهم کنید! 
شناخت هویت کسب و کار و مخاطبان هدفتان، اولین قدم برای ایجاد یک لوگوی حرفه ای و موثر است.

منظور از یک لوگو مرکز زیبایی و تندرستی خوب چیست؟

مراکز زیبایی و تندرستی همه در مورد ارائه خدمات مراقبت هستند.
با در نظرگرفتن این موضوع، ممکن است لوگوهای سلامتی، پزشکی، داروسازی و همچنین لوگو های زیبایی مو، اسکین کر، ناخن و غیره شباهت فراوانی بایکدیگر داشته باشند. به همین دلیل طراحی لوگو مراکز زیبایی و تندرستی با ارتباط ذهن و بدن و درک بهتر همراه است و بهترین لوگو، لوگوییست که بتواند تمام موارد ضروری را در یک قاب جای دهد.
>> برای درک بهتر این شباهت ها می توانید مقاله " برنامه ساخت لوگوی ناخن " را بخوانید.

معرفی چندین لوگو برتر مراکز زیبایی و تندرستی

با توجه به ویژگی هایی که قبلتر راجب لوگو مراکز زیبایی و تندرستی در اختیار شما قرار داده ایم، زمان آن رسیده تا راجب گزینه دوم یعنی الهام گرفتن بخوانید. مهم ترین ترفندی که به شما در دریافت ایده ها کمک می کند، در حال حاضر نگاه کردن به برترین لوگوهای مراکز زیبایی و تندرستی است.

برنامه ساخت لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اندروید

نکته قابل توجه در مورد اولین لوگوهای برتر مراکز زیبایی و تندرستی این است که طراحان اغلب برای ساخت آنها از ایده های فردی استفاده می کنند. از آنجایی که عناصر مختلف لوگوها خیلی زود خاطره انگیز می شوند و لوگوهای مرکز زیبایی و تندرستی به سلامت کل بدن مرتبط هستند، تجزیه و تحلیل رنگ، فونت و نماد به صورت جزئی بسیار ضروری است و به شما کمک می کند تا به چیزهایی که برای لوگوی شما تاثیرگذار هستند یا نه توجه بیشتری نمایید!

برنامه ساخت لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اندروید

یکی از عالی ترین لوگوهای مراکز تندرستی و زیبایی، مثالی از لوگو بالاست. برای طراحی یک لوگوی ساده می توانید راجب نماد های مرتبط با زیبایی و تندرستی به عنوان مثال گیاهان خوانده و مطابق با خدمات خود یکی از تاثیرگذار ترین آنهارا با انتخاب یک رنگ گرم و شاد انتخاب و به لوگوی خود اضافه کنید. این نوع لوگوها ساده، چشم نواز و حرفه ای هستند.

برنامه ساخت لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اندروید

در این مدل از لوگوهای مرکز زیبایی و تندرستی از یک پالت رنگی کمرنگ تر استفاده می شود، اما مثلا استفاده از یک برگ گل یا نیلوفر آبی کمرنگ تصویری کلاسیک تر به کسب و کار شما خواهد داد.
توجه داشته باشید در طراحی لوگوهای مراکز زیبایی و تندرستی نکته ای که بیشتر باید در نظر گرفته شود، این است که مخاطبان هدف راحت تر متوجه پیام شما شوند و بتوانند بدون سردرگمی سلامتی خود را به شما بسپارند.

برای طراحی لوگو مرکز زیبایی و تندرستی حرفه ای به چه نکاتی باید توجه کرد؟

بازهم، برای درک بهتر جزئیات و عناصر ضروری لوگو مراکز زیبایی و تندرستی لازم است چند گزینه را در نظر بگیرید. بیاید لوگوهای مرکز زیبایی و تندرستی به چند دسته مختلف تقسیم کنیم:
•    لوگو کسب و کارهای سلامت عمومی:
در تصاویر برترین لوگوها دیدیم که اغلب از گیاهان دارویی به عنوان نماد لوگو استفاده می کنند. مثلا شکوفه های نیلوفر آبی، گل رز یا دیگر گل ها. این نوع طراحی برای لوگوهایی که مخصوص سلامت عموم هستند، راحت تر حس آرامش و رفاه را القا و با اینکار می توان مخاطبان بیشتری را جذب کرد. به علاوه، اگر کسب و کارتان دارای آبگرم یا حوض های کوچک آرامش بخش هم هست، می توانید از نماد حوض یا فواره نیز استفاده کنید.
•    لوگو کسب و کار های ماساژ و درمان:
لوگوهای ماساژ و درمان می توانند به راحتی در دسته لوگوهای آرامش بخش و جذاب قرار بگیرند. با اینحال، وقتی نوبت به این لوگوها می رسد شما می توانید از گرافیک های خاص تری برای طراحی آنها استفاده کنید، مانند دستی که درحال ماساژ دادن است. به علاوه، شما می توانید از خدمات خاص خود نیز در طراحی لوگویتان استفاده کنید و یک نماد مرتبط با خدماتتان انتخاب نمایید.
•    لوگو کسب و کار های زیبایی:
برخی مراکز زیبایی اغلب خدماتی مانند کوتاه کردن مو، آرایش صورت، خدمات ناخن، مراقبت از پوست و غیره را انجام می دهند. برای لوگو زیبایی، ایده استفاده از نماد هایی مانند یک دختر جوان یا دست های شیک شده با لاک می تواند تاثیر مثبتی بر جلب نظر مخاطبان بیشتر داشته باشد.

برنامه ساخت لوگو مراکز زیبایی و تندرستی اندروید

5 برنامه ساخت لوگو مرکز تندرستی و زیبایی برای اندروید!

طراحی لوگو شاخه های مختلفی دارد و برای هر موضوعی باید اپلیکیشن مخصوصی را نصب کرد. برای طراحی لوگو مراکز زیبایی و تندرستی مهم ترین نکته انتخاب برنامه ای است که تمام ابزار های پیشرفته طراحی را در هر زمان و مکانی در دسترس داشته باشد. چون ممکن است برخی طراحان بخواهند بعضی ایده های خود را در زمان نهایی به لوگوی خود اضافه کنند! پس اکنون چه کاری باید کرد؟ به دقت اپلیکیشن های پایین را بررسی و یک انتخاب درست انجام دهید.

برنامه SketchBook

اگر با نرم افزار های طراحی لوگو از قبل آشنایی دارید، حتما شرکت معروف Autodesk را می شناسید. این شرکت با راه اندازی اپلیکیشن حرفه ای SketchBook توانست در صنعت طراحی نیز قدرتمند و پیشرو باشد. این برنامه با استفاده از یک رابط کاربری ساده، ابزار های طراحی کاملی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. چه یک حرفه ای باشید و چه آماتور، برنامه SketchBook تبلت و موبایل شمارا به یک ابزار طراحی قدرتمند تبدیل می کند. این برنامه عالی که برای ویندوز نیز موجود است، به شما این امکان را می دهد تا ایده های هنری و فوق العاده خود را به یک لوگوی حرفه ای تبدیل کنید. SketchBook در اصل برنامه ی جذابی برای پیاده سازی ایده های طراحی لوگو شما با ابزار های منحصر به فرد خود است. 
•    ویژگی ها:
امکان ایجاد لوگو با کیفیت بالا
ابزار هایی با پشتیبانی کامل لمس 
دارای مجموعه متفاوتی از قالب های لوگو

برنامه Canva

Canva این امکان را به شما می دهد تا به راحتی لوگو کسب و کار خود را طراحی و دریافت کنید. تصاویر خود را با کمک فیلتر ها آن تنظیم کنید و ابزار های دیگر را برای کنترل قسمت های مختلف آن استفاده کنید. این برنامه را می توان به عنوان یک لوگوساز جامع برای ساخت انواع طراحی لوگوها به خصوص لوگوهای مرکز زیبایی و تندرستی دانست. با Canva مطمئن خواهید بود که بدون نگرانی می توانید خلاقیت های خود را به لوگو تبدیل کرده و بیش از 60000 قالب مختلف را نیز برای نتیجه نهایی بهتر می تونید امتحان کنید.
•    ویژگی ها:
دارای قالب های جذاب فراوان
امکان ویرایش رایگان

برنامه Logo Maker Plus

Logo Maker Plus یک اپلیکیشن لوگوساز اندرویدی است که شما می توانید از طیف گسترده خدمات آن به راحتی یک لوگوی جذاب و با کیفیت بسازید. ویژگی های Logo Maker Plus به شما این امکان را می دهد تا برای طراحی لوگوی خود از مجموعه طرح ها و رنگ های مختلف استفاده کنید. برخلاف سایر برنامه های طراحی لوگو، گزینه های مختلف آن مانع از کارهای شما نمی شود، بلکه به شما کمک می کند تا لوگوی خود را با طرح دلخواهتان بسازید.
•    ویژگی ها:
دسترسی به هزاران ویژگی جذاب مختلف
فایل خروجی با کیفیت بالا

برنامه Adobe Illustrator

Adobe Illustrator یکی از بهترین برنامه طراحی لوگو است که می توانید با کمک آن یک لوگو با کیفیت و آسان ایجاد کنید. با نصب آن برروی موبایل و تبلت خود، می توانید آثار هنریتان را به راحتی به یک لوگوی مرکز زیبایی و تندرستی تبدیل کنید. از ویژگی های این اپلیکیشن مانند زوم تا 64 برابر، امکان استفاده رایگان از بخش های مختلف آن و ابزار های مختلف برای تنظیم روشناسی، تیرگی، اندازه و رنگ می توان به راحتی یک لوگوی حرفه ای ساخت. 
•    ویژگی ها:
دارای چندین پروژه آماده 
دسترسی رایگان به تمام بخش های آن

برنامه Adobe Photoshop Mix

Mix Adobe Photoshop در واقع نسخه اندروید نرم افزار معروف فتوشاپ است. با این نرم افزار می توانید هر طرحی را به لوگو تبدیل کرده، به راحتی ویرایش و نور و رنگ آنرا تغییر داد. یکی از مهم ترین ویژگی های آن هوش مصنوعی است که می توان لوگوهای خود را با کیفیت بالایی دریافت کرد. 
•    ویژگی ها:
تنظیمات نور و رنگ پیشرفته
تعداد زیادی فیلتر آماده
کیفیت خروجی بالا

جمع بندی

وقتی می توانید یک لوگو مراکز زیبایی و تندرستی خوب بسازید که بیاد داشته باشید، آن لوگو سفیر برندتان است. معمولا این اولین تصویری است که مشتریان با مشاهده آن با شما ارتباط میگیرند و یا تصمیم میگیرند، وارد مرکز شما شوند. در حالت کلی، باید لوگوی خود را مترادف با ارزش های برند خود بسازید تا بتوانید پیام مد نظر آنرا منتقل کنید.
به همین دلیل، کلید رسیدن به موفقیت برای شما استفاده از عناصر مفید است. مراکز زیبایی و تندرستی فرصت تجاری عالی هستند و اغلب این مشاغل مشتریان وفادار زیادی دارند که شما می توانید با ساخت یک لوگو و جلب نظر آنها با یک تاثیر مثبت یک پله به سمت موفقیت نزدیک تر شوید.