لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/15

طراحی لوگو اسکین کر برای برندینگ

لوگو اسکین کر یکی از انواع لوگوهایی است که امروزه مورد توجه کسب و کارهای مرتبط با پاکسازی پوست، آرایشگاه ها و غیره قرار گرفته است. شما با خواندن مقاله "طراحی لوگو پاکسازی پوست" ما میتوانید برای طراحی لوگوی خود، ایده های جذاب زیادی به دست آورید. روند طراحی لوگوی ما در عین سادگی خیلی به شما در این مسیر کمک خواهد کرد.
اگر شروع به جستجو در موضوع مراقبت از پوست کرده اید، به دنبال ایده هایی بگردید که در آنها از رنگ سبز، بیشتر استفاده شده است. به عنوان مثال، لوگوهایی که دارای نمادهایی از  طبیعت یا برگ و گل هستند، به موضوع مراقبت از پوست نزدیک تر اند. 
پس از انتخاب لوگوی مربوط به کسب و کار خود شروع به طراحی آن نمایید، لوگوی شما باید بتواند به راحتی کسب و کار شمارا برای مشتریان معرفی کند.

طراحی لوگوی اسکین کر

طراحی لوگو اسکین کر موفق نیازمند پیمودن مراحل مختلفیست، شش مرحله مهم آن شامل:

طرح کلی

برای طراحی یک لوگو اسکین کر مناسب، شما باید ابتدا یک طرح کلی از لوگوی مورد نظر خود طراحی کرده و مهم ترین جزئیات را در نظر بگیرید.
یک لوگوی عالی بیانگر ارزش ها، فرهنگ و مخاطبان آن کسب و کار است. در نتیجه، شما میتوانید با طراحی یک پرسشنامه با انتظارات مشتریان خود نیز آشنا شوید، این عامل به شما کمک میکند تا با مشتریان خود ارتباط بیشتری بگیرید. به همین دلیل است که هدف پروژه های طراحی لوگو اغلب ارتباط بیشتر با مشتری است.

1. آشنایی بیشتر با مشتری و رقبای خود

پس از آشنایی با انتظارات مشتریان خود، حال دو سوال مهم به وجود می آید.
چه مدل " مخاطبی" لوگو را میپسندد؟
لوگوی " رقبا" چه ویژگی دارد؟
شناخت مخاطب و احساسات آنها در طراحی لوگو بسیار کمک کننده است. به عنوان مثال، سالمندان اغلب به چیزهایی جذب میشوند که رایج، نرم و ملایم تر باشد. در نتیجه، شما قبل هرچیزی باید اطلاعات کاملی از مشتریان خود به دست آورید.
علاوه بر آشنایی با مشتریا خود، شما باید در این صنعت رقبای خود را نیز در نظر بگیرید. با بررسی لوگوی رقبای خود میتوانید از هرگونه تقلب جلوگیری کرده و خود را در بازار متمایز نمایید.

2. برنامه طراحی لوگو

این مرحله به شما کمک میکند تا بدانید چگونه و کجا از لوگوی خود استفاده نمایید؟
این امر برای طراحی لوگو بسیار ضروریست زیرا به طراح میگوید در طراحی خود چه کارهایی را باید یا نباید انجام دهد.
در طراحی لوگوی خود از ایده هایی که بیش از حد شلوغ یا غیر طبیعی به نظر میرسند جدا خودداری نمایید.

تحقیق

این تحقیق، درمورد مشتریان نیست بلکه درباره ی طرح لوگوی شماست.
در این مرحله شما باید با سبک، نگرش و رویکرد های مختلف برای دستیابی به یک لوگوی منحصر به فرد آشنا شوید. به لوگوهای نوظهور در بازار نگاه کنید، لوگوی رقبایتان چه ویژگی دارد؟
بیاید به سبک کلاسیک که در سال 1971 وارد عرصه طراحی لوگو شد نگاه کنیم، این لوگو با سبک ایده آل و به یادماندنی خود توانسته تاکنون طرفداران زیادی را به دست آورد.

لوگویتان را روی کاغذ بیاورید.

پس از پایان تحقیقات خود، حال بگذارید ایده شما به صورت رایگان روی کاغذ بیاید. تمام ایده های خود را به کار بگیرید، زیرا تنها راه تشخیص خوب یا بد بودن این است که همه چیز مشخص باشد.
این مرحله سخت به نظر میرسد؟ بعدها خواهید فهمید که این مرحله به هیچ وجه اشتباه نبوده است. هرگز فکر نکنید، اولین ایده ی شما بهترین است.
طرح بزنید و جزئیات بیشتری به آن اضافه کنید، حرفه ای ها اینطور عمل میکنند.

بازخورد و بررسی

از کار خود عقب نشینی نکنید، استراحت کنید و کمی دیرتر به آن نگاه کنید. خسته شدن قسمتی از پروژه طراحیست.
با استراحت، ایده های شما بیشتر و هنگام برگشت به پروژه، اشتیاق و بینش شما افزایش خواهد یافت. اگر ایده های زیادی برای طراحی لوگویتان دارید، روی موارد قوی تر تمرکز کنید. حال زمان آن رسیده تا بازخورد همکاران، طراحان دیگر و حتی مشتریان خود را دریافت کنید.
نکته ی مهم: انتقاد هارا به طور کلی در نظر نگیرید، با ذهن باز شروع به اعمال برخی تغییرات پیشنهادی نمایید.

طراحی دیجیتالی لوگو اسکین کر

پس از تمام مرحله دریافت بازخورد، برترین طراحی های خود را انتخاب نمایید.
برخی از آنهارا در برنامه های مختلف طراحی لوگو ترسیم کنید، به طوری که به یک کیفیت و وضوح ثابت برسند، مقاله ی "بهترین برنامه لوگو ساز برای طراحی لوگو با گوشی" در این مرحله به شما کمک خواهد کرد.
در مراحل اولیه طراحی لوگو به صورت دیجیتال تا زمانی که روی چند ایده نظرات مثبت بیشتری دریافت نکردید، شروع به رنگ آمیزی نکنید. این به شما امکان میدهد تا تمرکز بیشتری روی مرحله ترسیم داشته باشید. 
یک لوگو اسکین کر مناسب علاوه بر رنگی بودن، طراحی مناسبی نیز دارد.

انتشار لوگو اسکین کر

پس از طراحی لوگو خود به صورت دیجیتالی، زمان ارائه رسمی آن به مشتری رسیده است.
شما میتوانید درصد تنوع لوگوی خود را با طرح و رنگ هایی که به کار برده اید، مشخص نمایید.
امیدواریم طرح کلی شما مورد توجه افراد زیادی قرار گیرد، اما به عنوان یک حرفه ای هر نوع نظری را باید نظر بگیرید و در صورت لزوم به بازبینی طرح خود بپردازید.

 

طراحی لوگو اسکین کر برای برندینگ

لوگوی پاکسازی صورت

بیشتر لوگوهای پاکسازی صورت طراحی ویژه ای دارند و طراحان این نوع لوگوها اغلب از فونت های مختلفی اعم از resolute nf، bovine MVB و eagle برای طراحی استفاده میکنند. اغلب طراحان لوگو اسکین کر متناسب با طرح و تصویر نهایی خود به رنگ آمیزی میپردازند.
بسیاری از طراحان ماهر و حرفه ای این صنعت معتقد اند استفاده از روش تایپوگرافی و همچنین تصاویر مختلف سبب میشود تا درصد جذابیت و زیبایی لوگو افزایش یابد.
مشاغلی که خدمات پاکسازی پوست انجام میدهند اغلب برای طراحی لوگوی خود ازرنگ های آبی و روشن استفاده میکنند، زیرا این رنگ ها حس آرامش و طراوت را در مشتریان ایجاد میکنند. استفاده از رنگ مناسب در لوگو اسکین کر، سبب محبوبیت بیشتر و شناخته شدن کسب و کار شما در تمام نقاط جهان خواهد شد.
یکی دیگر از نکات مهم در طراحی لوگوهای پاکسازی پوست استفاده از عناصر و تصاویر مرتبط به این صنعت است. به عنوان مثال، استفاده از قطره آب، چهره اشخاص و تصاویر گل و گیاه در زیباسازی این لوگوها بسیار کمک کننده هستند. به دلیل اینکه اغلب مشتریان این صنعت خانم ها هستند، استفاده از رنگ های روشن مانند طلایی و آبی پیشنهاد ما به شماست.
استفاده از طرح های سه بعدی و چند بعدی نیز برای افزایش جذابیت این لوگوها بسیار کمک کننده است.

لوگو پوست و مو

یک لوگوی خاص برای پوست و مو میخواهید؟ شما به راحتی و تنها با چند کلیک در فضای گسترده مجازی میتوانید به بهترین ایده های این نوع طراحی ها دست یابید.
برای ایجاد یک لوگو پوست و مو کافیست مراحل زیر را دنبال کنید:
1. ایده های مختلف طراحی لوگو پوست و مو را دنبال کنید.
2.طراحی مورد نظر خود را ترسیم و به انتخاب رنگ، فونت و طرح آن بپردازید.
3.از لوگوی خود راضی هستید؟ از آن در تمامی بخش های کسب و کار خود استفاده نمایید.
برای طراحی بی عیب و نقص لوگو پوست و موی خود، از مهم ترین عناصر طراحی استفاده کنید. لوگو پوست و موی شما باید نشان دهنده ی برند شما باشد، با استفاده مناسب از آن میتوانید مشتریان زیادی را جذب کرده و به موفقیت کسب و کار خود کمک کنید. انتخاب رنگ، چیدمان، فونت و شکل خاص برای اطمینان از اینکه لوگوی شما در رتبه ی بالاتری از رقبایتان قرار دارد، مهم است.

ویژگی یک لوگو اسکین کر مناسب

در زیر به بررسی مهم ترین ویژگی های یک لوگوی خوب میپردازیم.

1. ساده

لوگوهای ساده آنهایی هستند که مردم به راحتی و به محض مشاهده آنهارا تشخیص میدهند. این لوگوها بیشتر در خاطر مشتریان خواهند ماند. پس در هنگام طراحی لوگوی خود به ساده سازی آن بسیار توجه کنید.

2. مقیاس پذیری

یک لوگوی منحصر به فرد باید به قدری مقیاس پذیر باشد که حتی در صورت تغییر سایز همچنان خوب و عالی به نظر برسد. این نوع لوگوهارا میتوان در هر بخشی از کسب و کار به کار برد.

3. به یاد ماندنی / تأثیرگذار

یک لوگوی منحصر به فرد باید تاثیر گذار باشد تا مدت ها به یاد بماند. این لوگوها به راحتی بیننده هارا به خود جذب میکنند و در موفقیت کسب و کارها بسیار کمک کننده خواهند بود.

4. همه کاره

یک لوگوی عالی باید به همان اندازه ای که طراحی میشود در هر دستگاه وب و روی هر چیزی که چاپ میشود خوب به نظر برسد.

5. نمایانگر کسب و کار

لوگوی شما باید مربوط به کسب و کارتان باشد. منظور از این بخش این است که کاملا مرتبط با کاری باشد که شما انجام میدهید یا میخواهید انجام دهید.

نتیجه گیری

به زبان ساده، یک لوگو اسکین کر مناسب نمایانگر تصویر کاملی از کسب و کار شما است. لوگوی شما باید مترادف برند شما باشد. بنابراین، انتخاب خود را با مطالعه و بررسی های زیاد منحصر به فرد کنید. به علاوه، در این راه میتوانید از طراحان حرفه ای سراسر جهان نیز کمک بگیرید. به یاد داشته باشید، ساده نگه داشتن لوگو با چند رنگ و فونت تمیز، یک لوگوی موثر و چشم نواز است.

منابع
hhttps://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwic7Kex6LLzAhVjBmMBHWKTD50QFnoECAIQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.linkedin.com%2Fpulse%2F6-steps-successful-logo-design-process-ashlesha-yadav&usg=AOvVaw3v-zmg2BF9bMuUoR9CC16z

https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiP_7Sw8LLzAhWKCGMBHTB5CUAQFnoECAMQAw&url=https%3A%2F%2Fwww.paperstreet.com%2Fblog%2Ffive-characteristic-great-logo%2F&usg=AOvVaw1wHIxp2zbkA3xkIwY-gres

تگ های مرتبط :