لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1399/07/09

بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگوساده با گوشی کدامند؟

طراحی لوگو ساده با گوشی یکی از گزینه هایی است که افراد می توانند برای طراحی لوگو حرفه ای و معرفی هویت برندینگ خود از آن بهره گیرند. تهیه یک لوگوی حرفه ای برای کسب و کار شما بسیار مهم است زیرا در نهایت نماد یا تصویر لوگو است که چهره برند شما را نشان می دهد.
برای طراحی لوگو ساده، گزینه های متعددی پیش روی شما قرار دارند؛ اما اگر تازه کار هستید می توانید از اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی استفاده نمایید.

اپلیکیشن طراحی لوگو چیست؟

یک اپلیکیشن طراحی لوگو برنامه ای است که امکان طراحی لوگو به طور مستقیم را از کامپیوتر، گوشی یا تبلت شما فراهم می آورد. این نرم افزارها تقریبا مشابه با لوگو میکرهای تحت وب از جمله لوگونومی هستند اما با این تفاوت که تحت ویندوز کار نمی کنند بلکه به نحوی طراحی شده اند که به صورت اپلیکیشن موبایلی تحت اندروید یا IOS قابل استفاده اند. 

روند کار اکثر اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی به صورت زیر است:

از بین گزینه های ارائه شده یک آیکون یا تمپلیت اولیه را انتخاب می کنید. معمولا آیکون ها یا نمادها در این اپلیکیشن ها طبق حوزه های کاری و تجاری مختلف دسته بندی می شوند. در برخی برنامه ها امکان سرچ آیکون مورد نظر خودتان را نیز دارید.
- پس از انتخاب آرم و نشانه می توانید آن را با فونت، رنگ بندی، پس زمینه و سایر المان های طراحی مطابق با برند خود سفارشی سازید.
- در نهایت می توانید لوگوی خود را روی گوشی دانلود کرده و یا آن را به ایمیل خود بفرستید.
اپلیکیشن های مختلف گزینه های متفاوتی را از نظر فرمت فایل و رزولوشن برای دانلود ارائه می دهند. طراحی لوگو ساده با اپلیکیشن های اندروید یا IOS معمولا رایگان است اما در برخی برنامه ها ممکن است نیاز به پرداخت درون برنامه برای دانلود لوگو خود با فرمت های مختلف داشته باشید.

مزایای اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی

کاربرد راحت

شما می توانید در هر زمان و مکانی که خواستید با گوشی خود به طراحی لوگو ساده بپردازید. شاید این کار در ابتدا به نظر شما مهم به نظر نرسد اما برای فردی که زندگی پر مشغله ای دارد می تواند تفاوت زیادی را ایجاد نماید. طراحی لوگو آسان با گوشی می تواند تنها در ده دقیقه انجام شود و نیازی نیست که برای طراحی پشت کامپیوتر خود بنشینید.

استفاده آسان و کاربر پسند

اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی بر این اساس هستند تا کاربری بهتری نسبت به برنامه های تحت وب ارائه دهند. از آنجایی که صفحه نمایش گوشی به طور قابل توجهی کوچکتر از رایانه است پس این اپلیکیشن ها معمولا به گونه ای بهتر و کارآمدتر سازماندهی شده اند و شما می توانید به راحتی به طراحی لوگو حرفه ای بپردازید. همچنین می توانید برای تغییر اندازه، چرخش و جابجایی المان های طراحی، از انگشت خود استفاده نمایید و لذت بیشتری را نسبت به ماوس تجربه کنید.

طراحی های مدرن

استایل و سبک طراحی لوگو ساده با گوشی با برنامه هایی که قبلا استفاده کرده اید، متفاوت است. البته این ویژگی تا حد زیادی در میان اپلیکیشن ها متفاوت است اما به طور کلی برنامه هایی برای طراحی لوگو ساده وجود دارند که طرح های مدرن تری را نسبت به سایر برنامه های وب ارائه می دهند.

ویژگی های بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی

بهترین برنامه های طراحی لوگو ساده با گوشی مطابق با معیارهای زیر دسته بندی می شوند:

سهولت استفاده

یکی از معیارهای مهم، اپلیکیشن های طراحی لوگو اندرویدی یا IOS، میزان سهولت استفاده از این برنامه ها برای طراحی لوگو حرفه ای است. در واقع اپلیکیشن ها بر این اساس از آسان تا پیچیده طبقه بندی می شوند.

قابلیت سفارشی سازی

هر یک از برنامه های طراحی لوگو ساده با گوشی دارای قابلیت متفاوتی از سفارشی سازی هستند و با بهترین اپلیکیشن ها می توانید رنگ، طرح ، اندازه و ... آنها را آزادانه تر تغییر دهید. با توجه به اینکه آیکون های موجود در این اپلیکیشن ها معمولا مشابه است برای سفارشی سازی لوگو خود باید خلاقیت زیادی به خرج دهید تا ظاهر لوگو شما شبیه به رقبایتان نباشد.

قیمت طراحی لوگو

قیمت طراحی لوگو با اپلیکیشن های موبایل اندرویدی یا IOS نیز متفاوت بوده و شما می توانید از برنامه های رایگان تا نهایت با پرداخت سه دلار به عنوان گران ترین برنامه استفاده نمایید. به طور کلی هزینه طراحی لوگو در هر برنامه ای متفاوت است. به طور کلی اپلیکیشن های موبایل برای طراحی لوگو ارزان بهترین گزینه هستند.
با کمی خلاقیت و صرف وقت و حوصله می توانید لوگویی خلق کنید که نه تنها جذاب و ماندگاری باشد بلکه به خوبی با تمام ایده هایی که برای بازاریابی برند خود در نظر داشتید، مطابقت داشته باشد.

طراحی لوگو سریع

طراحی لوگو سریع نیز یکی از معیارهایی است که این اپلیکیشن ها از طریق آن سنجیده می شوند. طراحی لوگو ساده با گوشی در برخی از این برنامه ها با سرعت بیشتری نسبت به بقیه انجام می شود چون ابزارهای کارامدتری دارند و کاربر را حین ساخت لوگو راهنمایی می کنند.
به طور کلی بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو با گوشی، اپلیکیشن هایی هستند که ابزارهای بیشتری را برای سفارشی سازی لوگو در اختیار کاربر قرار می دهند. این برنامه ها معمولا دارای آیکون ها، فونت ها و رنگبندی های بسیار متنوعی هستند که به شما اجازه می دهد، لوگو خود را به شکل دلخواه خود در بیاورید.

 

بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگوساده با گوشی کدامند؟

 

بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو ساده با گوشی

در ادامه برخی از بهترین برنامه های کاربردی برای طراحی لوگو ساده با گوشی را مرور خواهیم کرد:

1.لوگوساز Logo Maker Shop

درست است که شروع کار با یک زمینه خالی، یک گزینه ایده آل به شمار می رود اما همیشه کار با در اختیار داشتن بیش از 1000 تمپلیت راحت تر خواهد بود. زمانی که شما تمپلیت دلخواه خود را انتخاب کردید، می توانید متن را با استفاده از 200 فونت سفارشی سازی کنید و نمادها و پس زمینه های مختلفی به لوگو اضافه نمایید.

• کیفیت ساخت لوگو:

تمپلیت هایی که در برنامه های طراحی با گوشی وجود دارند واقعا مدرن بوده و طرح های خوبی دارند حتی برنامه هایی که رایگان هستند نیز گزینه هایی ارائه می دهند که دارای وردمارک بوده و آیکون های ساده ای دارند.

• هزینه طراحی لوگو:

برخی از تمپلیت ها یا الگوها که تحت عنوان Basic طبقه بندی می شوند رایگان هستند اما آنهایی که به عنوان "Pro" شناخته می شوند هزینه دارند و می توان با پرداخت ده دلار به آنان دسترسی پیدا کرد.

2. اپلیکشن طراحی لوگو Makr

طراحی لوگو آسان در این اپلیکیشن طراحی با گوشی با انتخاب تمپلیت مورد نظر شما شروع می شود: کسب و کار، مونوگرام، رویدادها و فعالیت ها، ورزش، سرگرمی و ... . شما همچنین می توانید یک زمینه خالی انتخاب کنید و المان های طراحی مورد نظر خود را برای طراحی حرفه ای لوگو آپلود کنید. در نهایت می توانید با تغییر آیکون، زمینه، رنگ و ... لوگوی خود را سفارشی سازید و فایل مورد نظر را در فرمت PNG دانلود کنید.

• کیفیت طراحی لوگو:

طرح های Makr مطمئنا جذاب و مدرن هستند. از آنجایی که نمادها بسیار بیسیک هستند لوگوی شما ممکن است در نهایت متفاوت نباشد اما از نظر فونت و شکل می توانید تغییرات قابل توجهی در آن ایجاد نمایید. بنابراین این اپلیکیشن طراحی لوگو ساده با گوشی احتمالا بیشتر مناسب مشاغل خرده فروشی است و اگر می خواهید یک لوگوی بدون نماد داشته باشید می تواند گزینه خوبی باشد.

• قیمت طراحی لوگو:

تعرفه طراحی لوگو با Makr رایگان بوده و زمانی که لوگوی مورد علاقه خود را طراحی کردید می توانید با پرداخت 6.99 دلار آن را دانلود کنید.

3. برنامه ساخت لوگو Logo maker – Logo Creator

با این اپلیکیشن می توانید کار طراحی لوگو ساده با گوشی را از تمپلیت پیشنهادی B&W آغاز نمایید. سپس می توانید آیکون مورد نظر خود را در زمینه آن ویرایش کرده و فونت، رنگ ها و سایر المان های دیگر را تغییر دهید.

• کیفیت ساخت لوگو:

اپلیکیشن رایگان Logo maker – Logo Creator کاملا محدود است اما زمانی که قفل گزینه ها پس از پرداخت باز شوند، با گزینه های متنوع زیادی جهت طراحی لوگو ساده با گوشی روبرو خواهید شد. استفاده از ویرایشگر این برنامه بسیار آسان و سرگرم کننده است.

• هزینه طراحی لوگو:

قیمت طراحی لوگو در این برنامه محدود بوده و با پرداخت چهار دلار می توانید از تمامی امکانات آن استفاده کنید.

4. اپلیکیشن طراحی لوگو Watercolor Logo Maker

در Watercolor Logo Maker می توانید شکل آبرنگی انتخاب کنید که جایگزین پس زمینه لوگوی شما خواهد بود. سپس با ویرایشگر می توانید رنگ ها را تنظیم کرده، متن اضافه نمایید و سفارشی سازی های بیشتری را انجام دهید.

• کیفیت طراحی لوگو:

همانگونه از نام این برنامه طراحی لوگو ساده با گوشی مشخص است، آن طرح هایی را به سبک آبرنگ ارائه می دهد. قبل از این که از این برنامه استفاده کنید باید از خود بپرسید که آیا این اپلیکیشن با هویت برندینگ من تطابق دارد یا خیر؟ اگر شغل شما پیرامون هنر است این گزینه می تواند عالی باشد. در غیر اینصورت به دنبال برنامه های دیگری باشید.

• قیمت طراحی لوگو:

هزینه طراحی لوگو با این برنامه محدود بوده و با پرداخت سه دلار می توانید از المان های خاص آن نظیر سبک لوگو یا آیکون بهره ببرید. در صورتی که ده دلار پرداخت نمایید می توانید از تمام گزینه های آن استفاده کنید.

5. لوگوساز ICONA – Logo Designer

با انتخاب Create در پس زمینه لوگو می توانید سه گزینه را مشاهده نمایید: شکل، متن و نقاشی. روی شکل کلیک کرده و یک کلمه تایپ کنید تا آیکون های متعددی را در رابطه با کلمه تایپ شده دریافت کنید. در این برنامه طراحی لوگو ساده با گوشی این توانایی را دارید تا آیکون را از نظر رنگ یا شفاف بودن تنظیم نمایید. سپس روی متن کلیک کرده و نام شرکت را بنویسید. آیکون نقاشی یا drawing نیز در این برنامه به شما این امکان را خواهد داد تا خودتان هر شکلی دوست دارید بکشید. اگر از این برنامه برای ایده پردازی لوگوهای احتمالی استفاده می کنید پس می تواند گزینه خوبی برای طراحی لوگو حرفه ای باشد.

• کیفیت ساخت لوگو:

این اپلیکیشن دارای آیکون های متعدد و فونت های بسیار زیبایی است که می توانید برای ایده پردازی طراحی لوگو به خوبی از آنان استفاده نمایید.

• هزینه طراحی لوگو:

با پرداخت پنج دلار هر تعداد لوگو که خواستید می توانید طراحی نمایید.

جمع بندی

برنامه های متعددی زیادی به جز این پنج مورد وجود دارند که می توانید برای طراحی لوگو ساده با گوشی از آنان استفاده نمایید. به طور خلاصه این نوع اپلیکیشن ها می توانند منبع خوبی برای افراد تازه کار و آنهایی باشند که به دنبال طراحی لوگو آسان و سریع هستند. هرچند این برنامه ها نیز محدودیت هایی دارند اما روش راحت، سریع و ارزانی برای طراحی لوگو به شمار می روند.
یکی از مهمترین محدودیت های اپلیکیشن های موبایل طراحی لوگو اندرویدی و IOS، عدم پشتیبانی از فونت فارسی است. در اکثر برنامه های اندرویدی که برای طراحی لوگو ساخته شده اند فقط می توانید لوگوی تصویری خلق کنید و اگر به دنبال طراحل لوگوتایپ هستید باید از نام اختصاری شرکت خود به انگلیسی استفاده کنید.
درصورتیکه به دنبال طراحی لوگو اسم فارسی با گوشی هستید بهتر است از نرم افزارهای تحت وب مثل لوگونومی که از فونت فارسی پشتیبانی می کنند، استفاده کنید تا بسیار ساده و سریع بتوانید لوگو مورد نظرتان را خلق کنید.