لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/05

دانلود لوگوی استقلال با فرمت های مختلف

دانلود لوگو استقلال با فرمت های مختلف که مورد سلیقه تمام طرفداران باشد باید با برنامه های ساخت لوگو و لوگوسازهای حرفه ای انجام شود تا ویژگی ها و عناصر اصلی این لوگو در آنها رعایت شود و طرفداران این تیم را راضی نگه دارد.
استقلال جزو بزرگترین تیم های فوتبال ایران است، با حضور این تیم در ورزشگاه موجی از هواداران آبی رنگ برای تشویق تیم مورد علاقه ی خود با لوگوهای در دست به ورزشگاه میروند و تا آخرین لحظه تیم خود را تشویق مینمایند.
به عنوان یک استقلالی تا چه اندازه راجب لوگوی تیم مورد علاقه ی خود میدانید؟ اگر به دنبال دانلود لوگوی استقلال در فرمت های مختلف کم حجم، پرحجم، وکتوری یا پیکسلی هستید، خواندن مقاله "دانلود لوگوی استقلال" پیشنهاد ما به شماست.

تاریخچه استقلال

سال 1324 بود که چهار جوان قدرتمند و آینده دار ایران در رشته دوچرخه سواری برای گردهمایی های خود تصمیم به تاسیس باشگاه گرفتند، علاقه مندان این رشته تصمیم گرفتند تا نام باشگاه را دوچرخه سواران بگذارند، در ابتدا تنها رشته فعال باشگاه دوچرخه سواران، " دوچرخه سواری " بود، اما بعدها و با پیشرفت بیشتر باشگاه رشته های دیگری مانند والیبال، پینگ پنگ، وزنه برداری، بسکتبال و فوتبال نیز عضو ثابت این باشگاه شدند. 
طی مشورت های مکرر نام تیم فوتبال این باشگاه " دوچرخه سواران" انتخاب شد، با ورود قدرتمند آبی پوشان رقابت های پر هیجان تری بین تیم های آن زمان ایران انجام شد، سال 1325 بود که تیم فوتبال " دوچرخه سواران" موفق شد تا عنوان نایب قهرمانی و قهرمانی در جام حذفی را از آن خود کند. 
اما با مشکلاتی که در آن زمان به وجود آمد نام تیم فوتبال " دوچرخه سواران" به " تاج" تغییر کرد و تیم تاج در سال 1328 و درست با تغییر نام خود توانست قهرمان باشگاه های تهران شود.

اولین قهرمانی آسیایی تیم تاج

در فروردین سال 1349 تیم تاج مقابل هاپوئل رژیم صهیونیستی قرار گرفت و در باشگاه لبریز از تماشاگر در وقت اضافه بازی، نتیجه را 2 بر 1 تمام کند و توانست عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود نماید.

تغییر نام تیم به استقلال و دومین قهرمانی آسیا

با پیروزی انقلاب اسلامی در سال 1357، نام تیم فوتبال " تاج" به " استقلال" تغییر کرد اما تغییر نام و مشکلات آن زمان نتوانست مانع موفقیت های این تیم بزرگ شود و استقلال با تلاش های بازیکنان جدیدش توانست عنوان دومین قهرمانی آسیا را نیز از آن خود کند. موفقیت های تیم تا همینجا پایان نیافت و استقلال بار دیگر در فصل 84-85 موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر، قهرمان هشتمین دوره لیگ برتر و نایب قهرمان لیگ یازدهم شد.

دانلود لوگوی استقلال با فرمت های مختلف

فرمت PNG لوگوی استقلال با بکگراند شفاف

اسامی مربیان خارجی تیم فوتبال استقلال از ابتدا تا کنون

•    زدراکو رایکوف
•    ولادمیر جکیج
•    بونژاک
•    یوگنی سوکومور خوف
•    جکیچ دلیچ
•    لئونید بیلفسکی
•    رولند کوخ

اسامی مربیان ایرانی استقلال از ابتدا تا کنون

•    مرحوم علی دانائی فرد
•    محمود بیاتی
•    مرحوم رسول مدد نوعی
•    محمد رنجبر
•    حشمت مهاجرانی
•    پرویز ابوطالب
•    مجتبی کرد نوری
•    کمائی
•    مرحوم جاهد
•    مصطفی شرکا
•    حسن حبیبی
•    حسن عضدی
•    رصوی
•    اصغر شرفی
•    کامبیز جمالی
و محمد صلاحی، منصور پورحیدری، غلامحسین مظلومی، بیژن ذوالفقارنسب، ناصر حجازی، رضانعلچگر، عبداللهی، بهتاش فریبا، اصغر حاجیلو، پرویز مظلومی، حمید ملک احمدی، منصور رشیدی، جواد زرینچه، امیر قلعه نویی، صمد مرفاوی، فیروز کریمی مربیانی و فرهاد مجیدی.

لوگو استقلال از ابتدا تا کنون

دانلود لوگو استقلال نیازمند این است که شما ابتدا بدانید با چه طرح هایی رو به رو خواهید شد، بنابراین قبل از هرچیز تاریخچه لوگوی استقلال را با دقت مطالعه نمایید.

لوگو استقلال در سال 1324

با تاسیس باشگاه دوچرخه سواران در سال 1324 لوگوی تیم فوتبال این تیم نیز با تصویر یک دوچرخه سوار طراحی شد. 

لوگو استقلال در سال 1328

با تغییر نام تیم از دوچرخه سواران به " تاج" طراحی لوگوی استقلال به یک تاج و حلقه هایی که یادآور نام قبلی تیم بودند تغییر یافت.

لوگو استقلال در سال 1362

بعد از انقلاب اسلامی و تغییر نام تاج به استقلال لوگوی تیم نیز عوض شد. لوگوی جدید تیم تصویری کاملا متفاومت داشت به این صورت که کاملا آبی با یک توپ چهل تکه نصفه طرح بندی شده بود.

لوگو استقلال در سال 1370

مهم ترین لوگوی استقلال در این سال طراحی شد، این لوگو دایره ای شکل با سه حلقه درون هم بود.

لوگو استقلال در سال 1379

اما در سال 1379 همه چیز تغییر کرد و فریم خاصی همراه عکس یک دلفین و مربع های کوچک سفید و آبی روشن طراحی شد، اما این لوگوی غریب تنها یک سال روی پیراهن بازیکنان تیم نقش بست.

 آخرین لوگوی استقلال

دوباره و پس از سال 80 لوگوی تیم استقلال به قبلی تغییر کرد و در دوران مدیریت علی فتح الله زاده به دلیل دریافت دو عنوان قهرمانی آسیا در سال های 1970 و 1990 دو ستاره به این لوگو اضافه شد.
اگر قصد طراحی لوگوی استقلال را دارید میتوانید با شرکت در دوره های جامع و حرفه ای آموزشی گرافیک ما، لوگو استقلال خود را منحصر به فرد طراحی کنید.

 

دانلود لوگوی استقلال با فرمت های مختلف

ویژگی لوگوی استقلال

برای دانلود لوگو استقلال باید ابتدا بدانید این لوگو چه ویژگی هایی دارد، لوگوی کنونی استقلال کاملا متفاوت از لوگوی های پیشین این تیم است، به گونه ای که تمام طراحان حرفه ای اعلام کردند رنگ ها و شکل های هندسی که در طراحی لوگو بکار رفته کاملا دقیق و خلاقانه هستند. 
با نگاه به لوگوی فعلی تیم خیلی راحت متوجه پایبندی آن به گذشته و امید به آینده خواهید شد، با اینکه کادر اصلی این لوگو دایره شکل و شبیه به یک توپ است اما موضوعات اصلی این لوگو درون این کادر چیده شده اند: این مفاهیم شامل سه حلقه و تصویری شبیه به جغه که نمادی از هنر ایرانیست، هستند. 
حلقه های درون لوگورا بار دیگر مشاهده کنید حتما بریتان جالب خواهد بود اگر بدانید بحث هایی که راجب این حلقه ها شده افراد را به دو نتیجه رسانده است که اولین نتیجه گیری آنها این است که حلقه ها نوعی ادای دین به لوگوی اولیه تیم هستند و نتیجه دوم این است که چون حلقه ها شبیه به حلقه های المپیک هستند، معنای موفقیت و پیروزی را دارند. نظر شما چیست؟
به علاوه تصویر جقه روی لوگو که بخشی از آن به یکی از حلقه ها گره خورده در کنار تاکید بر اصلاحت و قدمت استقلال، تصویر توپی را به نمایش میگذارد که با قدرت درحاله شوت شدن است، همین تصویر نشانه ی این است که تیم استقلال با قدرت در زمین میجنگد تا پیروزی را از آن خود کند.
ایده های خلاقانه زیادی در لوگوی استقلال بکار گرفته شده است که راجب برخی از آنها میتوانید در مقاله "دانلود رایگان لوگوی استقلال برای پیج اینستاگرام" مطالعه نمایید.

فونت لوگوی استقلال

با نگاه به فونت لوگوی استقلال به راحتی متوجه هماهنگی آن با سایر اجزای لوگو خواهید شد، در کلمه استقلال از هیچ خط شکسته ای استقاده نشده و فونت انتخاب شده از نوع فانتزی و با حاشیه های نرم است، همین موضوع حس دوستی، جوانی و وحدت را به بیننده میرساند.

رنگ لوگوی استقلال

لوگو استقلال از دو رنگ اصلی آبی و سفید تشکیل شده است.
•    رنگ آبی: نماد اعتماد و امنیت
•    رنگ سفید: نماد پاکیزگی و آرامش
•    رنگ زرد یا طلائی: نماد شجاعت، جسارت و شکوه

نوع لوگو استقلال

نوع لوگوی تیم فوتبال استقلال انتزاعی است، این لوگوها بسیار پیچیده و با ظاهری ساده هستند.
در هنگام طراحی لوگوهای انتزاعی در کنار خلاقیت از اشکال هندسی و رنگ ها استفاده میشود، این لوگوها ممکن است در نگاه اول معنای خاصی نداشته باشند اما اگر خیلی خوب و ماهرانه طراحی شوند، بیننده تنها با یک نگاه متوجه مفاهیم و پیام پنهان پشت آنها خواهد شد. 
با نگاه به لوگوی حال حاضر تیم استقلال میتوانید به راحتی متوجه شوید که باشگاه این تیم طی سال ها بارها نظر خود را عوض کرده و طراحان حرفه ای را برای طراحی لوگوی این تیم استخدام کرده تا بتواند معنای خاص این تیم  را با لوگوی استقلال به نمایش قرار دهند.

دانلود لوگوی استقلال با فرمت های مختلف

فرمت JPG لوگوی استقلال

چگونه لوگوی استقلال خود را با فرمت های مختلف دانلود کنیم؟

قبل از دانلود لوگو استقلال خود حتما به موارد زیر توجه کنید:

1. طراحی ساده

مطمئن شوید لوگویی که دانلود میکنید ساده باشد، همین باعث جذب هواداران دیگر نیز میشود.

2. لوگوی استقلال شما باید برای همه جذاب باشد.

لوگو استقلالی که دانلود میکنید باید انعطاف پذیر باشد تا طیف گسترده ای از افراد را جذب خود کند.

3. کیفیت لوگوی شما باید بالا باشد.

یک لوگو از عوامل مختلفی مانند رنگ، فونت و شکل تشکیل شده است اما باید مطمئن شوید لوگوی نهایی شما تمام موارد را با وضوح بالا به نمایش بگذارد.
از لینک های زیر می توانید لوگو استقلال را در فرمت های وکتور و برداری ai و esp دانلود کنید و سپس انها را با نرم افزارهای ویرایش تصویر مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور با فرمت های دلخواه خود مانند Jpeg، Png، SVG و غیره ذخیره کنید:
دانلود لوگوی استقلال با فرمت وکتور

دانلود لوگوی استقلال با فرمت پیکسل

بهترین برنامه های ساخت لوگوی استقلال در تلفن همراه

با اینکه میتوانید به راحتی به دانلود لوگو استقلال از هر برنامه  و سایتی بپردازید اما با همان کیفیت و خلاقیت نیز میتوانید لوگوی استقلال خود را با دستان خود طراحی نمایید.

1. نرم افزار Logo Maker Shop

هنگامی که شروع به طراحی لوگو استقلال خود با این برنامه میکنید، میتوانید از بین چندین لوگو یکی را به عنوان پیش فرض انتخاب کرده و طرح خود را روی آن شروع کنید. این برنامه به دلیل داشتن بیش از 1000 طرح لوگو، بیش از 5000 لوگوی پیش فرض و عملکرد ذخیره خودکار لوگوی نهایی شما را جسور تر و مدرن تر آماده میکند.

2. نرم افزار Makr

نرم افزار Makr به راحتی قابل تنظیم بوده و قابلیت های متنوعی را برای طراحی لوگو در اختیارتان قرار میدهد، این لوگو ساز حرفه ای طرح های متنوعی را در اختیار شما قرار میدهد و نتایج نهایی شمارا منحصر به فرد مینماید، کار با این برنامه برای تمام افراد راحت است و مبتدیان هم به راحتی میتوانند لوگوی خود را در این برنامه طراحی نمایند. لازم بذکر است که این برنامه فایل نهایی لوگو را با کیفیت بسیار بالایی در اختیارتان قرار خواهد داد. 

3. نرم افزار Logo Maker

کار با این برنامه بسیار ساده است و شما تنها با چند کلیک میتوانید با دنیایی از لوگوهای آماده، نماد و پوستر های زیبا رو به رو شوید. با این برنامه میتوانید ایده های خلاقانه خود را روی لوگوهایتان پیاده کنید و بدون داشتن مهارت خاصی، لوگوهای شگفت انگیزی طراحی نمایید. این برنامه شامل فیلتر های متنوع، بیش از 100 طرح لوگو، قابلیت های حرفه ای و بیش از 100 فونت جذاب است.

نتیجه گیری

به عنوان یک استقلالی از تیم خود چه انتظاری دارید؟ آیا شما هم به همان اندازه راجب گذشته و سختی های تیم خود میدانید؟
تیم استقلال با پیمودن مسیر های سخت و طولانی هنوز هم درحال ادامه دادن است تا همیشه باعث ایجاد هیجان در هوادارانش شود و بتواند دلیلی برای لبخند زدن افراد مختلف باشد.