لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1402/05/07

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

اگر می‌خواهید یک کسب و کار جدید راه اندازی کنید، ایجاد هویت برند بخش مهمی از آن است. اما در شروع هر کاری، بودجه شما محدود است و از آنجاییکه برای ایجاد این هویت، طراحی لوگو ضروری است، بهترین راه حل برای شما کمک گرفتن از هوش مصنوعی در لوگوساز آنلاین است که با کمترین هزینه، یک لوگوی حرفه ای و منحصر به فرد برای شما طراحی مس کند.
لوگوساز آنلاین با فناوری هوش مصنوعی به شما کمک می‌کند با روشی کارآمدتر، سریع تر و مقرون به صرفه تر نسبت به استخدام طراحان گرافیک برای برندتان لوگو طراحی کنید. 
زمانیکه تصمیم میگیرید از فناوری هوش مصنوعی کمک بگیرید، صدها لوگوساز آنلاین وجود دارد که می‌توانید لوگوی خود را با آنها طراحی کنید. از بین این همه نرم افزار ساخت لوگو، چرا لوگونومی را به شما پیشنهاد می‌کنیم؟ 
در ادامه مقاله همراه ما باشید تا با مزایای هوش مصنوعی لوگونومی برای ساخت لوگو آشنا شوید.

 

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

 

مزایای هوش مصنوعی برای طراحی لوگو چیست؟

اصلی ترین مزیت هوش مصنوعی در ساخت لوگو امکان شخصی سازی آن است. هوش مصنوعی به کاربر اجازه می‌دهد معیارهایی را وارد کند تا نرم افزار، لوگوهایی را براساس آن معیارها نمایش دهد. 
البته طراحان حرفه ای معتقدند، ساخت لوگو به مهارتی فراتر از شخصی سازی نیاز دارد، زیرا یک لوگوی تجاری تنها نمادی است که به شناخت از برند کمک کرده و برای برندسازی در هر جنبه ای به کار می‌رد.
سایت های طراحی لوگو مانند لوگونومی به شدت به هوش مصنوعی متکی هستند و به الگوریتم دقیق تری نیاز دارند تا به طور مداوم طراحی ارزشمندی ارائه دهند.
وقتی صحبت از طراحی لوگو می‌شود، هوش مصنوعی می‌تواند مزایای دیگری که برند‌ها به دنبال آن هستند را نیز ارائه دهد:

طراحی لوگو با Ai بسیار ارزان و حتی رایگان است

مطمئنا به‌عنوان یک کارآفرین یا کسب و کاری با سرمایه‌گذاری‌های محدود، از هر ابزاری که روند توسعه یک نام تجاری جدید را ساده می‌کند، استقبال می‌کنید. شاید برای طراحانی که در طول زندگی حرفه‌ای تان با آنها کار کردید، ارزش زیادی قائل باشید، اما اگر هوش مصنوعی بتواند در بودجه شما برای راه‌اندازی یک کسب و کار نوپا صرفه جویی کند، چرا از آن استفاده نکنید؟

ساخت لوگو با هوش مصنوعی نیازی به مهارت طراحی ندارد

برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی نیازی به مهارت در طراحی یا حتی استعداد ارائه طرح های خلاقانه وجود ندارد. این ابزار، به افراد مبتدی نیز بینش لازم را در مورد برند می‌دهد، هر فردی بدون هیچ مهارتی می‌تواند وارد نرم افزار هوش مصنوعی شود تا پیشنهادات را ویرایش کند.
جنبه اصلی این رویکرد "ویرایش قالب های آماده است" که می‌تواند طراحی لوگو را به شدت ساده کند. این واقعیت که Ai طراحی را برای همه - نه فقط طراحان گرافیک باتجربه - بسیار قابل دسترس‌تر می‌کند، نمی توان انکار کرد. این روش طراحی آنقدر قاده لست که فقط باید مطمئن شوید نام برند شما درست نوشته شده و نمادی را که دوست دارید برای لوگو انتخاب کنید، پس مطمئناً هر کسی می‌تواند این کار را انجام دهد.
البته با توجه به اینکه خودم به طراحی لوگو پرداخته ام و با طراحان حرفه ای کار کرده ام، همیشه توصیه می‌کنم در مواقعی که فرصت دارید از تجربیات دیگران بهره مند شوید. در عین حال، فکر نمی‌کنم کسی حق داشته باشد که از پیشرفت ابزار های طراحی مبتنی بر هوش مصنوعی جلوگيری کند. اگر هوش مصنوعی به یک کارآفرین کمک کند تا لوگوی خود را بدون خرج کردن هزینه استارت‌آپ خود توسعه دهد، ارزشش را دارد - حتی اگر این کار تا حدودی برای طراحان لوگو که ممکن بود روی آن پروژه خاص درامدی کسب کنند، تغییر کند.
البته نمی توان گفت که طراحی لوگو با هوش مصنوعی هیچ کاربردی برای طراحان گرافیک ندارد. بسیاری از طراحان گرافیک از شخصی‌سازی مبتنی بر هوش مصنوعی به خوبی استفاده می‌کنند، تا بتوانند به در مدت زمان کوتاه‌تری لوگوی مناسب را برای مشتریان طراحی کنند. تجربه نشان داده، که استفاده از هوش مصنوعی به عنوان یک ابزار به جای راه حل اصلی، هم به نفع کارآفرینان و هم به نفع طراحان گرافیک است.
بر اساس مقاله اخیر با عنوان " طراحی در عصر هوش مصنوعی " که توسط دانشکده بازرگانی هاروارد منتشر شده است، "هوش مصنوعی اصول اولیه تفکر طراحی را تضعیف نمی کند "، اما "عمیقاً عمل طراحی را تغییر می‌دهد ." از پیشنهادات خلاقانه تا طراحی لوگو نهایی، شخصی سازی هوش مصنوعی می‌تواند کار یک طراح لوگو را ساده کند.

هوش مصنوعی کاربردهای دیگری نیز برای طراحان لوگوی حرفه ای دارد

یکی از زمان‌برترین جنبه‌های طراحی لوگو، تکرار است. طراحان اغلب چند لوگو با طرح های مشابه را برای مشتریان خود تولید می‌کنند و به آنها امکان انتخاب می‌دهند. اما هنگامی که یک طرح برای توسعه بیشتر تصمیم گیری شد، فرآیند تکرار آغاز می‌شود: تغییر دادن این عنصر، سپس آن یکی، تغییر رنگ‌ها، تنظیم فونت‌ها، دایره در مقایسه با مربع یا مثلث و غیره.
شخصی‌سازی هوش مصنوعی مزیتی برای ساده تر کردن این فرآیند تکراری است و به طراحان این امکان را می‌دهد تا پارامترهای اصلی خود را وارد کرده و سپس یک کاتالوگ کامل از تکرارها را در عرض چند دقیقه یا حتی چند ثانیه، ایجاد کنند. 
شکی نیست که این جنبه از کاربرد هوش مصنوعی در ساخت لوگو یک تغییر کاربردی است، به ویژه برای طراحان لوگوی مستقل و فریلنسرها، که نه تنها روند طراحی لوگو را ساده می‌کند، بلکه در واقع زمان تکرار را کاهش می‌دهد. طراحی لوگو با AI به این روط هم برای طراح بهتر است و هم برای مشتری. به همین دلیل است که لوگوساز آنلاین قطعاً می‌تواند ابزار ارزشمندی برای طراحان باشد.

مزایای فناوری هوش مصنوعی در لوگوساز آنلاین لوگونومی چیست؟

فناوری هوش مصنوعی لوگونومی بر اساس ورودی شما، طرح های لوگو و قالب های 100٪ منحصر به فرد و قابل ویرایش را تولید می‌کنند. با استفاده از الگوریتم‌های پیچیده، لوگو ساز آنلاین ما ترکیبی از رنگ، فونت‌ها، اشکال و نمادها را بر اساس حوزه کاری و تم رنگی که انتخاب کردید، طراحی می‌کند.
هوش مصنوعی لوگونومی عاشق کمک به مشتریان برای دستیابی به لوگوی منحصربه‌فردشان است. این فناوری پیشرفته، لوگوساز ما را به یکی از بهترین انتخاب‌ها برای تولید لوگوی فارسی و انگلیسی در سبک های مختلف برای مشاغل کوچک و خانگی، استارتاپ‌ها، سایت های اینترنتی و هر کسب و کار دیگری تبدیل کرده است. 
لوگونومی از فناوری هوش مصنوعی خلاقانه استفاده می‌کند و می‌تواند از هزاران نماد و آیکون برای تولید یک لوگوی چشمگیر در کسری از زمان، استفاده کند.

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

این سازنده لوگو با کمک Ai، هوشمندتر، سریع‌تر و آسان‌تر شده و می‌تواند فوراً آرم تجاری متناسب با برند شما طراحی کند. 
تنها ابزاری که برای ایجاد لوگوهای عالی تنها با چند کلیک نیاز دارید و می‌توانید آن را به صورت رایگان امتحان کنید!

آیا هوش مصنوعی لوگونومی از آخرین ترندهای طراحی لوگو پیروی می‌کند؟

پاسخ این است که بله، قطعاً همینطور است اگر می‌خواهید کسب و کارتان موفق شود، به لوگویی نیاز دارید که از رقبا متمایز باشد.
با طراحی بک لوگوی منحصربه‌فرد، مشتریان متوجه خواهند شد که با یک برند معتبر و قابل اعتماد سر و کار دارند. لوگو حرفه ای به برندسازی شما در فضای آفلاین و آنلاین نیز کمک می‌کند.
برای اینکه بتوانید با هوش مصنوعی لوگونومی، لوگویی تولید کنید که با ترندهای فعلی در ساخت لوگوی آنلاین مطابقت داشته باشد، طراحان و برنامه نویسان متخصص ما این اطلاعات را به ابزار رایگان طراحی لوگو ما "آموزش" می‌دهند. 
استفاده از این ترندهای جدید می‌تواند به برجسته شدن طراحی لوگوی شما کمک کند. اگر می‌خواهید یک لوگو ارزان و حرفه ای برای کسب و کارتان داشته باشید همین الان در لوگونومی ثبت نام کنید!

چگونه می‌توانم یک لوگوی حرفه ای با هوش مصنوعی طراحی کنم؟

هدف از طراحی لوگو با هوش مصنوعی این است که به عنوان نمادی برای شرکت شما عمل کند، که موجب می‌شود در ذهن مشتریان باقی بمانید و به مشتریان بالقوه نگاهی اجمالی به خدمات و محصولات شما ارائه دهد. 
لوگوساز آنلاین با کمک هوش مصنوعی، کار ساخت لوگو را ساده می‌کند، اما موفقیت لوگو به ویرایش جزئیات کلیدی آن بستگی دارد. 
برای متمایز کردن لوگویی که با هوش مصنوعی طراحی شده باید رنگ، سبک، فونت و شکل لوگو را به دقت انتخاب کنید.

سبک ایده آل برای ساخت لوگو با فناوری Ai چیست؟

هدف اصلی از ساخت لوگو انتقال پیام به مخاطب است، فرقی ندارد که آن مخاطب مصرف کننده بالقوه، مشتری فعلی، طرفدار برند شما یا حتی یکی از رقبایتان باشد. 
هنگام تصمیم گیری در مورد قالبی برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی، مهم است که هدف لوگو را به خاطر بسپارید. سبک لوگو می‌توانید نمادین یا نوشتاری یا ترکیبی از این دو باشد اما به هر حال باید بتواند به سادگی پیام شما را نشان دهد. 
برای یافتن قالبی که دوست دارید ابتدا باید حوزه کاری خود را مشخص کنید و سپس یک تم رنگی انتخاب کنید و تنظیمات لازم را انجام دهید.

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

سپس نمونه‌هایی از لوگو توسط هوش مصنوعی به شما نمایش داده می‌شود که می‌توانید نماد، طرح‌های رنگی، تم‌ها و تایپ‌فیس‌های آنها را ویرایش کنید.

چگونه باید برای ساخت لوگو با هوش مصنوعی فونت مناسب را انتخاب کنم؟

نام و شعار باید ماهیت شرکت شما و کیفیت خدمات آن را به گونه ای بیان کند که برای مشتریان بالقوه جذاب باشد. اگر در مورد لوگو به کمک نیاز دارید، نگاه کردن به آرم های رقبا می‌تواند به شما کمک کند. 
به یاد داشته باشید که نامی که برای لوگوی خود انتخاب می‌کنید باید به یاد ماندنی باشد. از یک فونت تمیز و قوی برای متن لوگوی خود استفاده کنید تا در مقایسه با رقبا متمایز شود.

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

فناوری هوش مصنوعی لوگونومی چگونه کار می‌کند؟

لوگوساز رایگان ما بیش از 1000 طرح از پیش ساخته شده را در گالری نمادها جمع آوری کرده است. این طرح‌های لوگو می‌توانند به راحتی توسط شما یا هر کاربر دیگری به هر شکلی که دوست دارند ویرایش و اصلاح شوند.
به سادگی نام شرکت خود را وارد کنید، و لوگوساز با کمک  Ai ، لوگوی شما را به صورت دیجیتالی طراحی می‌کند. 
بیایید چند نمونه لوگو طراحی شده در نرم افزار ما برای یک فست فود را ببینیم:

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

می‌توانید یکی از این قالب های آماده را انتخاب کنید که نشان‌دهنده برند شما باشد یا آن را کاملاً ویرایش کنید و به یک لوگوی منحصر به فرد تبدیل کنید.
با توجه به پالت رنگی که انتخاب کردید، هوش مصنوعی ترکیب رنگ های مختلفی را برای طراحی لوگو شما در نظر می‌گیرد. 
اگر برای انتخاب تم رنگی لوگوی خود نیاز به راهنمایی بیشتری دارید می‌توانید مقاله " از چه تم رنگی برای طراحی لوگو با هوش مصنوعی Ai استفاده کنیم؟" را مطالعه کنید.
با استفاده از ابزارهای لوگونومی، طراحی شما به اندازه کافی انعطاف پذیر است تا بتواند مطابق با اهداف تجاری تان آن را سفارشی کنید. با تغییر ابعاد، رنگ‌ها و فونت‌های آن در ویرایشگر آنلاین ما، طرح را به دلخواه خود تغییر دهید و ظاهر و چیدمان لوگو را به سبک دلخواه تان در بیاورید.

چرا از فناوری هوش مصنوعی برای ساخت لوگو استفاده کنید؟

هنگامی که همه چیز همانطور که می‌خواهید به نظر می‌رسد، فایل را ذخیره کنید. بعداً می‌توانید نسخه اصلی، حرفه‌ای یا وکتور لوگو را خریداری کنید. اگر می‌خواهید شرکت خود را به صورت آنلاین در معرض دید بیشتری قرار دهید، لوگوی خود را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید، کارت ویزیت تهیه کنید یا لوگوی برندتان را در وب سایت خود قرار دهید.قرار دهید، همین الان یک حساب کاربری رایگان در لوگونومی بسازید و طراحی لوگو را شروع کنید.