لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/03/11

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی و قرار دادن یک لوگوی حرفه ای در رسانه های اجتماعی بخش مهمی از برندسازی هر کسب و کار است. شما قطعاً نیازی به حضور در همه کانال ها ندارید اما حداقل باید در کانال هایی که مخاطبین تان حضور فعالی دارند، برندسازی کنید و طراحی یک آرم تجاری منحصر به فرد اولین قدمی است که باید برای آن بردارید.
انتخاب کانال هایی که بتوانید به مخاطبان هدف خود دسترسی پیدا کنید و لوگوی خود را در آن ها شگفت انگیز جلوه دهید، یک استراتژی بازاریابی هوشمندانه است. اما قبل از آن باید به فکر سفارش ساخت لوگو توسط که طراحی حرفه ای باشد.

 

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

 

چرا طراحی لوگو حرفه ای برای رسانه های اجتماعی مهم است؟

لوگوی شما کارت تلفن شما، چهره شرکت شما و نمادی است که مخاطبین یا مشتریان را با نام تجاری شما مرتبط خواهند کرد. بنابراین برای سفارش ساخت لوگو حتما به یک طراح حرفه ای مراجعه کنید زیرا اگر لوگو به خوبی طراحی شود، به ایجاد اعتماد، اعتبار و اقتدار برند شما کمک می کند. اما اگر کاملاً مناسب نباشد، به وجهه برند خود آسیب جدی وارد خواهید کرد.
لوگوی شما همچنین نقش گسترده ای در کمک به ایجاد آگاهی از برند ایفا می کند – اینکه مشتریان چقدر با محصول یا خدمات شما آشنا هستند.
اگر می‌خواهید حضور خود را در رسانه‌های اجتماعی، چه در فیس‌بوک، اینستاگرام یا یوتیوب تقویت کنید، از جمله لوگوی شما به برند شما اجازه می‌دهد بیشتر در سراسر وب گسترش یابد.
هر بار که شخصی محتوای شما را به اشتراک می‌گذارد، لوگوی شما به چشم مخاطبان جدید می‌رسد، که به تلاش‌های برندسازی شما کمک می‌کند—بدون ذکر افزایش تعامل محتوای شما، که می‌تواند به شما کمک کند فالوورها و ترافیک بیشتری کسب کنید.
آیا می‌خواهید از طریق پست‌ها، ویدیوها و سایر محتواها، حضور نام تجاری خود را در رسانه‌های اجتماعی به طور مؤثر تقویت کنید؟ پس به خواندن ادامه دهید تا یاد بگیرید چگونه پس از سفارش ساخت لوگو، آن را به رسانه های اجتماعی اضافه کرده و چگونه از برندسازی رسانه های اجتماعی خود بیشترین بهره را ببرید.

راهنمای سفارش طراحی لوگو برای رسانه های اجتماعی

قبل از اینکه به بایدها و نبایدهای قرار دادن لوگوی خود در رسانه های اجتماعی بپردازیم، اجازه دهید در مورد اینکه چگونه می توانید سفارش ساخت لوگو برای رسانه های اجتماعی را ثبت کنید، صحبت کنیم.
برای سفارش طراحی لوگو می توانید از طراحان حرفه ای ما کمک بگیرید. برای اطلاع از هزینه طراحی انواع لوگو می توانید به صفحه تعرفه ساخت لوگوی سایت ما مراجعه کنید و پس از انتخاب نوع لوگوی مورد نطرتان، سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید یا با کارشناسان ما تماس بگیرید.
هنگام سفارش طراحی لوگو حتما به مکان و نحوه نمایش در هر پلتفرمی که قصد دارید برای برندسازی از آن استفاده کنید، اشاره نمایید. ممکن است لازم باشد طراح، تعییرات جزئی را در فایل های نهایی اعمال کند و برای هر پلتفرم، فایل جداگانه ای را برای شما ارسال نماید تا مطمئن شوید که برای مخاطبین آن رسانه اجتماعی قابل مشاهده است و در محدوده پلت فرم مربوطه قرار می گیرد.
تعداد زیادی از کانال های رسانه های اجتماعی از جمله توییتر، فیس بوک و اینستاگرام برای برندسازی مورد استفاده قرار می گیرند. 
شاید این کانال ها در ظاهر کاملاً مشابه به نظر برسند، اما تفاوت‌های منحصربه‌فردی بین آنها وجود دارد، از جمله اینکه چگونه لوگوی شما را در پروفایل نشان می‌دهند.
بنابراین قبل از اینکه لوگوی خود را سفارش دهید، مطمئن شوید که طراح کاملا مطلع شده که قرار است لوگوی خود را چگونه مورد استفاده قرار دهید.
لوگوی شما باید ویژگی های زیر را داشته باشد:
فورا قابل مشاهده باشد یعنی به خوبی با بنر یا پس زمینه کاور و عکس پروفایل شما تضاد داشته باشد.
در سایزهای کوچک کاملا خوانا باشد.
به خوبی در محدوده مرز مشخص شده برای عکس پروفایل هر رسانه اجتماعی قرار بگیرد. حاشیه‌های لوگو در هر پلتفرم متفاوت است و ممکن است دایره‌ای یا مربعی باشد، بنابراین کل لوگوی شما باید در هر پلتفرم دیده شود و لبه‌های آن بریده نشده باشد.
طراحی لوگو باید به گونه ای باشد که در صفحه نمایش موبایل نیز به خوبی دیده شود و برای صفحات کوچکتر بهینه شده باشد.

راهنمای سفارش ساخت لوگو برای فیس بوک

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

همانطور که می دانید، فیس بوک یکی از اولین سایت های شبکه اجتماعی بود که به مکان مناسبی برای برندسازی کسب و کارها تبدیل شد و علاوه بر اینکه  به اعضای خود اجازه می داد با خانواده و دوستان خود در ارتباط باشند، به کسب و کارها فرصت می داد با مشتریان شان تعامل نزدیکی داشته باشند. با استقبال گشترده کسب و کارها، فیسبوک از سال 2004 به عنوان یک پلتفرم تجاری تکامل یافت که کاربران را قادر می سازد تا به راحتی مطالب را پست و به اشتراک بگذارند.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو فیسبوک

الزامات لوگو: اندازه لوگو باید 400 پیکسل عرض و 150 پیکسل (حداقل) ارتفاع داشته باشد.
نوع فایل: فیس بوک فایل های PNG یا JPG را می پذیرد. اگر فایل شما SVG است، باید آن را تبدیل کنید.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه فیس بوک

مرحله 1
هنگامی که در صفحه کسب و کار خود هستید، به قسمتی که لوگوی شما نمایش داده می شود (عکس پروفایل) بروید و روی نماد دوربین کلیک کنید.
مرحله 2
لیستی از گزینه ها ظاهر می شود. اگر قبلاً لوگوی خود را در فیس بوک آپلود کرده اید، روی «انتخاب از عکس ها» کلیک کنید. در غیر این صورت، روی «آپلود عکس» کلیک کنید و به آپلود لوگوی خود ادامه دهید.
مرحله 3
اکنون زمان ویرایش است. شما می توانید محل قابل مشاهده لوگوی خود را تغییر دهید و همچنین بزرگنمایی یا کوچکنمایی کنید. وقتی از ظاهر آن راضی بودید، برای تکمیل فرآیند روی «ذخیره» کلیک کنید.

راهنمای سفارش ساخت لوگو برای توییتر

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

توییتر یک شبکه اجتماعی میکروبلاگینگ است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا «توئیت‌های» کوتاهی با 140 یا 240 کاراکتر ارسال کنند. توییت‌ها می‌توانند شامل ویدیوها و لینک‌ها باشند و کاربران توییتر می‌توانند پست‌هایی را که دوست دارند یا می‌خواهند توجهشان را جلب کنند، «بازتوییت» کنند.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو توییتر

الزامات لوگو: توییتر اندازه سفارش ساخت لوگو 400 پیکسل در 400 پیکسل را توصیه می کند.
نوع فایل: مانند فیس بوک، توییتر فقط فایل های PNG یا JPG را می پذیرد.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه توییتر

مرحله 1
وارد حساب توییتر خود شوید، به صفحه پروفایل  خود بروید و سپس روی دکمه «ویرایش پروفایل » در زیر بنر خود کلیک کنید.
گام 2
اکنون روی قسمت “لوگو” کلیک کنید تا لوگو آپلود شود.
مرحله 3
در طول مرحله ویرایش، می توانید بزرگنمایی و کوچکنمایی کنید و همچنین ناحیه خاصی از تصویر لوگوی خود را برای نمایشخاب کنید. روی "اعمال" و سپس "ذخیره" کلیک کنید تا تغییرات خود را ثابت کنید.

راهنمای سفارش ساخت لوگو برای لینکدین

لینکدین برای حرفه ای های کسب و کار طراحی شده است که به کاربران خود کمک می کند تا به دنبال مشاغل جدید باشند و استخدام کنندگان آن افراد مناسب را پیدا کنند. بسیاری از شرکت‌هایی که بر کار با سایر مشاغل (B2B) تمرکز می‌کنند، از LinkedIn استفاده می‌کنند تا با ارسال محتوا و به‌روزرسانی‌های تجاری، خود را به عنوان یک شرکت B2B با کیفیت بالا معرفی کنند.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو لینکدین

الزامات لوگو: لینکدین اندازه لوگو حداقل 300 پیکسل در 300 پیکسل را توصیه می کند.
نوع فایل: لینکدین فایل های PNG و JPG را می پذیرد.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه لیندکین

مرحله 1
حساب LinkedIn خود را باز کنید و به صفحه پروفایل  شخصی خود بروید.
گام 2
روی فضایی که لوگوی شما ظاهر می شود کلیک کنید. اگر قبلاً یک لوگو دارید یا نیاز به آپلود آن دارید، روی «تغییر عکس» کلیک کنید و لوگوی خود را انتخاب کنید.
مرحله 3
ویرایشگر لوگوی LinkedIn به شما امکان بزرگنمایی و کوچکنمایی، اعمال فیلتر و حتی چرخاندن لوگو را می دهد. پس از اتمام کار، روی «ذخیره عکس» کلیک کنید تا کار خود را ببینید.

راهنمای سفارش ساخت لوگو برای اینستاگرام

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

اینستاگرام یک برنامه اشتراک گذاری عکس و ویدیو است که در رایانه و لپ تاپ نیز قابل دسترسی است. کاربران می توانند با «دنبال کردن» پوست و دیدن پست های بعدی، با محتوایی که دوست دارند درگیر شوند. همچنین می توانند نظر بدهند و پست ها را لایک کنند.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو اینستاگرام

الزامات لوگو: اینستاگرام حداقل اندازه لوگو 110 پیکسل در 110 پیکسل و حداکثر 180 در 180 پیکسل را توصیه می کند.
نوع فایل: توجه داشته باشید که اینستاگرام فایل های PNG را قبول نمی کند.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه اینستاگرام

گام 1
وارد حساب اینستاگرام خود شوید و نماد شخص را برای پیمایش به پروفایل  خود انتخاب کنید.
گام 2
اکنون پس از کلیک بر روی عکس پروفایل  خود بر روی “Upload photo” کلیک کرده و فایل لوگوی خود را انتخاب کنید
.گام 3
سپس، به «ویرایش پروفایل » بروید و «تغییر پروفایل » را انتخاب کنید. در اینجا، می‌توانید پس از انتخاب فایل لوگوی خود، روی «انجام شد» کلیک کنید

راهنمای سفارش ساخت لوگو برای یوتیوب

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

یوتیوب پلتفرمی برای آپلود و به اشتراک گذاری محتوای ویدیویی است - ویدیوهای دارای صدا، نحوه انجام کار، فیلم های کمدی، دستور العمل ها، ترفند ها و موارد دیگر. آماتورها تعداد زیادی محتوا در این پلتفرم آپلود می کنند، اما یوتیوب همچنین مکانی عالی برای تبلیغ محتوای ویدیویی شماست.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو یوتیوب

الزامات لوگو: YouTube حداقل اندازه لوگو 800 پیکسل در 800 پیکسل را توصیه می‌کند.
نوع فایل: YouTube فایل های JPG، GIF، BMP، و PNG را می پذیرد.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه یوتیوب

مرحله 1
وارد حساب کاربری YouTube خود شوید و روی صفحه کانال خود کلیک کنید.
مرحله 2
دکمه ویرایش را فشار دهید، که وقتی ماوس را روی عکس خود نگه می دارید، ظاهر می شود.
مرحله 3
فایل لوگوی خود را برای آپلود انتخاب کنید و سپس «ذخیره» را بزنید.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو پینترست

سفارش ساخت لوگو برای شبکه های اجتماعی

افرادی که به دنبال کشف ایده‌های جدید مانند دستور العمل‌ها، ایده برای طراحی خانه، و موارد دیگر هستند، می‌توانند از موتور اکتشاف بصری Pinterest برای پیدا کردن و سنجاق ایده‌ها در تابلوی خودشان استفاده کنند - به کاربران این امکان را می‌دهد که ایده‌های خود را مرتب نگه دارند. به عنوان یک صاحب کسب و کار، Pinterest یک پلت فرم عالی برای افزایش سئو و افزایش مخاطبان تان با انتشار محتوای الهام بخش و مرتبط است.

نکات لازم برای سفارش ساخت لوگو پینترست

توصیه می کند که اندازه لوگو پروفایل  شما 165 پیکسل در 165 پیکسل باشد.
نوع فایل: Pinterest فایل های PNG و JPG را می پذیرد.

نحوه اضافه کردن لوگو به صفحه پینترست

مرحله 1
وارد حساب کاربری Pinterest خود شوید و روی دکمه پیچ که در صفحه پروفایل  شما قابل مشاهده است کلیک کنید.
مرحله 2
اکنون روی دکمه «تغییر تصویر» کلیک کنید و فایل لوگوی خود را انتخاب کنید.
مرحله 3
سپس می‌توانید روی «ذخیره تنظیمات» کلیک کنید. لوگوی شما فوراً در فضای لوگو ظاهر می‌شود.

چگونه از لوگو برای شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

بهتر است باید نکات زیر را برای استفاده از لوگو برندتان در شبکه های اجتماعی در نظر بگیرید:
همیشه هنگام قرار دادن لوگوی خود در رسانه های اجتماعی از فایل های PNG استفاده کنید.
فهرستی از شبکه های اجتماعی که می خواهید در آنها حضور داشته باشید تهیه کنید و اطمینان حاصل کنید که اندازه تصویر لوگوی شما برای آن کانال ها بهینه سازی شده است.
قبل از سفارش ساخت لوگو تصمیم بگیرید که آیا می خواهید فقط از نماد آن به عنوان تصویر پروفایل استفاده کنید یا از لوگوی کامل خود (نماد + تایپوگرافی). بسته به اینکه از چه تصویری برای کاور یا پس‌زمینه خود استفاده می‌کنید، بهترین ترکیب رنگی را امتحان کنید.
بعد از اینکه لوگوهای خود را آپلود کردید، آنها را در دستگاه های مختلف تست کنید تا مطمئن شوید که در همه آنها عالی به نظر می رسند.
هر بار که کاربری از صفحات رسانه های اجتماعی شما بازدید می کند، باید کاملاً واضح باشد که مالک آن (شما!) کیست. بهترین روشی که می توانید بدون اشتباه این کار را انجام دهید طراحی یک لوگو و اضافه کردن آن به تمام کانال های رسانه های اجتماعی برندتان است.

سفارش ساخت لوگو برای رسانه های اجتماعی

برای سفارش ساخت انواع لوگو در سبک های تایپوگرافی، مونوگرام، نوشتاری، تصویری، ترکیبی و غیره می توانید از طراحان حرفه ای سایت لوگونومی کمک بگیرید. 

تگ های مرتبط :