لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/08/25

سفارش طراحی لوگو آنلاین

سفارش طراحی لوگو آنلاین می ‌تواند از طریق وب‌سایت‌های مختلفی انجام گیرد. البته پیدا کردن بهترین طراح لوگوی فریلنسر و یا آژانس طراحی لوگو که در آن طراحان گرافیک حرفه ای و متخصص برای گرفتن سفارش طراحی لوگو آنلاین آماده اند ممکن است کار پیچیده ای باشد. اگر شما با فرایند سفارش طراحی لوگو آشنایی نداشته باشید ممکن است پیدا کردن یک طراح گرافیک مناسب حتی چندین ماه زمان ببرد.
اما اگر واقعاً تصمیم گرفته اید که کار طراحی لوگو برند خود را به یک فریلنسر ایا آژانس طراحی لوگو بسپارید و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنید؛ گزینه های متنوع پیش روی شماست که با در نظر گرفتن مزایا و معایب هر کدام از آن ها در نهایت می توانید با مقایسه لیست قیمت طراحی لوگو براساس سبک مورد نظر خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

چطور بهترین وب سایت را برای سفارش طراحی لوگو آنلاین انتخاب کنیم؟

پیش از این که تصمیم بگیرید یک طراح لوگو را برای خلق آرم و نشان تجاری شرکت خودتان تان انتخاب کنید، و سفارش طراحی لوگو آنلاین را به او بدهید بهتر است چند سوال زیر را از خود بپرسید:

• چقدر قرار است برای طراحی لوگو هزینه کنم؟
• چه پیامی را قرار است با لوگو خود به مخاطب برسانم؟
• چه محصولات یا خدماتی توسط برند من ارائه می شود؟
• قصد دارم چه سبکی لوگویی را طراحی کنم؟

پس از این که پاسخ این سوالات را لیست کردید بهتر می توانید طراح لوگوی که با نیازهای شما همخوانی داشته باشد را انتخاب کنید.
اولین نکته ای که باید به شما بگویم این است که سفارش طراحی لوگو آنلاین معمولاً رایگان است بنابراین شما می توانید وب سایت های مختلفی را برای طراحی لوگو برند خود انتخاب کرده و سفارش خود را ثبت کنید.
اما نکته اینجاست که چگونه بهترین وبسایت برای سفارش طراحی لوگو آنلاین را از بین آنها پیدا کنیم؟
برای پیدا کردن بهترین وبسایت برای سفارش طراحی لوگو آنلاین ابتدا باید بدانید که به طورکلی می توانید سفارش خود را به دو صورت ثبت کنید:

ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین در وب سایت‌های برگزار کننده مزایده

در این وب سایت ها چندین طراح گرافیک که معمولاً سابقه و تجربه کافی در طراحی لوگو دارند؛ ثبت نام کرده اند و شما حتی می توانید رزومه هر کدام از آنها را نیز مشاهده و بررسی کنید. با ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین در این وب سایت ها، طراحان گرافیک طبق درخواست شما و محدوده بودجه ای که تعیین کرده‌اید پیشنهاد طراحی لوگو را با کمترین قیمت مدنظر خودشان به شما می دهند.
همانطور که در مقاله "چطور یک فریلنسر حرفه ای برای سفارش طراحی لوگو خود پیدا کنیم؟" اشاره کردیم نباید برای انتخاب فریلنسر مناسب در این وبسایت ها عجله کنید. گاهی اوقات طراحان لوگو حرفه ای آنقدر مشغول هستند که شاید تا چند روز اول وقت نکنند به پیشنهاد شما پاسخ بدهند بنابراین حداقل یک تا دو هفته منتظر بمانید تا تمام پیشنهادهای فریلنسرها به دست شما برسد
در این مرحله می توانید با مقایسه نمونه کار ها و همچنین قیمت های پیشنهادی هزینه‌های منتخب خود را برگزینید و با آنها ارتباط برقرار کنید تا بتوانیم از بین آنها بهترین طراح گرافیک را انتخاب کنید.

سفارش طراحی لوگو آنلاین در وب سایت‌های طراحی لوگو حرفه ای

وب سایت های طراحی لوگو حرفه ای معمولاً وابسته به یک شرکت یا آژانس طراحی گرافیک هستند که سابقه و تجربه طولانی در طراحی لوگوی شرکت های مختلف دارند. در این شرکت‌ها یک تیم کامل از طراحان گرافیک آماده اند تا با بررسی دقیق و با جزئیات کامل برند و شرکت شما یک لوگو منحصر به فرد و به یاد ماندنی برای تان خلق کنند.
در این وب سایت ها به راحتی می توانید تعرفه طراحی لوگو به سبک های مختلف را مشاهده کرده و همچنین نمونه کارهای طراحی شده توسط طراحان گرافیک این وبسایت ها را نیز بررسی کنید. نظرها و بازخوردهای مشتریان نیز در رابطه با تیم طراحی گرافیک این وبسایت ها وجود دارد که با خواندن آنها تا حدودی می توانید از حرفه ای بودن تیم طراحی لوگو مطمئن شوید.
فراموش نکنید که شما باید لیست قیمت طراحی لوگو حداقل در وبسایت مختلف را با هم مقایسه کنید و با مشاهده نمونه کارها بهترین گزینه را انتخاب کنید. شما حتی می توانید پس از ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین از تیم طراحی لوگو بخواهید که به شما پیشنهاد بدهند، کدام سبک لوگو برای تان مناسب است.
حتی بسیاری از شرکت های طراحی لوگو معتبر، اتود اولیه از لوگویی که قصد دارند برای شما طراحی کنند؛ برایتان ارسال می کنند و شما می توانید از بین اتود های اولیه طراحی شده هر لوگویی که به نظرتان مناسب آمد را انتخاب کرده و ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین را در آن وبسایت با تیم طراحی گرافیک حرفه ای آن ادامه دهید.
به طور کلی برای ارزیابی بهترین وب سایت برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین بهتر است فاکتورهای اصلی زیر را در نظر بگیرید:

• کیفیت نمونه های لوگو طراحی شده توسط تیم طراحی گرافیک
• میزان تسلط و مهارت طراحان گرافیک وب سایت
• انواع سبکهای لوگویی که در طراحی آن تجربه و مهارت دارند
• خدماتی که پس از طراحی لوگو شما ارائه می دهند
• میزان راحت بودن برقراری ارتباط با طراحان گرافیک در آن وب سایت
• کاربر پسند بودن نحوه ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین در آن وب سایت
• لیست قیمت طراحی لوگو در سبک های مختلف

 

سفارش طراحی لوگو آنلاین

 

طراحی لوگو آنلاین چه تفاوتی با ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین دارد؟

طراحی لوگو آنلاین با استفاده از نرم‌افزارهای تحت وب یا اپلیکیشن های اندرویدی انجام می گیرد برای خلق لوگو در لوگو ساز های آنلاین، نیازی به ثبت سفارش ندارید بلکه به راحتی می توانید وارد یکی از وب سایت های ارائه دهنده برنامه طراحی لوگو شوید و با استفاده از ابزارهای موجود در آن آرم یا نشان تجاری مورد نظرتان را خلق کنید.
در این برنامه های طراحی لوگو آنلاین تحت وب معمولا ابتدا سوالات مختصری درباره نوع کسب و کار شما پرسیده می شود و سپس طبق پاسخ‌هایی که می‌دهید؛ سبک‌های مختلف لوگو به شما پیشنهاد می شود و چندین تمپلیت در اختیار شما قرار می گیرد که با ویرایش آنها بتوانید به راحتی لوگوی مورد نظرتان را طراحی کنید.
اگر بودجه کافی برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین را ندارید می توانید از این نرم افزار های تحت وب یا اپلیکیشن های گوشی موبایل برای خلق آرم تجاری خود استفاده کنید. طراحی لوگو ارزان با این اپلیکیشن ها یا برنامه‌ها به صورت آنلاین کاملا امکان پذیر است. البته اگر ‏ چندان با کار طراحی گرافیک آشنایی ندارید یا با عناصر مختلفی که باید برای طراحی لوگو حرفه ای به کار رود آشنا نیستید؛ پیشنهاد می کنیم که طراحی لوگو برند خودتان را با ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین به یکی از شرکت های طراحی گرافیک معتبر بسپارید.
بسیاری از برنامه های طراحی لوگو آنلاین تحت وب مانند لوگونومی کاملا رایگان هستند و شما بدون پرداخت هیچ گونه هزینه ای می توانید از صدها آیکون و فونت موجود در این نرم افزار های تحت وب استفاده کنید و با توجه به سلیقه خودتان یک لوگوی به یاد ماندنی خلق کنید.
معمولا در تمام برنامه های طراحی لوگو آنلاین راهنمای مرحله به مرحله به شما کمک می کند که حتی اگر هیچ گونه آشنایی با این گونه نرم افزار ها ندارید بتوانید از ابزارهای موجود به راحتی استفاده کنید. علاوه بر این، شما قادرید در کمتر از چند دقیقه یک لوگوی ارزان قیمت ایجاد کنید. بنابراین، محدودیتی برای شما از لحاظ زمان یا هزینه وجود ندارد و می توانید ساعت ها یا روزها وقت بگذارید تا به طراحی مورد نظر خود برسید.
اما در صورتی که حتی با چندین روز وقت گذاشتن روی این برنامه های طراحی لوگو آنلاین نتوانستید به نشان تجاری قابل قبول و مورد تاییدی دست پیدا کنید بهتر است با توجه به روش هایی که به شما آموزش داده ایم ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین خود را در چند وبسایت انجام داده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین چه مواردی را باید مشخص کنیم؟

معمولا برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین از طریق یک فرم آنلاین اطلاعات محدودی از شما دریافت می شود و سپس کارشناسان آژانس طراحی گرافیکی یا فریلنسر مربوطه با شما تماس می گیرد تا اطلاعات بیشتری در آن خصوص کسب کند.
دقت کنید که هر چه قدر شما بتوانید اطلاعات را با جزئیات بیشتری به طراح بدهید؛ کیفیت کار نهایی بالاتر بوده و یک لوگو حرفه‌ای کاملا مطابق با سلیقه شما طراحی می شود بنابراین در وارد کردن اطلاعات دقت کنید.
مهمترین اطلاعاتی که در فرم ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین از شما پرسیده می شود؛ شامل موارد زیر است:

سبک لوگو

مهمترین فاکتوری که باید برای طراح لوگو مشخص کنید این است که شما به چه نوع لوگویی نیاز دارید؟
آیا لوگوی شما باید کلاسیک باشد یا فانتزی؟
به لوگو های مدرن علاقه دارید یا لوگو های ساده و بدون پیچیدگی؟
قصد دارید لوگو سه بعدی طراحی کنید و آن را در وب سایت ها یا شبکه‌های اجتماعی به کارببرید یا لوگو دو بعدی نیاز دارید که در سایز های مختلف از کارت ویزیت گرفته تا بنرهای بزرگ برای تبلیغات، قابل چاپ باشد؟

رنگ لوگو

هرچند طراحان لوگو می توانند با استفاده از اطلاعاتی که درباره کسب و کار خود به آنها می دهید؛ رنگ‌های مناسب را به شما پیشنهاد دهند اما در هر صورت شما باید اطلاعاتی درباره رنگ هایی که تا به حال در برندینگ و بازاریابی خود به کار برده اید و یا از آن برای طراحی وب سایت تان استفاده کرده اید؛ به طراح بدهید.
از طرف دیگر شاید شما به رنگ خاصی علاقه داشته باشید و یا اصلا دوست نداشته باشید که یک رنگ خاص در لوگوی شما به کار رود. تمام این موارد را باید با جزئیات کامل در فرم ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین وارد کنید.

نام برند و نوع کسب و کار

تفاوتی ندارد که بخواهید لوگویی از نوع نوشتاری طراحی کنید یا تصویری؟ به هر حال نام برند شما مهمترین فاکتوری است که روی طراحی لوگو تأثیرگذار خواهد بود و از طرف دیگر نوع کسب و کارتان به طراح کمک می کند که بر اساس خدمات و محصولاتی که به مشتری ارائه می‌دهید؛ طرح اولیه را آماده کند و همچنین با توجه به مخاطبین هدف شما بتواند لوگو طراحی شده را ویرایش کرده و طرح نهایی را به شما ارائه دهد.

قیمت طراحی لوگو

مطمئناً بودجه‌ای که شما برای طراحی لوگو برندتان در نظر گرفته‌اید؛ در کیفیت نهایی آن موثر خواهد بود. بسیاری از وب سایت های ارائه دهنده خدمات طراحی لوگو، لیستی از تعرفه طراحی لوگو را در سبک های مختلف به نسبت تعداد اتودهایی که به شما ارائه می دهند؛ تهیه کرده و شما با بررسی آنها می توانید محدوده بودجه‌ای که برای طراحی خود در نظر گرفته اید را تعیین نمایید.

اطلاعات تماس

فراموش نکنید که طراحان یا فریلنسر ها برای برقراری ارتباط با شما نیاز به یک کانال ارتباطی دارند. بنابراین شما باید ایمیل یا شماره تماس خود را در فرم ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین وارد کنید تا پس از بررسی درخواست تان با شما تماس بگیرند.

جمع بندی

ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین به شماکمک می کند که سریعتر بتوانید یک طراح یا تیم طراحی لوگو مناسب خودتان را پیدا کنید. برای ثبت سفارش طراحی لوگو آنلاین، باید فرم مربوط به آن را در وب سایت های طراحی لوگو که معمولا وابسته به شرکت های معتبر طراحی گرافیک هستند پر کنید و اطلاعاتی مانند نام برند، نوع کسب و کار، سبک لوگوی مورد نظرتان و خدماتی که انتظار دارید را برای آنها مشخص کنید. پس از ارسال سفارش و گاهی اوقات پرداخت هزینه طراحی لوگو، باید منتظر بمانید تا نمونه ای از لوگو طراحی شده برای شما ارسال شود و یا تیم طراحی لوگو برای پیگیری سفارش با شما تماس بگیرند.