لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/10/03

طراحی لوگو با حرف h

طراحی لوگو با حرف h می تواند بسیار آسان باشد اگر شما با ابزارهای طراحی لوگو و همچنین اصول حرفه ای که می‌تواند به فرایند طراحی لوگو شما کمک کند، آشنا باشید.
اگر شما طراح لوگوی هستید که در این زمینه فعالیت می‌کند، فاکتورهای زیادی وجود دارد که باید برای راضی نگه داشتن مشتریان از آنها آگاه باشید اما اگر قصد داشته باشید با استفاده از نرم افزارهایی رایگان یا لوگو سازهای آنلاین اقدام به طراحی لوگو حرفه ای با حرف h کنید باید با اصول اولیه خلق لوگو حرفه ای آشنا باشید.
به خاطر داشته باشید، مهمترین فاکتورها که برای شروع طراحی لوگو با حرف h باید در نظر بگیرید، عبارتند از:

• هویت برند
• پیام برند
• مخاطبین برند

طراحی لوگو با حرف h

انواع حرف h برای طراحی لوگو

مونوگرام حرف h

طرح حرف h برای مونوگرام را می توان از میان طرح های مدرن و کلاسیک انتخاب کرد. حرف h با فونت های مختلف می ‌تواند به راحتی به عنوان یک لوگوی مونوگرام در کنار به کار بردن اشکال متفاوتی مثل دایره و مثلث یا خطوط منحنی و شکسته به کار رود.
از طراحی حرف h به عنوان مونوگرام برای کاربردهای مختلفی استفاده می شود:

طراحی مونوگرام برای عروس و داماد

طراحی لوگو با حرف h به عنوان مونوگرام حروف اول اسم عروس و داماد برای چاپ شدن روی کارت عروسی یا کیک که معمولا در سایز متوسطه و بزرگ طراحی می شود، بسیار متداول است. از قدیم رسم بود که حرف اول نام خانوادگی عروس و داماد به صورت مونوگرام طراحی شده و روی پلتفرم های مختلفی در روز عروسی مورد استفاده قرار می گرفت. اما امروزه می بینیم که گاهی اوقات حرف اول نام کوچک عروس در کنار حرف اول نام خانوادگی داماد قرار داده می‌شود.

طراحی مونوگرام برای برند

طراحی لوگو برند با مونوگرام حرف h نیز از دیگر کاربردهای این روش ساخت لوگو است. این سبک لوگو معمولا برای شرکت‌ها و برندهایی کاربرد دارد که یک بیزینس خانوادگی راه انداخته اند و برند آنها قدمت طولانی دارد. یکی از مشهورترین برندهایی که در آن از طراحی لوگو حرف h استفاده شده می توان برند H &M را نام برد.

طراحی حرف h برای هدیه

مونوگرام حرف h برای هدیه دادن به افرادی که حرف اول نام کوچک یا نام خانوادگی آنها با h شروع می‌شود نیز انتخاب مناسبی است. طرح های حرف h معمولا روی آویزهای گردنبند، گوشواره و انگشتر کاربرد زیادی دارد که به عنوان هدیه به شخص مورد نظر داده میشود.

طراحی حرف h برای عکس پروفایل

 

طراحی لوگو با حرف h


طراحی لوگو حرف h برای پروفایل از زمانی که پلتفرم‌های شبکه های اجتماعی مثل فیسبوک و اینستاگرام کاربرد گسترده ای پیدا کردند، مد شده است. این سبک طراحی لوگو با حرف h را می توان نوعی طراحی مونوگرام به شمار آورد با این تفاوت که طرح آن بسیار فانتزی تر است و در آن از رنگ های جذاب و تا حدودی بامزه استفاده می‌شود.
افراد معمولی که فقط به دنبال یک طرح زیبا برای عکس پروفایل خود هستند نیازی به آشنایی با اصول طراحی لوگو حرفه ای ندارند چون آنها فقط به دنبال یک طرح جذاب می گردند که فالوور های شان را به صفحه مورد نظرشان جذب کند اما این مسئله برای برند هایی که قرار است از طراحی لوگو برای برندسازی خود استفاده کنند کاملا متفاوت است آنها باید بتوانند از طرح، شکل، رنگ و سایز لوگوی خود برای رساندن پیام شان به مخاطبین استفاده کنند و بیشترین بهره را از آن ببرند.
طراحی لوگو با حرف h بیشتر روی رساندن پیام خاصی به مخاطب و همچنین برجسته کردن هویت برند تمرکز دارد، در صورتی که مونوگرام های طراحی شده برای عکس پروفایل با حرف h ممکن است پیام خاصی نداشته باشد و افراد فقط برای اینکه تا حدود خودشان را با این عکس پروفایل به دیگران معرفی کنند، از آن استفاده کنند.
طرح حرف h برای پروفایل کاملا سلیقه ای است و هر شخصی باتوجه به سبکی که می پسندد یکی از طرح های زیبای حرف h انتخاب کرده و به عنوان عکس پروفایل خود استفاده می کند.
طراحی حرف h به عنوان عکس پروفایل به راحتی در لوگو ساز های آنلاین امکان پذیر است. با جدیدترین برنامه های طراحی لوگو هر شخصی می تواند طبق سلیقه خود، طرح و رنگ مورد نظرش را برای طراحی انتخاب کرده و در نهایت لوگو آماده شده را دانلود کند و در پروفایل شخصی خود قرار دهد.

نمونه استیکر حرف انگلیسی h به عنوان عکس پروفایل

طراحی لوگو با حرف h

نرم افزارهای رایگان برای طراحی لوگو حرف h

در ادامه ما چند ابزار طراحی لوگو رایگان برای حرف h را به شما معرفی می کنیم که می توانید از آن ها برای ساخت لوگو طبق سلیقه خودتان استفاده کنید. طراحی و دانلود لوگو در این نرم افزارها کاملا رایگان است البته برخی از آن ها برای اینکه به شما اجازه دانلود فایل وکتور را بدهند ممکن است هزینه ای دریافت کنند.
با این وجود شما همیشه می توانید نرم افزار اداب ایلاستریتور Adobe Illustrator را دانلود کرده و برای طراحی لوگو حرف h با رزولوشن بالا از آن استفاده کنید.

آموزش طراحی لوگو با ایلاستریتور

مهمترین مزیت طراحی لوگو با حرف h در لوگو ساز های آنلاین وجود ایده‌ها و تمپلتهای مختلف است که به شما کمک می‌کند راحت‌تر طرح مورد نظر خودتان را پیدا کنید.

طراحی لوگو با حرف h در لوگو میکرتیلور برند ( Tailor Brands Logo Maker)

 

طراحی لوگو با حرف h


لوگو میکر تیلور برند برنامه طراحی لوگو بسیار آسان و سریع است که ابزارهای کاملی برای ساخت لوگو در اختیار شما قرار می دهد. صدها تمپلیت مختلف در این لوگو ساز آنلاین وجود دارد و زمانی که شما حرف h را جستجو کنید می توانید استیکرها و طرح های مختلفی را مشاهده کرده و با استفاده از ابزارها آن را سفارشی سازی کنید. امکان افزودن آیکون، متن و حروف دیگر نیز به طراحی لوگو حرف h با این نرم‌افزار وجود دارد.
با وجود تمام این امکانات، دست شما برای خلق یک لوگوی منحصر به فرد و متمایز که تمامی نیازهای شما را برای برندسازی موفق برآورده کند. کاملاً باز است با استفاده از این لوگو میکر شما می توانید یک تمپلیت آماده را انتخاب کرده و آن را سفارشی سازی کنید. در نهایت نیز دانلود فایل ها با رزولوشن بالا در این نرم افزار، رایگان است.
مزایای طراحی لوگو حرف h با لوگو میکر تیلور برند به همین جا ختم نمی‌شود شما می توانید با استفاده از این لوگو ساز آنلاین که اپلیکیشن اندرویدی و ios آن نیز موجود است، اقدام به طراحی کارت ویزیت، سربرگ، عکس پروفایل، طرح های مختلف برای وب سایت و فروشگاه آنلاین خود کنید.

طراحی لوگو حرف h با لوگو ساز آنلاین Hatchful 

Hatchful یکی از پرکاربرد ترین نرم افزارهای طراحی مونو‌گرام است چون زمانی که شما حرف مورد نظرتان را به این نرم افزار اعلام میکنید، صد ها تمپلیت و لوگو مختلف به شما نمایش داده می شود که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارد. بنابراین، شما می توانید با توجه به نیازتان مناسب ترین گزینه را انتخاب کرده و سپس آن را ویرایش کنید.
با توجه به اینکه می خواهید یک مونو‌گرام طراحی کنید سبک لوگوی شما مشخص است و به این ترتیب به راحتی می توانید قدم اول را در طراحی لوگو حرفه ای با لوگو ساز آنلاین Hatchful بردارید. در نهایت با تغییر رنگ، فونت، آیکون و طرح ها حرف h به طراحی مورد نظر خود دست پیدا کرده و لوگو را با فرمت های دلخواه تان دانلود کنید.

 

طراحی لوگو با حرف h


طراحی لوگو حرف h با برنامه لوگو ساز ( Ucraft Logo Maker)

طراحی لوگو با حرف h

لوگو میکر یو کرافت دارای ابزار های قدرتمندی است که خلق لوگو را حتی برای افراد مبتدی راحت می کند. علاوه بر این، در این نرم‌افزار ابزارهایی برای طراحی وجود دارد که به شما کمک می کند یک طرح زیبا برای حرف h مورد نظر خود خلق کنید. نکته جالب توجه اینجاست که این لوگو ساز آنلاین کاملاً از فرمت های وکتور پشتیبانی می کند. بنابراین، تمام اجزایی که شما در لوگو مورد استفاده قرار می دهید از جمله متن، شکل و رنگ ها قابلیت تغییر سایز بدون از دست دادن کیفیت را خواهند داشت. در نهایت پس از طراحی لوگو شما می توانید آن را با فرمت png ذخیره کنید اما در صورتیکه بخواهید فرمت های دیگری مثل SVG را در اختیار داشته باشید باید هزینه جزئی پرداخت کنید.

برنامه ساخت لوگو دیزاین هیل Designhill Logo Maker

لوگوهایی که توسط برنامه دیزاین هیل ساخته می‌شوند، بسیار حرفه ای به نظر می رسند. علاوه بر اینکه در این لوگو ساز آنلاین امکان استفاده از افکت های فانتزی برای طراحی لوگو حرفه ای وجود دارد شما می توانید از ابزارهای بسیار پیشرفته ای برای تغییر رنگ و نماد در لوگو استفاده کنید. سفارشی سازی طرح های مختلف د این برنامه ساخت لوگو بسیار آسان و سریع است. البته در صورتی که بخواهید به ابزارهای حرفه‌ای‌تر آن دسترسی داشته باشید باید مبلغی را پرداخت کنید تا این گزینه ها برای شما فعال شود.

لوگو ساز رایگان دیزاین اوو ( DesignEvo Free Logo Maker)

در برنامه لوگو ساز دیزاین اوو بیش از شش هزار تمپلیت مختلف وجود دارد که انتخاب را برای شما بسیار راحت می‌کند. تفاوتی ندارد که شما طراحی لوگو حرف h را به چه سبکی می خواهید انجام دهید: آیا نیاز به یک طراحی سیاه و سفید دارید یا می خواهید یک استیکر با حرف h خلق کنید که به عنوان عکس پروفایل شما مورد استفاده قرار گیرد؟
در هر صورت ابزارهای بسیار مناسبی در این برنامه ساخت لوگو وجود دارد و شما می توانید خیلی راحت و سریع به آنچه که می خواهید دست پیدا کنید. در این برنامه ساخت لوگو رایگان، نمادها، شکل ها و فونت های متنوعی به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار داده می شود و در نهایت می توانید لوگو را با کیفیت تقریباً مناسبی دانلود کنید اما اگر نیاز به لوگوی با فرمت وکتور داشتید هزینه ناچیزی باید برای برنامه پرداخت کنید.

لوگو ساز آنلاین رایگان کانوا ( Canva Logo Maker)

برنامه ساخت لوگو رایگان کانوا این روزها بسیار پرطرفدار شده است. در این این لوگو ساز آنلاین، طرح ها و سبک های مختلفی وجود دارد که از آن می توانید برای ساخت لوگو با حرف h استفاده کنید. این طرح ها کاربردهای متنوعی از جمله پست های اینستاگرامی، عکس پروفایل، لوگوی وب سایت، لوگو فروشگاه و غیره را شامل می شود. به همین علت طراحی لوگو با حرف h در نرم افزار کانوا می تواند بسیار جذاب و مفید باشد. قبل از اینکه شروع به سفارشی سازی لوگوی خود کنید بهتر است نگاهی به ابزارهای متنوع این لوگو ساز آنلاین بیاندازید چون در این نرم افزار ابزارهای بسیار مختلفی در اختیار شما قرار دارد که می توانید سایز و رنگ، شکل فونت، آیکون و طرح لوگوی خود را به راحتی تغییر دهید. زمانی که به طراحی نهایی خود دست پیدا کردید، دانلود لوگو با فرمت png و pdf به صورت رایگان در این لوگو ساز آنلاین برای شما فراهم است.

طراحی لوگو حرف اچ با مارک میکرMarkMaker 

زمانی که شما برنامه مارک میکر را باز می کنید، آنقدر پیشنهاد های جذاب و متنوعی به شما ارائه می شود که می توانید ساعت ها صفحه این لوگو ساز آنلاین را اسکرول کنید، بدون اینکه طرح‌های پیشنهادی آن به شما پایان یابد. هر چند ممکن است در ابتدا انتخاب بهترین طرح مد نظر شما مشکل باشد چون تعداد پیشنهادهای این نرم‌افزار لوگوساز واقعاً زیاد است اما بهتر است خودتان را با تنظیم برخی فیلتر ها محدود کنید.
به این ترتیب می‌توانید از بین تمپلیت ها و طرح های اولیه ارائه شده بهترین و مناسبترین سبک را انتخاب کرده و شروع به سفارشی سازی آن کنید. فرایند سفارشی سازی در مارک میکر بسیار راحت است. زمانی که روی یکی از طرح‌های پیشنهادی کلیک می کنید، گزینه های مختلفی روی صفحه نمایش به شما نشان داده می شود که می توانید مثل یک بازی جذاب و لذت بخش شروع به سفارشی سازی طرح خود کنید.
در نهایت امکان دانلود لوگو با فرمت های png و SVG در این نرم افزار برای شما وجود دارد. پس نگران پرداخت هزینه نباشید و از طراحی لوگو حرف h با این لوگو ساز آنلاین رایگان لذت ببرید.