لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/08/26

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

استفاده از تلفن های هوشمند از 21 درصد در سال 2010 به بیش از 63 درصد در حال حاضر افزایش یافته است. ما به طور گسترده ای جهان خود را از طریق پنجره ای به اندازه یک کارت پستال یا حتی کوچکتر از آن مشاهده می‌کنیم و با افزایش محبوبیت اپلیکیشن های مختلف گوشی همراه، تعجب آور نیست که طراحی لوگو حرفه ای با موبایل نیز با این برنامه‌ها امکان پذیر باشد.
در اپلیکیشن های اندروید و IOS که برای طراحی لوگو حرفه ای با موبایل عرضه شده اند، بسیاری از پیچیدگی های نرم افزارهای ویندوز حذف شده اند تا حتی افراد مبتدی نیز بتوانند لوگوی مورد نظرشان را خلق کنند. 
هرچند طراحان به دنبال استفاده از نرم افزارهایی با ابزارهای پیشرفته تر مانند ایلاستریتور هستند اما بسیاری از مدیران کسب و کارها ترجیح می‌دهند از طرح های مینیمالیستی که در آن از نمادها و رنگ های جسورانه استفاده شده، بهره بگیرند و با یک اپلیکشن مناسب طراحی لوگو کسب و کار خود را بدون پرداخت هزینه های گزاف به طراحان گرافیک انجام دهند.

مراحل ساخت لوگوی حرفه ای با موبایل

اپلیکیشن های طراحی لوگو iOS و اندروید در سال‌های اخیر، از تمام تکنیک‌های طراحی استفاده کرده اند تا ابزارهای دیجیتالی ساده‌تر و کلاسیک‌تری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند و امکان ساخت لوگو را برای افرادی که حتی دانش خاصی درباره علم طراحی ندارند، فراهم کنند. 
طی سال های اخیر ساده سازی به عنوان ترند اصلی ساخت لوگو در نظر گرفته شده و دیگر از طرح های سه بعدی و پیچیده خبری نیست. اکنون تمام برندهای مشهور از ebayگزفته تا googleبه سمت ساخت لوگوهای مسطح، ساده و خوانا تمایل پیدا کرده اند که شاید دلیل آن استفاده بیشتر افراد از گوشی موبایل برای طراحی لوگو باشد.
زیرا این اپلیکیشن‌ها با ساده سازی فرایند طراحی لوگو حرفه ای با موبایل امکان ساخت طرح های ساده و مینیمالیستی را برای همه افراد فراهم کرده اند.
مراحل ساخت لوگو با گوشی موبایل را می‌تواند در موارد زیر خلاصه کرد:

بهترین نرم افزار آنلاین طراحی لوگو حرفه ای با موبایل را پیدا کنید

اولین مرحله برای ساخت لوگو با گوشی هوشمند انتخاب اپلیکیشن یا نرم افزار طراحی لوگو آنلاین مناسب است. بهترین اپلیکیشن‌ها، ابزارهای طراحی رایگان، قالب های آماده و نمادها و فونت های متنوعی را در اختیار شما قرار می‌دهند و به شما امکان می‌دهند با یک رابط کاربری ساده لوگوی کسب و کارتان را خلق کنید.
نرم افزار طراحی لوگو آنلاین لوگونومی تمام این امکانات را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌توانید بدون پرداخت هزینه لوگوی طراحی شده در این برنامه تحت وب را دانلود کنید.

با الهام گرفتن از قالب های آماده طراحی لوگو شروع کنید

با ورود به برنامه لوگونومی، صدها قالب حرفه‌ای طراحی شده به شما نمایش داده می‌شود بنابراین هرگز از یک بوم خالی شروع نمی‌کنید. 

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

جستجو در بین نمادها بر اساس نوع کسب و کار شما امکان پذیر است

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

و حتی می‌توانید تم رنگ را برای طراحی لوگو حرفه ای با موبایل انتخاب کنید.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

هنگامی که یک تم رنگی و یک قالب آماده برای ساخت لوگو پیدا کردید، روی آن ضربه بزنید یا کلیک کنید تا لوگو در ویرایشگر باز شود.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

قالب آماده را با ابزارهای طراحی لوگو با موبایل سفارشی سازی و ویرایش کنید تا منحصر به فرد شود

راه های زیادی برای سفارشی سازی قالب های لوگوی آماده و طراحی آن با موبایل شما وجود دارد. می‌توانید متن و فونت را تغییر دهید تصاویر یا نمادهای دلخواهتان را اضافه کنید. یا از میان هزاران نماد رایگان که در لوگوساز آنلاین لوگونومی در اختیار شما قرار می‌گیرد، یک نماد ممتاز را انتخاب کنید.
حتی می‌توانید رنگ‌ها و فونت‌های برندتان را مورد استفاده قرار دهید تا یک لوگوی منحصر به فرد با موبایل طراحی کنید.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

اندازه لوگوی طراحی شده را تغییر دهید تا مطمئن شوید در هر سایزی خوانا است

یکی از مهمترین نکاتی که باید برای ساخت لوگو حرفه ای با موبایل در نظر بگیرید، طراحی سایز های مختلف یک لوگو است تا مطمئن شوید که در هر جایگاهی از گوشی موبایل گرفته تا کارت ویزیت، خوانا به نظر می‌رسد.
برای تغییر اندازه در لوگوسآز آنلاین لوگونومی، می‌توانید اعداد موجود در باکس های عرض و ارتفاع را تغییر دهید تا نرم افزار به طور خودکار ابعاد بوم شما را تغییر دهد، اکنون می‌توانید روی هر عنصر کلیک کرده و سایز آن را کوچک یا بزرک کنید و چیدمان را تغییر دهید تا بهترین خوانایی را در ابعاد انتخاب شده داشته باشد.

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

لوگوی سفارشی خود را که در برنامه طراحی لوگو با موبایل ساخته اید، ذخیره کرده و به اشتراک بگذارید

پس از تکمیل طراحی لوگو حرفه ای با موبایل، دکمه ذخیره و دانلود را بزنید و لوگو خود را با دیگران به اشتراک بگذارید. نرم افزار ساخت لوگو لوگونومی، طرح های شما را در حساب کاربریتان ذخیره می‌کند، بنابراین در صورت نیاز به به‌روزرسانی در آینده، همیشه می‌توانید پروژه خود را دوباره ببینید و آن را ویرایش کنید.

 

طراحی لوگو حرفه ای با موبایل

 

نکات طراحی لوگوی حرفه ای با گوشی موبایل

شکی نیست که ما در عصر موبایل و گوشی هوشمند زندگی می‌کنیم، بنابراین مهم است که لوگوی شرکت خود را با در نظر گرفتن این موضوع خلق کنید. شما باید مطمئن شوید که تصویری که کسب و کار شما را نشان می‌دهد در پلتفرم های مورد استفاده در گوشی موبایل مانند اینستاگرام جذاب و موثر است. با توجه به اینکه این روزها تعداد افرادی که از دستگاه های تلفن همراه برای مرور وب استفاده می‌کنند، افزایش یافته ضروری است که  نکات زیر را برای طراحی لوگو حرفه ای با موبایل دنبال کنید.

مشخص کنید که می‌خواهید برند شما چه پیامی را منتقل کند

اولین کاری که باید هنگام ساخت لوگوی حرفه ای سازگار با موبایل انجام دهید این است که مشخص کنید برند شما دقیقاً چه پیامی را منتقل می‌کند. مدتی برای فکر کردن به این موضوع وقت بگذارید، به احتمال زیاد با داشتن چندین ایده درخصوص پیامی که می‌خواهید منتقل کنید، طراحی لوگویی که واقعاً به آن افتخار کنید بسیار آسان تر خواهد بود.
 ایده پردازی قطعا نقطه شروع مهمی است و نکته ای است که بسیاری از کسب و کارها آن را نادیده می‌گیرند. اگر می‌خواهید پیام کلی برند شما در لوگوی تان بدرخشد، ابتدا باید به این فکر کنید که این پیام دقیقا چیست.

یک طراحی انعطاف پذیر بیایید

نکته مهم دیگر این است که هنگام طراحی لوگوی حرفه ای خود با موبایل، انعطاف پذیری داشته باشید، زیرا هرگز نمی دانید که چگونه ممکن است در آینده از آن استفاده کنید. طراحی انعطاف پذیر به این معنی است بتوان از آن در هر جایگاهی ماننر پروفایل اینستاگرام، فاویکون یا سربرگ فاکتور استفاده کرد.
لوگویی با طراحی انعطاف پذیر را می‌توان به روش های مختلف مورد استفاده قرار داد، بنابراین در مورد نحوه استفاده از طرح خود برای اهداف تبلیغاتی محدودیتی نخواهید داشت.

طراحی لوگو حرفه ای را برای کاربران موبایل بهینه کنید

یکی از مهمترین مواردی که باید در طراحی لوگوی حرفه ای با موبایل به آن توجه کنید، سلیقه کاربران و مخاطبین است. بهینه‌سازی لوگو برای پلتفرم‌های تلفن همراه به معنای در نظر گرفتن این است که چگونه در اندازه بسیار کوچک‌، خوانا به نظر می‌رسد. مطمئناً می‌خواهید که کاربران بتوانند حتی کوچکترین جزئیات لوگوی شما را بدون هیچ مشکلی تشخیص دهند. زمانی که لوگوی خود را برای کاربران موبایل بهینه سازی می‌کنید، آن را بسیار متنوع تر و موثرتر خواهید کرد.

اطمینان حاصل کنید که لوگوی شما می‌تواند به طور موثر در همه اندازه‌ها استفاده شود

باید مطمئن شوید که لوگوی حرفه ای کسب‌وکارتان می‌تواند در همه اندازه‌های مختلف بدون مشکل استفاده شود. طراحی لوگو حرفه ای به گونه ای است که در اندازه کوچک روی کارت ویزیت و در اندازه بزرگ روی یک بنر تبلیغاتی، تاثیر گذار باشد. 

از طراحی لوگو حرفه ای بیش از حد پیچیده با موبایل استفاده نکنید

قطعاً شما یک لوگو با طراحی بیش از حد پیچیده نمی‌خواهید، زیرا بعداً شما را با مشکلات زیادی مواجه می‌کند. کسانی که لوگوی شرکت شما را روی دستگاه‌های تلفن همراه می‌بینند، نمی‌خواهند خیلی تلاش کنند تا بفهمند که قرار است چه پیامی از آن دریافت کنند.
 همیشه ایده خوبی است که در طراحی لوگوی حرفه ای با موبایل، سادگی را حفظ کنید. هرچه طراحی لوگوی شما ساده تر و تمیزتر باشد، در کل موثرتر خواهد بود. در حالی که ممکن است وسوسه شوید که از یک طرح فوق العاده اما پیچیده استفاده کنید زیرا فکر می‌کنید واقعاً جالب یا هوشمندانه به نظر می‌رسد، ممکن است بهترین انتخاب برای کسب و کار شما نباشد.

چند آموزش طراحی لوگو حرفه ای با موبایل را تماشا کنید

گاهی اوقات آنلاین شدن و تماشای چند آموزش طراحی لوگو حرفه ای با موبایل می‌تواند مفید باشد. اگر برای شروع فرآیند طراحی با مشکل مواجه هستید، به شدت توصیه می‌شود که برای انجام این کار کمی وقت بگذارید. این آموزش‌ها می‌توانند اطلاعات مفیدی را در مورد طراحی سریع و موثر لوگو در اختیار شما قرار دهند. ممکن است تعجب کنید که وقتی صحبت از بهبود شانس شما برای ساخت یک لوگوی زیبا می‌شود که شانس موفقیت کسب و کار شما را افزایش می‌دهد، این ویدیوها چقدر عمیق و مفید هستند. 

ابتدا طرح لوگوی خود را روی کاغذ ترسیم کنید

باوجود اینکه می‌خواهید لوگو حرفه ای خود را با موبایل طراحی کنید، مهم است که یک طرح اولیه را روی کاغذ ترسیم کنید. این طرح می‌تواند یک راه بسیار موثر برای منحصر به فرد شدن ظاهر لوگوی شما پس از اتمام کار باشد. از یک مداد استفاده کنید تا بتوانید در صورت لزوم بخشی از طراحی آن را پاک کرده و تغییراتی ایجاد کنید. شما نیازی به صرف زمان زیادی برای این مرحله ندارید، اما با این وجود، مرحله مهمی است.

از طرح لوگوی شرکت های دیگر کپی نکنید

شما نباید به هیچ وجه طرح یا نماد لوگوی یک کسب و کار دیگر را کپی کنید، زیرا در نهایت به حرفه شما آسیب بسیار بدی می‌زند. وقتی مردم به لوگوی شما نگاه می‌کنند، می‌باید فوراً به برند شما فکر کنند نه اینکه به یاد یک کسب و کار دیگر بیفتند. 
بنابراین، شما باید برای طراحی یک لوگوی کاملا حرفه ای و منحصربفرد که تمام ایده آن متعلق به خودتان است، وقت بگذارید. درست است که کپی کردن از لوگوی کسب و کارهای دیگر بسیار ساده تر از ساخت لوگوی خودتان است، اما این راه درستی نیست.

فونت طراحی لوگو حرفه ای با موبایل را با دقت انتخاب کنید

به شدت توصیه می‌شود که برای انتخاب فونت برای لوگوی جدید خود کمی زمان بگذارید تا لوگوی شما بیش از حد به هم ریخته یا درهم به نظر نرسد. آخرین کاری که می‌خواهید انجام دهید این است که از فونت اشتباه برای طراحی لوگوی حرفه ای با موبایل استفاده کنید، و این اشتباهی است که به سادگی جبران نخواهد شد. یک فونت را صرفاً به این دلیل انتخاب نکنید که فانتزی یا جالب به نظر می‌رسد، بلکه به دنبال فونتی باشید که فکر می‌کنید به خوبی برای کسب و کار و برند شما مناسب است. هر چه زمان بیشتری برای انتخاب بهترین فونت ممکن برای لوگوی خود صرف کنید، در کل بهتر به نظر می‌رسد.

با نرم افزار طراحی لوگو آنلاین لوگونومی یک لوگوی حرفه ای با موبایل بسازید

نام تجاری شما در نوع خود بی نظیر است و لوگوی شما نیز باید چنین باشد. پالت رنگی، تایپوگرافی و گرافیک‌ها همگی اطلاعات ضروری در مورد برند شما را منتقل می‌کنند و شما می‌توانید با استفاده ازلوگوساز آنلاین لوگونومی، طرح منحصر به فردی بسازید که پیام اصلی شما را به مخاطب منتقل کند. 
هر مرحله در فرآیند طراحی به شما امکان انتخاب های مختلف را می‌دهد و به شما امکان می‌دهد چندین شکل طرح کلی، پس زمینه، طرح های رنگی و طرح بندی را آزمایش کنید. 
با ثبت نام در لوگوساز آنلاین لوگونومی، طرحی بسازید که برای به اشتراک گذاشتن آن با همه، در همه جا هیجان زده شوید، تا بتوانید داستان برند خود را بگویید.