لوگونومی
دسته بندی : عمومی | منتشر شده در تاریخ : 1399/04/14

طراحی لوگو سه بعدی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

طراحی لوگو سه بعدی هم به جذب مشتریان و هم به تقویت تصویری که از برند شما در ذهن دارند؛ کمک می کند. آیا می دانستید که حضور آنلاین و آفلاین شرکت شما در تقویت برند تان اهمیت بسیار زیادی دارد و شما میتوانید با خلق یک لوگو سه بعدی منحصر به فرد برای برند خود در تمام پلت فورم ها بدرخشید؟ البته باید ملاحظات زیادی را قبل از انتخاب لوگوی سه بعدی رعایت کنید تا بتوان آن را در تمام پلتفرم ها مثل وبسایت، تبلیغات چاپی و سایر بازاریابی ها به کار برد.
در عصر دیجیتال امروزی، طراحی لوگو به سمت لوگو های سه بعدی، پیشرفته است. تمام شرکت های تجاری جدید و قدیمی سعی می کنند تا لوگو های دوبعدی قدیمی خود را با یک طراحی لوگو سه بعدی جایگزین کنند. اگر به تازگی بیزینس خود را شروع کرده‌اید و درباره طراحی لوگو سه بعدی شنیده اید و یا اگر پیش از این یک لوگو دو بعدی طراحی کرده بودید و قصد دارید آن را به یک لوگوی سه بعدی تبدیل کنید؛ خواندن ادامه مقاله لوگونومی را از دست ندهید.

ویژگی های لوگو سه بعدی چیست؟

• لوگوی سه بعدی باید چشمگیر و گیرا باشد

زمانی که مشتریان به طراحی لوگو سه بعدی نگاه می کنند؛ توجه آنها جلب می شود. چنین لوگوهایی احساسات عمیقی را در مخاطب برمی‌انگیزد. طراحان لوگو حرفه ای معتقدند که لوگو سه بعدی مخاطب را بهتر درگیر نام برند و شرکت می‌کند و در طول زمان قدیمی نمی شود. مخاطبین به لوگوهای سه بعدی توجه بیشتری نشان می‌دهند و برایشان جالب تر است. نحوه به کار بردن رنگ و انتخاب اندازه ایده آل برای طراحی لوگو سه بعدی از عواملی است که آن را چشمگیر و گیرا می‌کند و پیام برند را به خوبی به مشتریان می‌رساند. به خاطر داشته باشید که تاثیر نور، جذابیت لوگوی سه بعدی را مخصوصاً زمانی که در پلتفرم های دیجیتالی مورد استفاده قرار می‌گیرد؛ بیشتر می‌کند. لوگوهای سه بعدی روشی موثر برای جلب توجه مخاطب در طولانی مدت هستند.

• لوگوی سه بعدی باید سازگار با تمام پلتفرم ها طراحی ‌شود

امروز تمام شرکت ها و برند ها قصد دارند تا لوگوی خود را در پلتفرم های دیجیتالی و چاپی به طور همزمان به کار ببرند. در این شرایط انتخاب لوگو سه بعدی می تواند گزینه مناسبی باشد. با طراحی لوگو سه بعدی می توانید آن را در پلتفرم های مختلف مثل وب سایت، رسانه اجتماعی یا حتی وب سایت هایی که تبلیغات ویدیویی در آن دیده می‌شود؛ به راحتی بگنجانید. به محض اینکه برند شما به یک لوگو سه بعدی مجهز شود؛ شما می توانید به آسانی از آن در پلتفرم های دیجیتال استفاده کرده و و تصویر برند خود را ارتقا بخشید.

• لوگوی سه بعدی باید رشد تجاری شما را افزایش دهد

هرکسب و کاری دلش می خواهد که مشتریان آنرا با برترین ویژگی‌هایی که دارد؛ به خاطر بیاورند. با طراحی لوگو سه بعدی خلاقانه که می تواند حتی از نوع لوگوی متحرک باشد شما می توانید تصویر برند خود را در پلتفرم های مختلف به راحتی نمایش داده و رشد تجاری خود را افزایش دهید. لوگوی سه بعدی باید به نحوی طراحی شود که مخاطبین بدون تلاش زیاد برند شما را به خاطر بیاورند. از ویژگی های طراحی لوگو سه بعدی این است که نشان دهنده خدمات یا محصولاتی است که شما عرضه می کنید. طبق گفته متخصصین بازاریابی اگر برند شما قصد دارد در زمینه کاری خود پیشرفت کند باید به فکر یک طراحی لوگو سه بعدی باشید که مخاطب را تحت تاثیر قرار دهد.

• طراحی لوگو سه بعدی باید برند شما را قوی و مورد اعتماد نشان دهد

از قدیم گفته اند "عقل مردم به چشمشان است"؛ همین مسئله برای جذب مخاطبین در بازاریابی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. با طراحی یک لوگوی سه بعدی مخاطبین دید گسترده تری نسبت به تجارت شما پیدا می‌کنند و بیشتر به شما اعتماد خواهند کرد. طراح می تواند از لوگوی متحرک یا لوگوی حرف انگلیسی و فارسی و یا حتی لوگوی تصویری یا از حرف اول نام شرکت شما برای طراحی لوگوی سه بعدی الهام بگیرد.

چرا طراحی لوگو سه بعدی

هر شرکتی چه بزرگ و چه کوچک نیاز به لوگویی دارد که در نگاه اول، مخاطب را جذب کرده و هویت برند را به او نشان بدهد. در عصر امروزه، بازاریابی حرف اول را می‌زند چون رقبای بسیار زیادی در در بازار وجود دارند که هر کدام برای برجسته کردن نام برند خود تمهیداتی را اندیشیده اند.
بنابراین باید از ابزارها و تکنیک‌های جدید در بازاریابی و برند سازی استفاده کرد تا بتوان نیاز و تقاضای مشتری را برطرف نمود. در این محیط شدیداً رقابتی، برندها باید لوگو برجسته، جذاب و گیرایی داشته باشند. طرح لوگوی سه بعدی برای برند شما جذابیت لوگو را افزایش داده و می‌تواند به جلب توجه بیشتر مخاطب کمک کند. تاثیر مثبت لوگو سه بعدی در تقویت نام برند نیز بر کسی پوشیده نیست.
با طراحی لوگوی سه بعدی که جایگزین لوگو های سنتی و قدیمی شده است؛ نام برند خود را در ذهن مخاطب به عنوان برندی پیشرو با تکنولوژی عصر امروز جا می اندازید. مشاهده نمونه لوگو سه بعدی در درک بهتر تاثیر آن روی مخاطب به شما کمک می کند.
طراحان لوگو حرفه ای در لوگونومی می توانند به شما کمک کنند تا لوگو سه بعدی مناسب با تجارت خود را طراحی کنید. رسیدن به درک کاملی از طراحی سه بعدی با توجه به مفهوم برند شما اهمیت بسیار زیادی دارد. لوگو های سه بعدی باید بتوانند ارزش ها و چشم انداز برند شما را به مخاطب نشان بدهند.

 

طراحی لوگو سه بعدی چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

 

مزایای طراحی لوگو سه بعدی برای کسب و کارهای کوچک چیست؟

کسب و کارهای کوچک باید بتوانند به سرعت نام خود را در میان رقبا جا بیندازند و برند خود را به مخاطب معرفی کنند تا سودآوری و درآمد کافی داشته باشند. یکی از راهکارهای شناساندن نام شرکت و برند به مخاطب و افزایش درآمد، طراحی لوگو سه بعدی است. کسب و کارهای کوچک برای شروع تجارت خود سرمایه‌گذاری زیادی می‌کنند. یکی از این هزینه های مهم، طراحی لوگو است. بنابراین باید بتوانند با فرصتی که در اختیار دارند؛ یک لوگو تاثیر گذار روی مخاطب طراحی کنند. چه بهتر که این از نوع طراحی لوگو سه بعدی باشد. میپرسید چرا؟ لوگو نومی پاسخ شما را با برشمردن مزایای طراحی لوگو سه بعدی می دهد:

• خاص و منحصر به فرد بودن لوگوی سه بعدی

هرچند لوگو میکر های سه بعدی رایگان نیز در سایت ها موجود اند و می توانید از برخی نرم‌افزارها نیز برای این نوع طراحی لوگو استفاده کنید اما اگر می خواهید یک لوگوی جذاب و تاثیرگذار داشته باشید؛ بهتر است به متخصصین و طراحان لوگو حرفه ای مراجعه کنید. لوگوهایی که توسط طراحان حرفه ای ساخته می شود؛ در تمام پلتفرم ها تست شده و در هر اندازه و مقیاسی میتواند به کار برده شود. طراحی لوگو سه بعدی حرفه ای به نحوی است که هیچگونه عدم تطابق یا ناسازگاری در فرمت های مختلف آن مشاهده نمی شود.

• قابل درک بودن لوگو سه بعدی

گاهی اوقات نشان دادن پیام برند در لوگو های دو بعدی بسیار مشکل می شود؛ در حالی که این کار در نمایش لوگوی سه بعدی و متحرک به راحتی امکان پذیر است. از مزایای لوگو سه بعدی این است که به شما امکان می‌دهد که مفهوم برند خود را بهتر در ذهن مخاطب جا بیندازید.

• متنوع بودن ابزارهای طراحی لوگو سه بعدی

اگر به لوگو میکر سه بعدی که توسط نرم‌افزارهای طراحی لوگو مثل کورل و فتوشاپ ایلاستریتور و غیره ارائه می‌شود؛ نگاهی بیندازید؛ می بینید که ابزارهای طراحی لوگو سه بعدی چندین برابر ابزارهای طراحی لوگو دو بعدی است که موجب می‌شود دست طراح برای خلق یک لوگوی جذاب و منحصر به فرد باز باشد. طراحی لوگو سه بعدی نیاز به خلاقیت بسیار بالایی دارد و طراح باید بتواند با استفاده از ابزارهای مختلف رنگ تصاویر را در سه بعد به طور کامل به نمایش دراورد.

• بالا بودن کیفیت طراحی لوگوی سه بعدی

طراحی لوگو سه بعدی در نرم افزار های مختلف طراحی لوگو از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. زمانی که به یک لوگوی سه بعدی یا متحرک نگاهی می اندازید؛ کاملاً وضوح و شفافیت آن را در تمام ابعاد درک خواهید کرد که از مزایای طراحی لوگوی سه بعدی به شمار می آید.

• جلب توجه کردن لوگو سه بعدی

طراحی لوگو سه بعدی، توجه مخاطبین را در هر پلت‌فرمی جلب می کند. شما می توانید خدمات، محصولات و سرویس هایی که ارائه می دهید را در ابعاد مختلف لوگو به مخاطب نشان بدهید و بدون اینکه مخاطب را گیج کنید؛ او را با خلق یک لوگوی سه بعدی ساده با تمام خصوصیات برند و شرکت تان آشنا کنید.

• به یاد ماندنی بودن لوگو سه بعدی

از خاطر بردن یک لوگو سه بعدی حرفه ای که با تمام ویژگی های یک لوگوی خاص و متمایز طراحی شده؛ واقعاً مشکل است. اگر طراح لوگو بتواند تمام اجزا ویژگی ها و اصول طراحی لوگو سه بعدی را به درستی به کار ببرد؛ این لوگو به یادماندنی خواهد بود. طراحی لوگو سه بعدی برای بازاریابی در دنیای دیجیتال امروزی گزینه ایده آل و مناسبی است. شما می توانید تصویر برند خود را به صورتی کاملاً جذاب در وبسایت، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، یوتیوب و غیره با یک لوگوی سه بعدی حرفه ای به مخاطب معرفی کنید.

• قابل تشخیص بودن لوگو سه بعدی

لوگوی سه بعدی نسبت به سایر لوگوهایی که به شکل لوگو تایپ، نمادین، انتزاعی، ترکیبی و غیره طراحی می شوند؛ راحت تر توسط مخاطب تشخیص داده میشود. حتی یک آیکون کوچک لوگوی سه بعدی که در فایو آیکون قرار می گیرد؛ به راحتی مخاطب را به سمت برند شما هدایت خواهد کرد. این فرصت استثنایی فقط با طراحی لوگو سه بعدی امکان پذیر است. شما می توانید با ترکیب رنگ ها، آیکون ها و شکل ها در طراحی لوگو سه بعدی روی مخاطب خود تاثیر بگذارید.

• امکان به روز شدن با طراحی لوگو سه بعدی

حتی اگر یک لوگو دو بعدی طراحی کرده باشید میتوانید با تکنولوژی های به روز و نرم افزارهای مدرن، لوگوی سه بعدی مشابه با لوگوی قبلی خود را طراحی کنید. در پلتفورم های بازاریابی دیجیتالی مثل شبکه های اجتماعی، وب سایت ها، اپلیکیشن های موبایل و غیره به کار بردن یک لوگوی سه بعدی اجتناب ناپذیر به نظر می رسد. تمام این پلتفرم ها برای افزایش مخاطبین و در نتیجه فروش شما اهمیت بسیار زیادی دارند.

• رشد و پیشرفت نام برند با طراحی لوگو سه بعدی

استفاده از لوگو سه بعدی با کیفیت بالا تأثیر قابل توجهی روی رشد و پیشرفت نام برند شما دارد. طراحی لوگو خلاقانه و چشمگیر برای برند شما از اهمیت زیادی برای بازاریابی دیجیتال برخوردار است. تمام شرکت ها می خواهند که به هر نحوی تاثیر مثبتی روی مخاطب و مشتریان خود داشته باشند. طراحی لوگو سه بعدی به شما کمک می‌کند که به این هدف دست پیدا کنید. با یک لوگوی سه بعدی که حرفه ای طراحی شده است؛ به روز بودن برند خود را به رخ مخاطب خواهید کشید و مشتریان را تشویق می کنید که مستقیماً با برند شما در ارتباط باشند.

جمع بندی

در دنیایی که به سرعت در حال پیشرفت و تغییر است؛ هر برندی سعی می کند با جلب مخاطبین به سود بیشتری دست پیدا کند. یکی از الزامات جلب توجه مخاطبین، داشتن یک لوگو حرفه ای با طراحی منحصر به فرد است. لوگوی شما در بازاریابی تبلیغات و دیجیتال‌مارکتینگ نقش بسیار مهمی ایفا می کند و یکی از روشهای موثر در افزایش مخاطبین است. طراحی لوگو سه بعدی می تواند تصویر برند شما را در پلتفرم های مختلف به خوبی نمایش دهد و ارزش برند شما را بالا ببرد.
هیچ فرقی نمی کند که شما کسب و کار کوچک خود را به تازگی راه اندازی کرده اید و یا قصد دارید اعتبار بیشتری به تجارت باسابقه خود ببخشید. در هر صورت طراحی لوگو سه بعدی می‌تواند به عنوان کلیدی برای توسعه برند و رشد شرکت شما به شمار آید. شما می توانید از طراحان حرفه ای لوگونومی مشاوره گرفته و یا از ابزار لوگو میکر سه بعدی برای ساخت لوگو حرفه ای خود بهره ببرید.