لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/08/07

لوگوی استقلال برای دریم لیگ

لوگو استقلال برای بازی دریم لیگ این روزها توجه های زیادی را به خود جلب کرده و بسیاری از بازیکنان جرفه ای که جذب این بازی هیجان انگیز شده اند برای عکس پروفایل یا لوگو تیم خود به دنبال آن هستند. باشگاه فوتبال استقلال ایران که بطور خلاصه استقلال ایران شناخته میشود، حرفه ای ترین تیم فوتبال ایران است که تا کنون موفقیت های زیادی را در کنار هواداران همیشگی خود به دست آورده است.
در این مقاله قصد داریم شمارا با تاریخجه استقلال، انواع مختلف لوگو استقلال و حتی اگر قصد بازی دریم لیگ را دارید امکان دانلود فرمت و کیفیت های مختلف لوگوی این تیم را در اختیارتان قرار داده ایم. اما پیش از خواندن اطلاعات زیر بهتر است مقاله ی "دانلود لوگوی استقلال" را برای افزایش بیشتر اطلاعات خود بخوانید.

آشنایی با بازی دریم لیگ

از ویژه ترین و تازه ترین بازی های فوتبالی که در هر دو سیستم عامل اندروید و ios میتوان از آن استفاده کرد بازی Dream League Soccer است. این بازی از هر نظر قابلیت و جلوه های ویژه ای را در اختیار علاقه مندان بازی های فوتبال قرار میدهد. 
از مهم ترین ویژگی های این بازی در کنار داشتن بیش از چهار هزار بازیکن خارجی و ایرانی و گزارشگر حرفه ای این است که کاربران خود میتوانند لیگ های مختلف و تیم مورد نظر خود حتی استقلال را انتخاب و طراحی نمایند. 
این نسخه از بازی تمام امکانات نسخه های کامپیوتری و کنسول را دارا است، حتی کاربران میتوانند از قابلیت فوق العاده ای نظیر اضافه کردن لوگو به تیم مورد نظر خود از جمله پرسپولیس و استقلال با کیفیت های مختلف پر حجم و کم حجم، پیکسلی و وکتور و حتی فرمت هایی نظیر Png، Jpg، Pdf و Svg استفاده نمایند. 

تاریخچه استقلال

باشگاه فوتبال تیم استقلال در چهار مهر 1324 در تهران بنیان گذاری شد، این باشگاه حرفه ای تا پیش از انقلاب سال 1357 با نام دوچرخه سواران فعالیت میکرد اما بعدها و با ایجاد مشکلات مالی نام این تیم از دوچرخه سواران به تاج تغییر یافت و تیم تاج با وجود بازیکنان قدرتمندش توانست افتخارات بسیاری را بدست آورد.
اما با تغییر حکومت ایران در سال 1357 و مصادره شدن این باشگاه فوتبال نام تیم پس از بحث های زیاد به استقلال تغییر یافت، با اینکه آن زمان بازیکنان این تیم کاملا عوض شدند اما تیم استقلال با تلاش های زیاد توانست روی پای خود بایستند و تاریخ خود را با موفقیت های پی در پی کامل تر نماید.
باشگاه فوتبال استقلال تا کنون توانسته با کسب 36 عنوان قهرمانی در مسابقات مختلفی از جمله استانی، کشوری و قاره ای یکی از پرافتخار ترین باشگاه های ایران نام گیرد، هواداران این تیم نیز حتی با وجود مشکلات متعدد هنوز هم در کنار تیم خود هستند و فریاد " استقلال استقلال" را بلند تر میگویند، به دلیل جمعیت هواداران این تیم رکورد پرتماشاگرترین بازی جام باشگاه های آسیا و لیگ برتر ایران تا پایان سال 2020 در اختیار استقلال است.

لوگوی استقلال برای دریم لیگ

فرمت PNG لوگوی استقلال با بکگراند شفاف

مهم ترین و بزرگ ترین بازیکنان استقلال

تیم فوتبال استقلال بازیکنان بزرگ زیادی را از ابتدای فعالیت های خود تا کنون در اختیار گرفته است که برخی از آنها عبارتند از:

علی جباری

علی جباری یکی از بهترین بازیکنان استقلال با کوله باری از تلاش و دستاور های بزرگ است. او یک هافبک نمونه و کاپیتان تیم فاتح اولین جام قهرمانی آسیا بود. علی جباری بیش از سه دهه موفق به دریافت عنوان آقای گلی تاریخ استقلال آنهم با پست هافبک شده بود. علی جباری تنها و اولین بازیکنی بود که از سوی هواداران آبی لقب سلطان را از آن خود کرده بود.

ناصر حجازی

ناصر حجازی بزرگ ترین و بهترین دروازه بان تاریخ استقلال و ایران بود. او توانست در قرن بیستم موفق به دریافت جایگاه دومین دروازه بان برتر آسیا به انتخاب فدراسیون بین المللی تاریخ و آمار فوتبال شود. او آنچنان تاریخی بود که هواداران به او افتخار استقلال لقب داده بودند.

فرهاد مجیدی

این بازیکن آنچنان در بین هواداران محبوب است که به عنوان بنجامین باتن ایران لقب گرفته است. او احتمالا محبوب ترین استقلالی حال حاضر دنیاست. نباید از یاد برد که او خالق نمایش های خاطره انگیز دربی های اوایل دهه نود بود و توانست استقلال را به موفقیت های زیادی برساند.

مجید نامجو مطلق

مجتبی نامجو یکی از بهترین هافبک ها و تکنیکی ترین بازیکنان آبی پوش بود که هنوز هم اسم او تاریخ فوتبال ایران را درخشان تر کرده است. این قهرمان الگوی بازیکنان زیادی از جمله فرهاد مجیدیست.

مجتبی جباری

مجتبی جباری یکی از بهترین بازیکنان دو دهه اخیر فوتبال ایران به شمار میرود، قطعا اگر مصدومیت های گاه و بیگاهش نبود میتوانست رتبه بهتری در تاریخ فوتبال استقلال و ایران دریافت نماید. از بهترین و مهم ترین بازی های این بازیکن که بینندگان را خیره خود کرد دربی هفتاد و سوم بود که استقلال با دو گل مجتبی جباری بازی جام حذفی را با موفقیت برد و به مرحله ی بعد صعود کرد.

لوگوی استقلال از ابتدا تا کنون

لوگوی استقلال از ابتدا تا کنون پنج بار تغییر یافت که دو لوگوی این تیم مربوط به پیش از انقلاب و سه تای دیگر مربوط به بعد از تغییر حکومت ایران است. همانطور که گفتیم تیم استقلال در ابتدا با نام دوچرخه سواران فعالیت میکرد، لوگوی این تیم نیز ابتدا شامل یک دوچرخه سوار بود، بعدها و با تغییر نام تیم دوچرخه سواران به تاج لوگوی تیم نیز از یک دوچرخه سوار به تاج سلطنتی زمان پهلوی تغییر کرد.
تغییرات بعدی لوگو استقلال مربوط به بعد از انقلاب سال 1357 است، با تغییر نام تیم از تاج به استقلال لوگوی تیم نیز به یک توپ چهل تکه و آبی رنگ شد اما بعد ها در سال 1379 همه چیز تغییر کرد و این لوگو تشکیل شده از یک دلفین و مربع های سفید و آبی بود، اما از این لوگوی عجیب تنها یک سال برروی پیراهن بازیکنان استقلال استفاده شد تا سال 1380 که لوگوی نهایی تیم دایره ای شکل با سه حلقه درون هم طراحی شد.
به دلیل دریافت عنوان قهرمانی در سال های 1990 و 1970 دو ستاره ی خوشرنگ نیز به طرح نهایی لوگو استقلال اضافه شد، زیبایی این لوگو آنچنان زیاد بود که طراحان، لوگوی این تیم را کاملا حرفه ای دانستند.
اگر مایل به طراحی لوگو استقلال از ابتدا تا کنون هستید میتوانید با شرکت در دوره های جامع و حرفه ای آموزش گرافیک ما لوگوی خود را کاملا منحصر به فرد طراحی نمایید.

 

لوگوی استقلال برای دریم لیگ

موفقیت های تیم استقلال از ابتدا تا کنون

•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1349
•    قهرمانی جام حذفی سال 1256-1357
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1328
•    قهرمانی جام حذفی تهران سال 1326
•    قهرمانی در سوپر جام فوتبال ایران سال1373
•    قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سال1970
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال1353
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1331
•    قهرمانی جام حذفی تهران سال1330
•    قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا سال 1990-1991
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1368-1369
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1376-1377
•    قهرمانی جام حذفی سال 1374-1375
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1335-1336
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1338
•    قهرمانی جام حذفی تهران سال 1337
•    قهرمانی جام حذفی تهران سال 1338
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1379-1380
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1384-1385
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1340-1341
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1348-1349
•    قهرمانی جام حذفی سال1378-1379
•    قهرمانی جام حذفی سال 1380-1381
•    قهرمانی جام حذفی سال 1386-1387
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1387-1388
•    عنوان قهرمانی لیگ فوتبال ایران سال 1391-1392
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1350-1351
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1362-1364
•    قهرمانی جام حذفی سال 1390-1391
•    قهرمانی جام حذفی سال 1396-1397
•    عنوان قهرمانی جام باشگاه های تهران سال 1370

لوگوی استقلال برای دریم لیگ

فرمت JPG لوگوی استقلال

چطور یک لوگوی خوب برای دریم لیگ طراحی کنیم؟

برای اینکه بتوانید لوگوی مناسبی برای دریم لیگ طراحی کنید باید به نکات زیر توجه کنید:

1. لوگو استقلال خود را ساده طراحی کنید.

هواداران همیشه و تو طول 24 ساعت یک روز با لوگوهای زیادی از تیم فوتبال استقلال مواجه میشوند، لوگوی شما برخلاف تمامی آنها باید در دریای پیچیدگی، ساده شنا کند.
حجم و کیفیت لوگوی شما باید به صورتی باشد که خیلی راحت انتخاب هواداران شود.

2. لوگوی استقلال خود را به یاد ماندنی طراحی کنید.

به یاد داشته باشید علاوه بر طراحی ساده ی لوگوی استقلال خود، باید آنرا به گونه ای طراحی کنید که کمتر از سه ثانیه قابل مشاهده بر تمام هواداران باشد.

3. بیاد ماندنی طراحی کنید.

لوگوی استقلال خود را در آزمون زمان شرکت دهید، این لوگو تا چند سال دوام میارود؟ قطعا با تغییر نکردن لوگوی تیم تا مدت ها میتوان از آن در هر شبکه و فضایی استفاده کرد.
لوگوی خود را به گونه ای طراحی کنید که درصورت ویرایش آن مجبور شوید تنها تعداد کمی از جزئیات را تغییر دهید.

4. لوگوی استقلال خود را مناسب تمام فضاها طراحی کنید.

لوگو استقلال خود را به گونه ای طراحی کنید تا بتوان بدون توجه به چیزی آنرا روی هر فضایی استفاده کرد. از یک وب سایت گرفته تا برروی یک کاغذ، لوگوی شما باید از پس تمام این موقعیت ها بر آید.

5. لوگوی خود را مناسب طراحی کنید.

لوگوی استقلال خود را کلی در نظر بگیرید نه فقط سلیقه شخصی خود را. یک طراحی خوب باید برای تمام هواداران جذاب باشد نه فقط گروه خاصی.
به علاوه شما میتوانید لوگو استقلال را از طریق لینک های زیر در فرمت های وکتور و برداری ai و eps دانلود نمایید و سپس آنها را با نرم افزار های ویرایش تصاویر مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور با فرمت های دلخواهی مانند JPG، PNG و SVG و غیره ذخیره کنید:

دانلود لوگوی استقلال با فرمت کم

دانلود لوگوی استقلال با فرمت پرحجم

نتیجه گیری

اینروزها بازی دریم لیگ در بین هواداران زیادی طرفدار پیدا کرده و استقلالی های زیادی وقت خود را به این بازی اختصاص داده اند.
استقلال به عنوان بزرگترین تیم فوتبال ایران توانسته بازی های زیادی را با تلاش های فراوان با موفقیت پشت سر بگذارد، پس انجام این بازی ها توسط هواداران میتواند آنهارا تنها کمی با سختی های بازی ها آشنا نماید.

تگ های مرتبط :