لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/09/30

لوگو چیست و بهترین وب سایت سفارش لوگو کدام است؟

سفارش لوگو یکی از راحت ترین گزینه های موجود برای صاحبان مشاغلی است که خودشان زمان کافی برای انجام کار های طراحی لوگو کسب و کار خود را ندارند! لوگوها به عنوان یک تصویر بیاد ماندنی، هویت برند شمارا نشان می دهند، درحالی که ممکن است برخی از لوگوها به چشم بیننده ساده به نظر برسند، اما مراحل طراحی مخالف کلمه ساده را اثبات می کند. 
لوگوی شما پروژه ای نیست که در روند آن صرفه جویی کنید، بلکه به دلیل تاثیر مستقیم آن بر موفقیت کسب و کارتان، باید به مراحل طراحی لوگو کسب و کار خود توجه بیشتری نمایید. اما برخی زمان کافی برای طراحی لوگو ندارند و از طراحان دیگر کمک میگیرند، برای اینکار شما باید ابتدا یک وب سایت مناسب پیدا کنید و طبق بودجه و انتظارات خود از کیفیت لوگو کسب و کارتان، اقدام به پرداخت هزینه نمایید. با اینحال اگر خودتان قصد طراحی لوگو دارید، اطلاعات مقاله " چند راهکار ساده برای خلق لوگو حرفه ای " به شما کمک خواهد کرد.

ابتدا، لوگو چیست؟

هدف اصلی تمام لوگوها، ایجاد یک هویت قدرتمند برای کسب و کار هاست. لوگو حرفه ای شما با نفوذ در محصولات، نماد، تایپوگرافی و مخاطبان کسب و کارتان، یک ساختار بصری گسترده ای را ارائه می دهد. دنیای لوگوها شامل سه مدل اصلی است که این موارد عبارتند از:
•    لوگوهای انتزاعی
•    لوگوهای نمادین
•    لوگوهای متنی
درکل یک لوگوی حرفه ای، با تصویر و متن خود یک ارتباط مستقیم را با هویت کسب و کار مورد نظر ترکیب میکند تا تمام پیام و مفاهیم شما به مخاطبان برسد. 

مهم ترین عناصر طراحی لوگو چیست؟

قبل از جستجو یک وب سایت مناسب برای سفارش لوگو، باید عناصر ضروری طراحی لوگو را در نظر بگیرید. هرکسی میتواند یک لوگو طراحی کند، اما همه نمی توانند لوگوهای مناسب خلق کنند. یک لوگوی خوب باید تمام ویژگی های زیر را دارا باشد:
•    ساده
•    همه کاره ( یعنی از لوگوی مورد نظر بتوان در هر فضایی با هر اندازه ای استفاده کرد.)
•    مقیاس پذیر
•    زیبا و جذاب
•    انتقال دهنده یک ایده یا پیام
•    خاطره انگیز
در نگاه اول موارد بالا ممکن است خیلی ساده به نظر برسند، اما انجام هیچ کاری ساده نیست، چه بسا طراحان لوگو باید تمام موارد بالا را تنها در یک فضای کوچک برای قبولی در بزرگترین آزمون مشتریان به نمایش بگذارند. هر کاری سخت است اما نه برای کسی که هدف خود را پشیمان نشدن گذاشته است.

برای سفارش لوگو چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

اگر قصد سفارش لوگو را دارید، ابتدا باید بتوانید یک طراح حرفه ای پیدا کنید. اما چگونه میتوان به هر طراحی به عنوان یک طراح حرفه ای اعتماد کرد؟ مانند هر کاری، یک طراح مناسب نیز میتواند کارهای شمارا با ایجاد یک ارتباط خوب با مخاطبانتان عالی پیش ببرد. اما قبل از انتخاب وب سایتی که طراحان مورد اعتمادی داشته باشد ابتدا، تمام پروژه های طراحی لوگوی آنهارا چک کنید و همچنین با در نظر گرفتن ارزش های کسب و کار خود و موارد مورد نظرتان، بهترین انتخاب خود را از بین هزاران وب سایت طراحی لوگو، به یک وب سایت خلاصه کنید. به علاوه، سعی کنید وب سایت مورد نظرتان، حتما مراحل ضروری طراحی لوگویتان را با شما به اشتراک بگذارد، برخی از این مراحل عبارتند از:

•    خلاصه ای از مراحل طراحی
•    موضوعاتی که برای طراحی لوگو کسب و کار شما، مناسب تر است.
•    ابزار هایی که برای طراحی لوگویتان استفاده خواهد شد.
•    یک تصویر پیش فرض از نتیجه نهایی لوگو.
برای آن تصویر کوچک، تقریبا ماه ها زمان صرف می شود تا یک نتیجه خوب به دست آید. پس ندانسته و هلهلکی برای طراحی لوگو کسب و کار خود وب سایت انتخاب نکنید و نکات زیر را در هنگام انتخاب آنها در نظربگیرید.
•    از طراح مورد نظر خود بخواهید، از کمتر از 3 رنگ برای طراحی لوگویتان استفاده کند، تا بعدها در هزینه نهایی شما صرفه جویی شود.
•    مطمئن شوید، کیفیت نهایی لوگوی شما استاندارد باشد تا بعدها نیز بتوانید اندازه آنرا تغییر دهید.
•    از طراح خود بپرسید، آیا میتوان از لوگو برروی یک فضای کوچک مانند تمبر یا فضایی بزرگتر مانند یک بیلبورد استفاده کرد؟
شما باید برای گرفتن یک نتیجه کاربردی تمام مراحل بالا را در نظر بگیرید، زیرا لوگوی شما در ابتدا فقط یک تصویر است و تا زمانی که آنرا مقابل دیدگان مخاطبانتان قرار نداده اید، نمیتوان به سادگی گفت در آخر باعث موفقیت کسب و کار شما خواهد شد یا نه.

 

لوگو چیست و بهترین وب سایت سفارش لوگو کدام است؟

بهترین وب سایت سفارش لوگو

طراحی لوگوها ذاتاً باید ساده باشد، اما واژه سادگی ممکن است گاهی شمارا به این باور نادرست سوق دهد که طراحی لوگوها همیشه باید ساده باشد. اما برخلاف این باور اشتباه شما باید بتوانید با انتخاب یک وب سایت طراحی لوگو مناسب، از نتیجه لوگوی خود راضی باشید و به ساده بودن آن اصرار نکنید. در حالی که صرف هزینه زیاد برای سفارش لوگو ممکن است دردناک باشد، اما پیامد نهایی طراحی آنها موفقیت چندهزار برابری کسب و کار شمارا خواهد داشت. متخصصان طراحی لوگو باید همیشه عنصر استدلال و قدرتمند بودن آنهارا هدف اصلی برند شما قرار دهند. 
وب سایت لوگونومی ما همیشه سعی کرده است، نتیجه نهایی طراحی لوگو مخاطبان خود را به بهترین نحو ارائه دهد. شما با لیست کردن موارد مورد نظر خود، مطمئن هستید که لوگو مورد نظرتان ایده خودتان است. قیمت طراحی لوگو با توجه به اینکه آنرا به چه کسی میسپرید و لوگوی شما از چه نوعی است، متفاوت خواهد بود، اما ما در وب سایت لوگونومی سعی کرده ایم استاندارد ترین قیمت هارا برای مشتریان خود در نظر بگیریم.

چرا نباید به تمام وب سایت های سفارش لوگو اعتماد کرد؟

به دلیل تقاضای بالای صاحبان مشاغل برای سفارش لوگو، وب سایت های زیادی به وجود آمده اند که طراحی لوگوهارا بدون پیروی از قوانین طراحی لوگو انجام میدهند و حتی در مواردی از لوگوهای دیگر کپی میکنند. برای اینکه شما گرفتار این مشکلات نشوید، لازم است اطلاعات زیر را در نظر بگرید.

به دنبال وب سایت های ارزان نباشید

برای انتخاب یک وب سایت طراحی لوگو، به هیچ عنوان گول تبلیغاتی که " همین الان برای طراحی یک لوگو کسب و کار ارزان، اقدام کن" را نخورید! ضرب المثل معروف آنچه را دریافت میکنید که برای آن هزینه کرده اید را فراموش نکنید و سعی کنید طبق بودجه خود بهترین انتخاب را کرده و خود را درگیر انتخاب های ساده تر نکنید.

برای انتخاب وب سایت طراحی لوگو، خود را درگیر نظر افراد اشتباه نکنید

گاهی در دنیای اینترنت مشاهده میکنیم، رای گیری محبوبی برای انتخاب رنگ بنفش شروع شده است که در نظر عده ای به هیچ عنوان زیبا نیست اما گروهی معتقد هستند، رنگ مورد نظر عالی و معنا دار است. راجب وب سایت های طراحی لوگو نیز همینطور است، برخی یک گزینه اشتباه را بهترین می دانند و همین بی فایده ترین نتایج برای افراد زیادی به ارمغان می آورد.
برای انتخاب یک وب سایت مناسب طراحی لوگو در کنار در نظر گرفتن نظر اکثر افراد، انتخاب اصلی را به عهده خود بگذارید. 

برخی از وب سایت های طراحی لوگو، فقط زمان مخاطبان را تلف میکنند

برخی از وب سایت هایی که خود را حرفه ای معرفی کرده اند، بارها و بارها یک طراحی از لوگوی تکراری را در نظر یک مخاطب جدید زیبا جلوه می دهند و در آخر با راضی کردن آنها و با کمی تغییر لوگوی به نظر جدیدی را برای آنها ارسال میکنند! اما همین کار باعث کاهش موفقیت آن کسب و کار و هدر رفتن وقت و پول صاحبان مشاغل می شود. پس برای انتخاب وب سایت طراحی لوگو حتما متمرکز عمل کنید تا درگیر اتفاقات ناخوشاند نشوید.

شما در حال هدر دادن پول خود هستید زیرا فردی را فقط برای طراحی لوگو استخدام کرده اید

لوگویی که به صورت حرفه ای طراحی شده باشد، میتواند اعتبار کسب و کار شمارا افزایش دهد. پس طراحی یک لوگو به خودی خود باعث موفقیت کسب و کار شما نخواهد شد. تصور کلی مردم از کسب و کار شما قطعا شامل رنگ، تصاویر، کلمات و پیام پشت لوگوی شما است، اگر تمام موارد گفته شده در نظر مخاطبان شما لیست نشود، در نتیجه شما کار طراحی آنهارا درست انجام نداده اید. شما در کنار تصمیم گیری برای موارد ضروری در طراحی لوگویتان باید به احساس و انتظارات مخاطبانتان نیز توجه کنید و سپس یک لیست طراحی درست را به یک لوگوی حرفه ای تبدیل کنید.
استخدام شخصی برای طراحی لوگویی که استراتژی برند و پیام های کسب و کار آن مشخص نیست مانند تمیز کاری حیاطیست که خانه آن آتش گرفته است. برای اینکه در آخر یک لوگو حرفه ای و مناسب داشته باشید ابتدا هدف خود را از طراحی لوگویتان مشخص کنید و کم کم از هدف های خود یک لیست بسازید، با جستجو و تحقیق راجب وب سایت های طراحی لوگو در آخر یک تصمیم درست بگیرید تا موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

نتیجه گیری

سال 1400 یکی از فعال ترین سال ها در مورد سفارش لوگو توسط صاحبان مشاغل مختلف بوده است. به همین دلیل وب سایت های فراوانی با طراحانی که اصول ترکیب بندی و ساخت یک لوگو حرفه ای را میدانند استخدام شده اند. شما به عنوان تنها کسی که موفقیت کامل کسب و کار خود را میخواهید باید با صبر و تمرکز جدی، در آخر یک انتخاب درست برای کارهای لوگوی خود انجام دهید.
لوگوهای محبوب ساده و قابل فهم برای تمام مخاطبان هستند، پس در هنگام انتخاب وب سایت طراحی لوگو گزینه های بیهوده را خط بزنید تا در آخر یک لوگوی مناسب دریافت کنید.

تگ های مرتبط :