لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/09/25

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای خاص با سرعتی خیره کننده در دنیای طراحی، درحال توسعه هستند و طراحان زیادی دانش طراحی خود را به سمت این نوع لوگوها سوق داده اند. از سال 2020 لوگوهایی که عنوان خاص را به خود اختصاص دادند، به طور قابل توجهی رشد بسیاری در شبکه های اجتماعی و بین صاحبان مشاغل جدید داشته اند.
بی توجهی به طراحی لوگو به خصوص در جهانی که هر دقیقه بیشتر به سمت مجازی شدن گرایش پیدا میکند، سخت و دشوار می باشد و شما باید برای ساخت جایگاه ثابت کسب و کار خود همه چیز به خصوص لوگوی ساده خود را تغییر دهید. در این مقاله قصد داریم شمارا با قوانین جدید طراحی لوگوها به خصوص لوگوهای سال 2022 آشنا کنیم.  اگر ایده های کمی در ذهن دارید، میتوانید با خواندن مقاله " 10 نکته مهم برای طراحی لوگو هنری " با جذاب ترین راه حل های طراحی لوگو آشنا شوید.

 

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

چند کلمه درباره طراحی لوگو!

لوگوها مهم ترین و ضروری ترین مرحله ساخت یک کسب و کار حرفه ای هستند. اگرچه اکثر صاحبان مشاغل خودشان لوگوهای خاص را طراحی میکنند اما بعضی تصمیم متفاوت تری گرفته و با استخدام یک طراح لوگو، در کارهای مربوط به کسب و کار خود یک قدم عقب تر می ایستند. 
گاهی برخی از مردم فکر میکنند طراحی لوگو یعنی " ساخت یک تصویر گرافیکی عادی" یا " عکسی با ترکیب نماد و فونت" این تعاریف برای لوگو کسب و کار ها کاملا اشتباه است. شما باید بدانید، لوگوها معرف و اولین نماینده مشخص شما برای جذب مخاطبان هستند و تمام آنها وظیفه انتقال ایده ها و پیام های صاحبان مشاغل را دارند. 

چطور یک لوگوی خاص بسازیم؟

با مطالعه و تحقیق درمورد محبوب ترین لوگوهای سال 2022 میتوانید یک لوگوی خاص مرتبط با کسب و کار خود بسازید. اما قبل از هر کاری ابتدا باید سبک مورد علاقه خود برای طراحی لوگو را مشخص کنید، سپس یک نرم افزار حرفه ای دانلود کنید و در آخر لوگوی مورد علاقه خود را بکشید تا پروژه طراحی لوگوی خود را با کیفیت بالا به آخر برسانید.
اما اگر استعداد طراحی یا ساخت لوگو ندارید، بهتر است از یک طراح حرفه ای کمک بگیرید و با انتقال برخی جزئیات، کار طراحی لوگوی خود را به یک طراح بسپارید. یا میتوانید از گزینه آخر، یعنی کمک گرفتن از تولید کننده های آنلاین استفاده کنید. خدمات وب سایت های لوگو ساز آنلاین به خصوص وب سایت لوگونومی ما، کاملا رایگان و تخصصی است و شما میتوانید ایده آل ترین لوگوها را خلق کنید به گونه ای که به راحتی میتوانید مخاطبان زیادی را جذب خود نمایید. 

لوگوهای خاص سال 2022

برای شروع، لازم بذکر است، بگوییم روند طراحی لوگوهای خاص سال 2022، بسیار ساده و ترکیب شده با لوگوهای قدیمی و جدید است. در برخی حتی ممکن است، حس و حال قدیم به شما القا شود، مثلا لوگوهایی که فونت مشکی یا جوهرسفید دارند اغلب حس گذشته را به بینندگان منتقل میکنند، با اینحال طراحی برخی از آنها پیچیده و سه بعدیست و شما برای طراحی تمام آنها باید متمرکز تر عمل کنید.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای انیمیشنی

لوگوهای متحرک هنوز هم مد روز هستند و ویژگی انیمیشنی بودن آنها به طوری جزئیات جذاب تری به آنها اضافه کرده است. هرروز طراحان، طرح های جالب تری را به آنها اضافه میکنند تا برای هر کسب و کاری جذاب باشند. در طراحی این لوگوها، طراحان نباید از بازی با جزئیات بترسند و میتوانند با تغییر جایگاه برخی تصاویر پیچیدگی لوگوهای خود را افزایش دهند. تکنیک طراحی لوگوهای انیمیشنی نه تنها باعث جلب نظر بیشترین مخاطبان خواهد شد، بلکه به شما در بیان یک داستان جذاب کمک خواهد کرد.
در این مدل لوگوها باید با کمک طراحی های دو بعدی و سه بعدی، یک انیمیشن داستانی ساده طراحی کنید، تا هربار که به آن نگاه میکنید، متوجه نکته جدید تری شوید. اغلب طراحان به بخش متحرک لوگوها علاقه مند هستند و برای دریافت یک نتیجه عالی تر بارها تلاش میکنند. درباره ی طول زمانی محبوبیت این دست لوگوها، باور داریم که تا چندین سال استفاده خواهند شد.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای سه بعدی

تعداد لوگوهای سه بعدی رو به روز درحاله افزایش است و هرکسی حداقل یکبار در تلفن همراه خود آنها را دیده اند. طراحان اغلب این مدل لوگوهارا دوست دارند و بارها دیده ایم، توانسته اند چه لوگوهای منحصر به فردی بسازند. لوگوهای سه بعدی برروی هر صفحه نمایشی خوب به نظر می رسند و با جلوه های متفاوت خود در مواردی مانند عمق جذابیت، سایه ها و ساده بودنشان مخاطبان زیادی را جذب خود کرده اند. 
این نوع لوگوها از سال 2021 تا کنون بسیار محبوب شده اند و صاحبان مشاغل زیادی آنهارا تنها انتخاب خود برگزیده اند.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای نمادین

مهم ترین ویژگی لوگوهای نمادین سادگی آنهاست. این لوگوها سال هاست که محبوب طراحان هستند و در کسب و کار های زیادی قابل استفاده می باشند. بارها دیده ایم افراد زیادی جذب این لوگوها می شوند و حتی در مواردی مشتری ثابت کسب و کار مورد علاقه خود شده اند.
درواقع باید بدانید این نوع لوگوها، ماهیت نمادین دارند و میتوانند هر ایده و نقش مختلفی را در خود حفظ نمایند به گونه ای که بهترین جنبه خود را به مخاطبان نشان دهند. اگر به ترجمه کلمه " نماد " از یونانی به روسی بپردازیم، متوجه جزئیات و جذابیت های برجسته آن خواهیم شد. به همین دلیل اغلب این مدل لوگوها طراحی های پیچیده و جدیدی دارند.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای شلوغ اما منظم

کمی بی دقتی، عدم رعایت قانون تقارن و هرج و مرج خلاقانه، اما در عین حال متعادل بودن تمام ایده های طراحیتان؛ همه چیزی است که به آن خلاقیت می گویند. این نوع لوگوها در سال 2022 کمی تغییر یافته اند ولی طرح کلی آنها یکسان است و مشتریان زیادی را علاقه مند به خود کرده اند.

محبوب ترین لوگوهای خاص سال 2022

لوگوهای طراحی شده با دست

به گفته کارشناسان طراحی، لوگوهایی که چندین جزء دست نویسی شده دارند، میتوانند ایده کسب و کار های مختلف را با دقت بیشتری نسبت به سایر لوگوها به مخاطبان منتقل کنند. باید اعتراف کنیم، این سبک لوگوها جزء لوگوهای خاص و واقعی هستند که قطعا هر مشتری را تحت تاثیر قرار میدهند.
برای دست نویسی فونت یا هر بخش لوگوی خود، باید دنیای خلاقیت های خود را گسترده تر نمایید تا یک لوگوی زیبا، رمانتیک و جذاب بسازید. این لوگوها از سال های خیلی قبل محبوب بوده اند و هنوز هم جذابیت خود را از دست نداده اند.

چرا برای طراحی لوگوهای خاص به نرم افزار های لوگوساز نیاز داریم؟

کسب و کار های زیادی با انتخاب یک نرم افزار حرفه ای لوگوساز توانسته اند، برای خود به دست آورده و بهترین قابلیت هارا برای طراحی لوگوهای خود دریافت کنند. در دنیایی که دامنه توجه انسان تنها هشت ثانیه یا کمتر است، باید بهترین برنامه هارا برای نزدیک شدن به مسیر موفقیت انتخاب کنید.
نرم افزار های لوگوساز، برنامه هایی هستند که شما میتوانید برای طراحی و ویرایش لوگو کسب و کار های خود از آنها استفاده کرده و درآخر یک لوگو خاص خلق کنید. این بدان معناست که شما میتوانید با چندین بار جستجوی و انتخاب یکی از حرفه ای ترین برنامه های طراحی لوگو، استراتژی بصری عالی ایجاد کرده و به صورت حرفه ای مخاطب جذب کنید.
نرم افزار های طراحی لوگو اغلب شامل ویژگی های فراوانی از فونت های متنوع گرفته تا ابزار های برش حرفه ای، به شما برای به پایان رساندن حرفه ای طراحی لوگویتان کمک می کنند و در آخر باعث بهبود جنبه های بصری کسب و کار شما می شوند.

نرم افزار های طراحی لوگوهای خاص

با کمک نرم افزار های حرفه ای زیر میتوانید برترین لوگوهای خاص را بسازید و موفقیت کسب و کار خود را تضمین کنید.

نرم افزار Adobe photoshop Express

یکی از بهترین نرم افزار های طراحی لوگو Adobe photoshop Express است، که توانسته با پیشرفت طی سال های گذشته، ابزار و قابلیت های متنوع طراحی لوگو را در اختیار مخاطبان قرار دهد. با کمک این برنامه میتوانید، تمام انتظارات خود برای لوگوی مورد علاقیتان را به عمل آورید.

نرم افزار Adobe Lightroom CC

هنگام طراحی لوگو کسب و کار خود بازی کنید، این نرم افزار خاطره خوبی از مراحل طراحی برای شما می سازد و شما با استفاده از نسخه دسکتاب آن میتوانید کار طراحی لوگوی خود را به راحتی تمام کنید. با استفاده از مجموعه ابزار های پیشرفته این نرم افزار آینده لوگوی خود را کاملا تغییر دهید.

نرم افزار Adobe Photoshop Fix

با کمک این نرم افزار میتوانید کار طراحی لوگو خود را تا چند مرحله ساده تر پیش ببرید و در آخر یک لوگوی حرفه ای بسازید. کار با این نرم افزار بسیار آسان است و هیچ نیازی به حرفه ای بودن نیست، اما لازم است قبل از هرچیز، چند مدل لوگوی طراحی شده با این نرم افزار را بررسی کنید و اگر قابلیت های این نرم افزار را دوست داشتید، به طراحی لوگو کسب و کار خود بپردازید.

نتیجه گیری

قطعا در سال 2022 لوگوهای خاص و جدید زیادی را مشاهده خواهید کرد و سپس به برای رفتن به مکان مورد نظر آنها برای بازدید بیشتر مشتاق خواهید شد. امروزه تقاضا برای طراحی لوگو کسب و کار های مختلف بسیار افزایش یافته و به همین دلیل خیلی از صاحبان مشاغل خودشان طراحی لوگو انجام میدهند، اگر شما هم قصد طراحی لوگوی خودتان را دارید قبل از هرچیز حتما مقاله " چطور یک لوگو خوب را دانلود و خلق کنیم؟ " را بخوانید. 
هیچ لوگو کسب و کاری مدت کوتاهی نمی ماند و اگر طرح حرفه ای داشته باشد، تا مدت ها و تا چندین دهه بدون تغییر باقی می ماند. بنابراین در حین انجام کار های طراحی و یا برنامه ریزی برای اینکار متمرکز و دقیق باشید تا در آخر موفقیت کسب و کار خود را با یک لوگوی خوب و مناسب تضمین کنید.

تگ های مرتبط :