لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/11/28

مزایای استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای طراحی لوگو رستوران

اپلیکیشن طراحی لوگو به صاحبان مشاغل در ساخت حرفه ای لوگو با موبایل برای کسب و کارشان کمک می کند. لوگوها هویت کسب و کار ها هستند و لازم است برای طراحی آنها از نرم افزار های پیشرفته و دقیقی استفاده کرد. به همین دلیل صاحبان رستوران ها، اغلب برای طراحی لوگوی مخصوص کسب و کار خود، به دنبال اپلیکیشن موبایل های سریعی هستند تا بتوانند راحت تر لوگو رستوران خود را بسازند. در این مقاله قصد داریم، شمارا با نرم افزار های طراحی لوگو و مزایا و معایب هر کدام آشنا کنیم. به علاوه، برای کسب اطلاعات بیشتر راجب لوگو رستوران، خواندن مقاله چه چیزی باعث خلق یک لوگو رستوران خوب می شود؟ قوانینی که باید بدانید! پیشنهاد می شود.

طراحی لوگو رستوران!

طراحی یک لوگوی قابل تشخیص یکی از جنبه های کلیدی برندسازی برای رستوران ها است. به همین دلیل میبینیم رستوران هایی مانند مک دونالدز و وندی با لوگوهای منحصر به فردشان توانسته اند جایگاه ثابتی برای خود در ذهن مشتریان داشته باشند. فراموش نکنید، یک برند، شایسته یک لوگوی عالی و یک لوگو، شایسته یک طراحی حرفه ای است. بنابراین، چه به فکر راه اندازی یک رستوران جدید باشید و چه به دنبال تغییر محل فعلی رستوران خود، طراحی یک لوگوی بیاد ماندنی و متمایز از دیگران باید مهم ترین موضوع و راس هدف شما در کار باشد.
هنگام طراحی لوگو برای رستوران خود می توانید به گزینه های مختلفی از جمله استخدام یک طراح از یک آژانس حرفه ای ساخت لوگو، نصب اپلیکیشن طراحی لوگو و غیره فکر کنید. محدودیت در بودجه نباید شمارا از داشتن یک لوگو رستوران حرفه ای و منحصر به فرد منع کند، بنابراین سعی کنید بهترین تصمیم را برای آینده کسب و کار خود بگیرید. با اینحال، نصب و استفاده از اپلیکیشن های طراحی لوگو راحت ترین و مقرون به صرفه ترین پیشنهاد است و در این مقاله، می توانید با در نظر گرفتن مزایا و معایب هرکدام، یکی از بهترین اپلیکیشن های لوگوساز را انتخاب کنید.

منظور از " اپلیکیشن طراحی لوگو رستوران" چیست؟

تمام اپلیکیشن طراحی لوگوها، یک نرم افزار همه کاره هستند که شما می توانید با استفاده از نسخه ی گوشی آنها فونت، رنگ و قالب لوگو رستوران مد نظر خود را به راحتی انتخاب و استفاده کنید. برخی از اپلیکیشن های طراحی لوگو به شما این امکان را می دهند تا در عرض چند دقیقه بهترین لوگو رستوران را ایجاد کنید، اما بهترین ها هیچ وقت ساده به دست نمی آیند و برای رسیدن به این هدف لازم است حتما ایده و تصمیمات حرفه ای را برای طراحی لوگو رستوران خود مد نظر بگیرید.
مهم ترین نکاتی که در انتخاب یک نرم افزار لوگوساز رستوران باید به آنها توجه کنید، تنظیمات، قابلیت ها و کاربرپسند بودن آن است. مانند زمانی که برنامه کاری دقیقی برای کارمندان خود مشخص می کنید، انتخاب یک نرم افزار لوگوساز حرفه ای نیز تاثیر مستقیمی بر موفقیت کسب و کارتان دارد، بنابراین با در نظر گرفتن تمام این جنبه ها سعی کنید، تصمیم درستی برای آینده رستوران خود بگیرید. به علاوه، شما می توانید با مراجعه به وب سایت لوگونومی لوگو رستوران خود را بصورت کاملا آنلاین بسازید. 

مزایا و معایب استفاده از اپلیکیشن طراحی لوگو رستوران

ممکن است با خود فکر کنید، یک نرم افزار لوگوساز نمی تواند انتظارات شمارا برآورده کند و برای طراحی یک لوگوی حرفه ای می بایست یک طراح گران قیمت استخدام کنید. اما لازم است بدانید، لوگویی که به دست خودتان ساخته می شود، به دلیل داشتن یک طرح منحصر به فرد و متفاوت در چشم مشتریان کاملا جدید و حرفه ای به نظر می رسد. پس به خود اعتماد کنید و با در نظر گرفتن مزایا و معایب کلی اپلیکیشن طراحی لوگو های جدید، تصمیم عاقلانه ای برای آینده رستوران خود بگیرید.

مزایا استفاده از یک اپلیکیشن طراحی لوگو خوب

•    با استفاده از نرم افزار های طراحی لوگو، مجبور نیستید از طریق ایمیل یا گوشی همراه بارها با تیم طراحی لوگو برای رستوران خود تماس بگیرید.
•    اگر برای طراحی لوگو رستوران خود قصد استخدام یک طراح را داشته باشید، قطعا برای آن لازم است طرح های فراوانی را بررسی و سپس چند روزی را برای اتمام پروژه صبر کنید که قطعا در افراد زیادی باعث سردرگمی و دودلی برای طراح انتخابیشان می شود. اما با نصب یک نرم افزار طراحی لوگوی حرفه ای، می توانید در زمان صرفه جویی کرده و لوگو رستوران خود را در عرض چند دقیقه بسازید. 
•    به دلیل ماهیت کاربر پسند بودن بعضی نرم افزار ها، دیگر به مهارت خاصی نیاز ندارید و میتوانید در عرض چند دقیقه به صورت رایگان در طرح خود تجدید نظر های متعددی انجام دهید.
•    مزیتی که بر تمام مزایای دیگر برخی نرم افزار های لوگوساز برتری دارد، رایگان بودن آنهاست و شما می توانید با خیال راحت و بدون نگرانی لوگوی مورد علاقه خود را بسازید.

معایب استفاده از اپلیکیشن های طراحی لوگو

•    لوگوهایی که بدون استفاده و کمک نرم افزار های طراحی لوگو با قالب های آنلاین موجود ساخته می شوند. در برخی موارد ممکن است توسط اشخاص دیگری نیز استفاده و باعث تبدیل شدن لوگو رستوران شما به یک گزینه عادی شوند.
•    لوگوی شما بازتابی از کسب و کار شماست و اگر بدون کمک ویژگی های متمایز کننده نرم افزار های لوگوساز ساخته شود، ممکن است هویت شمارا به اشتباه منعکس نماید.
•     اگر برای طراحی لوگویتان از عناصر حرفه ای نرم افزار های پیشرفته استفاده نکنید، ممکن است در نظر مخاطبانتان ظاهری عادی داشته باشید.

 

مزایای استفاده از اپلیکیشن های موبایل برای طراحی لوگو رستوران

 

6 اپلیکیشن طراحی لوگو رستوران پیشرفته

همانطور که قبلتر گفتیم، با نصب یک اپلیکیشن طراحی لوگو پیشرفته می توانید آینده رستوران خود را تغییر دهید. شاید عجیب به نظر برسد، اما لوگوهای ساده ای که به دست صاحبان مشاغل جدید ساخته شده اند، چندین برابر بهتر از گزینه های تکراری هستند. پس علاوه بر نظرخواهی از دوستان خود و رفع برخی اشتباهات لوگو رستورانتان، به خود اعتماد داشته باشید و هیچ وقت ایده های خود را ساده نبینید.

اپلیکیشن Adobe Illustrator

نرم افزار Adobe Illustrator به عنوان بهترین اپلیکیشن طراحی گرافیک و لوگو در نظر گرفته می شود. مزایای این نرم افزار عبارتند از:
•    این نرم افزار دارای طیف وسیعی از ابزار های کنترل و شکل سازی است
•    با کمک این نرم افزار می توانید حتی طرح های پیچیده خود را به یک لوگو تبدیل کنید
با اینحال، اگر مهارت محدودی در طراحی دارید، Adobe Illustrator می تواند انتخاب دلهره آوری باشد. اما قسمت های مربوط به ابزارهای این نرم افزار بسیار ساده بوده و با چندین بار استفاده می توانید با تمام بخش های آن آشنا شوید.

اپلیکیشن Logo Maker

اگر قصد طراحی لوگو رستوران خود در زمان کم را دارید، Logo Maker می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. این اپلیکیشن دارای ویژگی های حرفه ای فراوانی از جمله داشتن بیش از 10000 قالب جدید و گزینه ویرایش رایگان به ویژه برای فونت و رنگ لوگو است. با Logo Maker می توانید بدون تغییر قالب اصلی لوگویتان، بخش های مختلف آنرا به راحتی تغییر دهید. این نرم افزار سالها در لیست محبوب ترین لوگوساز ها بوده و به راحتی می توانید به آن برای طراحی لوگو کسب و کار خود اعتماد کنید. سعی کنید هنگام کار با این نرم افزار قابلیت های مختلف آنرا در نظر بگیرید، زیرا خدمات این نرم افزار هرروز در حال بروز شدن است و شما می توانید با یک انتخاب درست، نتیجه بهتری به بخش های مختلف لوگوی خود دهید.

اپلیکیشن LaughingBird

نرم افزار LaughingBird همانند Logo Maker به حداقل مهارت صاحبان مشاغل برای طراحی یک لوگو نیاز دارد. مزایا نرم افزار LaughingBird عبارتند از:
•    دارای بیش از 170 قالب مختلف و 200 فونت و رنگ جدید است
•    قسمت ویرایش این اپلیکیشن رایگان بوده و سپس بدون هیچ خطایی می توان لوگوی خود را با کیفیت استاندارد دریافت کرد
اپلیکیشن LaughingBird کاملا حرفه ای بوده و شما می توانید به راحتی لوگو رستوران خود را از بین گزینه های جدید این نرم افزار طراحی کنید.

اپلیکیشن Logo Design Studio

نرم افزار Logo Design Studio، برنامه ای دارای ویژگی های پیشرفته فراوان و خدمات بروز است. مزایای اپلیکیشن Logo Design Studio عبارتند از:
•    دارای بیش از 2000 قالب و 6000 فونت و رنگ جذاب
•    دارای قابلیت ویرایش آسان
•    دارای تم های جدید
نرم افزار Logo Design Studio با در نظر گرفتن انتظارات صاحبان مشاغل کوچک و جدید برای لوگوهایشان طراحی شده است. این نرم افزار به انتظارات تازه کار ها و حتی افراد با تجربه به راحتی پاسخ می دهد و شما می توانید برای طراحی لوگو رستوران خود از همان ابتدا قالب های پیشنهادی زیادی را دریافت و تصمیم بگیرید.

اپلیکیشن LogoYes

همانطور که از نام این نرم افزار مشخص است، شما می توانید خیلی راحت برای طراحی ساده لوگو رستوران خود به آن اعتماد کنید. تم و نماد های ارائه ای این نرم افزار دارای طیف گسترده ای است و LogoYes به شما کمک می کند در مدت زمان کوتاهی یک لوگو مناسب برای رستوران خود طراحی کنید. مزایا اپلیکیشن LogoYes عبارتند از:
•    دارای یک رابط کاربری ساده برای استفاده
•    دارای بیش از 200000 قالب رایگان
•    دارای طیف گسترده ای در رنگ
نرم افزار LogoYes یک نرم افزار جدید و آسان برای استفاده است که شما می توانید با توجه به نیاز های کسب و کار خود برای نصب آن تصمیم بگیرید.

اپلیکیشن SoThink

این نرم افزار دارای تعداد زیادی گزینه قابل تنظیم و ابزار های عالی و پیشرفته است. مزایا اپلیکیشن SoThink عبارتند از:
•    ابزارهای رنگ آمیزی این نرم افزار بسیار پیشرفته است
•    خدمات این نرم افزار جلوه های بسیار ویژه و پیشرفته ای به لوگوی شما می دهد
•    این نرم افزار دارای پیشنهادات جذابی در موضوع قالب است
نرم افزار SoThink گزینه های جذاب زیادی دارد و شما می توانید برای طراحی لوگو رستوران خود از افکت و ابزار های مختلف آن استفاده کنید.

جمع بندی

اپلیکیشن طراحی لوگو برای ساخت هر نوع لوگویی کارآمد است. با در نظر گرفتن چیستی و نیاز کسب و کار خود بهترین تصمیم را بگیرید. از برگشت به مسیر عقب نترسید، زیرا رسیدن به موفقیت به هیچ عنوان نزدیک نیست و با آزمون و خطا های مکرر به دست می آید. برای طراحی لوگو رستوران خود، وقت بگذارید تا بتوانید به نتیجه ایده آل خود برسید.
اگر نتوانستید با استفاده از اپلیکیشن های بالا به نتیجه مطلوب برسید، نگران نباشید با برنامه لوگوساز آنلاین لوگونومی به راحتی می توانید ایده های خلاقانه خود را ترسیم کرده و یک لوگوی حرفه ای برای رستوران خود خلق کنید.

تگ های مرتبط :