لوگونومی
دسته بندی : لوگوتایپ | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/21

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

لوگو جشن عروسی برای هر تازه عروس و دامادی معنای خاصی دارد، به عنوان مثال برخی از این لوگوها با مفاهیم عشق، شادی و زندگی مشترک طراحی شده اند. با اینحال، مهم نیست چه دلیلی برای طراحی آنها داشته باشید، لوگوهای جشن عروسی همگی متنوع و پر از جزئیات جذاب هستند که مهمانان زیادی را محو خود می کنند.
لوگوها همیشه برای کسب و کارها نیستند و برخی از آنها برای جشن گرفتن یک رویداد بسیار مهم طراحی می شوند. به همین دلیل، عروس و داماد گاهی در کنار سنگینی برنامه های آمادگی مراسم عروسی خود، به دنبال یک لوگو خاص برای نشان دادن هم بستگی و منحصر به فرد بودن جشن عروسی خود می باشند. بنابراین اگر هنوز از طرح لوگوی جشن عروسی خود مطمئن نیستید و نمی توانید یک سبک ثابت برای طراحی لوگویتان پیدا کنید، ما اینجاییم تا ترفند های جذابی را با شما به اشتراک بگذاریم. 
>> مقاله " چطور یک لوگوی حرفه ای با گوشی بسازیم؟ " را بخوانید.

 

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

 

منظور از لوگو جشن عروسی چیست؟

لوگو جشن عروسی یک نماد منحصر به فرد با مفهوم به هم رسیدن یک زوج و شروع زندگی مشترک آنهاست. طراحی لوگوهای جشن عروسی، انتخابی جذاب برای دعوت مهمانان، چیدمان محل عروسی و در نهایت خاطره انگیز نمودن آلبوم عکاسی جشن است. اگر راجب قسمت نام عروس و داماد برروی لوگو سردرگم هستید، باید بگوییم که لوگوهای جشن عروسی ممکن است گاهی با نام عروس و داماد تزئین شوند یا فقط اسم هارا در قسمت کوچکی از جزئیات خود داشته باشند، همه ی این قسمت به سلیقه خود زوجین مرتبط است. 
" لوگو " به اصلاح مدرن و جدید شناخته می شود، ولی استفاده از آن به عنوان یک نماد برای نشان دادن تاریخچه فردی و خانوادگی به قرن ها قبل باز می گردد. اولین نماد مربوط به جنگجویان نظامی میشد که طراحی آنها برروی فرشینه بایو در قرن یازدهم ثبت گردید. این طرح، برای نشان دادن فداکاری جنگجویان قرون وسطی با زره و پوشش جنگی طراحی شد. با گذشت زمان، نماد هایی که در گذشته طراحی شدند، به عنوان یک نماد اصیل و محبوب برای هر کشور حفظ گردیدند.
لوگوهای جشن عروسی مدرن و جدید در دو سبک طراحی می شوند، کلی و جزئی. در سبک کلی بیشتر برای نشان دادن مراسم عروسی و نام عروس و داماد استفاده می شود، در مقابل لوگوهای جزئی با نمادی از عروس و داماد به همراه جزئیات جشن عروسی طراحی می شوند.

کدام سبک انتخاب خوبی برای طراحی لوگو جشن عروسی شماست؟

برای اینکه بتوانید یک لوگو جشن عروسی جذاب و بروز طراحی کنید، لازم است سه مدل از محبوب ترین سبک آنهارا بررسی کنید. با اینحال، سعی کنید از بین آنها یکی را کاملا مطمئن انتخاب کنید تا راحت تر بتوانید برای طراحی سایر جزئیات آن تصمیم بگیرید.

لوگو جشن عروسی مونوگرام

لوگوهای مونوگرام برای جشن عروسی، انتخابی عالی برای نشان دادن نام عروس و داماد هستند. این لوگوها بیشتر بر طراحی جذاب حرف اول اسم هر یک از زوجین تمرکز دارند و منحصر به فرد شدن آنها بر توانایی طراح برای شناسایی یک فونت مناسب مرتبط است.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

لوگو جشن عروسی دارای متن و نماد

این سبک لوگوهای جشن عروسی مفهومی کلاسیک و جذاب دارند. در این لوگوها ممکن است برای قسمت متن از نام زوجین استفاده شود یا عنوان "جشن عروسی" نوشته شود. به علاوه، در این نوع لوگوها انتخاب نماد کمی آسان تر است، زیرا طراحان می توانند از بین گل های مختلف، انواع حلقه، قلب و یک زوج نمادین برای قسمت نماد انتخاب نمایند.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

لوگو جشن عروسی تایپ یا متنی

لوگوهای جشن عروسی تایپ یا متنی، انتخاب جذابی برای زوجینی می باشد که می خواهند جشن عروسی ساده و در عین حال مناسبی برگزار نمایند. لوگوهای تایپ یا متنی جشن های عروسی از هیچ نمادی تشکیل نشده اند. بنابراین، لازم است حتما یک فونت منحصر به فرد برای پر کردن جای خالی قدرت یک نماد انتخاب کنید. انتخاب از بین یکی از فونت های پررنگ، فونت های مرتب و فونت های ظریف می تواند نتیجه ی متفاوتی برای لوگوی جشن عروسی شما داشته باشد.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

جدید ترین ایده های طراحی لوگو جشن عروسی سال 2022

برای اینکه بتوانید لوگو جشن عروسی حرفه ای و منحصر به فردی داشته باشید، لازم است برای الهام گرفتن لوگوهای مختلفی را بررسی کنید. 

لوگو جشن عروسی قدیمی اما بروز

اگر برنامه دارین جشن عروسی خود را با تم قدیمی برگزار کنید، پس به توضیحات زیر برای طراحی این نوع لوگو عروسی ها دقت نمایید. لوگوهای عروسی قدیمی عجیب و پر زرق و برق هستند و اغلب با خطوط در هم و برهم، حاشیه تزئین شده و گل های رسمی تزئین می شوند. فونت لوگوهای جشن عروسی قدیمی اغلب شکسته هستند و این فونت ها علاوه بر نشان دادن یک مفهوم منحصر به فرد به لوگوی شما – سنتی، شیک و رسمی هستند. برخی از فونت های شکسته لوگوهای جشن عروسی عبارتند از Allura، BlackJack، Citadel و Mirella که – تمام آنهارا می توانید به صورت آنلاین و به راحتی دانلود و استفاده نمایید. اگر در انتخاب رنگ لوگوی جشن عروسی خود مطمئن نیستید، می توانید از بین رنگ های مشکی، سفید، نقره ای، طلایی، قرمز، آبی و بنفش یکی را انتخاب و روی لوگوی جشن عروسی خود استفاده کنید. به علاوه، اگر می خواهید یک لوگوی جشن عروسی رسمی تر داشته باشید، می توانید یک رنگ با عمق متوسط انتخاب کنید.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

لوگو جشن عروسی مدرن و جدید

آیا به طراحی لوگوهای جشن عروسی مدرن علاقه مند هستید؟ لوگوهای مدرن سبک مینیمالم و کلی دارند و به افرادی که علاقه مند به طراحی این سبک لوگوها هستند، کمک می کنند تا تصمیمات بروزی برای عناصر مختلف لوگوی خود بگیرند. برای طراحی یک لوگوی جشن عروسی مدرن لازم است به یکپارچگی خطوط هندسی، تفاوت حاشیه ها و رنگ لوگوی خود دقت کنید. لوگوهای عروسی مدرن بجای نماد، بیشتر بر فونت ها تمرکز دارند. بنابراین، نخستین نکته ای که باید درمورد این مدل طرح لوگوهای جشن عروسی دقت کنید، این است که حتما راجب تمام فونت ها سرچ و هرکدام را به صورت جدا بررسی کنید. بیشتر برای انتخاب فونت این لوگوها از فونت های عمیق و بدون تجملات استفاده می شود که یکی از بهترین انتخاب ها برای این فونت ها سنس سریف ها هستند. این فونت ها هیچ شکستگی و حروف جدا شده ای ندارند. سایر فونت لوگوهای جشن عروسی مدرن که محبوبیت کمتری دارند، عبارتند از Avenir Pro، Helvetica Neue، Futura و Nexa که تمام این فونت ها به راحتی و به صورت رایگان قابل دانلود و استفاده هستند. برای رنگ لوگوهای جشن عروسی مدرن، رنگ بنفش، سبز و طوسی انتخاب های مناسبی می باشد و به شما این اطمینان را خواهند داد که لوگوی شما جلوه ی منحصر به فردی دارد.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

لوگو جشن عروسی ساده

لوگوهای جشن عروسی ساده طراحی و چیدمان کاملا متفاوتی با لوگو های مدرن و قدیمی دارند. این لوگوها تزئین شده با نماد های صمیمانه و به خصوص مرتبط با طبیعت هستند، برخی از این نماد ها عبارتند از گل ها، برگ ها و درخت های کوچک - این لوگوها بیشتر بر عناصر طبیعی برای طراحی تمرکز دارند. انتخاب های زیادی برای فونت این لوگوها وجود دارد و افراد بر اساس رنگ و سایر عناصر مدنظر خود می بایست یک فونت مناسب انتخاب نمایند. برخی از مناسب ترین فونت ها برای لوگوهای جشن عروسی ساده عبارتند از Vegan، Shink، Crunchy و Woodland ( همه آنهارا می توانید به صورت آنلاین دانلود کنید)، دلیل مناسب بودن این فونت ها این است که آنها خیلی خوب می توانند مفهوم صمیمیت و عاشقانه بودن مراسم را به مخاطبان منتقل کنند. انتخاب رنگ این نوع لوگوها بسته به انتخاب نماد مدنظر طراح متفاوت است اما رنگ های نقره ای، بژ و استخوانی مناسب ترین رنگ ها برای لوگوی جشن عروسی ساده هستند.

چرا به طراحی یک لوگو جشن عروسی منحصر به فرد نیاز داریم؟

بعد از جشن عروسی نیز از لوگو استفاده کنید!

جشن عروسی هر زوج برای یک روز برنامه ریزی می شود ولی عشق واقعی بین دو نفر برای کل زندگی نیاز به تلاش و تمرکز دو طرفه دارد. بنابراین، سعی کنید لوگو جشن عروسی خود را حتی برای بعد از رفتن مهمانان نیز استفاده کنید، حال شاید از خود بپرسید، چگونه؟ یک لوگوی جشن عروسی زیبا می تواند اولین جلوه عاشقانه خانه ی مشترک یک زوج باشد. بهترین روش برای اینکار این است که لوگوی خود را با هنر تطبیق داده و آنرا با عناصر منحصر به فرد تزئین کنید. این لوگوی جذاب می تواند اولین قاب عاشقانه شما یا بخشی از آلبوم عروسیتان نیز باشد. 
اگر برای اندازه لوگوی جشن عروسی خود مطمئن نیستید، به شما پیشنهاد میکنیم برای هر انتخابی، بهترین و با کیفیت ترین را در نظر بگیرید. برنامه های طراحی لوگو، فرمت های مختلفی از لوگوهارا ارائه می دهند که شما می توانید با انتخاب بهترین نرم افزار یعنی Adobe Illustrator و Adobe Photoshop به یک نتیجه عالی دست یابید. زوجینی که در انتخاب سردرگمی بیشتری دارند با استفاده از این برنامه های طراحی لوگو به تعداد زیادی فرمت دسترسی پیدا خواهند کرد. همچنین شما می توانید با چاپ لوگوی خود با اندازه های مختلف آنرا برروی درخت کریسمس یا کیک سالگرد ازدواجتان نیز استفاده کنید. با انتخاب ساده ترین طراحی لوگوی جشن عروسی، به هزاران لیست از کارهای مختلف دسترسی پیدا خواهید کرد. 
>> مقاله " بهترین نرم افزار طراحی لوگو برای اندروید" را بخوانید. 

جمع بندی

اگر هنوز هم برای طراحی لوگو جشن عروسی خود دودل هستید، می توانید انواع نمونه لوگوهای وب سایت لوگونومی را بررسی کنید. به علاوه، شما می توانید با مشاوره گرفتن از طراحان این وب سایت یک لوگوی جشن عروسی منحصر به فرد و زیبا طراحی کنید. برای طراحی یک لوگوی خوب، نظر هر دو زوج مهم است، پس به هیچ عنوان بدون درنظرگرفتن تصمیم و ایده های فرد مقابلتان طراحی لوگوی جشن عروسیتان را شروع نکنید.

تگ های مرتبط :