لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/03/18

چرا سفارش لوگو گیمینگ به یک طراح حرفه ای مهم است؟

اگر یک شرکت سازنده بازی هستید، سفارش یک لوگو گیمینگ تاثیرگذار برای برند شما بسیار مهم است. لوگوی شما چیزی است که برندتان را از رقبا متمایز می کند و جایگاه شما را در دنیای بازاریابی بالا می برد. علاوه بر بازاریابی بهتر، سفارش طراحی لوگو گیمینگ حرفه ای مزایای زیادی برای برند شما دارد، از جمله کمک به ایجاد اعتبار، تقویت هویت برند و نفوذ بیشتر در بازار.

چرا سفارش لوگو گیمینگ به طراحان حرفه ای مهم است؟

ساخت یک لوگو منحصر به فرد برای حرفه شما که هدف آن به دست آوردن قدرت در صنعتی است که در آن برندها و نام های بزرگ زیادی وجود دارد، بسیار مهم است. اگر بخواهید در آینده کالا، پوشاک یا اقلام دیگری متناسب با بازی های خود بسازید، بفروشید و تبلیغ کنید، داشتن لوگوی منحصر به فرد اهمیت زیادی پیدا خواهد کرد.
راه های زیادی برای سفارش لوگوی گیمینگ عالی وجود دارد، اما با احتیاط ادامه دهید زیرا زمینه موفقیت شما را فراهم می کند. افزودن لوگو به کسب و کار و پلتفرم شما ممکن است بزرگترین تصمیمی باشد که برای برند خود می گیرید. راه‌های زیادی برای گرفتن این تصمیم حیاتی وجود دارد که بهتر است در مورد آن بیشتر بدانید! پس به خواندن ادامه دهید تا روش های مختلف ساخت لوگوی گیمینگ و مزایا و معایب هر یک را بررسی کنیم.

چطور سفارش لوگو گیمینگ برند خود را ثبت کنیم؟

لوگو به عنوان چهره برند شما، عاملی است که نباید تاثیر گذاری آن را دست کم بگیرید. برای سفارش یک لوگو گیمینگ موثر، بهتر است آن را به حرفه ای ها بسپارید، تا هر پیچیدگی و جزئیات مربوطبه برند شما پشتیبانی شود. البته بودجه هر برندی محدود است و شاید برای پرداخت هزینه به گران ترین طراحان گرافیک، کافی نباشد. بنابراین راه های دیگر سفارش طراحی لوگو گیمینگ ممکن است به همان اندازه مفید باشد
چهار روش اصلی برای سفارش لوگوی گیمینگ وجود دارد:

سفارش لوگو گیمینگ به اژانس طراحی گرافیک حرفه ای

تیمی از طراحان برای ساخت لوگوی شما با یکدیگر همکاری می کنند. مطمینا نتیجه این کار، عالی خواهد بود اما قیمت آن نیز بسیار بالا است.

برگزاری مسابقه برای ساخت لوگو گیمینگ

یک راه عالی برای سفارش لوگو گیمینگ، ایجاد یک رقابت دوستانه بین طراحانی است که برای ساخت بهترین لوگو بر اساس ترجیحات و اهداف شما رقابت می کنند. این روش نسبتا مقرون به صرفه است و می تواند بهترین نتیجه را برای برند شما داشته باشد.

سفارش لوگو گیمینگ به فریلنسر

بسیاری از طراحان فریلنسر وجود دارند که دوست دارند لوگوی برند شما را طراحی کرده و با شما همکاری کنند تا دقیقاً آنچه را که در ذهن دارید به دست آورید.

سفارش لوگو گیمینگ رایگان

اگر بودجه ای برای ساخت یک لوگوی گیمینگ سفارشی ندارید، پیدا کردن یک لوگوساز رایگان آنلاین ممکن است بهترین گزینه باشد.
خوشبختانه، برخی از وب‌سایت‌ها وجود دارند که امکان ساخت لوگوهای 100% رایگان و قابل ویرایش را ارائه می‌دهند. وب سایت مورد علاقه من لوگونومی  است زیرا تعداد زیادی نماد دارد و طراحی لوگوی گیمینگ با ابزارهای آن واقعاً بدون هزینه است.
با ساخت لوگوی گیمینگ در لوگوساز آنلاین می توانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید و با استفاده از خلاقیت خود با کمک نرم افزار آنلاین رایگان، آن را به یک آرم تجاری تبدیل کنید که به بهترین وجه با برند شما مطابقت دارد.

چرا طراحی لوگوی گیمینگ برای برند شما موثر است؟

لوگوی شما ممکن است اولین برداشتی باشد که گیمرها از برند شما دارند. بنابراین، مهم است که نه تنها  با در نظر گرفتن این موضوع یک لوگوی گیمینگ مناسب سفارش دهید، بلکه باید سبک لوگوی گیمینگ خود را با در نظر گرفتن ذائقه مخاطبین تان طراحی یا انتخاب کنید.
برای گیمرهایی که ممکن است برای اولین بار ویدیوها، بازی ها یا نام تجاری شما را ببینند، مهم است که شما را بشناسند، برند تان را به خاطر بسپارند، به آن اعتماد کنند و پس از آن به بازی های شما علاقه مند یا مجذوب آنها شوند.
علاوه براین، زمانیکه سفارش طراحی لوگوی گیمینگ خود را ثبت کردید، بابد نام تجاری تان را تثبیت کرده، دنبال کنندگانی ایجاد کرده، و آماده تولید و فروش بازی شوید تا برند خود را بیشتر تبلیغ کنید. قرار دادن نام تجاری و‌ لوگو بر روی محتواهای بازاریابی مانند بنرهای تبلیغاتی یک راه عالی برای افزایش سود و گسترش آگاهی بیشتر از برند شما است. به عبارت دیگر، این یک روش بازاریابی بصری اولیه است!
در دنیایی با رقابت بالا، مهم است که شما و برندتان منحصر به فرد، به یاد ماندنی و نماینده حرفه ای کسب و کار یا پلتفرم خود باشید. سفارش طراحی لوگو گیمینگ حرفه ای دقیقا به این عوامل کمک می کند.

چگونه سبک مناسب برای سفارش لوگوی گیمینگ خود را انتخاب کنید؟

فرض کنید شما فالوورهایی به دست آورده اید و آماده اید که از مزایای نفوذ جدید خود در بازار بهره ببرید، اما هنوز نتوانستید برند خود را از دیگران متمایز کنید. انتخاب سبک مناسب برای سفارش لوگوی گیمینگ، یک سرمایه گذاری هیجان انگیز است، زیرا زمینه موفقیت برند شما را فراهم می کند!
انتخاب سبک مناسب بسیار مهم است زیرا نشان دهنده شما، برند و موقعیت شما در دنیای بازی است.
قبل از طراحی یا سفارش لوگو گیمینگ، بهتر است بدانید که می خواهید لوگوی شما نشان دهنده چه جنبه ای از برند شما باشد. 
چند سبک وجود دارد که می توانید انتخاب کنید:

لوگوی فانتزی برای گیمینگ

با سفارش لوگوی فانتزی به عنوان الهام بخش بازی های برند شما،  به مخاطبان خود نشان دهید که دنیای بازی آنها چقدر می تواند ماورایی و منحصر به فرد باشد.

لوگوی خنده دار و بامزه برای گیمینگ 

این سبک می تواند خنده دار، با رنگ های روشن، و شادتر از سبک های دیگر باشد که کاملا با روحیه گیمرهای نوجوان و کم سن متناسب است.

سفارش طراحی لوگو مینیمال برای گیمینگ

با این سبک لوگو، برند شما اغلب دنبال کنندگان و مخاطبان متنوع و پیچیده تری را جذب می کند.

سفارش طراحی لوگو نوشتاری برای گیمینگ

این سبک لوگو از حروف نام تجاری شما استفاده می کند که مطمئناً به خاطر سپرده می شود و قدرت شما و برندتان را نشان می دهند.

سفارش ساخت لوگو ماسکات برای گیمینگ

سبک ماسکات اساساً از نمادهای حیوانات تشکیل شده و به وضوح نشان دهنده برند و پیام شماست.

 

چرا سفارش لوگو گیمینگ به یک طراح حرفه ای مهم است؟

 

نکاتی برای سفارش و طراحی لوگو گیمینگ

ساخت لوگوی گیمینگ می‌تواند یک تصمیم استرس‌زا باشد، بنابراین مهم است که به‌جای مقایسه آن با دیگر برندهایی که از قبل وجود دارند، به طور خاص به لوگوی خود فکر کنید. شما از قبل می‌دانید که می‌خواهید برند شما چه پیامی منتقل کند، اما اکنون باید تصمیم بگیرید که برای چه کسی جذاب باشد.
آیا فالوورهای شما متشکل از بازیکنان جوان، گیمرهای با تجربه است یا کاملاً متنوع است؟ شناخت مخاطبان خاص به شما کمک می کند تا عناصر خاصی را که طراحی شما را تشکیل می دهند، انتخاب کنید. برخی از این عناصر عبارتند از:

• رنگ لوگو گیمینگ

رنگ لوگو، احساسات و عواطف خاصی را القا می کند و می تواند برای جذب مخاطب خاص نسبت به دیگران استفاده شود.

• شکل لوگو گیمینگ

شکل های فانتزی ممکن است دوستانه تر به نظر برسند، یا اشکال خاص ممکن است معانی یا کدهای خاص برند گیمینگ را نشان دهند.

• فونت لوگو گیمینگ 

فونت ها و حروف ممکن است برای گروه های سنی یا جنسیت های خاص نسبت به گروه های دیگر جذاب باشد.

ترندهای جدید برای سفارش لوگو گیمینگ ۲۰۲۲

اگر می خواهید متمایز باشید، باید لوگوی خود را هدفمند طراحی و انتخاب کنید. شما معنای برند خود، مخاطبان و شاید سبک طراحی لوگو گیمینگ را تعیین کرده باشید، اما اکنون زمان آن فرا رسیده تا جدیدترین ترندهای روز را در نظر بگیرید. لوگوهای گیمینگ با تغییر دنیای بازی تغییر کرده اند، زیرا بسیاری از آنها بر روی صفحه نمایش تلفن همراه و تبلت نمایش داده می شوند.
بسیار مهم است که این را به خاطر بسپارید زیرا یک لوگوی پیچیده ممکن است در صفحه نمایش بزرگ، خوب به نظر برسد، اما اگر خیلی کوچک شود، تأثیر و اهمیت خود را از دست خواهد داد. سفارش لوگو گیمینگ مناسب برای موبایل و صفحات کوچک می تواند پیچیده باشد، زیرا نمی خواهید معنا را فدای طراحی کنید یا برعکس.
همانطور که صنعت بازی مدرن تر شده، ترندهای جدیدی نیز برای ساخت لوگو آن بوجود آماده اند. به طور کلی، سفارش طراحی لوگو گیمینگ به جای گرافیک دیجیتال، شروع به ترکیب کردن تصاویر و سبک های واقعی تر کرده است.
علاوه بر این، چندین ترند دیگر نیز در این صنعت محبوبیت و شهرت یافته اند، شامل:

• سفارش ساخت لوگو موشن برای گیمینگ

ادغام خطوط متحرک و ساخت لوگو موشن راهی عالی برای تقویت لوگوی شماست. خطوط متحرک معمولاً نشان دهنده سرعت و عملکرد عالی هستند و آنها را برای بازی های سریع عالی می کند.

• سفارش لوگو گیمینگ با فونت‌های شخصی‌سازی‌ شده

استفاده از فونت های دست‌نویس محبوبیت بیشتری پیدا کرده است، زیرا بسیاری از گیمرها از طراحی‌های دیجیتالی خسته شده‌اند یا به دنبال چیزی متفاوت هستند. داشتن حروف یا تصویری خاص برای برند شما، شما را متمایز می کند و موجب می شود به وضوح به مخاطببن تان نزدیک شوید!

• سفارش لوگوی ترکیبی برای گیمینگ

سفارش لوگوی ترکیبی، با استفاده از چندین بخش که روی هم چیده شده یا ادغام شده اند تا یک شکل تمیز در طرح ایجاد شود، یک طرح تمیز، متعادل و اساساً "کامل" ایجاد می کند. در این طرح از نماد، کلمات یا عبارات در ترکیب با هم استفاده‌ می شود تا دقیق ترین و زیباترین طراحی خلق شود.

• سفارش لوگو سه بعدی برای گیمینگ

گنجاندن نمادهای سه بعدی در طراحی شما یک راه عالی برای افزایش کیفیت و به روز کردن است. اغلب لوگوهای سه بعدی در خود بازی ها نشان دهنده جوایز یا پاداش هستند، بنابراین گنجاندن این جلوه در طراحی شما ممکن است توجه گیمرها را جلب کند.

از چه نمادهایی برای سفارش و ساخت لوگو گیمینگ استفاده کنیم؟

یک راه عالی برای اطمینان از اینکه برند و لوگوی شما ترکیبی عالی هستند، شامل انتخاب یک نماد طراحی است. نمادهای زیادی وجود دارد که می توان از آنها الهام گرفت و در برخی موارد، می توانند راهی عالی برای به جریان انداختن ایده ها باشند.
در ادامه چند نماد محبوب که معمولاً در طراحی و سفارش لوگو گیمینگ دیده می شوند را معرفی می کنیم:

• نماد فانتزی برای سفارش لوگو گیمینگ

برای بازی هایی که در دوره رنسانس تر، با موجودات جادویی مانند اژدها، پری دریایی، و خون آشام ها اتفاق می افتد، مناسب است.

• نماد جانوران برای سفارش لوگو گیمینگ 

برای بازی‌هایی که شامل قبیله‌ها، کلوپ‌ها یا به صورت دسته جمعی هستند، گنجاندن حیوانات در لوگو راهی عالی برای قدرتمندتر کردن آن است.

• نماد ابزار جنگی برای سفارش لوگو گیمینگ 

برای بازی‌های جنگی، استفاده از آرم‌هایی که نماد مبارزان قدرتمندی مانند نینجاها و شوالیه‌ها هستند، ممکن است مؤثر باشد.

• نماد طبیعت برای سفارش لوگو گیمینگ 

شعله های آتش، گردبادها و طوفان ها تصاویر عالی برای بازی هایی هستند که ممکن است به استفاده از استراتژی های زیادی نیاز داشته باشند.
برخی از رایج ترین نمادهایی که بارها و بارها در سفارش لوگوی گیمینگ دیده می شوند عبارتند از:
• بلوط ها – معمولا نشان دهنده پاداش ها و عظمت و نمادی از قدرت هستند
• کنترلرهای دیجیتال - برای گیمرها معمولی است، که اغلب نشان دهنده مهارت زیاد است
• سایه های بلند – برای افزایش ابعاد استفاده می شود و از ساده بودن بیش از حد لوگوها و از دست دادن آن ویژگی چشم نواز جلوگیری می کند.

برترین لوگو های گیمینگ

هر برند گیمینگ، لوگوی مخصوص به خود را دارد و تعداد زیادی از آنها در صنعت بازی به ذهن می رسند که جاودانه شده اند. از طریق برندسازی، بسیاری از برندها و نام های بزرگتر واقعاً جای پای خود را در این صنعت محکم کرده اند که تقریبا همه گیمرها با نام آنها آشنا هستند:

آتاری 

این برند ژاپنی تاریخ و ریشه های خود را در هنگام طراحی لوگو تجسم بخشید. طرح و شکل خاص نماد کوه فوجی است که در ژاپن یافت می شود و اشاره ای به اولین بازی ای است که در صنعت بازی مطرح شد: پنگ.

EA Sports

 این لوگوی گیمینگ نمادین، خاطره ای در ذهن افراد از همه نسل‌ها را دارد که وقتی روی صفحه چشمک می‌زند عبارت جذاب خود را فریاد می زند. 

پلی استیشن

اگرچه لوگوی پلی استیشن در طول زمان تغییر شکل داده است، اما همیشه نمادین بوده است. با وجود تغییرات متعدد، "P"  در هر طراحی ثابت مانده است، بنابراین گیمرها، مشتریان و طرفداران به راحتی می توانند آن را تشخیص دهند.
لوگوهای گیمینگ ذکر شده در بالا قدیمی‌تر هستند، زیرا این برندها برای دهه‌ها وجود داشته‌اند، بنابراین بسیاری از ترندهای جدیدتر را در ساخت لوگو گیمینگ آنها دیده نمی شود. با این حال، مهم است که ببینیم آنها چگونه از لوگوهای خود برای تأثیرگذاری بر طرفداران استفاده کرده اند، زیرا آنها همچنان در صنعت پیشرو هستند.

سفارش لوگو گیمینگ در لوگونومی

بدون لوگوی منحصر به فرد برای گیمینگ، ممکن است تشخیص شما از سایر رقبا برای گیمرها سخت باشد. علاوه بر این، اگر بخواهید دنبال‌کنندگان خود را با استفاده از روش های بازاریابی مانند تبلیغات آنلاین افزایش دهید، داشتن یک لوگوی منحصر به فرد می تواند شما را متمایز می‌کند.
سفارش یک لوگوی مناسب گیمینگ نه تنها باعث می شود تا خیلی سریعتر مشهور شوید، بلکه شما را برای موفقیت های آینده آماده می کند. 
اگر لوگو گیمینگ دارای طراحی، زیبایی و معنای فوق‌العاده‌ای باشد، غیرمعمول نیست که گیمرها به سرعت بازی های شما را دنبال کنند.
 اگر به دنبال سفارش طراحی لوگو گیمینگ حرفه ای هستید می توانید با طراحان حرفه ای ما تماس گرفته و راهنمایی های لازم را دریافت کنید.

تگ های مرتبط :