لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/09/05

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

ساخت پروفایل گیمری یکی از انواع طراحی های خاص این روزهاست که طراحان زیادی را مشغول کرده است. یک بازی درست در نتیجه ی ارتباط مستقیم بازیکنان با یکدیگر است پس یک لوگوی خوب هم میتواند با خلاقیت و ایده های جدید گیمر ها و طراحان ساخته شود و در آخر طرفداران زیادی را جذب بازی شما نماید. 
از سال 2018 تا کنون صنعت بازی نزدیک به 135 میلیارد دلار در آمد داشته که 10.9 درصد این درآمد بیشتر از سال قبل و 47 درصد از آن درنتیجه طراحی بهترین لوگوها اعلام شده است. لوگوها چهره ی این صنعت اند و همین مخاطبان و گیمر های زیادی را در فروشگاه ها به بررسی دقیق تر بازی مورد نظر خود، وادار کرده است. اگر درکنار طراحی یک لوگو خوب کیفیت استانداری نیز به بازی ارائه دهید ارتباط سریع تری با مخاطبان ایجاد خواهید کرد. ما در این مقاله قصد داریم اطلاعات مفید زیادی برای ساخت پروفایل گیمری در اختیار شما قرار دهیم، به علاوه برای کمک بیشتر خواندن مقاله "چطور لوگو بسازیم و شرایط ثبت لوگوی رایگان چگونه است؟" خالی از لطف نیست. 

لوگو گیمینگ خام

اگر قصد ساخت پروفایل گیمری و لوگو گیمینگ خام را دارید میتوانید با شرکت در "دوره های جامع و حرفه ای آموزش گرافیک ما با برنامه فتوشاپ" آموزش های فوق العاده ای را دریافت نمایید، به علاوه با کمک وب سایت ما میتوانید منحصر به فرد ترین لوگو گیمینگ های خام با کیفیت استاندارد را دانلود کرده و بهترین استفاده را از آنها ببرید.

چه چیز هایی در ساخت پروفایل گیمری خوب تاثیر گذار هستند؟

وقتی صحبت از طراحی لوگو به میان می آید، صنعت بازی کمی پیچیده تر می شود. هر شرکت بازی لوگوی اختصاصی خود را دارد و اغلب اوقات بازی های متنوعی جهت جذب طرفداران و گیمر های مختلف می سازد. همین امر موجب شده تا سازندگان بازی ها تنوع بیشتری برای لوگو و پروفایل گیمری خود در نظر بگیرند. 
در زمینه ساخت پروفایل گیمری ممکن است سوال های متنوعی پرسیده شود به عنوان مثال، برند یا طرح بازی شما به چه معناست؟ جالب ترین قسمت این بازی چیست؟ چه ارتباطی بین لوگو و خود بازی وجود دارد؟ اینها برخی از سوال هایی هستند که گیمر ها اغلب از سازندگان بازی میپرسند، به طور کلی در صنعت بازی های مختلف اغلب از رنگ های روشن و اصلی در لوگو بازی استفاده میشود زیرا پالت های رنگ پررنگ اغلب محبوب ترین هستند. پس اگر رنگ های غیرمنطقی برای بازی خود در نظر گرفته اید، ممکن است کمی سخت تر بتوانید هویت بازی خود را منعکس کنید.
حال چند سوال دیگر به وجود می آید، بازی شما برای زمان خاصی تنظیم شده است؟ ویژگی شخصیت های بازی چیست؟ آیا کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان نیز از انجام بازی شما لذت خواهند برد؟ همه این موارد میتوانند در طراحی یک لوگوی خوب بازی به شما کمک کنند. برای فونت لوگو بازی خود مناسب ترین آنهارا انتخاب کنید، به سایر افرادی که قبل از شما این نوع بازی هارا تولید کرده اند توجه کنید و با توجه به خلاقیت خود به طراحی لوگو گیمری خود بپردازید.

 

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

 

ساخت لوگو گیمینگ

طراحی لوگو گیمینگ یک تخصص ظریف و حرفه ای در دنیای طراحی گرافیک است که به مهارت در ترکیب بندی رنگ، تئوری های مختلف و ایده های جذاب نیازمند می باشد. موفق ترین لوگو گیمینگ ها آنهایی هستند که به بهترین نحو جزئیات و مهم ترین ویژگی های بازی را نشان می دهند. در هنگام طراحی لوگو گیمینگ خود هویت و انتظارات مخاطبان را نیز در نظر بگیرید، جامعه امروزی پر از بازیکنان جوانی است که بازی های مختلف را سرگرمی خود قرار داده اند، درنتیجه لوگو بازی خود را به گونه ای طراحی کنید که در هر زمینه ای چه طرح، رنگ، شکل و حتی فونت نیز جذاب ترین باشد و علاقه مندان زیادی را به سمت قفسه فروشگاهی که شامل بازی ارائه شده توسط شماست، بیاورد.
هر رنگ، شکل و فونت متفاوت نشان دهنده احساسات و خلاقیت جدیدی است برای مثال لوگوهایی که رنگ مشکی دارند اغلب نیازمند تفکر بالایی برای درک هستند و لوگوهایی که طراحی دایره ای شکل دارند، اغلب دوستانه تر به نظر میرسند. 
حال وقت آن رسیده که به جزئیات ریز تری توجه کنیم، به عنوان مثال:

طرح لوگو گیمینگ

شما میخواهید لوگوی متفاوت تر و بهتری از رقبایتان طراحی کنید. پس فراموش نکنید در هنگام ایده پردازی پیام و مفهوم مورد نظر خود را به گونه ای در لوگو چینش نمایید که مخاطبان، مشتریان، طرفداران و رقبایتان با خود بگویند، این لوگو یک هنر است. هیچ جواب کلی برای طراحی طرح لوگو وجود ندارد اما به خاطر داشته باشید خلاقیت شما لوگوی شماست. یک طرح ساده ظرافت و پیچیدگی لوگورا نشان میدهد و طرح کلی تر به معنای سرگرمی و ماجراجوییست. 

متن و نام لوگو گیمینگ

منظور از نام یا متن لوگو چیست؟ اگر تاکنون نامی برای لوگو بازی خود انتخاب نکردید پس باید با یکسری جزئیات آشنا شوید. قصد اصلی شما برای انتخاب متن یا نام لوگو آن خدماتیست که میخواهید مورد علاقه ی مخاطبانتان باشد. اگر گیج شده اید، بهتر است نگاهی به لوگو بازی سایرین بیاندازید. به یاد داشته باشید متن یا نام لوگو گیمینگ شما باید جذاب و غیر توهین آمیز باشد.

رنگ لوگو گیمینگ

لوگو گیمینگ شما باید رنگ زیبایی داشته باشد تا بازنمای بصری برای کسب و کارتان شود. رنگ لوگویی که انتخاب میکنید باید دقیقا یکسان و مناسب شکل و نام لوگو بازیتان باشد تا مشتریان علاقه مند به خرید بازی شما شوند. به یاد داشته باشید لوگوی خود را انتخاب کردن دو تا سه رنگ و کمتر ساده نگه دارید.

انواع ایده های ساخت لوگو گیمینگ و پروفایل گیمری

اکنون نوبت آن رسیده تا با برخی از ایده های ساخت لوگو گیمینگ و پروفایل گیمری آشنا شوید.

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

لوگوی بازی های خنده دار و سرگرم کننده

اگر انتخاب شما طراحی شخصیت های احمق و عادی است، یا فضاهای ساده و جالب را ترجیح میدهید و رنگ های شاد و روشن تنها انتخاب شما اند، این نوع لوگوها میتوانند مناسب بازی شما و طرحتان باشند.

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

لوگوی بازی های داستان محور

اگر بازی شما داستان محور است پس تاحد امکان سعی کنید دنیای فانتزی لوگوی خود را ساده و واضح طراحی کنید و به مخاطبانتان چیزهای جالب تری از این ژانر نشان دهید.

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

لوگوی بازی های متمرکز بر فناوری

طراحی لوگوهای بازی مترکز بر فناوری توانایی بیشتری برای رساندن هدف و مفاهیم بازی شما به مخاطبان دارند و جزئیات زیباتری را میتوانند به آنها اضافه کنند.

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

لوگوی بازی های مدرن و مینیمال

اگر قصد دارید مخاطبان بیشتری را به انجام بازی خود جذب کنید میتوانید از این نوع لوگو بازی ها استفاده کنید. در این نوع لوگوها اصلی ترین و ضروری ترین جزئیات بکار گرفته می شوند و همین امر موجب منحصر به فرد شدنشان است.

ایده های ساخت لوگوی گیمینگ و پروفایل گیمری

لوگوی بازی های خشن و بد ترکیب

شما با کمک لوگو بازی خود میتوانید هر طرحی را استفاده کنید. جزئیات خشن تر تاثیر بیشتری در ذهن مخاطبان دارند و اکثر افراد ماجراجو به دنبال این نوع بازی ها می باشند.

نرم افزار های ساخت لوگو گیمینگ و پروفایل گیمری

برای طراحی لوگو گیمینگ خود میتوانید از چند نرم افزار کمک بگیرید، برخی از کاربردی ترین برنامه ها عبارتند از:

نرم افزار Wix Logo Maker

اگر سلیقه ی سختی برای طراحی لوگو گیمینگ خود دارید این برنامه بهترین انتخاب برای شماست. با کمک لیست ابزار های کاربردی این برنامه میتوانید لوگوی خود را منحصر به فرد خلق کنید. با جستجوی کسب و کار خود میتوانید طرح های مختلفی از طریق این نرم افزار بدست آورید و سپس متن، رنگ و شکل آنرا با سلیقه خود طراحی کنید.
با این حال با کمک این نرم افزار میتوانید مهارت های طراحی خود را به بهترین نحو پیاده کنید. 

نرم افزار Adone Illustrator

نرم افزار ایلوستریتور بهترین نرم افزار طراحی لوگو است. با کمک این نرم افزار میتوانید ساخت پروفایل گیمری خود را با هر جنبه ای جذاب به ثمر برسانید. ابزار های این برنامه از هر نظر دقیق، کنترل شده و پیشرفته هستند. با کمک امکانات این نرم افزار میتوانید طرح های مورد نظر خود را با هر سبکی خلق کنید.
این نرم افزار ممکن است برای مبتدیان کمی ترسناک باشد اما با شرکت در "دوره های آموزشی نرم افزار ایلوستریتور" ما میتوانید با رویکرد های طراحی این برنامه آشنا شوید.

نرم افزار Looka

نرم افزار Looka تمام خلاقیت های شمارا با هوش مصنوعی خود ترکیب میکند و یک لوگو گیمینگ پیشرفته خلق می نماید. با کمک هوش مصنوعی این نرم افزار میتوانید طرح خود را با هر رنگ، شکل و نمادی که دوست دارید، طراحی نمایید.
این نرم افزار انتخاب های گسترده ای را در اختیار شما برای طراحی لوگو گیمینگ ارائه مینماید و درآخر میتوانید لوگوی مورد نظر خود را با فرمت های مختلفی دریافت کرده و در هر فضایی از آن استفاده کنید. به علاوه طرح های مختلفی که این نرم افزار ارائه میدهد به شما کمک میکند تا ایده های بیشتری را به لوگو گیمینگ خود اضافه کنید و طراحی خود را جسور تر از پیش ببرید.

نتیجه گیری

همه ی ما میدانیم بهترین طرح ها وقتی خلق خواهند شد که بیشترین اشتباهات را مرتکب شده باشند، در نتیجه منحصر به فرد نام خواهند گرفت. شما میتوانید نرم افزار های ساخت پروفایل گیمری را انتخاب کرده و طرح خود را حرفه ای تر از پیش ببرید. از طرح اصلی گرفته تا انتخاب رنگ و فونت حداقل تلاش خود را انجام بدهید.
برای شگفت زده کردن مخاطبان خود طرح های جدید را امتحان کنید و از راه های ناشناخته نترسید.

تگ های مرتبط :