لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/27

چطور با قوانین هندسی یک لوگو خودرو حرفه ای بسازیم؟

لوگو خودرو هندسی امروزه توانسته نظر علاقه مندان ماشین را به خود جلب نماید. اگر به دنبال سبکی برای طراحی یک لوگو خودرو عالی هستید، دنبال کردن قوانین هندسی یک انتخاب هوشمندانه است! لوگوهای هندسی، نتیجه عالی، تمیز و ساده ای به لوگوی خودرو شما می دهند و گزینه های مختلفی برای طراحی بهتر مقابل شما می گذارند.
یک لوگوی عالی باید هم اندازه ی برند کسب و کار شما باشد و بتواند به راحتی پیام شمارا به مشتریان منتقل کند. لوگوهای هندسی ساده ترین راه هارا برای انتقال پیام و مفاهیم مد نظر صاحبان هر شغلی در نظر میگیرند و در صورت طراحی حرفه ایشان می توانند به عنوان یک هویت قدرتمند مقابل دیدگان مشتریان قرار بگیرند. طراحی یک لوگوی خوب مهم ترین قسمت راه اندازی هر کسب و کاری است و شما باید برای لوگو خودرو خود عناصر مختلفی از جمله رنگ، نماد و فونت را بررسی و در نهایت از ابتدا یک انتخاب درست انجام دهید. به علاوه می توانید با خواندن مقاله " بهترین نرم افزار های طراحی لوگو با اشکال هندسی " اطلاعات مفید زیادی از انواع اشکال هندسی، نرم افزار های لوگوساز و غیره را برای عملکرد طراحی لوگوی بهتر بدست آورید.

چرا برای طراحی لوگو خودرو خود از لوگوهای هندسی استفاده کنیم؟

در مجموع لوگوهای هندسی و انواع آنها بهترین انتخاب برای طراحی لوگو خودرو هندسی کسب و کار های جدید هستند! این لوگوها از هر نظر چه طرح، سبک و نماد محبوبیتی بسیاری بین علاقه مندان خودرو دارند. 
ابتدا برای طراحی یک لوگوی هندسی خوب باید قبل از هر چیز به اشکال هندسی مربع، مثلث و دایره فکر کنید و با بررسی هر کدام از آنها یک تصمیم هوشمندانه بگیرید. سپس، لازم است حتما نماد های مربوط به خودروهارا بررسی و یکی از فوق العاده ترین آنهارا برای جلوه ی بهتر لوگوی خود استفاده نمایید. همچنین لوگوهای هندسی به لوگوی خودروی شما یک پایداری و ثبات قدرتمندی می دهند که این مهم ترین دلیل محبوبیت این لوگوهاست.
فراموش نکنید، امروزه لوگوهای هندسی در صنعت خودرو بسیار جلب توجه می کنند و می توانند به راحتی علاقه مندان به خودروهارا متوجه جدید بودن کسب و کار شما نمایند، این انتخاب یک موفقیت بزرگ برای هرکدام از صاحبان مرتبط با این شغل است. وب سایت لوگونومی برای کمک به طراحان لوگوهای هندسی چندین نمونه طرح ارائه کرده اند تا آنها بتوانند با مراجعه به این وب سایت، برای طراحی لوگو خودرو کسب و کار شما یک تصمیم مفید بگیرند.

 

چطور با قوانین هندسی یک لوگو خودرو حرفه ای بسازیم؟

 

چطور یک لوگو خودرو هندسی حرفه ای بسازیم؟

همانطور که قبلتر گفتیم، ترکیب طراحی هندسی با لوگوهای خودرو راحت تر باعث جلب توجه دیگران می شود. حال، برای اینکه بتوانید یک لوگو خودرو هندسی حرفه ای بسازید، لازم است نکات مختلفی را در نظر بگیرید، آیا کسب و کار مرتبط با خودرو شما می تواند با قوانین هندسه مطابق شود؟ 
برای طراحی حرفه ای لوگوهای خودرو که مبتنی بر هندسه هستند، لازم است حتما به روانشناسی اشکال دقت کنید، با این روش راحت تر می توانید برای شکل هندسی لوگوی خودرو خود تصمیم بگیرید – لوگوی شما هویت اصلی کسب و کارتان است و بسیار مهم است که از ابتدا یک شکل خوب برای به نمایش گذاشتن برند خود استفاده نمایید. لوگو خودروهای هندسی که خوب طراحی شوند، می توانند قدرتمندانه، ساده و راحت نماینده ورودی کسب و کار شما باشند – این انتخاب، مهم ترین گزینه ای است که می تواند اصیل بودن برند خودروهای شمارا به مشتریان نشان دهد.
اغلب مشتریان به کسب و کاری جذب می شوند که بتواند قابل اعتماد، محبوب و بروز باشد. زیرا آنها به دنبال خودرویی هستند که درکنار داشتن امکاناتی مانند جای راحت برای کودکان، شیشه های قدرتمند و ضد ضربه و صندلی های راحتی برای نشستن، لوگویی معتبر و جذاب داشته باشد تا بتوانند با اطمینان یک لوگوی جذاب خریداری نمایند – بنابراین شرکت شما ابتدا باید جزء قابل اطمینان خود را مقابل دیدگان آنها بگذارد. یک لوگوی خوب، می تواند توپ فوتبال را وارد دروازه اعتماد مشتریان نماید.
یک لوگو خودروی هندسی خوب می بایست:
•    قابل اعتماد و اطمینان مشتریان باشد
•    کسب و کار شمارا معتبر معرفی کند
•    به راحتی، خدمات و امکانات کسب و کار شمارا به مشتریان نشان دهد
•    به یاد ماندنی باشد
•    طراحی ساده و قابل درکی داشته باشد
•    احساس وفاداری و رضایت را در مشتریان قبلی به وجود آورد
لوگوی خودرو هندسی شما نباید دارای عناصری باشد که به سختی قابل درک هستند – این نوع لوگوها اغلب دارای جزئیات بسیاری هستند و همین باعث سردرگمی مخاطبان می شود، به این نکته طلایی دقت کنید و سعی کنید برای طراحی لوگوی خودرو کسب و کار خود به هیچ عنوان از عناصر غیر عادی و بیش از حد زیبا استفاده نکنید. امروزه برند های فراوانی برای خودروها وجود دارند و شما نباید طرح های شلوغ را برای لوگو خودرو خود انتخاب کنید، به عنوان مثال لوگو خودرو پورشه در عین زیبایی، باعث سردرگمی بیننده می شود، این لوگو همیشه به عنوان یک لوگوی سخت در مقابل تمام طراحی های ساده خودروها شناخته می شود. 
به علاوه، عنصر فونت در لوگوهای خودرو نقش بسیار مهمی را ایفا می کند – چطور برای لوگوی خودرو هندسی خود یک فونت مناسب انتخاب کنیم؟ انتخاب فونت ربطی به هندسی یا مهندسی بودن یک لوگو ندارد؛ انتخاب شما برای فونت لوگویتان باید یکسان با رنگ و نماد لوگو و همچنین برای هر سنی قابل خواندن و درک باشد. رنگ ها نیز تاثیر بسیاری بر زیبایی لوگو خودروی شما دارند، رنگ های پررنگ مانند مشکی، نقره ای و سفید مناسب ترین رنگ ها برای پالت رنگی طراحی لوگوی شما هستند و می توانند به راحتی مفهوم مد نظر شمارا به مشتریانتان منتقل نمایند.

برای طراحی لوگو خودرو هندسی خود از معروف ترین لوگوهای جهان الهام بگیرید!

برای اینکه بتوانید یک لوگو خودرو هندسی حرفه ای بسازید، لازم نیست حتما لوگو خودروهای وب سایت های مختلف را بررسی کنید، زمانیکه طراحی هندسی را برای لوگوی خود انتخاب میکنید، ابتدا به اصلی ترین منبع الهام یعنی لوگوهای جهان که بر قوانین هندسی استوار هستند، توجه کنید تا بتوانید طبق سلیقه ی خود نماد، رنگ و فونت بهتری برای لوگو خودروی خود درنظر بگیرید.

لوگو مایکروسافت

چندین سال است که چهار مربع لوگو مایکروسافت به عنوان یک طراحی معتبر که با ترکیب چند نماد ساده و حرفه ای ساخته شده اند، توانسته اند عنوان یک لوگوی حرفه ای را به مایکروسافت بدهند. نشان ویژه این لوگو، مربع های قرمز، آبی، سبز و زرد آن هستند که – لوگو مایکروسافت را به یک برند معتبر و محبوب تبدیل کرده اند. طراحان لوگو مایکروسافت توانسته اند به طور جذابی از طراحی هندسی برای ساخت این لوگو و جلب توجه مخاطبان استفاده و باعث شناخت بیشتر این برند شوند.

چطور با قوانین هندسی یک لوگو خودرو حرفه ای بسازیم؟

لوگو آدیداس

سه خط های یکی در میان لوگو آدیداس، در اصل برای رساندن پیام جمله " چالش ها برای رو به رو شدن و هدف ها برای رسیدن، هستند" می باشند. از آنجایی که هیچ کدام از مشتریان آدیداس برای وارد شدن به فروشگاه این برند نیاز به بالا رفتن از کوه ندارند، این جمله یک معنای آموزشی و مفهوم حرفه ای دارد. علاوه بر اینکه برند آدیداس با نماد کوه مفهومی را به مشتریانش می رساند، طراح آن برای جلوه ی بهتر این لوگو از قوانین هندسی استفاده کرده و بیننده می تواند مثلث سه گوش را نیز به راحتی مشاهده کند. این لوگو علاوه بر داشتن حس هنری، دارای مثلثی برای نشان دادن مفهوم ورزش است.

چطور با قوانین هندسی یک لوگو خودرو حرفه ای بسازیم؟

لوگو گوگل درایو

لوگو گوگل درایو بهترین نمونه برای نشان دادن معنای قوی اما ساده یک برند است – که با نمایش رنگ ها به صورت جذاب و قسمت های سه گوش مثلث به صورت حرفه ای توانسته به یک لوگوی معروف تبدیل شود. مثلث ها می توانند توانایی و قدرت یک برند را که مهم ترین گزینه ها برای اعتماد یک مشتری هستند را به خوبی نشان دهند. این لوگو بهترین نمونه از " یک برند واضح با طرح هندسی" است و می تواند فرمول خوبی برای طراحی یک لوگوی خودرو هندسی ساده و تکنیکی باشد.

چطور با قوانین هندسی یک لوگو خودرو حرفه ای بسازیم؟

مهم ترین عناصر طراحی یک لوگو خودرو هندسی

اما مهم ترین نکته ای که برای طراحی هر لوگویی باید به آن توجه کنید، بررسی عناصری است که حتما باید برروی لوگو خودرو هندسی خود آنهارا بکار بگیرید. اینکار به شما کمک می کند تا با دید بازتری به انتخاب هر بخش از لوگوی خود بپردازید. 

رنگ

رنگ های برجسته و اصلی ( مانند سرخ، زرد و آبی) یک انتخاب محبوب برای طراحی هر لوگو هندسی هستند. از آنجایی که شما قصد طراحی یک لوگو خودروی هندسی دارید، بنابراین سعی کنید از رنگ های پررنگ مانند مشکی، نقره ای و سفید استفاده کنید. رنگ، تاثیر بسیاری بر سادگی لوگوی شما دارد و می تواند بخش اصلی شلوغ نشدن طراحی لوگوی شمارا در اختیار بگیرد. با اینحال، فقط رنگ های تیره بهترین انتخاب نیستند ولی برای انتخاب درست یک رنگ لازم است چندین بار برند کسب و کار خود را در نظر بگیرید.

فونت

مهم ترین و اصلی ترین قسمت طراحی یک لوگوی هندسی، انتخاب فونتی است که با اصول آن مرتبط باشد و بتواند به راحتی پیام مد نظر شمارا به مشتریانتان منتقل کند. فونت های ساده، مینیمال و بدون تزئینات اضافی یک انتخاب عالی برای یک لوگو خودروی حرفه ای هستند. بیشتر طراحان برای طراحی لوگو های خودرو هندسی از فونت های سنس سریف استفاده می کنند که یک جلوه ی خوب برای لوگوهای هندسی می باشد. این لوگوها در عین جذابیت، ساده و باعث توجه بیننده به کلیت لوگوی شما می شوند.

طرح

طرح اصلی لوگو خودرو شما، هندسی انتخاب شده است. اما حتما باید طبق اصولی پیش بروید که هندسی بودن لوگوی شما به راحتی برای مخاطب قابل مشاهده باشد. فقط انتخاب یکی از اشکال هندسی و فونت سنس سریف نمی تواند باعث شود لوگوی شما به عنوان یک لوگوی هندسی شناخته شود! بنابراین بخاطر داشته باشد که انجام هر مرحله از قوانین هندسی باعث نزدیک شدن طرح لوگوی شما به یک لوگوی خودرو هندسی می شود ولی برای ثابت کردن لوگوی خود به عنوان یک لوگو خودروی هندسی لازم است به خواندن ادامه دهید.

نماد

آخرین و مهم ترین بخش، عنصر نماد لوگو است که می بایست یک نماد خودرو یا قسمتی از ماشین را انتخاب و استفاده کنید. همانطور که برای لوگوی خود به دنبال یک نماد مناسب هستید، حتما پیام و مفهومی که قصد انتقال آن به مشتریانتان را دارید را نیز در نظر بگیرید. 

جمع بندی

یک لوگو خودرو هندسی حرفه ای می تواند به تنهایی نماینده ی اصلی کسب و کار باشد و بدون هیچ متنی پیام شما را به مشتریان منتقل نماید. برای ساخت لوگوی خودرو خود، همیشه بهترین انتخاب ها را برای چهار عنصر اصلی در نظر گرفته و از یک نرم افزار حرفه ای مانند لوگوساز آنلاین لوگونومی کمک بگیرید تا برای رسیدن به موفقیت قدم های طلایی بردارید.

تگ های مرتبط :