لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/07/10

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

اگر کسب و کار آنلاین خود را با انتخاب یک نام تجاری و راه اندازی یک پیج اینستاگرام شروع کرده اید و آماده اید تا نام تجاری جدید خود را به مخاطبین و مشریان تان معرفی کنید، بسیار مهم است که لوگو پیج اینستاگرام خود را درست کنید؛ این کار به مشتریان جدید یا وفادار شما کمک می کندنام تجاری شما را بشناسند و تصور به یاد ماندنی از کسب و کار شما داشته باشند.
لوگوی پیج اینستاگرام تجاری به عنوان عکس پروفایل باید چه اندازه ای داشته باشد؟ آیا باید کمی فضای سفید در اطراف لوگوی خود ایجاد کنید؟ پروفایل شما باید در چه قالبی باید باشد؟ چگونه آن را به روز رسانی می کنید؟ ما همه چیزهایی را که برای جلوه دادن لوگوی شما به عنوان عکس پروفایل اینستاگرام خود نیاز دارید را  در ادامه به شما آموزش می دهیم.
اگر هنوز نام تجاری خود را انتخاب نکرده اید، می توانید یک لوگو و برند جدید شگفت انگیز با اپلیکیشن لوگوساز آنلاین لوگونومی بسازید.

 

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

 

ویژگی های لوگو پیج اینستاگرام تجاری

زمانیکه قصد طراحی لوگو برای پیج اینستاگرام تجاری خود را دارید باید به این نکته مهم توجه کنید که یک نسخه از لوگوی خود را برای اشتراک گذاری در همه شبکه های اجتماعی طراحی کنید. لوگوی شما ممکن است دارای یک نسخه کامل رنگی، یک نسخه 2 رنگ، یک نسخه خاکستری و یک نسخه سیاه و سفید باشد، اما شما فقط باید یک عکس برای پروفایل خود در همه شبکه های اجتماعی انتخاب کنید.
زمانیکه فقط یک نسخه از لوگوی خود را به عنوان تصویر پروفایل تمام پیج های شبکه های اجتماعی کسب و کار تان انتخاب کنید، به کاربران کمک می کند که حساب های شما را بشناسند و نام تجاری و پیام های شما در رسانه های اجتماعی ثابت بماند. ممکن است لازم باشد نسخه ای از لوگوی خود را مخصوص تصویر پروفایل پیج اینستاگرام تجاری بسازید و سپس از آن در سایر شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید.

فضای سفید یا حاشیه ای را برای تصویر پروفایل یا لوگو پیج اینستاگرام تجاری

اولین چیزی که باید به یاد داشته باشید این است که اینستاگرام از نسبت تصویر مربع (1: 1) استفاده می کند.
مورد دوم این است که هر لوگویی را که برای عکس پروفایل اینستاگرام خود بارگذاری می کنید به صورت یک دایره بریده می شود.

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

لوگوی شما بریده می شود و با یک برش دایره ای، به جای عکس پروفایل پیج اینستاگرام تجاری شما قرار می گیرد.
این بدان معناست که حتی اگر لوگوی بزرگی دارید، مطمئن شوید که حاشیه ای را در کناره ها به صورت افقی در نظر گرفته و به جا گذاشته اید.
برای اینکه لوگوی شما برای اینستاگرام عالی به نظر برسد، آن را از قبل با نسبت تصویر 1: 1 برش دهید و مقداری حاشیه (30 درصد از عرض تصویر، برای شروع مناسب است) در اطراف لوگو جا بگذارید تا خود لوگوی شما بریده نشود. 

اندازه لوگو پیج اینستاگرام تجاری شما

در برنامه اینستاگرام موبایل، لوگو پیج به اندازه زیرخواهد بود:
•    100*100
•    نسبت ابعاد: (مربع) 1.1
در برنامه وب اینستاگرام، لوگو پیج شما در اندازه زیر خواهد بود:
•    180*180 پیکسل
•    نسبت ابعاد (مربع): 1.1
در هر صورت، فایل واقعی ذخیره شده در اینستاگرام با وضوح 320  x 320 پیکسل و با نسبت 1: 1 مناسب است. به همین دلیل، در حالت ایده آل شما باید یک تصویر 320  x 320 پیکسل را به عنوان لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود بارگذاری کنید تا حتی در برنامه دسک تاپ واضح بوده و در آینده برای به روزرسانی های اینستاگرام تا حد ممکن بدون مشکل باشد.
در بارگذاری تصاویر بسیار بزرگ، چه از نظر اندازه فایل و چه از نظر وضوح تصویر، یا در استفاده از تصاویری که دارای نسبت ابعادی است که اینستاگرام از آن پشتیبانی نمی کند، احتیاط کنید. توجه داشته باشید، اگر تصویری را بارگذاری کنید که با دستورالعمل های گفته شده مطابقت نداشته باشد، اینستاگرام، همانطور که در اینجا گفته شده است اندازه را تغییر داده و فشرده می کند:
در برنامه اینستاگرام، بهینه سازی هایی به صورت خودکار روی عکس شما انجام می گیرد. به عنوان مثال، 
•    وقتی عکسی را با عرض 320 تا 1080 پیکسل به اشتراک می گذارید، آن عکس را با وضوح اولیه خود به نحوی حفظ می کند که نسبت تصویر بین 1.91: 1 و 4: 5 (ارتفاع بین 566 تا 1350 پیکسل با عرض 1080 پیکسل) باشد. 
•    اگر نسبت تصویر عکس شما در اینستاگرام پشتیبانی نشود، عکس شما برش داده می شود تا متناسب با نسبت پشتیبانی شده باشد. 
•    اگر عکسی را با وضوح پایین به اشتراک بگذارید، آن را به عرض 320 پیکسل بزرگ می کند و اگر عکسی را با وضوح بالاتر به اشتراک بگذارید، اندازه آن را تا عرض 1080 پیکسل کاهش می دهد.

حجم لوگو پیج اینستاگرام تجاری شما

علاوه بر محدودیت پیکسل و نسبت های ارائه شده در بخش قبل، توجه کنید که اگر اندازه فایل تصویری شما بسیار بزرگ باشد، فشرده سازی آنها نیز افزایش می یابد. اگر قبلاً آن را به اندازه تصویر 320  x 320 پیکسل کوچک کرده باشید، باید از نظر اندازه نیز تصویر خود را در سایز مناسبی انتخاب کنید، اما اگر شاهد فشرده سازی تصویر هستید، ممکن است لازم باشد کمی کیفیت تصویر را کاهش دهید. به طور کلی بهتر است تا حد امکان از فشرده سازی تصویر جلوگیری کنید زیرا می تواند منجر به تار شدن تصویر شما شود.

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

نمونه ای از فشرده سازی تصویر

 

در نهایت اگر می خواهید فیلترها، لایه ها یا جلوه هایی را به پروفایل اینستاگرام خود اضافه کنید، می توانید قبل از بارگذاری تصویر خود از یک برنامه شخص ثالث مانند فتوشاپ یا ایلاستریتور استفاده کنید.
اگر از گوشی موبایل برای طراحی لوگو استفاده می کنید، مطالعه مقاله "بهترین اپلیکیشن های طراحی لوگو با اندروید و IOS" می تواند برای شما مفید باشد.
به طور خلاصه، نسبت تصویر شما همیشه 1: 1 است و خواهد بود.
•    در برنامه تلفن 100*100
•    در برنامه دسکتاپ 180 *180 
•    و با رزولوشن 320x320 ذخیره می شود. 
پس برای داشتن یک لوگو ایده ال برای پیج اینستاگرام تجاری خود، باید تصویری با نسبت تصویر 1: 1، و 320  x 320 پیکسل بارگذاری کنید.

انتخاب فرمت مناسب فایل برای لوگو پیج اینستاگرام تجاری

شما می توانید لوگو پیج اینستاگرام خود را با فرمت های زیر بارگذاری کنید:
•    JPEG
•    PNG
•    BMP
•    GIF غیر متحرک
اینستاگرام هر لوگویی را که بارگذاری می کنید به jpg تبدیل می کند. به طور کلی، شما باید به دلیل افت کیفیت و ایجاد اثر جانبی، از تبدیل شدن تصویر تان، همانطور که در قسمت قبل ذکر شد، جلوگیری کنید. بنابراین، ذخیره کردن لوگو با فرمت JPG اما با حداکثر کیفیت و در اندازه مناسب باید اولین انتخاب شما باشد. البته به نظر می رسد، فرمت PNG با حداقل دست کاری و رنگ های شفاف تر به خوبی به فرمت JPEG تبدیل می شود.
در صورتی که به فرمت JPEG دسترسی ندارید، باید لوگوی پیج اینستاگرام تجاری خود را به عنوان تصویر JPG یا PNG در اینستاگرام بارگذاری کنید.

چطور لوگو پیج اینستاگرام را بارگزاری کنیم؟

بارگذاری لوگوی پیج در اینستاگرام، راحت است. برای این کار:

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

•    وارد اکانت اینستاگرام خود شوید
•    به پروفایل اینستاگرام خود بروید

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

•    در صفحه پروفایل اینستاگرام خود روی "Edit Profile " کلیک کنید.
•    در صفحه پروفایل، روی “Change Profile Photo" کلیک کنید.

چگونه لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را در سال 2021 آماده کنیم؟

•    تصویر لوگو پیج خود را انتخاب کنید
•    روی Next در گوشی اندرویدی و روی Done روی IOS کلیک کنید.
به همین راحتی لوگو پیج اینستاگرام شما در صفحه تجاری تان قرار می گیرد.

جمع بندی

برای اینکه بهترین لوگو پیج اینستاگرام تجاری خود را طراحی کنید، این نکات را در نظر بگیرید:
•    اگر یک پیج تجاری یا فروشگاه آنلاین راه اندازی کره اید حتما یک لوگو مناسب کسب و کار خود را به جای تصویر شخصی بارگزاری کنید.
•    سعی کنید خلاق باشید اما خلاقیت بیش از حد به خرج ندهید که لوگو تجاری شما را بی مفهوم کند.
•    لوگویی با نور خوب و کنتراست واضح انتخاب کنید.
•    از طراحی لوگو های مرسوم و مد روز که باید مرتباً آنها را به روز کنید، اجتناب کنید.
•    هنگام انتخاب لوگو، سبک زیبایی شناسی و حرفه خود را در نظر بگیرید.
•    بهترین سبک برای پیج اینستاگرام تجاری، لوگو تجاری یا لتر مارک است.
•    قبل از بارگذاری، لوگو خود را برش داده و تغییر اندازه دهید.
این نکات را دنبال کنید تا لوگو پیج اینستاگرام شما برجسته و زیبا به نظر برسد.