لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/11/28

10 برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی

برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی صرف نظر از اینکه برای راه اندازی کسب و کارتان به آن نیاز دارید، باید با یک طراحی خوب تاثیر مثبتی بر ذهن مشتریان خود بگذارید. نرم افزار های کاملا رایگان به اندازه اکثر برنامه های پولی، ابزار های پیشرفته ندارند و در نتیجه شما نمی توانید با نصب آنها لوگو ساندویچی ایده آل و مناسبی بسازید! با اینحال، شما می توانید با یک برنامه ریزی خوب و انتخاب یک نرم افزار لوگوساز جدید نتیجه متفاوتی برای فروش ساندویچ های خود با لوگویی که قرار است هویت کسب و کارتان باشد، به وجود آورید. برای آشنا شدن با جدید ترین نرم افزار های لوگوساز سال 2022 به خواندن ادامه دهید. به علاوه، اگر به دنبال اطلاعات بیشتری با موضوع طراحی لوگو ساندویچی هستید، می توانید مقاله " آموزش طراحی لوگو ساندویچی" را مطالعه کنید.

چرا به یک برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی نیاز داریم؟

با دانلود یک برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی کسب و کارتان در اصل به اپلیکیشنی دسترسی پیدا خواهید کرد که به شما برای ایجاد طرح های مختلف لوگو بر اساس رنگ، فونت و نماد مد نظرتان کمک خواهد کرد.
البته، برای انتخاب یک نرم افزار لوگوساز خوب باید به کیفیت و عناصر ضروری لوگویتان توجه و بر اساس الزامات یک برنامه عالی نصب و استفاده کنید. بنابراین هنگام انتخاب نرم افزار لوگوساز، حتما به ماکت اصلی لوگو ساندویچی مد نظرتان دقت کنید تا در دراز مدت هم نیازی به تغییر طرح آن نداشته باشید.

برترین برنامه های طراحی لوگو ساندویچی 

در اینجا، قصد داریم با معرفی 10 برنامه برای طراحی لوگو، شمارا در انتخاب آنها آزاد بگذاریم تا با در نظر گرفتن ضرورت های لوگو ساندویچیتان بهترین تصمیم را بگیرید.

برنامه Adobe Illustrator – بهترین برنامه طراحی لوگو به طور کلی

همانطور که اغلب وب سایت های معرفی برنامه های لوگوساز می گویند، برنامه Adobe Illustrator به طور کلی بهترین نرم افزار طراحی لوگو است. چرا؟ به دو دلیل، خاص بودن طرح های لوگوهایی که می سازند و عملکرد سریع. نرم افزار Adobe Illustrator بهترین انتخاب برای طراحان لوگو است که می خواهند تمام عناصر لوگوی خود را با ایده های شخصی خود ترکیب نمایند. نماد ها و رنگ های این نرم افزار، طرح نهایی لوگوی شمارا به شدت جذاب نشان می دهند و شما می توانید از بین ویژگی های متفاوت این برنامه بهترین تصمیمات را بگیرید. 

برنامه CorelDRAW – یک نرم افزار عالی با قابلیت طراحی عمیق

CorelDRAW توانست پس از ارائه میلیون های لوگوی جذاب به نرم افزار عالی که هم طراحان و هم غیر طراحان به طور یکسان از آن استفاده می کنند، تبدیل شود. برخلاف بسیاری از نرم افزار هایی که طراحی جزئی دارند، CorelDRAW قابلیت طراحی عمیقی را ارائه کرده است که کاربران می توانند با استفاده از آنها لوگو ساندویچی های حرفه ای بسازند. حتی شما می توانید طراحی های پیچیده لوگو ساندویچی خود را با CorelDRAW انجام دهید و به راحتی از نماد، فونت و رنگ های آن استفاده کنید. به علاوه، CorelDRAW دارای ابزار های حرفه ای مخصوص تصویر برداری، طرح بندی و ویرایش عکس است که می توانید از آنها با در نظر گرفتن الزامات لوگو ساندویچی خود استفاده کنید.

برنامه Affinity Designer – بهترین جایگزین برای Adobe Illustrator

وقتی صحبت از بهترین برنامه برای طراحی لوگو با ابزار های چند کاره به میان می آید، Affinity هم از نظر کیفیت و هم طراحی یک لوگو خاص نام برده می شود. این پلتفرم چند کاره دارای رابط کاربری ساده و کاملا روان است که شما می توانید به راحتی لوگوی مد نظر خود را با کمک آن بسازید. اغلب کاربران سردرگمی های فراوانی برای طراحی یک لوگو ساندویچی خوب دارند، Affinity Designer اما برای راحتی کار شما الگوهای فراوانی را به اشتراک گذاشته است. Affinity تشکیل شده از ابزار های قدرتمندی از جمله زوم با سرعت 60  فریم در ثانیه، جلوه های زنده و حالت های چرخشی مختلف است که شما بر اساس اولویت های خود می توانید از این بخش ها استفاده کنید. یکی از اصلی ترین ویژگی آن ارائه فایل هایی با فرمت PSD، AI، PDF، SVG، JPG، TIFF و EXR است که شما می توانید لوگوی خود را با هر فرمتی دریافت کنید.

برنامه Canva – بهترین نرم افزار رایگان طراحی لوگو

برای طراحی و ساخت یک لوگو مقرون به صرفه، Canva بدون شک بهترین نرم افزار رایگان موجود است. با Canva می توانید از رویکرد های جدید و ویژگی های رایگان آن استفاده و مطابق با نیاز های طراحی لوگوی خود از آنها استفاده  کنید. درحالی که ممکن است نسخه رایگان آن برای طراحی لوگو ساندویچی مد نظر شما محدود باشد، خواهید دید که Canva Pro یک جایگزین عالی برای طراحی این چنین لوگوهای سخت تر است. با Canva می توانید تصاویر مد نظر خود را بروی لوگو ساندویچیتان بیاورید و با انتخاب از بین دریای فونت و رنگ ها بهترین وجه کسب و کار خود را بسازید. Canva یک نرم افزار ساده و کاربردی است که با یادگیری قسمت های مختلف آن به سادگی می توانید یک لوگوی حرفه ای خلق کنید.

 

10 برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی

 

برنامه Designhill – بهترین نرم افزار ساده طراحی لوگو

نرم افزار آنلاین Designhill این امکان را به شما می دهد تا لوگو و سایر موارد دلخواه و مورد نیاز کسب و کار خود را با کمک ابزار های پیشرفته آن طراحی کنید. برخلاف نرم افزار های دیگر؛ اپلیکیشن طراحی لوگو آنلاین Designhill به دانش طراحی زیادی نیاز ندارد و حتی برای تازه کار ها هم راه حل خوبی است تا کسب و کار جدید خود را با طراحی یک لوگو ساندویچی حرفه ای شروع کنند. با برنامه طراحی لوگو Designhill، به راحتی می توانید فونت و رنگ مد نظر خود را انتخاب و سپس برروی لوگوی خود قرار دهید. 

برنامه Tailor Brands – یک نرم افزار آنلاین عالی برای طراحی لوگو

Tailor Brands یکی دیگر از نرم افزار های آنلاین برای طراحی لوگو است که به طراحان و صاحبان مشاغل جدید کمک می کند تا بر اساس ایده ها و خلاقیت های خود یک لوگوی حرفه ای بسازند. شما با Tailor Brands می توانید انتخاب های خود را به بهترین نحو انجام داده و یک لوگو با عناصر جذاب خلق کنید. همانطور که گفتیم کار با این نرم افزار هم برای طراحان حرفه ای و هم مبتدیان ساده است، به همین دلیل می توانید برای طراحی لوگو ساندویچی کسب و کار خود از آن کمک بگیرید.

برنامه Looka – یک انتخاب حرفه ای برای طراحی لوگو ساندویچی

Looka یک انتخاب عالی برای طراحی هر سبک لوگو به ویژه لوگو ساندویچی است. ابزار های این نرم افزار بسیار ساده بوده و به راحتی می توان با کمک آنها نماد مد نظر لوگو ساندویچی خود را انتخاب و طراحی آنرا کامل کرد. با کمک این نرم افزار می توانید فایل نهایی لوگوی خود را از بین گزینه های مختلفی مانند PNG، JPEG، SVG و EPS ذخیره کنید. Looka شمارا در فرآیند طراحی لوگو راهنمایی می کند و به همین دلیل می توانید از عناصر خاص جدید برروی لوگو ساندویچی خود استفاده و احساس متفاوتی را در مشتریان خود برای چشیدن ساندویچ هایتان به وجود آورید.

برنامه Hatchful – یک نرم افزار آنلاین پیشرفته

برای طراحی یک لوگوی منحصر به فرد و حرفه ای، Hatchful گزینه مناسبی است. این نرم افزار آنلاین با ارائه بهترین ابزار های طراحی لوگو، به شما کمک خواهد کرد تا تجربه فوق العاده ای از طراحی لوگو ساندویچی خود بدست آورید. با Hatchful، می توانید به یک طراح حرفه ای تبدیل شوید. این برنامه دارای چندین نماد جالب و جدید است که به شما کمک می کند الگو و طرح جدیدی در دنیای طراحی لوگو به وجود آورید. اگرچه به اندازه برنامه های طراحی لوگو آنلاین محبوب مانند Designhill شناخته شده نیست، اما یک نرم افزار عالی و دارای بیشترین نماد است.

برنامه Inkscape – یکی از بهترین نرم افزار های طراحی دقیق

وقتی نوبت به نرم افزار های رایگان می رسد شما می توانید به نصب Inkscape فکر کنید. این نرم افزار بهترین گزینه موجود از نظر رایگان بودن تمام ابزار های طراحی لوگو است که شما می توانید با کمک آن صرف نظر از داشتن دانش طراحی، یک لوگو ساندویچی مناسب بسازید. اگرچه Inkscape به اندازه Adobe Illustrator قدرتمند نیست، اما نرم افزار خوبی است که شما می توانید به طور مستقیم به اهداف طراحی لوگوی خود با کمک آن برسید.

برنامه Gravit Designer – یک نرم افزار طراحی لوگو قدرتمند و همه کاره

برنامه Gravit Designer یک گزینه همه کاره عالی است که هم به صورت آنلاین و هم آفلاین کار می کند. برنامه Gravit دارای نسخه رایگان محدودی است، همین دلیلی شده که اکثر کاربران از آن به صورت آنلاین استفاده می کنند. این برنامه دارای یک موتور کنترل و دقت قوی است که شما می توانید به راحتی برای طراحی لوگو ساندویچی خود به آن اعتماد کنید. همچنین این نرم افزار دارای رابط لمسی خوبی است که شما می توانید به راحتی قسمت های مختلف لوگوی خود را تنظیم یا تغییر دهید. چیزی که Gravit Designer را متمایز می کند این است که این نرم افزار راه حل قدرتمندی هم برای حرفه ای ها و هم برای مبتدیان است!

بهترین برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی از نظر کارشناسان چیست؟

بهترین برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی از نظر کارشناسان طراحی لوگو، Adobe Illustrator است که شما می توانید به راحتی هر نوع لوگو و هر سبکی را برروی لوگوی خود پیاده کنید. به علاوه Canva، Designhill، Inkscape و Gravit Designer از بهترین نرم افزار های طراحی لوگو آنلاین هستند که برای هر لوگویی نتیجه خوبی ارائه می کنند. اغلب نرم افزار های آنلاین آموزش های ساده ای از ابزار های خود ارائه کرده اند که شما می توانید با در نظر گرفتن الزامات لوگو ساندویچی خود یکی از آنهارا انتخاب و نصب نمایید.

جمع بندی

طراحی یک لوگو می تواند کار مشکلی باشد، بسیاری از صاحبان مشاغل مرتبط با غذاهای بیرونی به همین دلیل به سراغ طراحی یک لوگو برای کسب و کار خود نمی روند! اما اگر به دنبال موفقیت هستید، لازم است از همین ابتدای راه اندازی کسب و کار خود با در نظر گرفتن تمام ارزش های برندتان یک لوگوی حرفه ای برای منتقل کردن پیام مد نظر خود به مشتریان بسازید. هنگامی که بر همه بخش های کسب و کار و برند خود متمرکز شدید، نوبت به انتخاب یک نرم افزار طراحی لوگو پیشرفته می رسد و چالش کمتری در پیش دارید. زیرا با بررسی لیست نرم افزار هایی که در بالا ذکر کردیم، می توانید برای طراحی لوگو ساندویچی خود یک تصمیم درست بگیرید.