لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/11/15

آموزش طراحی لوگو ساندویچی

آموزش طراحی لوگو ساندویچی برای ایجاد تغییر و بروزرسانی آن، موضوع عمومی است که هر کسب و کاری در دنیای متغیر امروز مجبور به انجام آن می شود. گاهی میبینیم جوک های خنده دار 10 سال پیش، اکنون توهین آمیز هستند و همین دلیلی برای تغییر و بروز رسانی موضوعات مختلف است و کسب و کارها به هیچ عنوان از این تغییرات مجزا نیستند.
برای تغییر و بروزرسانی لوگو ساندویچی کسب و کار خود، نیازمند برنامه ریزی و اعتماد به نفس همیشگی هستید، زیرا مسیری که قصد قدم گذاشتن در آنرا دارید، پیچیده است. ممکن است کسب و کار شما برای زمان های شروع پیشرفت اینترنت در ایران باشد یا وارث یک ساندویچی باشید، برای هر یک از این شاید ها، حضور یک لوگوی جدید راهی موثر برای نشان دادن ساندویچ های لذیذ شما به جهان است. اما سوال اینجاست، بهترین انتخاب طراحی یک لوگوی جدید است یا ایجاد تغییر در لوگوی فعلی؟ در این مقاله قصد داریم، راه ها و نکات مختلفی را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید بهترین انتخاب هارا انجام دهید. مقاله " چه چیزی باعث خلق یک لوگو رستوران خوب می شود؟ قوانینی که باید بدانید! " برای کسانی که قصد طراحی لوگو برای رستوران خود را دارند، اطلاعات مفیدی را به اشتراک گذاشته است.

چرا لوگو ساندویچ فروشی من باید بروز شود؟

دلایل زیادی برای تغییر یا مشاهده ترفند های آموزش طراحی لوگو ساندویچی وجود دارد. برخی از این دلایل عبارتند از:
•    قصد تغییر لوگو ساندویچ فروشی مرتبط با محله خود را دارید
•    قصد تغییر لوگو ساندویچی خود برای شناخته شدن در جهان را دارید
•    قصد تغییر محل کسب و کار خود را دارید
•    قصد دارید فقط ساندویچ بفروشید و خدمات قبلی خود را حذف کرده اید
•    درحال ادغام با یک رستوران بزرگ هستید
•    لوگوی کسب و کارتان به نظر قدیمی می آید
لوگوی شما چهره عمومی برند کسب و کار شماست. لوگوی ساندویچی شما باید بتواند پیام مد نظرتان را به طور دقیق به مشتریان منتقل کند و به گونه ای چالش برانگیز باشد. راه های مختلفی برای به تصویر کشیدن برند کسب و کار خود از طریق فونت، رنگ و حتی نمادها وجود دارد که می توانید در طراحی لوگوی خود از آنها استفاده کنید. اگر با این موارد آشنا نیستید و فکر میکنید لوگوی شما به یک تغییر بزرگ نیاز دارد، کمی وقت بگذارید و مقاله " راهنمای طراحی آنلاین لوگو برای کسب و کارها " بخوانید.
وقتی قصد دارید کسب و کارتان را به طور کامل تغییردهید، احتمالا لوگوی حال حاضر شما نتواند پیام مدنظرتان را به مخاطبان منتقل کند، پس باید لوگوی جدیدی برای ساندویچ فروشی خود خلق کنید. گاهی اوقات، متوجه تغییر ناپذیر بودن کسب و کار خود می شوید و تصمیم میگیرید لوگوی خود را به گونه ای مناسب هرسنی طراحی کنید. به عنوان مثال، ابتدا سعی میکنید با انتخاب یک ساندویچ ساده، صفت یک لوگوی کامل را به آن بدهید، اما بعدها متوجه کم بودن تعداد مشتریان خود می شوید و این مرحله ای است که لوگو کسب و کارتان به کمی تغییر نیاز دارد، در اصل با طراحی یک لوگوی جدید، کسب و کارتان تغییر نکرده است بلکه نحوه ارتباط گرفتن شما با مشتریانتان تغییر خواهد کرد.
دلیل دیگری که ممکن است شمارا به فکر تغییر لوگو ساندویچ فروشیتان بیاندازد، مسئله ادغام شدن با یک رستوران بزرگ است. چه این ادغام مساوی و دوطرفه باشد، چه ساندویچ فروشی شما توسط یک رستوران موفق خریداری شود و چه شما آن کسی باشید که قصد خرید یک رستوران بزرگ را داشته باشید، معمولا مسئله تغییر و بروز رسانی لوگوی جدید به وجود می آید، چرا که لوگوهای قبلی نمی توانند پیام جدید شمارا به مشتریان منتقل کنند. برای بیشتر کسب و کارهای ادغام شده توصیه می شود، لوگوی جدید را با کمک عناصر لوگوی هر دو برند و کسب و کار خود بسازند.
ممکن است گاهی لوگوی شما از هر نظر قدیمی به نظر برسد، اما اگر ساندویچ فروشی شما مدت زیادی فعالیت کرده است، تمام مشتریان و جمعیت های تازه، سبک کسب و کار شمارا قدیمی درنظر میگیرند و همین گاهی نقطه اوج موفقیت شماست. تشخیص اینکه چه زمانی لوگوی شما واقعا قدیمی شده، همیشه آسان نیست و بستگی به زمان و میزان موفقیت آینده شغلی شما دارد.
 اما صبر کنید، برخی از لوگوهای معروف هرگز نیازمند تغییر و بروز شدن، نیستند. اگر لوگوی شما نیازی به تغییر نداشته باشد و آنطور که هست عالی به نظر می رسد و هنوز شخصیت کسب و کارتان را قدرتمند نشان می دهد، تبریک میگوییم! لوگوی شما یک لوگوی همیشگی و مناسب تمام زمان ها است. اما واقعا چگونه می توان، متوجه قدیمی شدن یک لوگو شد؟ برای کسب اطلاعات بیشتر، به خواندن ادامه دهید.

برای ایجاد تغییر در لوگو ساندویچ فروشی خود، به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

هنگامی که در مورد تغییر یا مشاهده ترفند های جدید آموزش طراحی لوگو فکر میکنید، لازم است از خود چندسوال بپرسید تا تعیین کنید آیا این انتخاب برای کسب و کارتان درست است یا خیر:
•    آیا لوگو ساندویچ فروشی فعلی من، پیام مد نظر من را منتقل می کند؟
•    آیا لوگو ساندویچ فروشی فعلی من، با مخاطبان هدف به راحتی ارتباط برقرار میکند؟
•    اگر می توانستم لوگو ساندویچ فروشی خود را دوباره طراحی کنم، نتیجه چقدر تغییر میکرد؟
و سوال آخر این است، آیا طراحی یک لوگوی جدید مناسب کسب و کار من است یا لوگوی فعلی را کمی تغییر دهم؟ و جواب؟ بازهم به موارد مختلفی وابسته است.
اگر به عنوان صاحب یک کسب و کار تشخیص می دهید که لوگوی فعلی شما به نوعی کارآمد بوده و می تواند حتی بهتر عمل کند، بهتر است به مسیر تغییر لوگوی فعلی قدم بگذارید و آنرا بروز کنید. اما اگر فکر میکنید، لوگوی فعلی شما دیگر مناسب کسب و کارتان نیست و نتیجه گذشته ای که از آن گرفته اید، ضعیف بوده است، بهتر است لوگوی ساندویچ فروشی خود را از نو طراحی کنید. با طراحی یک لوگوی حرفه ای جدید به منظور هماهنگی با طرح های امروز، مشتریان کمتری را سردرگم خواهید کرد. به علاوه، اگر قصد تغییر نام ساندویچ فروشی خود را دارید و میخواهید به طور کامل همه چیز را تغییر دهید، با طراحی یک لوگوی جدید، قصد خود را به یک شروع تبدیل کنید.

 

آموزش طراحی لوگو ساندویچی

 

جدید ترین آموزش طراحی لوگو برای تازه سازی لوگو ساندویچ فروشی شما!

اگر قصد تغییر لوگو ساندویچ فروشی خود را دارید، روش های مختلفی برای تازه سازی آن با استفاده از ترفند های جدید آموزش طراحی لوگو و بدون تغییر عناصر اصلی لوگوی قبلیتان وجود دارد که می توانید از آنها کمک بگیرید و یک لوگوی حرفه ای خلق کنید.
گاهی اوقات، لوگوی درحال تغییر شما تنها به یک رنگ جدید و ساده نیاز دارد و حتی ممکن است نیازی به تغییر رنگ لوگوی خود نداشته باشید و فقط تعویض برخی سایه های لوگو ساندویچ فروشی شما، آینده ی متفاوتی را برای کسب و کارتان به وجود آورد. به علاوه، گزینه تغییر فونت نیز برای تغییر لوگویتان کارآمد بوده و میتواند به طور کلی لوگوی شمارا در نظر مشتریان پررنگ تر نماید. امروزه، فونت های گرد و مدرن، طرفداران بیشتری نسبت به دیگر فونت ها دارند و حس متفاوتی را به لوگوی ساندویچی جدید شما تزریق میکنند.
همچنین شما می توانید با تغییر نماد یا حذف برخی عناصر، به راحتی لوگوی خود را بروز کرده و آینده متفاوتی برای آن و کسب و کارتان رقم بزنید. 

شروع تازه با لوگو ساندویچی جدید!

زمانی که تمام راه های تغییر لوگو برای کسب و کار شما بسته شده باشد، بهتر است قدم در مسیر آموزش طراحی لوگو بگذارید و یک لوگو ساندویچ جدید طراحی کنید. برای شناخته شدن گاهی می بایست یک راه سریع برای ارتباط با دنیای پیشرفته امروز پیدا کنید، یکی از این انتخاب ها این است که سعی کنید، تمام بخش های کسب و کار خود به ویژه لوگو را دوباره بسازید. یک لوگوی جدید می تواند عناصر لوگوی قدیمی شمارا با ردی از آن، حفظ نماید. بااینحال، قطعا تصمیم گیری برای طراحی لوگوی جدید سخت بوده و اکثرا برای حفظ کردن مشتریان خود، بخش هایی از لوگوی قبلی خود را بکار میگیرند. به این ترتیب، شما می توانید با حفظ عناصر موفق از لوگوی گذشته خود یک هویت جدید خلق کنید. 
برای طراحی یک لوگوی جدید، از ابتدا باید سوالات زیر را از خود بپرسید تا بتوانید لوگو کسب و کار خود را حرفه ای بسازید. 
•    کسب و کار من مناسب چه گروه سنی است؟
•    چه گرافیک ساندویچی مناسب لوگوی من است؟
•    چه چیزی کسب و کار مارا از رقبا متمایز میکند؟
•    مشتریان از برند ما چه انتظاراتی دارند؟
سپس براساس پاسخ های خود به سوالات بالا، شروع به طراحی لوگو ساندویچ جدیدی نمایید. همانطور که قبلا گفتیم، عناصری مانند رنگ، فونت و اشکال انتخاب های ماهرانه ای هستند که راحت تر به دنیا راجب چیستی برند شما بگویند. با نگاه کلی به هویت برند کسب و کارتان، انتخاب های مفیدی برای لوگوی جدیدتان انجام دهید و مراقب رنگ های روشن باشید. به یاد داشته باشید، چه طرح ساده ای برای لوگو ساندویچ خود انتخاب کنید یا انتخاب های شفافی برای عناصر لوگوی خود داشته باشید. لوگوی جدید شما در فضاهای مختلفی حضور پیدا خواهد کرد، بنابراین سعی کنید تمام گزینه های مقابل خود را روی بهترین بودن تنظیم کنید تا جایگزین خوبی برای لوگوی قبلی خود خلق کنید. خوشبختانه، هزینه طراحی یک لوگوی جدید زیاد نیست و شما می توانید با کمک وب سایت لوگونومی، در کمترین زمان و بدون داشتن طرح خاصی، یک لوگوی حرفه ای بسازید.

جمع بندی

با ترفند های جدید آموزش طراحی لوگو لوگونومی دیگر نگرانی برای تغییر و بروز کردن طراحی لوگو ساندویچ فروشی خود نخواهید داشت. تنها کسی که می تواند برای تغییر تصمیم بگیرد و راه های موفقیت را برای کسب و کار خود هموار نماید، شما هستید. با کنار زدن طرح های تکراری و بروز کردن لوگو کسب و کار خود می توانید مشتریان زیادی را جذب کسب و کار خود کرده و در آخر میبینید تصمیم امروز شما، آینده موفقی را برای کسب و کارتان فراهم کرده است.