لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/10/16

10 نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای اندروید

نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی، برنامه هایی هستند که برای ساخت حرفه ای یک لوگو در دستگاه های تلفن همراه طراحی شده اند. این بدان معناست که هر کسب و کاری می تواند استراتژی بصری عالی با کمک آنها ایجاد کرده و محصولات و خدمات خود را به شیوه حرفه ای با کمک تلفن همراه خود به نمایش بگذارد.
این مدل نرم افزار های طراحی لوگو، تشکیل شده از مجموعه ویژگی های متنوعی هستند که شما می توانید با کمک آنها لوگو فارسی مورد علاقه خود را خلق کنید. به علاوه، اگر چندین نرم افزار طراحی لوگو را برروی تلفن همراه خود نصب کنید، دید وسیع تری نسبت به خلاقیت های خود پیدا و در نتیجه لوگوی بهتری به نمایش میگذارید. لوگوهایی که حرفه ای و منحصر به فرد طراحی می شوند، می توانند مخاطبان بیشتری را جذب خود کرده و موفقیت یک کسب و کار را شامل شوند. اگر به طراحی لوگوهای هندسی علاقه مند هستید، می توانید برای پیدا کردن نرم افزار های مخصوص برای طراحی آنها، اطلاعات مقاله " بهترین نرم افزار های طراحی لوگو با اشکال هندسی " را مطالعه نمایید.

چرا برای طراحی لوگو به نرم افزارهای طراحی لوگو نیاز داریم؟

همه صاحبان مشاغل می دانند برای اثبات خود به مشتریان باید یک لوگوی خوب بسازند، با این حال پیدا کردن بهترین نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی، می تواند یک کار بزرگ و حتی مشکل باشد، در برخی موارد میبینیم صاحبان مشاغل به دلیل مشغله فکری یک آژانس طراحی لوگو استخدام میکنند یا مسابقه طراحی لوگو برگزار میکنند و از بین چندین گزینه، بهترین لوگو را برای کسب و کار خود انتخاب می کنند.
اما اگر خودتان طراحی لوگو کسب و کارتان را انجام دهید، می توانید در هرکجا و هر زمان ایده های جدیدی را برروی آن پیاده کنید، به علاوه طراحی لوگو توسط خود هزینه کمتری برای صاحبان مشاغل دارد و آنها می توانند با کمترین هزینه پیام مد نظر خود را برای یک لوگو تنظیم کنند. همچنین شما می توانید برای جذب مخاطبان بیشتر، برای کسب و کار خود وب سایت طراحی کنید تا از راه دور جمعیت زیادی را با کسب و کار خود آشنا نمایید.

مزایا و معایب نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی

نصب نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی توسط هر شخصی که قصد راه اندازی یک کسب و کار موفق را داشته باشد، مفید است. هر نرم افزار طراحی لوگویی، مزایا و معایبی در خود دارد. 

ارزیابی کلی نرم افزار های طراحی لوگو

آسان در استفاده

با وجود کمبود فضای صفحه نمایش تلفن های همراه، برنامه ای را انتخاب کنید که به طور کلی در چشمان شما آسان ارزیابی شود و بتوانید خیلی راحت با ابزار های آن کار کنید.

برای هر کاری اول با خود بگویید" تلفن همراه من"

در روزهایی که وب سایت های مختلف برنامه ریزی های بی نظم و درهمی برای خود انجام می دهند، شما می توانید با خریدن یک تلفن همراه مناسب به این بی نظمی ها پایان دهید و تمام برنامه های برتر امروز را برروی موبایل خود نصب و استفاده کنید. خوشبختانه، نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی زیادی برای تلفن های اندروید ساخته شده اند، که شما می توانید به راحتی آنهارا نصب کنید و از ویژگی های آنها برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نرم افزار دارای ویژگی های گسترده

نرم افزار طراحی لوگویی که برروی تلفن همراه خود نصب و استفاده می کنید، باید ویژگی های گسترده ای را شامل شود تا شما بتوانید با کمک قابلیت های آن نرم افزار، لوگوی مورد نظر خود را بسازید.

 

10 نرم افزار طراحی لوگو فارسی برای اندروید

 

محبوب ترین نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی اندروید

بهترین و محبوب ترین نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی نه تنها موارد فوق را در اختیار شما قرار می دهند، بلکه به شما کمک میکنند تا ایده های جدید را برای طراحی لوگو کسب و کار خود بکار ببرید و از رقبایتان متمایز شوید. 

نرم افزار Logo Maker Plus

نرم افزار Logo Maker Plus، یک برنامه فوق العاده حرفه ای است که به شما کمک میکند تا لوگوی مورد علاقه خود را خلق و بهترین عناصر را برای طراحی آن بکار ببرید. در هنگام استفاده از این نرم افزار لازم نیست حتما استعداد هنری داشته باشید، با چند بار کلیک برروی برخی گزینه ها به راحتی می توانید لوگوی خود را بسازید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به ارائه گزینه های پیشنهادی فراوان، امکان آپلود آیکون های مورد نظر، راهنمایی گام به گام در هنگام طراحی و رابط بصری آسان اشاره کرد.

نرم افزار Designer Logo Maker

نرم افزار Designer Logo Maker، یکی از ساده ترین نرم افزارهای طراحی لوگو فارسی است که به شما کمک می کند تا کارهای طراحی لوگوی خود را خیلی سریع و بدون وقفه انجام دهید. شما با نصب این نرم افزار بر تمام عناصر اصلی لوگوی خود از جمله فونت، نماد و رنگ کنترل دارید و می توانید با ایده های خود یک لوگوی منحصر به فرد بسازید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به داشتن دستورالعمل های ساده، گزینه کنترل رنگ، طیف گسترده برای فونت فارسی و اشکال انتزاعی متنوع اشاره کرد.

نرم افزار DesignApp

با کمک نرم افزار DesignApp می توانید به صورت تخصصی و خلاقانه لوگو فارسی طراحی کنید. این نرم افزار دارای امکانات سطح بالا و حرفه ای است که در هر شرایطی به طراحان کمک میکند تا بهترین لوگو کسب و کارها را بسازند. این نرم افزار طبقه بندی متنوعی برای نماد و اشکال خود دارد که شما می توانید از بین آنها گزینه مورد نظر خود را انتخاب و برروی لوگوی خود استفاده کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن قابلیت کنترل برروی تمام جزئیات لوگو، مجموعه گسترده ای از نماد ها، الگوهای جذاب و ارائه فایل های لوگوها به صورت استاندارد اشاره کرد.

نرم افزار Sketch

نرم افزار Sketch به شما اجازه می دهد تا از ابتدا لوگو فارسیتان را با خلاقیت خودتان ترسیم کنید. اگرچه نرم افزار Sketch هنوز به گزینه های هنری بیشتری برای طراحی لوگوها نیاز دارد، اما هیچ محدودیتی برای عملکرد شما ایجاد نمی کند. به علاوه، شما می توانید با قلم مخصوص تلفن همراه خود، طراحی کنید و گزینه های مختلف رنگ، نماد و فونت را برروی لوگوی خود امتحان کنید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به داشتن الگوهای متفاوت پیشنهادی، گزینه های طراحی متحرک و رابط کاربردی ساده اشاره کرد.

نرم افزار LogoScopic

نرم افزار LogoScopic، به شما کمک میکند تا در چند دقیقه برای کسب و کار خود یک لوگو فارسی با کیفیت حرفه ای ایجاد کنید، همچنین برای اینکه از طراحی لوگوی خود راضی شوید، بهتر است بارها آنرا بررسی کنید. کار با این نرم افزار بسیار ساده است و شما می توانید خیلی راحت لوگو بسازید. از قابلیت های این نرم افزار می توان به داشتن نماد های هنری متفاوت، طراحی عمیق لوگوها، سیستم ویرایش پیشرفته و برنامه بدون تبلیغات پشت سر هم اشاره کرد.

نرم افزار Adobe PhotoShop

نرم افزار ادوبی فتوشاپ، یک نرم افزار طراحی لوگو همه کاره است که به طراحان کمک میکند تا با کمک بهترین ابزارهای طراحی لوگو، یک لوگو فارسی فوق العاده بسازند. برنامه ادوبی فتوشاپ کاملا رایگان بوده و شما میتوانید هر نوع لوگویی را با کمک آن بسازید. این نرم افزار تمام ابزارهای مورد نظر طراحان لوگورا ارائه کرده که شما می توانید طبق سلیقه خود از آنها برای طراحی لوگوی خود استفاده کنید.

نرم افزار Foodie

نرم افزار کاملا رایگان Foodie، به شما کمک میکند تا حرفه ای ترین ابزارهای طراحی را برای ساخت لوگوی خود بکار بگیرید. این نرم افزار تا حدودی شبیه به برنامه اینستاگرام است، با این تفاوت که تمام قابلیت های آن بصورت رایگان و حرفه ای تر تنظیم شده است. با طراحی یک لوگوی خوب، می توانید خیلی راحت مشتریان سراسر دنیارا به سمت کسب و کار خود جذب کنید.

نرم افزار Adobe PhotoShop Lightroom CC

یکی دیگر از نرم افزار های طراحی لوگو، برنامه ادوبی فتوشاپ Lightroom CC است که به شما کمک میکند، لوگوهای سطح بالا و بسیار حرفه ای بسازید. از اصلی ترین قابلیت های این نرم افزار میتوان به این اشاره کرد که به هیچ عنوان کارهای کاربران خود را کنترل نمی کند اما سعی میکند تمام قابلیت های خود را کیفیت بالا ارائه دهد. 

نرم افزار LiveCollage

نرم افزار LiveCollage، یکی از بهترین برنامه های طراحی لوگو است که به شما این امکان را می دهد تا لوگو فارسی خود را با یک درجه بالاتر از کلمه "حرفه ای" طراحی کنید. این نرم افزار، مجموعه ای از قابلیت های فراوان را دسته بندی کرده است که به طراحان کمک می کند بهترین تصمیمات خود را برای نتیجه نهایی لوگو کسب و کارشان بگیرند.

نرم افزار Canva

آخرین نرم افزار طراحی لوگو، Canva است. این برنامه شاید آخرین انتخاب شما برای طراحی لوگو کسب و کارتان باشد اما بد نیست بدانید که همین دلیلی شد تا متخصصان Canva با ارائه قابلیت های حرفه ای به یک انتخاب مجزا برای طراحان لوگو تبدیل شوند. با کمک این نرم افزار می توانید در عرض چند دقیقه یک لوگوی کامل و فوق العاده بسازید.

نتیجه گیری

نرم افزار های طراحی لوگو برای ذخیره زمان و به حداقل رساندن کارهای لیست شده برای طراحی لوگوی شما، بهترین انتخاب هستند و به شما کمک میکنند خیلی سریع و ساده تصمیمات حرفه ای را برای آینده کسب و کار و لوگویتان بگیرید. 
ممکن است، با خود فکر کنید، نصب کردن تنها یک نرم افزار طراحی لوگو کافیست اما وقتی با لیست بلند بالای کاراهای آن رو به رو می شوید، قطعا به خواندن این مقاله نیاز دارید. برای بهترین نتایج، می توانید نرم افزار طراحی لوگو فارسی لوگونومی را امتحان کنید و برای طراحی لوگو فارسی کسب و کار خود از آن استفاده کنید.