لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1401/09/16

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

راه های مختلفی برای ساخت لوگو وجود دارد اما یکی از ارزان ترین روش‌ها این است که لوگوی خودتان را با کمک یک برنامه لوگو ساز حرفه ای طراحی کنید. روش دیگر استفاده از اپلیکیشن های موبایل است که بسیار شبیه به سازنده لوگو آنلاین طراحی شده اند اما تفاوت هایی نیز را آن دارند. شما همچنین می‌توانید یک طراح گرافیک یا یک طراح فریلنسر استخدام کنید و پس از پرداخت قیمت طراحی لوگو با آنها کار کنید، یا می‌توانید با یک آژانس طراحی گرافیک کار کنید که چندین متخصص روی لوگوی شما کار کرده و آن را به یک ارم تجاری چندمنظوره تبدیل می‌کنند. 
حالا سوال اینجا است که کدام روش برای ساخت لوگو بهترین گزینه است؟ در پاسخ باید بگوییم فقط یک جواب برای این سوال وجود ندارد بلکه پاسخ آن به اهداف و نیازهای شما بستگی خواهد داشت.

 

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

 

چه زمانی از برنامه لوگو ساز حرفه ای آنلاین استفاده کنیم؟

اگرچه بسیاری از منابع آنلاین به شما می‌گویند که همیشه بهترین کار این است که یک طراح لوگو حرفه ای را استخدام کنید، اما من مخالف این موضوع هستم و می‌گویم که همیشه اینطور نیست.
سازنده لوگو حرفه ای می‌تواند در شرایط سخت که شما بودجه کافی برای استخدام یک طراح لوگو ندارید، به شما کمک کند تا به صورت رایگان یا با هزینه بسیار کم آرم تجاری خود را خلق کنید.
لوگوسازهای آنلاین دارای رابط کاربری بسیار ساده ای هستند که به شما اجازه می‌دهد حتی اگر هیچ آشنایی با طراحی یا اصول ساخت لوگو نداشته باشید، ارم تجاری مطلوب تان را بسازید. این برنامه‌ها با بهره گیری از هوش مصنوعی، پیشنهاد های مختلفی را براساس زمینه شغلی و نام برند به شما ارائه می‌دهد و ابزارهایی را در اختیارتان می‌گذارند تا آنها را به دلخواه خود ویرایش کنید.
مزایای برنامه لوگو ساز حرفه ای فقط همین موارد نیست بیایید برخی دیگر از مزیت های استفاده از این نرم افزارهای تحت وب را با هم مرور کنیم:

با لوگو ساز آنلاین می‌توانید طراحی لوگو را رایگان انجام دهید

طراحان لوگو – حداقل افراد موفق – در زمینه طراحی گرافیک آموزش دیده اند. برخی دارای مدرک طراحی هستند در حالی که برخی دیگر خودشان اصول طراحی و کار با نرم افزارهایی مانند ایلاستریتور و فتوشاپ را آموخته اند، البته همه آنها به نوعی با اصول طراحی موثر که شامل زمینه هایی مانند تئوری رنگ، مقیاس، روانشناسی رنگ و شکل، مراحل طراحی لوگو و ترکیب عناصر با یکدیگر آشنا هستند. 
کار با یک طراح آموزش از این جهت می‌تواند برای برند شما مفید باشد که آنها چگونگی و چرایی ایجاد یک لوگوی موثر را درک می‌کنند. اما از طرف دیگر، از آنجایی که آنها آموزش دیده اند که مانند یک طراح فکر کنند و به صورت حرفه ای کار می‌کنند، تعرفه بالایی برای ساخت لوگو حرفه ای در نظر می‌گیرند.
گاهی اوقات، شما در شروع راه اندازی یک کسب و کار کوچک هستید و واقعا نیازی ندارید که برای ساخت توسط یک طراح حرفه ای آنقدر هزینه کنید. 
نکته دیگری که وجود دارد این است که گاهی اوقات آنچه یک تیم طراحی از اصول و قوانین ساخت لوگو به کار می‌گیرد تا آرم تجاری شما را خلق کند برای بیننده و مخاطب رضایت بخش نیست. به عنوان مثال، پپسی بیش از 1 میلیون دلار برای طراحی لوگو خود توسط گروه آرنل هزینه کرد. این گروه با گرد هم آوردن سالها تجربه و تخصص طراحی جمعی از طراحان خود، لوگویی خلق کرد که از اصول طراحی مانند نسبت طلایی و درک روانشناسی انسان استفاده می‌کرد تا در حالت ایده آل چهره ای عالی برای برند ایجاد کند اما نتیجه این بود که مردم از آن متنفر بودند. 
مصرف کنندگان پپسی در سراسر جهان این لوگو را ارزان، بی روح، کسل کننده، عمومی و حتی پرمدعا نامیدند. بنابراین، علی‌رغم صرف این همه پول برای اینکه طراحان حرفه‌ای از مهارت خود برای ایجاد لوگوی عالی استفاده کنند، پپسی، لوگویی داشت که مصرف کنندگانش با آن ارتباط برقرار نمی کردند.
بنابراین اگر هزینه ساخت لوگو توسط گرافیست های حرفه ای برای شما بسیار گران است، نگران نباشید طراحی لوگو ارزان توسط یک برنامه لوگو ساز حرفه ای، یکی از راه‌های موثر برای خلق ارم تجاری است که با مخاطبین تان ارتباط برقرار کند.

با لوگو میکر آنلاین،هر چند بار که می‌خواهید (رایگان) تجدید نظر کنید، دوباره لوگو بسازید و مجددا شروع به ویرایش کنید.

هنگامی که یک طراح لوگو استخدام می‌کنید، باید به آنها تعرفه طراحی لوگو را پرداخت کنید. برخی از طراحان لوگو، ساعتی هزینه می‌گیرند، برخی دیگر با هزینه‌های تعیین‌شده در قرارداد کار می‌کنند. وقتی به یک طراح، ساعتی دستمزد می‌دهید، برای هر ساعتی که او صرف ایجاد و بازبینی لوگوی شما می‌کند، هزینه می‌پردازید – به یاد داشته باشید، حتی ماهرترین طراحان لوگو نیز احتمالاً از همان ابتدا چیزی عالی خلق نمی کند، بنابراین باید این بازنگری و ویرایش را انجام دهند. این کار زمان می‌برد و صرف زمان بیشتر به معنای پرداخت هزینه بیشتر است.
شما همچنین می‌توانید یک طراح حرفه ای استخدام کنید که هزینه یک بار طراحی لوگو و چندین بار ویرایش و بازنگری آن از قبل مشخص است. معمولاً این قراردادها، امکان ۲ تا ۳ بار بازنگری و ویرایش لوگو را در نظر می‌گیرند. اما چه اتفاقی می‌افتد اگر طراح هنوز آرم تجاری که به دل شما بنشیند را بعد از چندین بار بازبینی طراحی نکرده باشد؟ شما مجبورید بیشتر برای آن هزینه کنید.
اینجا است که مزیت دیگر برنامه لوگو ساز حرفه ای مشخص می‌شود، شما می‌توانید لوگوی خود را هر چند بار که بخواهید با یک سازنده لوگو اصلاح کنید. می‌توانید نسخه‌های مختلف لوگوی خود را ذخیره کنید و هر چند بار که مایلید دوباره از اول شروع کنید یا لوگوهای قبلی را ویرایش کنید.
هر چند ساعت که کار کنید یا هر چر چند بار که ویرایش و بازنگری می‌کنید، بازهم استفاده از برنامه لوگو ساز حرفه ای رایگان است. 
اگر از لوگوساز آنلاین و رایگان لوگونومی استفاده کنید، دریافت لوگوهای آماده، پیشنهاد های لوگو، استفاده از ابزار ویرایشی برای سفارشی سازی آنها و همچنین دانلود لوگو با فرمت های مختلف، کاملا رایگان است.

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

لوگو ساز های حرفه ای به شما کنترل کامل روی لوگوی خود را می‌دهند

امکان طراحی و ویرایش به صورت آزادانه و رایگان مهمترین مزیتی است که برنامه لوگو ساز حرفه ای نسبت به طراحان لوگو دارند. هنگامی که لوگوی خود را با یک سازنده لوگو آنلاین طراحی می‌کنید، کنترل کامل و همه جانبه ای بر نحوه ظاهر لوگوی خود، احساس آن و نحوه ارتباط آن با نام تجاری تان دارید. 

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

می‌توانید هر چند بار که بخواهید، رنگ‌ها، فونت‌ها، نمادها و اشکال را تغییر دهید. سبک های مختلف لوگو را امتحان کنید و آنقدر آزمون و خطا کنید تا بالاخره به نتیجه مطلوب تان برسید.

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

برنامه لوگو ساز حرفه ای، امکان دانلود لوگو را با فرمت های مختلف بلافاصله پس از اتمام کار طراحی به شما می‌دهد

مطمئنا طراح لوگو حرفه ای نمی تواند به سرعت ارم تجاری شما را طراحی کند در حالیکه لوگو ساز حرفه ای آنلاین همیشه در دسترس است و با صرف چند ساعت یا حداکثر چند روز وقت می‌توانید طرح لوگوی مورد نظر خود را بدست آورید.
هنگامی که در حال خلق لوگوی خود هستید، می‌توانید هر اندازه که نیاز دارید برای ساخت لوگوی عالی خود وقت بگذارید و نیازی ندارد برای شروع کار، پاسخ دادن به سوالات یا برطرف کردن ابهامات منتظر طراح بمانید.
اگر همین امروز به یک لوگو نیاز دارید، استفاده از برنامه لوگو ساز حرفه ای برای شما بهترین گزینه است. این تنها راهی است که تضمین می‌کند دقیقاً آنچه را که نیاز دارید در اسرع وقت دریافت کنید. حتی اگر نیمه شب باشد و تا صبح به لوگوی خود نیاز داشته باشید  مشکلی برای استفاده از لوگو ساز آنلاین ندارید، زیرا 24 ساعته در دسترس شما است.

برنامه لوگو ساز حرفه ای تضمین می‌کند که مشکلی از لحاظ قانون کپی رایت نداشته باشید. 

طراحی لوگو با توجه به قانون کپی رایت کمی پیچیده است. هنگامی که یک طراح لوگو را استخدام می‌کنید، در قرارداد شما باید قید شود که تمام حقوق لوگویی که برای شما طراحی می‌کنند، متعلق به شماست. طراح ممکن است حق نمایش لوگو را در نمونه کار خود محفوظ نگه دارد، اما در نهایت، لوگو برای شماست تا آنچه را که می‌خواهید با آن انجام دهید، از جمله اصلاح آن و دادن مجوز به برندهایی که با شما شریک هستند. 
اما هر طراح لوگو یک فرد صادق و معتبر نیست. وقتی از یک طراح می‌خواهید که لوگوی شما را بسازد، مطمئن نیستید که طرحی را که قبلاً برای شخص دیگری طراحی کرده دریافت نمی‌کنید. لوگوی کپی می‌تواند دردسرهای زیادی برای شما ایجاد کند و نه تنها نمی توانید از لوگویی که برای طراحی آن هزینه کرده اید استفاده کنید بلکه اعتبار برند شما نیز نزد خریداران تان از بین می‌رود.
هنگامی که از یک برنامه لوگو ساز آنلاین حرفه ای مانند لوگونومی برای ساخت لوگوی خود استفاده می‌کنید، لازم نیست نگران هیچ یک از این موارد باشید. شما تنها فردی هستید که در ساخت لوگو نقش دارد، بنابراین قانون کپی رایت را زیر پا نمی گذارید و احتمال سوء استفاده از لوگوی شما نیز وجود ندارد. 

کار با لوگو ساز آنلاین سریع و آسان است

از دیگر مزایای کار با برنامه لوگو ساز حرفه ای، سهولت و سرعت استفاده از آن است. ممکن است با خود فکر کنید، "آیا برون سپاری طراحی لوگوی من به یک طراح بسیار ساده تر و سریعتر از طراحی آن توسط خودم نیست؟" و پاسخ این است: در واقع نه. دلیل آن هم رابط کاربری بسیار ساده لوگوسازهایی مانند لوگونومی است.
اول از همه، پیدا کردن طراح مناسب برای لوگو، زمان می‌برد. شما باید به دنبال طراحان بگردید و نمونه کارهای آنها را بررسی کنید. سپس، هنگامی که فهرست خود را محدود به طراحانی کردید که سبک‌های آنها شبیه شماست، باید با آنها تماس بگیرید و بفهمید چه کسی برای انجام پروژه شما وقت دارد که واقعا زمان می‌برد. سپس، با اطلاع از نرخ های هر طراح، فهرست خود را بیشتر محدود می‌کنید. در این مرحله، ممکن است نتوانید طراح مورد نظر خودتان را مشخص کنید، زیرا تعرفه طراحی لوگو آنها خارج از بودجه شما است یا در حال حاضر وقت کافی در برنامه کاری خود ندارند. همه این کارها زمان بر و سخت است. 
حالا به طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای مانند لوگونومی فکر کنید که استفاده از ابزارهای آن به روش کشیدن و رها کردن بسیار سریع و فوق العاده آسان است.
برای ساخت لوگو با این نرم افزار آنلاین، کافی است نام برند و زمینه کاری خود را انتخاب کنید:

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

پالت رنگ مورد نظرتان را برگزینید:

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

و صدها ارم قابل ویرایش را به سبک های مختلف دریافت نمایید:

6 مزیت برتر طراحی لوگو با برنامه لوگو ساز حرفه ای

برنامه لوگوساز حرفه ای لوگونومی این امکان را برای افراد مبتدی ایجاد می‌کند تا لوگوی زیبای خود را در کوتاهترین زمان ممکن خلق کنند، رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای است که برای افرادی که سابقه کدنویسی یا طراحی ندارند نیز به خوبی افراد حرفه ای عمل می‌کند و واقعا آسان تر از این نمی شود یک لوگو حرفه ای خلق کرد.
اگر می‌خواهید هویت و تصویر برند خود را در بازار ارتقا دهید، همین امروز از نرم افزار انلاین و رایگان لوگونومی برای ساخت لوگو خود استفاده کنید.