لوگونومی
دسته بندی : لوگو | منتشر شده در تاریخ : 1400/12/09

برنامه ساخت لوگو ساندویچی سه بعدی اندروید

برنامه ساخت لوگو سه بعدی به شما برای طراحی یک لوگو ساندویچی جدید و جذاب کمک خواهد کرد. پس اگر می خواهید لوگو ساندویچی خود را سه بعدی طراحی کنید، سعی کنید حتما یک برنامه مخصوص این نوع طراحی ها دانلود کنید.
طراحی یک لوگو ساندویچی خوب یکی از مهم ترین مراحل شروع کسب و کار است. برند کسب و کار شما با لوگویی که طراحی می کنید، شناخته می شود. همچنین رنگ ها، نماد و فونتی که در طراحی لوگوی خود بکار می برید، به شما برای معرفی هویت کسب و کارتان به مشتریان کمک می کنند. به همین دلیل است که استفاده از یک اپلیکیشن مناسب با امکاناتی مخصوص طرح مد نظر شما برای لوگویتان بسیار مهم است. در این مقاله به سراغ معرفی برترین برنامه های ساخت لوگو سه بعدی رفته ایم و فضای متمرکزی را به وجود آورده ایم تا بتوانید راجب سه بعدی بودن یا نبودن لوگو ساندویچی خود تصمیم بگیرید! 
>> مقاله " آموزش ساخت لوگو ساندویچی با جدید ترین ترفند های سال 2022 " را بخوانید.

چرا برای راه اندازی ساندویچ فروشی خود به یک لوگوی حرفه ای نیاز دارید؟

قبل از تصمیم گیری برای طراحی لوگوی ساندویچی خود به صورت سه بعدی و دانلود یک برنامه ساخت لوگو سه بعدی بهتر است بدانید، یک لوگو ساندویچی خوب به حرفه ی شما اعتبار می بخشد و مشتریان را وادار به چشیدن مزه ساندویچ های شما می کند. به مشتریان جدید، راجب هویت کسب و کارتان می گوید و به کسانی که هیچ اطلاعاتی از ساندویچ فروشی شما ندارند، کمک می کند تا به شما اعتماد نمایند.
اگر طراحی لوگو ساندویچی شما غیرحرفه ای به نظر برسد، مردم بدون شک راجب مزه ی ساندویچ هایتان می پرسند و ممکن است حتی نتوانند به ساندویچ فروشی شما اعتماد کنند! قضاوت های فوری مردم باعث اعتماد نکردن آنها می شود. پس سعی کنید، با درنظر گرفتن هویت کلی کسب و کار خود یک لوگو ساندویچی قدرتمند طراحی کنید تا مشتریان شمارا از سایرین متمایز نمایند. لوگوها تداعی کننده تصاویر عمیقی هستند که بر ذهن و احساسات افراد تاثیر می گذارند و شما می توانید با کمک این ویژگی بهترین انتخاب خود را انجام دهید. 

یک لوگو ساندویچی سه بعدی چه ویژگی دارد؟

لوگوهای سه بعدی به دلیل توجه کمی که از طراحان لوگوهای کسب و کار ها دریافت می کنند، تقریبا محبوبیت بسیار کمی در چشم مشتریان دارند. اما با طراحی این نوع لوگوها و استفاده از یک برنامه ساخت لوگو سه بعدی حرفه ای حتی با کمترین ایده ها نیز می توانید به طور کامل نظر مشتریان را برای چشیدن مزه ساندویچ هایتان تغییر دهید. مطالعات نشان داده این دست لوگوها به راحتی مخاطبان را مجذوب خود می کنند و تا مدت ها در خاطره آنها می مانند. 
امروزه برای طراحی لوگوهای سه بعدی از برنامه های آنلاین و بروز استفاده می کنند تا بتوانند طبق سبک مدنظرشان یک نتیجه عالی برای لوگوی خود رقم بزنند. بااینحال، کار اغلب این برنامه ها یکسان است و به طراحان کمک می کنند تا لوگو سه بعدی های خود را در سریع ترین و کوتاه ترین زمان بسازند. اما ما در این مقاله می خواهیم شمارا با ساده ترین و جدید ترین برنامه های طراحی لوگو سه بعدی آشنا کنیم تا بتوانید با اطلاع قبلی از قابلیت های آنها، لوگو ساندویچی خود را راحت تر بسازید. فراموش نکنید، در طراحی لوگو ساندویچی خود بصورت سه بعدی از مد ها دوری کنید، زیرا این نوع لوگوها طراحی های شلوغی دارند و ممکن است باعث اذیت شدن مشتریان شوند. با اینحال، مطمئن خواهید بود که لوگو ساندویچی شما از دیگران متمایز است و تا مدت های طولانی قدرت خود شمارا در این صنعت حفظ می کند. طراحی خوب نه تنها در ظاهر حرفه ای به نظر می رسد، بلکه ثابت کننده قدرت یک کسب و کار است.

چطور یک لوگو ساندویچی سه بعدی خوب طراحی کنیم؟

با پیشرفت دنیا طراحی لوگوهای سه بعدی نیز آسان تر شد. اولین و متداول ترین راه برای طراحی این نوع لوگوها مراجعه به یک وب سایت طراحی لوگو است که متخصصان متنوعی برای این مدل طراحی ها دارند. پیشنهاد ما به شما وب سایت لوگونومی است که شما می توانید به راحتی به آنها اعتماد کرده و آینده لوگو کسب و کار خود را به این وب سایت محبوب بسپارید. لوگونومی به کاربران این امکان را می دهد در عرض چند دقیقه با درنظر گرفتن هویت کسب و کار خود یک لوگو سه بعدی حرفه ای بسازند. برای ایجاد یک لوگو سه بعدی با کمک این وب سایت، باید نام فارسی لوگو، شاخه فعالیت کسب و کار خود، طرح لوگو و رنگ لوگویتان را وارد کنید. این وب سایت دارای یک آرشیو بزرگ از لوگوهای پیشنهادی مختلف و با کیفیت است که می توانید از این بخش به طور کاملا رایگان استفاده کنید. پس از تکمیل فرآیند های ذکر شده، صرف چند دقیقه یک لوگو ساندویچی با کیفیت در اختیارتان قرار میگیرد.
علاوه بر این، برای طراحی لوگو ساندویچی سه بعدی خود می توانید از یک برنامه ساخت لوگو سه بعدی حرفه ای و بروز استفاده کنید، برای آشنایی با بهترین آنها به خواندن ادامه دهید.

 

برنامه ساخت لوگو ساندویچی سه بعدی اندروید

 

معرفی 8 برنامه ساخت لوگو سه بعدی برای اندروید

اگر تصمیم گرفته اید تا برای طراحی لوگو ساندویچی سه بعدی خود از یک برنامه ساخت لوگو سه بعدی استفاده کنید، این بخش به شما کمک خواهد کرد تا بهترین تصمیم خود را بگیرید.

برنامه Logo Maker – لوگوساز، تولید کننده و طراح لوگو

یکی از محبوب ترین لوگوساز ها، برنامه ساخت لوگو سه بعدی Logo Maker است. این اپلیکیشن در صفحه دانلود جهانی با امتیاز 4.8 ارائه شده است، همین دلیلی است که در لیست ما رتبه اول را دارد. این برنامه گزینه و امکانات زیادی دارد که واقعا نمی توان برای طراحی لوگوهای سه بعدی از قابلیت هایش ایراد گرفت! ده ها طرح هنری، پالت تمام رنگ و نماد های با کیفیت بخشی از ویژگی های این اپلیکیشن محبوب است. 
-    ویژگی ها:
-    دارای منابع گرافیکی غنی
-    دارای ابزار های ویرایش قدرتمند

برنامه Logo Maker 2021 – طراح لوگوهای سه بعدی، برنامه ساخت لوگو مختلف

برنامه Logo Maker 2021 یک برنامه ی ساخت لوگو سه بعدی پیشرفته با 5000 طرح لوگوی آماده است. این اپلیکیشن به طور منظم داده های خود را به روز می کند و همین دلیلی شده که با عنوان بهترین طراح لوگوهای سه بعدی از آن یاد شود. این برنامه دارای طبقه بندی لوگوها نیز می باشد که شما می توانید بسته به نوع کسب و کار خود یک طرح اولیه کلی انتخاب و با ابزار های پیشرفته به آن رنگ، فونت و نماد اضافه کنید. 
-    ویژگی ها:
-    دسته بندی موضوعی لوگوها
-    ارائه نتیجه نهایی لوگوها با کیفیت بالا
-    دارای ابزار های ویرایش پیشرفته برای متن و تصاویر اضافه شده

برنامه Canva – طراح لوگو و لوگو و ویدئو ساز

ما قبلا Canva را در مقاله " 10 برنامه برای طراحی لوگو ساندویچی " معرفی کرده ایم. قالب های از پیش ساخته شده، پالت رنگ های مختلف، فیلتر های جدید و بسیاری از ویژگی های جذاب این اپلیکیشن آنرا به یکی از محبوب ترین برنامه های ساخت لوگو تبدیل کرده است. با ابزار ها و گزینه های این برنامه می توانید به راحتی برای برند خود یک لوگو سه بعدی طراحی کنید و یا یکی از طرح آماده آنرا درنظر گرفته و با انتخاب از بین بین فونت و رنگ های مختلف آن یک لوگو ساندویچی منحصر به فرد بسازید. این برنامه دارای بیش از 60000 طرح از پیش ساخته شده رایگان است که شما با کمک آن می توانید یک لوگو حرفه ای بسازید.
-    ویژگی ها:
-    رابط کاربری ساده
-    دارای انواع ابزار های تغییر متن و عکس پیشرفته
-    به روز رسانی منظم

برنامه Logo Maker Plus – طراح گرافیک و لوگوساز

با Logo Maker Plus، می توانید به هزاران عنصر گرافیکی رایگان و جذاب برای طراحی لوگو ساندویچی سه بعدی خود دسترسی یابید. دلیل محبوبیت زیاد این برنامه به دلیل فونت های فراوان و مختلفی است که شما می توانید متن مدنظر لوگوی خود را با انتخاب یکی از آنها منحصر به فرد بنویسید.
-    ویژگی ها:
-    دارای بیش از 700 فونت جدید
-    دارای ابزار های پیشرفته ساخت لوگو

برنامه Logo Maker The Brand – طراح گرافیک رایگان

با نصب برنامه Logo Maker The Brand در نگاه اول نظرتان جلب رابط کاربری آسان آن می شود. این برنامه دارای ده ها طرح آماده برای ساخت لوگو مختلف است که شما می توانید با نوشته های جذاب و اشکال گرافیکی متفاوت خود جذابیت آنرا عمیق تر کنید.
-    ویژگی ها:
-    امتیاز جهانی آن 4.7 است
-    دارای قابلیت ذخیره خودکار در کارت SD

برنامه 3D Logo Maker – طراح لوگوهای سه بعدی و رایگان

3D Logo Maker یکی دیگر از برنامه های طراحی لوگو سه بعدی است که قابلیت های فراوانی اعم از چرخش سه بعدی لوگو، کنترل انحنا، تنظیمات نور و رنگ لوگورا در اختیار شما قرار می دهد. استفاده از این نرم افزار کاملا رایگان است، اما تبلیغات درون برنامه ای ممکن است کمی شمارا آزار دهد. 
-    ویژگی ها:
-    دارای فونت های منحصر به فرد و جدید
-    دارای قابلیت چرخش سه بعدی

برنامه Design Studio – طراح گرافیک و لوگوساز سه بعدی جذاب

برنامه ساخت لوگو سه بعدی Design Studio، یک برنامه لوگوساز حرفه ای است که برای هر سلیقه ای طرح های آماده دارد. از این اپلیکیشن می توانید به عنوان یک برنامه آنلاین کامل استفاده کنید و مراحل ساخت لوگو ساندویچی خود را از انتخاب رنگ، فونت و غیره به آن بسپارید. هر برند دارای هویت بصری قدرتمندی شامل لوگو، کارت ویزیت و سایر عنصرهاست که شما می توانید با کمک این برنامه همه آنهارا بسازید.
-    ویژگی ها:
-    ویرایشگر سریع و سبک
-    دارای رابط کاربری آسان
-    قابلیت تنظیمات نور و رنگ برای طراحی لوگو سه بعدی

برنامه Logo Maker Free – طراح لوگو

این برنامه برای طراحی لوگوهای ساده و سبک سه بعدی مناسب است. ابزار های موردنیاز برای طراحی لوگوی خود را به راحتی می توانید در این برنامه پیدا کنید. این اپلیکیشن دارای بیش از 50000 قالب جذاب است که کاربران می توانند به طور کاملا رایگان از آنها برای طراحی لوگوی خود استفاده کنند.
-    ویژگی ها:
-    دارای قابلیت لغو و انجام مجدد
-    دارای تعداد فونت های نامحدود
-    دارای بیش از 10000 قالب آماده

جمع بندی

همانطور که قبلتر خواندید، برای انتخاب نوع لوگوی خود( چه سه بعدی و چه دو بعدی) لازم است حتما به هویت برند کسب و کارتان توجه کنید و سپس با طراحی طرح لوگوی خود می توانید یکی از برنامه ساخت لوگو سه بعدی بالارا انتخاب و برای طراحی لوگو ساندویچی خود استفاده کنید. ما نمی گوییم انتخاب طرح یک لوگو ساده است اما انتخابی که توسط شما و با کمترین تغییر به لوگو تبدیل شود، ارزش بسیار زیادی دارد و به دلیل جدید تر بودن، راحت تر در ذهن مخاطبان می ماند.