اگر میخواهید محصولات مراقبت و زیبایی بفروشید و دیگران را تشویق کنید که برای زیباتر به نظر رسیدن از شما خرید کنند، باید خودتان هم برند زیبایی داشته باشید. یک راه عالی برای نمایش برندی زیبا، برجسته و به یاد ماندنی، طراحی لوگو با ربات لوگوساز رایگان است. اگر این راهنما را دنبال کنید به راحتی میتوانید یک لوگوی حرفه ای برای برند زیبایی خود طراحی کنید.
مراحل طراحی لوگو لوازم آرایشی با ربات لوگو ساز رایگان
در این راهنما تمام مراحل حیاتی برای اینکه مطمئن شوید لوگوی برند شما منحصر به فرد و برجسته است، با شما در میان میگذاریم.
مرحله 1: داستان برند خود را کشف و تعریف کنید
اگرچه، پول بخش بزرگی از انجام کسب و کار در قالب سرمایه و فروش را تشکیل میدهد، صاحبان کسب و کار باید برند خود را با داستانی متقاعدکننده دوباره کشف و تعریف کنند تا بازار هدف خود را از نظر احساسی و فکری جذب کنند. حق دارید اگر بگویید گفتنش آسان تر از انجام دادنش است. اما ترفند انجام این کار تحقیق درباره کسب و کار خودتان و کمک گرفتن از نرم افزارهایی مانند ربات لوگوساز آنلاین لوگونومی است.
برای اینکه مرحله اول را موفق پشت سر بگذارید باید درباره برندهای مراقبت و زیبایی دیگر تحقیق کنید و لوگویی بسازید که مطابق با محصولات مراقبت و زیبایی شما باشد. سپس یک بیانه روشن از اهداف خود تهیه کنید.
مرحله 2: به ایده های خلاقانه فکر کنید
برای طراحی یک لوگوی موفق، الهام گرفتن و توسعه ایده های جدید ضروری است. هدف از تحقیق این است که از آنچه در حال حاضر وجود دارد آگاه باشید تا بتوانید طرحی خارق العاده برای برند مراقبت و زیبایی خود خلق کنید. درست است که ربات لوگوساز آنلاین با طراح هوش مصنوعی، ایده های جدید و خلاقانه ای را به شما نمایش میدهد اما شما باید اطلاعات اولیه درستی را به نرم افزار بدهید تا با نتایج درستی دست یابید. برای اینکه به ایده های جدید دست پیدا کنید میتوانید لوگو برندهای زیبایی دیگر و رقبایتان را که در حوزه مشابه کار میکنند را بررسی کنید. علاوه بر دقت به نماد های مورد استفاده در این لوگوها باید به پالت رنگ، شعارها، سبک لوگو و فونتها توجه کنید
کدام نمادها برای طراحی لوگوی زیبایی و مراقبت با ربات لوگو ساز رایگان مناسب است؟
در طراحی لوگو نمادین، نمادها به عنوان ابزار بصری استفاده میشوند که بدون نیاز به نوشتن هیچگونه متنی، خودشان مجموعه ای کامل از جزئیات را در مورد برند به مخاطب منتقل میکنند.
اما در حوزه مراقبت و زیبایی، نمادهای لوگو رو در کنار متن نیز مشاهده خواهید کرد که به آن لوگو ترکیبی میگویند.
بسیاری از برندهای شناخته شده فقط از نمادهای خود برای تبلیغات استفاده میکنند مثل سیب نیمه گاز زده اپل، پرنده آبی توییتر و غیره.
با توجه به این قدرت ارتباطی نمادها، باید به استفاده دقیق از نمادها و آیکونها در طراحی لوگو مراقبت و زیبایی با ربات لوگو ساز رایگان توجه کنید. که میتواند ارزش لوگوی شما را افزایش دهد و در نهایت باعث افزایش مشتری و سود شما شود.
برای راهنمایی بهتر شما، ما چند نماد محبوب را انتخاب کردهایم که برندها دوست دارند از آنها برای نشان دادن سالنهای زیبایی، فروشگاههای ناخن و اسپا، مشاغل آرایشی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنند. همچنین در مورد اینکه کدام یک از این نمادها برای کدام نوع مشاغل زیبایی مناسب هستند صحبت خواهیم کرد. پس بیایید شروع کنیم.
1. نماد های زنانه
بیایید با محبوب ترین نماد های زنانه و ویژگی های زنانه مانند مو، لب، ناخن و مواردی از این قبیل که در بین برندهای زیبایی بسیار محبوب هستند، شروع کنیم. آنها بلافاصله مشتریان خانم را جذب میکنند، میتوانند به روش های مختلف ارائه شوند، و برای چندین نوع مختلف کسب و کار مراقبت و زیبایی از جمله سالنهای زیبایی، آرایشگاه های مردانه و زنانه، سالنهای آرایشی، کلینیک های زیبایی، مزون های لباس عروس و حتی ایدههای لوگوی مراکز زیبایی درمانی و اسپا عالی هستند .
لوگوهای زیبایی و مراقبت با نماد زنانه را میتوان به سبک های مختلفی طراحی کرد مثل لوگوهای نمادین، لوگو های دستی، انتزاعی، مینیمال و بسیاری از سبک های دیگر. هنگام انتخاب یکی از این سبکها برای لوگوی برند زیبایی خود، اطمینان حاصل کنید که طرح انتخابی شما با بقیه برند مطابقت دارد. در حالی که ممکن است نمادی از چهره زن برای لوگوی آرایشگاه عروس عالی به نظر برسد، اما ممکن است برای محصولات مراقبت پوست مردانه بسیار نامناسب به نظر برسد.
بنابراین، نمادهای زنانه بهترین انتخاب برای برندهای زیر هستند:
• برندهایی که خدمات زیبایی و مراقبت پوست و مو زنان را ارائه میدهند
• برند های فروش محصولات فیشال پوست برای زنان
• فروشگاه آنلاین محصولات زیبایی و مراقبت پوست زنانه
2. نمادهای فانتزی
نمادهای فانتزی در لوگوهای برند های زیبایی که به تصویری فراتر از یک چهره زنانه در لوگو خود نیاز دارند، بیشتر دیده میشوند. آنها عمق و ابعاد بیشتری را در لوگو خود میخواهند درحالیکه با احساس زنانه همراه باشد. برای چنین برندهایی، نمادهای فانتزی مانند قو، پری، پری دریایی و مانند آن به کمک میآیند.
این سبک لوگو نیز میتواند به روش های مختلف طراحی شود، اما جذابیت زنانه همیشه برجسته خواهد بود. کاربرد طراحی لوگو زیبایی و مراقبت با ربات لوگو ساز رایگان که در آن از نمادهای فانتزی استفاده شده به جز برندهای مراقبت و زیبایی میتواند مرتبط با فروشگاه لباس زنانه، سالن تتو زنانه، و همچنین یک سالن کاشت ناخن و اسپا لاکچری باشد.
طراحی لوگو با نمادهای فانتزی بهترین انتخاب برای برندهای زیر هستند:
• برندهای زیبایی و مراقبت که در طرح های خود تنوع بیشتری میخواهند
• برندهایی که میخواهند تصویری افسانه ای و رویایی را به دیگران منتقل کنند
3. نمادهای انتزاعی
اگر شما یک برند زیبایی هستید که خدمات یا محصولات تان ارتباطی با ویژگیهای زنانه ندارد یا میخواهید جذابیت فراگیرتری برای مخاطبین گسترده ای ایجاد کنید، نمادهای انتزاعی بهترین انتخاب شما خواهند بود. نمادهای انتزاعی تا حدودی مبهم هستند اما میتوانند هر پیامی را که میخواهید به مخاطب برسانند. نحوه طراحی نماد انتزاعی، رنگهایی که برای تکمیل آن استفاده میشود، و طرحبندی آن به برقراری ارتباط با مخاطبین مختلف که ممکن است از لحاظ سنی یا جنسیتی مشابه نباشند، کمک میکند.
آیکون های انتزاعی شاید گسترده ترین کاربرد را در دنیای زیبایی داشته باشند. آنها را میتوان به عنوان آرم فروشگاه لوازم آرایشی، آرایشگاه مردانه، به عنوان لوگوی برند محصولات مراقبت پوست مردانه، کلینیک زیبایی، یا یک برند مراقبت از پوست و مو استفاده کرد.
این نمادها بهترین انتخاب برای برندهای زیر هستند:
• برندهای زیبایی که میخواهند همه کاره باقی بمانند و فقط به یک دسته از مخاطبین خاص مثلا فقط زنان یا فقط مردان محدود نباشند.
• برندهای زیبایی که به دنبال رشد و گسترش کارشان به بازارهای هدف دیگر هستند
• برندهایی که میخواهند جذابیت فراگیرتری داشته باشند
4. لوازم آرایشی
لوگوهای مراقبت و زیبایی که دارای نماد لوازم آرایشی یا محصولات آرایشی هستند یکی دیگر از تصاویر محبوب به شمار میآیند. بسیاری از برندها به نمادهایی مثل برس های آرایشی، رژلبها، لاک ناخن و سایر وسایل برای تبلیغ کسب و کار خود روی میآورند.
برای نشان دادن محصولات یا لوازم آرایشی و بهداشتی یا مراقبت از موست و مو که سازگار با محیط زیست، هستند برندها اغلب به تصاویر گیاهان برای انتقال پیام خود متکی هستند. از آنجایی که این نمادها کاملاً قطعی هستند، کاربرد آنها بیشتر تخصصی است.
فروشگاههای لوازم آرایشی، سالن های آرایش، آرایشگاه های مردانه و زنانه، فروشگاه های محصولات زیبایی و شرکتهای مشابه میتوانند از چنین آرمهایی استفاده کنند.
مانند سایر نمادهای مراقبت و زیبایی، آرم های لوازم آرایشی نیز در سبک های مختلف وجود دارد. میتوانید از یک رویکرد مینیمالیستی برای طراحی این لوگوها استفاده کنید یا مسیری گویاتر را طی کنید. سبک لوگو تصویری بهترین انتخاب برای نمایش این نمادها است که محصولات را به وضوح نمایش میدهد. همچنین میتوانید از تکنیک های سه بعدی و لاین آرت برای ساخت لوگوی خود با استفاده از یک محصول آرایشی استفاده کنید.
این لوگوها بهترین انتخاب برای برندهای زیر هستند:
برندهای زیبایی که در درجه اول با محصولات آرایشی سروکار دارند
کسب و کارهای زیبایی مانند فروشگاه لوازم آرایش، آکادمیها زیبایی، یا شبکه تولید یا توزیع لوازم آرایشی و محصولات مراقبت و زیبایی
به عنوان لوگوی برند شخصی آرایشگران و استایلیستها
کدام فونتها برای طراحی لوگوی زیبایی و مراقبت با ربات لوگو ساز رایگان مناسب است؟
شاید طراحی لوگو به سبک نوشتاری برای برندهایی که شهرتی کسب کرده اند، کاربرد نداشته باشد اما برای استارتآپهای زیبایی جدیدتر ممکن است به معنای موفقیت آنی باشند. لوگوهایی که فقط نام برند را شامل میشوند، به خاطر سپردن نام برند را برای مشتریان آسان میکنند. استفاده از فونت فارسی زیبا به گونه ای که هم خوانا باشد و هم پیام برند را منتقل کند، به لوگوهای سبک نوشتاری، زیبایی خاصی میبخشد و آنها را به یاد ماندنی میکند.
برای کسبوکارهای مرتقبت و زیبایی که میخواهند فوراً نام تجاری خود را مشهور کنند، یا میخواهند نیبت به رقبا مزیتی پیدا کنند، لوگوهای متنی میتوانند معجزه کنند.
این لوگوها بهترین انتخاب برای برندهای زیر هستند:
• برندهای آرایشی تازه تاسیس
• برندهای زیبایی متعلق به افراد مشهور برای جذب سریع دنبال کنندگان
• استارتآپهای زیبایی که میخواهند نامشان به نشانگر هویتشان تبدیل شود
• بهترین فونت برای لوگوهای سبک نوشتاری محصولات مراقبت و زیبایی، لوگوهایی با فونت های فانتزی و دست نویس است که زیبا و خوانا به نظر میرسند.
مرحله 3: ایدهها را وارد هوش مصنوعی ربات لوگوساز رایگان کنید
حالا که به ایده های اولیه دست پیدا کردید میتوانید از ربات لوگوساز رایگان کمک بگیرید تا ایده های مفهومی را به صورت طرح های گرافیکی جذاب به شما نمایش داد. با پیروی از دستورالعمل های مرحله به مرحله برای وارد کردن اطلاعات لوگو، ازجمله وارد کردن نام برند، تم رنگی و برچسب های مرتبط با نماد ل گو باید به طرح های معنادار و چشمگیر دست پیدا کنید. پس از اینکه هوش مصنوعی لوگوهای مختلفی را برای شنا طراحی کرد باید به خاطر داشته باشید که لوگوی شما نباید پیچیده باشد، در غیر این صورت به خاطر سپردن آن برای مشتریان دشوار خواهد بود. همچنین، یک لوگوی بیش از حد پیچیده، هنگام تکثیر و چاپ شدن برایتان دردسرساز خواهد شد. بنابراین، طراحی لوگوی ساده کلید اصلی است و سادگی میتواند شگفت انگیز باشد. میتوانید از طرح های لوگو هیجان انگیز، مدرن و زیبا برای برند مراقبت و زیبایی استفاده کنید.
مرحله 4: طرح های آماده را در ربات لوگوساز آنلاین ویرایش کنید
هنگام طراحی لوگوی مراقبت زیبایی با ربات لوگوساز رایگان، ممکن است بخواهید لوگو را ویرایش کنید. اگر ربات لوگوساز رایگان لوگونومی استفاده میکنید میتوانید از ابزارهای پیشرفته برای ویرایش طرح های لوگو کمک بگیرید.
شما مجموعهای از ابزارهای طراحی را در اختیار دارید، اما ترفند موفقیت در این است که بازهم از طراح هوش مصنوعی استفاده کنید تا طرحها را براساس معیارهای شما بازتولید کند.
از ابزار طراحی مانند فونت، رنگ، آیکون و چینش استفاده کنید و با امتحان کردن رنگها، سبکها و نمادهای مختلف، نسخههای متعددی را بسازیدم
پس از انجام این کار، نسخه نهایی را بسازید و با گرفتن بازخورد، در مورد اینکه کدام طرح بهترین به نظر میرسد، لوگو خود را با فرمت وکتور دریافت کنید.
جمع بندی
دانستن مراحل و فرآیند طراحی لوگو با ربات لوگوساز رایگان به اندازه دانستن نحوه ساخت آن مهم است. اگر یک استارتاپ یا کسب و کار کوچک در زمینه مراقبت و زیبایی هستید، میتوانید لوگویی طراحی کنید که برند شما را معروف کند.