مقالات و مطالب آموزشی طراحی لوگو

گرافیک برداری (وکتور) یکی از فرمت هایی است که امکان تولید تصویری با کیفیت بالا در هر اندازه ای را فراهم می کند.

طراحی لوگو اسم به سبک مونوگرام که در آن از چند حرف به شکل اختصاری استفاده می شود نه فقط برای شرکت ها بلکه برای اهداف شخصی نیز بسیار مناسب است.

آیکون اپلیکیشن موبایل در جذب مخاطبین برای نصب کردن آن اپلیکیشن روی گوشی‌های هوشمند خود تاثیر قابل توجهی دارد.

لوگوی مرسدس بنز حتی یک لوگو زیبا و در عین حال ساده است که از یک ستاره سه پر درون یک دایره تشکیل شده و یکی از شناخته شدن ترین نمادهای جهان به شمار می آید.

طراحی لوگو ساده با گوشی یکی از گزینه هایی است که افراد می توانند برای طراحی لوگو حرفه ای و معرفی هویت برندینگ خود از آن بهره گیرند.

لوگوی گوگل بیش از دو دهه است که با وجود تغییر و تحولات زیادی که داشته شکل ساده و به یاد ماندنی خود را حفظ کرده است.

طراحی لوگو ارزان به روش های مختلفی امکان پذیر است که با بهره گیری از آنها می توانید هزینه های طراحی لوگوی خود را کاهش دهید.

طراحی لوگوی تجارت الکترونیک (Ecommerce) در صورتی که حرفه ای انجام شود به مخاطبین نشان خواهد داد که هدف دقیق شما از تجارت و کسب و کاری که دارید چیست.

طراحی لوگو سریع مجموعه ای از قوانین طلایی را در بر می گیرد که با الگوبرداری از آنها می توانید لوگویی حرفه ای و سریع را در طی مدت زمانی کوتاه خلق نمایید.

نرم افزار طراحی لوگو آسان این امکان را به صاحبان مشاغل می دهد تا به راحی لوگوی مورد نظر خود را طراحی کرده و هویت برند خود را برای مخاطبین و مشتریان خود روشن سازند.

لوگو پرسپولیس در ابتدا بیش از اینکه یک طراحی خلاقانه برای معرفی تیم پرسپولیس باشد، تنها یک نماد بود.

طراحی لوگو اسم باید با دقت و حساسیت بسیاری صورت گیرد زیرا نمایانگر هویت برند شما می باشد.