لوگونومی

لوگو ساز آنلاین چیست؟

طراحی لوگو آنلاین با استفاده از لوگوساز آسان بر اساس سبک و ترجیحات شما گزینه های متنوعی را در اختیار شما می گذارد. با نرم افزار لوگوساز آنلاین می توانید یک نمونه لوگوی ساده برای نشان دادن برند شرکت خود انتخاب نمایید. ساخت لوگو باید براساس طرحی سازگار، قدرتمند و ایده آل انجام گیرد که کاملا با استراتژی شرکت شما مطابقت داشته باشد.

مراحل طراحی لوگو در لوگوساز آنلاین چیست؟

• نام برند خود را وارد نمایید.
• عبارت تبلیغاتی یا شعار برند خود را در صورت نیاز اضافه کنید (اختیاری).
• از میان آرم، نماد و اشکال هندسی موجود در نرم افزار لوگوساز، یک تصویر مرتبط با کسب و کار خود را انتخاب کنید.
• و بلافاصله لوگوی فوری خود را ایجاد کنید.

آیا برای طراحی لوگو آنلاین نیاز به مهارت های طراحی نیست؟

پلتفرم لوگو ساز آنلاین به نحوی طراحی شده که این امکان را به شما می دهد تا بدون نیاز به مهارتی خاص به راحتی از ابزارها بهره برده و با نرم افزار لوگوساز یک لوگوی فوری و منحصربفرد خلق کنید. برای طراحی لوگو آنلاین، کافی است:
• نام شرکت خود را وارد نمایید و سبک های طراحی لوگوی مورد نظر را انتخاب نمایید. الگوریتم طراحی لوگوساز آنلاین چندین سبک یا نمونه لوگو به همراه آیکون ها، فونت و رنگبندی به شما پیشنهاد خواهد نمود.
• آرم، نماد یا شکل هندسی مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
• لوگوی ایجاد شده توسط لوگوساز را مورد بررسی قرار داده و موردی که از همه بیشتر دوست دارید انتخاب نمایید. شما می توانید لوگوی ساده را متناسب با دیدگاه خود تغییر دهید.
• فایل های لوگوی خود را دانلود نمایید. فایل ها هم به صورت PNG و هم وکتور موجود است تا بتوانید به راحتی هر جا و به هر اندازه ای که می خواهید مانند کارت ویزیت، وب سایت و بیلبوردها از آنها استفاده نمایید.

گزینه های سفارشی سازی چه کاربردی در ساخت لوگو دارد؟

• سفارشی سازی ظاهر لوگو

اگر مایلید با استفاده از چند ترفند، تغییراتی در لوگوی ساده خود ایجاد کنید؛ لوگوساز آنلاین لوگونومی گزینه های سافارشی متنوعی در اختیار شما قرا رمی دهد تا رنگ، متن، فونت و سایر عناصر طراحی را برای رسیدن به طرح نهایی تغییر دهید.

• سفارشی سازی فرمت لوگو

همانطور که در مقاله "تصویر وکتور چیست و چه کاربردی در طراحی لوگو دارد" اشاره کردیم؛ فرمت های مختلفی برای ذخیره کردن فایل لوگو وجود دارد. گزینه سفارشی سازی فرمت لوگو به شما این امکان را می دهد تا لوگو طراحی شده را در فرمت های مختلف ذخیره کنید تا کیفیت لوگوی شما هنگام بزرگنمایی برای تبلیغات مختلف به عنوان مثال در بیلبورد و پوسترها حفظ شود.

• سفارشی سازی اندازه لوگو

تغییر اندازه لوگو برای کاربردهای گوناگون مانند پروفایل های اجتماعی، وب سایت ها و بازاریابی دیجیتال این روزها بسیار متداول شده است. به همین علت نرم افزارهای طراحی لوگو آنلاین مانند لوگونومی، گزینه های متعددی برای سفارشی سازی اندازه لوگو در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید آن را برای تمامی کانال های رسانه اجتماعی به کار برید و نیازی به استفاده از سایر ابزارهای تغییر سایز نداشته باشید.

 

لوگوساز آنلاین چیست؟

 

چرا لوگوساز آنلاین لوگونومی؟

زمانی که شما لوگوساز آنلاین لوگونومی را انتخاب می نمایید؛ درنهایت یک طراحی حرفه ای با کیفیت بالا دریافت خواهید نمود. برخلاف سایر لوگوسازها، در لوگونومی نیازی به الگو ندارید. هر لوگو منحصربفرد بوده و مطابق با خواسته های شرکت و برند شما ساخته می شود. همچنین شما به راحتی می توانید لوگوی خود را سفارشی سازی نمایید تا با تغییر عناصر مختلف، لوگو مورد نظر خود خلق کنید.

نظر مشتریان در خصوص ساخت لوگو با نرم افزار طراحی لوگو آنلاین چیست؟

" برندسازی با استفاده از یک لوگو حرفه ای برای تمایز کسب و کار شما و حفظ یک شهرت مثبت، لازم و ضروری است. افراد گمان می کنند که برای ایجاد یک لوگوی به یاد ماندنی باید هزینه گزافی بپردازند اما در واقع لوگوساز آنلاین نیازی به پرداخت هزینه ندارد و ساخت لوگو حرفه ای با آن بسیار راحت و سریع است."
" زمانیکه از لوگو ساز آنلاین استفاده می کنید؛ تمام حقوق قانونی شما برای یک لوگو حفظ خواهد شد و برای طراحی لوگوی خود از حقوق تجاری کاملی برخوردار هستید. "
"از اینکه می توانم لوگوی آنلاین را سفارشی کنم؛ واقعا لذت می برم. نرم افزار طراحی لوگو آنلاین پس از طراحی لوگو، دسترسی کاملی به گزینه های سفارشی سازی لوگو در اختیارم قرار می دهد و به راحتی می توانم تمام جنبه های طراحی را تغییر دهم."

هزینه ساخت لوگو با لوگوساز آنلاین چقدر است؟

معمولا ساخت لوگو با لوگوساز آسان، رایگان است. البته پس از طراحی لوگو می توانید نسخه ای با رزولوشن پایین را دانلود کنید و اگر از طراحی رضایت کامل داشتید می توانید برای دریافت فایل با رزولوشن بالا هزینه معقولی پرداخت نمایید.

چه زمانی می توانم از لوگوی خود استفاده کنم؟

با طراحی لوگوی فوری می توانید بلافاصله از لوگوی خود استفاده کنید. اگر نیاز دارید که لوگوی شما در ابعاد بسیار بزرگ چاپ شود بهتر است فایل هایی با رزولوشن بالا را با پرداخت هزینه اندک از نرم افزارهای طراحی لوگو آنلاین دریافت کنید تا بتوانید از لوگوی خود در هر جایی که دوست دارید از کارت ویزیت گرفته تا بیلبوردها استفاده نمایید.

آیا می توانم لوگوی خود را پس از دانلود ویرایش کنم؟

درصورتیکه لوگو را به صورت فایل وکتور ذخیره کرده باشید می توانید به راحتی در نرم افزار هایی مانند ادوبی ایلوستریتور (Adobe Illustrator) آن را ویرایش نمایید. همچنین هر زمانی پس از باز کردن حساب کاربری در وب سایت لوگوساز آنلاین، دسترسی کاملی به گزینه های ویرایش خواهید داشت. طراحی های لوگوی شما در نرم افزارهای طراحی لوگوی آنلاین ذخیره می شوند و می توانید هر زمانی که خواستید آنها را ویرایش کرده و تغییر دهید.

 

لوگوساز آنلاین چیست؟

 

پیش زمینه استفاده از لوگوساز آنلاین چیست؟

"اصول طراحی یک لوگوی تاثیرگذار" را بدانید.

نکته مهم در مورد یک لوگوساز آنلاین، این است که شما نیازی به مهارت های طراحی ندارید. البته باید برخی از اصول طراحی لوگو را بدانید. این مسئله به شما کمک می کند تا هویت برند خود را بهتر بیان کنید و در صورت تصمیم برای سفارشی سازی، لوگوی خود را متناسب با برند خود تغییر دهید.

• مخاطبین خود را بشناسید.

قبل از طراحی لوگو، شما باید بدانید با چه مخاطبینی سروکار دارید. نوع مخاطبین، در تعیین انواع فونت ها و رنگ هایی که استفاده خواهید نمود به شما کمک می کند. شناخت مخاطبین در تعیین ظاهر کلی لوگو و سبک لوگو نیز موثر است.

• لوگو رقبای خود را بررسی کنید.

به رقبا و سایر مشاغل خود همزمان با مخاطبین خود نگاهی بیندازید. می توانید از آنها ایده بگیرید. هدف کپی برای نیست بلکه الهام گرفتن و بدست آوردن بینش مناسب برای طراحی لوگو حرفه ای مناسب با برند شماست.

• فونت های مناسب با لوگو برند را انتخاب نمایید.

فونت ها در انتقال هویت برند شما بسیار تأثیر گذار هستند. اینکه شما یک برند لوکس هستید یا جالب و سرگرم کننده در نوع فونت لوگوی شما تاثیر گذار است. هویت های مختلف برند می توانند از طریق انتخاب فونت مناسب بیان شوند.

• رنگ های مناسب را برای لوگوی ساده برگزینید.

رنگ ها نیز مانند فونت به شما در انتقال هویت برند کمک خواهند نمود. برای مثال، رنگ قرمز به معنای انرژی، گرما، عشق، اشتیاق و هیجان است.
اشتباهات رایج در ساخت لوگو آنلاین را تکرار نکنید!

• طراحی لوگوی مبهم

زمانی که بحث از ساخت لوگو به میان می آید باید در نظر داشته باشید که لوگوی ساده بهترین نوع طراحی است. بنابراین از رنگ ها و فونت های زیادی استفاده نکنید و اطمینان حاصل نمایید که عناصر منتخب شما مکمل یکدیگر هستند. طراحی لوگو مبهم و پیچیده همراه با رنگ های بسیار زیاد که هماهنگی با هم ندارند؛ تاثیری در جلب مخاطبن شما نخواهد داشت. یک لوگوی نامشخص و مملو از ابهام نمی تواند به خوبی برند شرکت را نشان دهد. ما اغلب لوگوهایی را می بینیم که آرم آنها به خوبی مشخص نبوده و نمی توانند به خوبی نشانگر کسب و کار باشند.
لوگو باید به گونه ای باشد که در نگاه اول تصویر شگفت انگیزی از شرکت و برند شما به مخاطبین بدهد. شما باید لوگویی طراحی نمایید که مخاطبین خود را به سرعت جذب کنید. پس اطمینان حاصل نمایید که لوگوی شما واضح و قابل مشاهده بوده و به راحتی در هر پلتفورمی قابل مشاهده است.

• عدم درخواست بازخورد پس از ساخت لوگو

شما باید همیشه چندین ورژن از لوگوی خود ایجاد نمایید و از دوستان، خانواده و مخاطبین خویش نظرخواهی کنید. این روش برای انتخاب طرح نهایی لوگوی ساده به شما کمک خواهد کرد. عدم درخواست بازخورد یکی از اشتباهات رایج در ساخت لوگو آنلاین است که به عدم موقثیت طراحی لوگو نهایی منجر خواهد شد.

• فونت های متعدد برای طراحی لوگو

به خاطر داشته باشید که نباید چند نوع فونت را در لوگوی خود به کار برید. در واقع لوگو باید حداکثر متشکل از دو فونت باشد، یکی برای نام برند و دیگری برای عبارت تبلیغاتی. توجه داشته باشید که فونت لوگو در نگاه اول چگونه به نظر می رسد. آیا می توانید با این فونت، پیامی را که می خواهید منتقل کنید؟ هنگام انطباق فونت ها همیشه سعی کنید دو فونت تقابل کافی با یکدیگر داشته باشند و مخاطبین به راحتی تفاوت میان آنها را تشخیص دهند.

• اندازه نامناسب پیام تبلیغاتی در لوگو

یک عبارت تبلیغاتی به معنای ارتقا لوگوی شماست، اینکه به مخاطبین پیامی فراتر از کسب وکار شما برساند. اما این علامت تبلیغاتی نباید طوری باشد که تمام فضا را به خود اختصاص دهند و لوگوی اصلی به چشم نیاید. به خاطر داشته باشید که عبارت تبلیغاتی کوچکتر از لوگوی شما باشد، در واقع، این معمولا ترجیح داده می شود. و اگر عبارت تبلیغاتی بزرگتر از لوگوی شما بود باید طراحی خود را مجددا مورد بررسی قرار دهید.

• استفاده از نمادهای بزرگ و نامتناسب در ساخت لوگو

یک بار دیگر باید هماهنگی میان عناصر مختلف لوگوی خود از جمله آیکون را مورد بررسی قرار دهید. اگر شما از یک لوگو مبتنی بر نام استفاده می نمایید پس نام لوگوی شما وزن زیادی را متحمل خواهد شد. به عبارتی مخاطبین شما بیشتر برند شما را به خاطر خواهند آورد. به طور ایده آل، مخاطبین شما در نهایت آیکون را با نام تجاری مرتبط خواهند ساخت. در این راستا، آیکون باید لوگوی شما را بدون صدمه رساندن به طراحی همراهی نماید.

• عدم رعایت فاصله مناسب بین عناصر لوگو

عناصری که خیلی نزدیک به هم قرار دارند موجب می شود چشم مخاطبین به درستی لوگوی شما را اسکن نکند. پس باید فضای کافی بین عناصر لوگو وجود داشته باشد. همچنین عناصری که خیلی دور و با فاصله از یکدیگر قرار دارن موجب می شود مخاطب زمان زیادی برای اسکن لوگو صرف کند. به عبارتی عناصر لوگو باید در فاصله مناسب و نه خیلی دور از هم قرار بگیرند. انسجام مناسبی باید در این راستا وجود داشته باشد. فاصله حروف نه باید خیلی زیاد باشد و نه خیلی کم. در هر دو حالت مخاطبین نمی توانند به خوبی با لوگوی شما ارتباط برقرار کنند.

جمع بندی

ابزارهای طراحی لوگو آنلاین مختلفی برای طراحی لوگوی ساده برای کسب و کار شما وجود دارد. با نرم افزار لوگوساز لوگونومی یا ابزارهای طراحی لوگو آنلاین می توانید با ساخت یک لوگوی فوری، هویت برند خود را با استراتژی های برندسازی مناسب به راحتی گسترش دهید. ابزار طراحی لوگو آنلاین به شما کمک می کند؛ به گونه ای قابل اعتماد و همراه با یک لوگوی ساده و به یاد ماندنی، بدون نیاز به پرداخت هزینه، برای کسب و کار خود بازاریابی کنید. نرم افزار طراحی لوگو آنلاین سایت لوگونومی، با ترکیب طرح های زیبا و استفاده از یک تکنولوژی قدرتمند، یک لوگوساز آسان را در اختیار شما قرار داده تا لوگوی فوری و ماندگار برای مخاطبین خود طراحی کنید.